Umiejętności
Rozwój Call Center
Rekrutacja
Zarządzanie Sprzedażą
analityczne myślenie
Realizacja planów sprzedażowych
Znajomość technik sprzedaży i obsługi Klienta.
wdrażanie nowych projektów
Praca na wskaźnikach srzedaży
odpowiedzialność, rzetelność i konsekwencja w działaniu
Wdrażanie i opracowywanie nowych procedur
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Contact Center (Lublin)
• Udział w projekcje otwarcia nowego biura Contact Center w Lublinie
• Odpowiedzialność za proces sprzedażowy w Contact Center
• Zarządzanie i koordynacja działań Zespołu Sprzedaży Telefonicznej w zakresie realizacji celów
sprzedaży i obsługi Klienta - rozmowy przychodzące i wychodzące
• Dbanie o rozwój kanału sprzedaży telefonicznej, kreowanie i wdrażanie nowych pomysłów
i projektów w celu realizacji założonych KPI
• Praca nad rozwojem umiejętności Zespołu w oparciu o coachingi i szkolenia (z zakresu technik
sprzedaży, jakości obsługi Klienta, budowania wizerunku profesjonalnego Doradcy)
• Wyznaczanie celów i weryfikacja osiąganych wyników pracy Zespołu, ustalanie wynagrodzeń
w oparciu o stworzony system motywacyjny
• Rekrutacja (grupowa, indywidualna) oraz wdrażanie nowych pracowników
• Odpowiedzialność za proces sprzedażowy w Contact Center
• Zarządzanie i koordynacja działań Zespołu Sprzedaży Telefonicznej w zakresie realizacji celów
sprzedaży i obsługi Klienta - rozmowy przychodzące i wychodzące
• Dbanie o rozwój kanału sprzedaży telefonicznej, kreowanie i wdrażanie nowych pomysłów
i projektów w celu realizacji założonych KPI
• Praca nad rozwojem umiejętności Zespołu w oparciu o coachingi i szkolenia (z zakresu technik
sprzedaży, jakości obsługi Klienta, budowania wizerunku profesjonalnego Doradcy)
• Wyznaczanie celów i weryfikacja osiąganych wyników pracy Zespołu, ustalanie wynagrodzeń
w oparciu o stworzony system motywacyjny
• Rekrutacja (grupowa, indywidualna) oraz wdrażanie nowych pracowników
Dyrektor Oddziału (Radom)
• Odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie placówki
• Zarządzanie zespołem lektorów, recepcji, administracji oraz zespołu sprzedażowego
• Odpowiedzialność za realizację celów miesięcznych oraz kwartalnych
• przygotowywanie, przeprowadzanie oraz udział w akcjach marketingowych, reklamowych i promocyjnych
• Tworzenie procesu wdrożenia nowego pracownika do pracy w placówce
• Rozwój kompetencji sprzedażowych podległego zespołu
• Raportowanie wyników sprzedażowych do Dyrektora Centralnego
• Dbałość o wynik finansowy oddziału – zarządzanie budżetem placówki
• Zarządzanie zespołem lektorów, recepcji, administracji oraz zespołu sprzedażowego
• Odpowiedzialność za realizację celów miesięcznych oraz kwartalnych
• przygotowywanie, przeprowadzanie oraz udział w akcjach marketingowych, reklamowych i promocyjnych
• Tworzenie procesu wdrożenia nowego pracownika do pracy w placówce
• Rozwój kompetencji sprzedażowych podległego zespołu
• Raportowanie wyników sprzedażowych do Dyrektora Centralnego
• Dbałość o wynik finansowy oddziału – zarządzanie budżetem placówki
Koordynator Zespołu Telesprzedaży - outbound
• Koordynowanie pracy zespołu sprzedawców zgodnie z założeniami i polityką przyjętą dla kanału sprzedaży w Rynku HOME
• Zarządzanie 15 - 20 osobowym zespołem Konsultantów Telefonicznych- kampanie outbound
• Codzienny bieżący monitoring wyników Konsultantów i raportowanie postępów w pracy.
