Umiejętności
Rozwój Call Center
rekrutacja
Zarządzanie zespołem
Wsparcie sprzedaży
Obsługa klienta
Analiza danych
Analiza rynku
Kontrola jakości
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie danymi
Wyznaczanie celów
Raportowanie
Prezentacje handlowe
Efektywność Sprzedaży
Ukierunkowanie na cel
Planowanie strategi marketingowej i handlowej
Budowanie wydajnych zespołów
Praca projektowa
Zarządzanie siecią rozproszoną
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Sales and Operations Manager/Managers Sprzedaży specjalizujący się w zarządzaniu siecią rozproszoną
• Sprawowanie nadzoru operacyjno-zarządczego nad funkcjonowaniem szkół działających w podległym regionie
• Realizowanie 45% przychodów spółki (pozyskanie, sprzedaż, utrzymanie klienta)
• Zabezpieczenie i optymalizacja zasobów ludzkich koniecznych do realizacje celów
• Wdrażanie, nadzorowanie oraz rozwijanie standardów jakościowych
• Optymalizacja kosztów operacyjnych w regionie
• Bieżące monitorowanie realizacji celów biznesowych oraz budżetów
• Współudział w budowaniu strategii sprzedażowej i marketingowej dla nowych produktów
• Realizowanie 45% przychodów spółki (pozyskanie, sprzedaż, utrzymanie klienta)
• Zabezpieczenie i optymalizacja zasobów ludzkich koniecznych do realizacje celów
• Wdrażanie, nadzorowanie oraz rozwijanie standardów jakościowych
• Optymalizacja kosztów operacyjnych w regionie
• Bieżące monitorowanie realizacji celów biznesowych oraz budżetów
• Współudział w budowaniu strategii sprzedażowej i marketingowej dla nowych produktów
Quality Assurance Manager/Manager Jakości Sprzedaży
• Zbudowanie od podstaw Działu Kontroli Jakości Sprzedaży w Departamencie Klientów Indywidualnych
• Opracowanie i wdrożenie standardów jakości sprzedaży
• Analiza współczynników efektywności i wprowadzanie działań mających na celu ich podniesienie
• Opracowanie rozwiązań wpływających na zwiększenie marży w kanałach sprzedaży
• Optymalizacja procesów sprzedaży oraz kosztów własnych
• Opracowanie i wdrożenie standardów jakości sprzedaży
• Analiza współczynników efektywności i wprowadzanie działań mających na celu ich podniesienie
• Opracowanie rozwiązań wpływających na zwiększenie marży w kanałach sprzedaży
• Optymalizacja procesów sprzedaży oraz kosztów własnych
Senior Telesales Manager/Starszy Kierownik Telesprzedaży
• Zarządzanie 100 osobowym Call Center Telesprzedaży oraz zespołem wsparcia sprzedaży
• Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych, KPI
• Zarządzanie bazami danych pod kątem efektywności sprzedaży
• Zapewnianie wymaganego poziomu zatrudnienie i obniżanie % rotacji pracowników
• Udział w projektach kreujących nowe produkty
• Definiowanie wymagań dla narzędzi wspierających sprzedaż
• Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych, KPI
• Zarządzanie bazami danych pod kątem efektywności sprzedaży
• Zapewnianie wymaganego poziomu zatrudnienie i obniżanie % rotacji pracowników
• Udział w projektach kreujących nowe produkty
• Definiowanie wymagań dla narzędzi wspierających sprzedaż
Telesales Manager/Kierownik Zespołu Telesprzedaży
• Zarządzanie 15 osobowym zespołem sprzedawców
• Realizacja planów sprzedaży na bardzo wysokim poziomie
• Zapewnienie optymalnego poziomu zatrudnienia
• Kontrola pracy zespołu, monitorowanie rozmów oraz analiza wyników
• Przygotowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu technik sprzedaży oraz portfolio produktów
• Opracowanie materiałów merytorycznych, speech’y handlowych
• Realizacja planów sprzedaży na bardzo wysokim poziomie
• Zapewnienie optymalnego poziomu zatrudnienia
• Kontrola pracy zespołu, monitorowanie rozmów oraz analiza wyników
• Przygotowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu technik sprzedaży oraz portfolio produktów
• Opracowanie materiałów merytorycznych, speech’y handlowych
Telesales Consultant/Konsultant Telesprzedaży
• Sprzedaż usług telekomunikacyjnych (osiąganie wybitnych wyników w sprzedaży)
• Umawianie spotkań z klientami biznesowymi dla Przedstawicieli Handlowych
• Obsługa korespondencji e-mail dla Przedstawicieli Handlowych
• Prowadzenie szkoleń produktowych i sprzedażowych dla nowych pracowników
• Zastępstwo przełożonego
• Umawianie spotkań z klientami biznesowymi dla Przedstawicieli Handlowych
• Obsługa korespondencji e-mail dla Przedstawicieli Handlowych
• Prowadzenie szkoleń produktowych i sprzedażowych dla nowych pracowników
• Zastępstwo przełożonego
Szkolenia i kursy
• Doskonalenie umiejętności menadżerskich - Krauthammer International (półroczny cykl szkoleń)
• 7 Nawyków Skutecznego Działania - Franklin Covey
• Trudne Sytuacje Managerskie - Niuanse Komunikacji - Jet Centrum Szkoleniowe
• Przywództwo Zespołowe - Jet Centrum Szkoleniowe
• Trzy role menedżera - jak zarządzać wskaźnikami Zespołu - Jet Centrum Szkoleniowe
• Doskonalenie umiejętności handlowych w relacji z Partnerem i Klientem - Kontrakt OSH
• Rozwijanie kompetencji sprzedażowych - Cegos
• Zwiększenie efektywności w rozmowach sprzedażowych - Cegos
• 7 Nawyków Skutecznego Działania - Franklin Covey
• Trudne Sytuacje Managerskie - Niuanse Komunikacji - Jet Centrum Szkoleniowe
• Przywództwo Zespołowe - Jet Centrum Szkoleniowe
• Trzy role menedżera - jak zarządzać wskaźnikami Zespołu - Jet Centrum Szkoleniowe
• Doskonalenie umiejętności handlowych w relacji z Partnerem i Klientem - Kontrakt OSH
• Rozwijanie kompetencji sprzedażowych - Cegos
• Zwiększenie efektywności w rozmowach sprzedażowych - Cegos
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Zarządzanie edukacją
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Ogrodnictwo
Kuchnia azjatycka
Squash
Kuchnia azjatycka
Squash
Organizacje
Polski Związek Działkowców
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.