Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Telesprzedaży
-Zarządzanie 150-osobowym Call Center Telesprzedaży, kierowanie grupą nawet 9 koordynatorów.
-7 zespołów zadaniowych outbound
-relokacja zespołów infolinii i E-commerce do nowej lokalizacji przy zachowaniu płynności obsługi i realizacji celów
- działania podnoszące konwersje na leadach i splicie w ruchu inbound
- nadzór i monitoring w budowie nowych zespołów, od rekrutacji po wdrożenie
-Realizacja projektów cross-sell oraz new-sell
-Dbałość o poziom zatrudnienia i niski stopień fluktuacji
-Zarządzanie bazami pod kątem efektywności i skuteczności sprzedaży
-Działanie na wskaźnikach KPI zgodnie z polityką i strategią firmy
-Inicjatywy podnoszące skuteczność działania całego Call Center
-Odpowiedzialność za poprawne funkcjonowanie rekrutacji w 3 lokalizacjach firmy (Warszawa, Lublin, Ostrowiec Świętokrzyski)
-tworzenie systemów prowizyjnych, motywacyjnych dla podległych zespołów
- raportowanie i współpraca na odległość z innymi działami w rozproszonej strukturze.
-7 zespołów zadaniowych outbound
-relokacja zespołów infolinii i E-commerce do nowej lokalizacji przy zachowaniu płynności obsługi i realizacji celów
- działania podnoszące konwersje na leadach i splicie w ruchu inbound
- nadzór i monitoring w budowie nowych zespołów, od rekrutacji po wdrożenie
-Realizacja projektów cross-sell oraz new-sell
-Dbałość o poziom zatrudnienia i niski stopień fluktuacji
-Zarządzanie bazami pod kątem efektywności i skuteczności sprzedaży
-Działanie na wskaźnikach KPI zgodnie z polityką i strategią firmy
-Inicjatywy podnoszące skuteczność działania całego Call Center
-Odpowiedzialność za poprawne funkcjonowanie rekrutacji w 3 lokalizacjach firmy (Warszawa, Lublin, Ostrowiec Świętokrzyski)
-tworzenie systemów prowizyjnych, motywacyjnych dla podległych zespołów
- raportowanie i współpraca na odległość z innymi działami w rozproszonej strukturze.
p.o. Kierownika Zespołu Telesprzedaży
Zarządzanie 100- osobowym Call Center Telesprzedaży
7 zespołów zadaniowych outbound
Realizacja projektów cross-sell oraz new-sell
Dbałość o poziom zatrudnienia i niski stopień fluktuacji
Zarządzanie bazami pod kątem efektywności i skuteczności sprzedaży
Działanie na wskaźnikach KPI zgodnie z polityką i strategią firmy
Inicjatywy podnoszące skuteczność działania całego Call Center
Odpowiedzialność za poprawne funkcjonowanie rekrutacji w 3 lokalizacjach firmy (Warszawa, Lublin, Ostrowiec Świętokrzyski)
7 zespołów zadaniowych outbound
Realizacja projektów cross-sell oraz new-sell
Dbałość o poziom zatrudnienia i niski stopień fluktuacji
Zarządzanie bazami pod kątem efektywności i skuteczności sprzedaży
Działanie na wskaźnikach KPI zgodnie z polityką i strategią firmy
Inicjatywy podnoszące skuteczność działania całego Call Center
Odpowiedzialność za poprawne funkcjonowanie rekrutacji w 3 lokalizacjach firmy (Warszawa, Lublin, Ostrowiec Świętokrzyski)
Koordynator Zespołu Telesprzedaży
- skuteczne zarządzanie zespołem handlowym
- dbałość o poziom zatrudnienia
- Przygotowania PH pod kątem ofertowym, produktowym, sprzedażowym- cały zakres szkoleń
- monitoring jakości sprzedaży
- coachingi, monitoringi, praca na live
- działanie na wskaźnikach KPI
-realizacja różnych projektów sprzedażowych
- wsparcie merytoryczne sprzedawców
- dbałość o poziom zatrudnienia
- Przygotowania PH pod kątem ofertowym, produktowym, sprzedażowym- cały zakres szkoleń
- monitoring jakości sprzedaży
- coachingi, monitoringi, praca na live
- działanie na wskaźnikach KPI
-realizacja różnych projektów sprzedażowych
- wsparcie merytoryczne sprzedawców
Konsultant Telesprzedaży Netia SA
Sprzedaż usług telekomunikacyjnych
Praca na infolini sprzedażowej
Ruch wychodzący- kontakt z potencjalnymi klientami
Szkolenia z zakresu oferty, technik sprzedażowych (Szkolenia nowych pracowników)
Znajomość systemu CRM,Excel,Pakiet Microsoft Office.
Czuwanie nad poprawnym działaniem zespołu podczas nieobecności Kierownika, raportowanie bezpośrednim przełożonym, ustalanie grafiku,dbanie o porządek w grupie.
Przebyte szkolenia sprzedażowe, technik sprzedaży, analizy potrzeb klienta(Certyfikat)
Praca na infolini sprzedażowej
Ruch wychodzący- kontakt z potencjalnymi klientami
Szkolenia z zakresu oferty, technik sprzedażowych (Szkolenia nowych pracowników)
Znajomość systemu CRM,Excel,Pakiet Microsoft Office.
Czuwanie nad poprawnym działaniem zespołu podczas nieobecności Kierownika, raportowanie bezpośrednim przełożonym, ustalanie grafiku,dbanie o porządek w grupie.
Przebyte szkolenia sprzedażowe, technik sprzedaży, analizy potrzeb klienta(Certyfikat)
Szkolenia i kursy
• Krauthammer Light – sesja 1 – Program managerski
(Warszawa, 07,06-07-2011)
• Krauthammer Light – sesja 2 – Program managerski
(Warszawa, 12-09-2011)
• „ Konstruktywny feedback jako narzędzie skutecznego motywowania”
(Warszawa, 31-01-2012)
• TTT & "sprzedaż przez telefon" - GM SOLUTION (Warszawa 04-2013)
- Techniki sprzedażowe ( warsztaty)
- Prawo Jazdy - czynne ( kat. B)
- Znajomość programów pakietu MS Office
(Warszawa, 07,06-07-2011)
• Krauthammer Light – sesja 2 – Program managerski
(Warszawa, 12-09-2011)
• „ Konstruktywny feedback jako narzędzie skutecznego motywowania”
(Warszawa, 31-01-2012)
• TTT & "sprzedaż przez telefon" - GM SOLUTION (Warszawa 04-2013)
- Techniki sprzedażowe ( warsztaty)
- Prawo Jazdy - czynne ( kat. B)
- Znajomość programów pakietu MS Office
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Film, świat mediów, podróże
Grupy
Praca szuka ciebie
Praca szuka ciebie - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.