Dorota Rosińska

Sales and Sales Support Manager/Regional Manager/Telesales Manager/Quality Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Rozwój Call Center rekrutacja Zarządzanie zespołem Wsparcie sprzedaży Obsługa klienta Analiza danych Analiza rynku Kontrola jakości Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie danymi Wyznaczanie celów Raportowanie Prezentacje handlowe Efektywność Sprzedaży Ukierunkowanie na cel Planowanie strategi marketingowej i handlowej Budowanie wydajnych zespołów Praca projektowa Zarządzanie siecią rozproszoną

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Speak Up
Sales and Operations Manager/Managers Sprzedaży specjalizujący się w zarządzaniu siecią rozproszoną
• Sprawowanie nadzoru operacyjno-zarządczego nad funkcjonowaniem szkół działających w podległym regionie
• Realizowanie 45% przychodów spółki (pozyskanie, sprzedaż, utrzymanie klienta)
• Zabezpieczenie i optymalizacja zasobów ludzkich koniecznych do realizacje celów
• Wdrażanie, nadzorowanie oraz rozwijanie standardów jakościowych
• Optymalizacja kosztów operacyjnych w regionie
• Bieżące monitorowanie realizacji celów biznesowych oraz budżetów
• Współudział w budowaniu strategii sprzedażowej i marketingowej dla nowych produktów
Bartłomiej Warzecha
Bartłomiej Warzecha · współpracownik
wystawiono
Niesamowita osoba, doświadczenie i kompetencje które każdego dnia przekładają się na współpracowników.
Netia S.A.
Quality Assurance Manager/Manager Jakości Sprzedaży
• Zbudowanie od podstaw Działu Kontroli Jakości Sprzedaży w Departamencie Klientów Indywidualnych
• Opracowanie i wdrożenie standardów jakości sprzedaży
• Analiza współczynników efektywności i wprowadzanie działań mających na celu ich podniesienie
• Opracowanie rozwiązań wpływających na zwiększenie marży w kanałach sprzedaży
• Optymalizacja procesów sprzedaży oraz kosztów własnych
Netia S.A.
Senior Telesales Manager/Starszy Kierownik Telesprzedaży
• Zarządzanie 100 osobowym Call Center Telesprzedaży oraz zespołem wsparcia sprzedaży
• Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych, KPI
• Zarządzanie bazami danych pod kątem efektywności sprzedaży
• Zapewnianie wymaganego poziomu zatrudnienie i obniżanie % rotacji pracowników
• Udział w projektach kreujących nowe produkty
• Definiowanie wymagań dla narzędzi wspierających sprzedaż
Netia S.A.
Telesales Manager/Kierownik Zespołu Telesprzedaży
• Zarządzanie 15 osobowym zespołem sprzedawców
• Realizacja planów sprzedaży na bardzo wysokim poziomie
• Zapewnienie optymalnego poziomu zatrudnienia
• Kontrola pracy zespołu, monitorowanie rozmów oraz analiza wyników
• Przygotowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu technik sprzedaży oraz portfolio produktów
• Opracowanie materiałów merytorycznych, speech’y handlowych
Netia S.A.
Telesales Consultant/Konsultant Telesprzedaży
• Sprzedaż usług telekomunikacyjnych (osiąganie wybitnych wyników w sprzedaży)
• Umawianie spotkań z klientami biznesowymi dla Przedstawicieli Handlowych
• Obsługa korespondencji e-mail dla Przedstawicieli Handlowych
• Prowadzenie szkoleń produktowych i sprzedażowych dla nowych pracowników
• Zastępstwo przełożonego

Szkolenia i kursy

• Doskonalenie umiejętności menadżerskich - Krauthammer International (półroczny cykl szkoleń)
• 7 Nawyków Skutecznego Działania - Franklin Covey
• Trudne Sytuacje Managerskie - Niuanse Komunikacji - Jet Centrum Szkoleniowe
• Przywództwo Zespołowe - Jet Centrum Szkoleniowe
• Trzy role menedżera - jak zarządzać wskaźnikami Zespołu - Jet Centrum Szkoleniowe
• Doskonalenie umiejętności handlowych w relacji z Partnerem i Klientem - Kontrakt OSH
• Rozwijanie kompetencji sprzedażowych - Cegos
• Zwiększenie efektywności w rozmowach sprzedażowych - Cegos

Edukacja

Logo
Wydział: Prawo i Administracja, magisterskie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Zarządzanie edukacją
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Ogrodnictwo
Kuchnia azjatycka
Squash

Organizacje

Polski Związek Działkowców

Grupy

Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Bieganie
Bieganie
im dlużej tym lepiej
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..