• Coaching, monitoring, retreningi Konsultantów Telefonicznych.
• Zarządzanie wiodącymi kampaniami wychodzącymi
• Wdrażanie i szkolenie nowych pracowników
• Kontrolowanie przebiegu procesu sprzedaży zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami.
• Kontrolowanie wykonania planów sprzedaży zgodnie z obowiązującymi procedurami.
• Analiza rezultatów, wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu zwiększenie efektywności sprzedaży w podległym zespole.
• Współpraca z Koordynatorami Zespołów w tworzeniu skryptów sprzedażowych niezbędnych do wprowadzenia nowego produktu/usługi/ofert do sprzedaży
• Motywacja podległych Konsultantów Telefonicznych
• Zarządzanie 15 - 20 osobowym zespołem Konsultantów Telefonicznych- kampanie outbound
• Codzienny bieżący monitoring wyników Konsultantów i raportowanie postępów w pracy.
• Coaching, monitoring, retreningi Konsultantów Telefonicznych.
• Zarządzanie wiodącymi kampaniami wychodzącymi
• Wdrażanie i szkolenie nowych pracowników
• Kontrolowanie przebiegu procesu sprzedaży zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami.
• Kontrolowanie wykonania planów sprzedaży zgodnie z obowiązującymi procedurami.
• Analiza rezultatów, wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu zwiększenie efektywności sprzedaży w podległym zespole.
• Współpraca z Koordynatorami Zespołów w tworzeniu skryptów sprzedażowych niezbędnych do wprowadzenia nowego produktu/usługi/ofert do sprzedaży
• Motywacja podległych Konsultantów Telefonicznych
Kierownik Telesprzedaży
• Zarządzanie Infolinią sprzedażową - ruch inbound
• Koordynowanie zespołem 40 osobowym Konsultantów Telefonicznych.
• Codzienny bieżący monitoring wyników Konsultantów oraz Koordynatora
• Coaching Konsultantów Telefonicznych.
• Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych wskaźników jakościowych KPI
• Zarządzanie ruchem przychodzącym oraz akcjami wychodzącymi w przypadku
braku kampanii reklamowej
• Kontrolowanie przebiegu procesu sprzedaży zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami.
• Kontrolowanie wykonania planów sprzedaży zgodnie z obowiązującymi procedurami.
• Analiza rezultatów, wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu zwiększenie efektywności sprzedaży
• Motywacja podległego Koordynatora Zespołu Telesprzedaży
• Raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Telesprzedaży
• Udział w rozbudowie nowej lokalizacji w Ostrowcu Świętokrzyskim - tworzenie
nowego oddziału infolinii sprzedażowej.
• Koordynowanie zespołem 40 osobowym Konsultantów Telefonicznych.
• Codzienny bieżący monitoring wyników Konsultantów oraz Koordynatora
• Coaching Konsultantów Telefonicznych.
• Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych wskaźników jakościowych KPI
• Zarządzanie ruchem przychodzącym oraz akcjami wychodzącymi w przypadku
braku kampanii reklamowej
• Kontrolowanie przebiegu procesu sprzedaży zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami.
• Kontrolowanie wykonania planów sprzedaży zgodnie z obowiązującymi procedurami.
• Analiza rezultatów, wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu zwiększenie efektywności sprzedaży
• Motywacja podległego Koordynatora Zespołu Telesprzedaży
• Raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Telesprzedaży
• Udział w rozbudowie nowej lokalizacji w Ostrowcu Świętokrzyskim - tworzenie
nowego oddziału infolinii sprzedażowej.
Koordynator Zespołu Telesprzedaży - inbound
• Koordynowanie pracy zespołu sprzedawców zgodnie z założeniami i polityką przyjętą dla kanału sprzedaży w Rynku HOME/SOHO-SME
• Zarządzanie 15 - 20 osobowym zespołem Konsultantów Telefonicznych.
• Codzienny bieżący monitoring wyników Konsultantów i raportowanie postępów w pracy.
• Coaching Konsultantów Telefonicznych.
• Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych wskaźników jakościowych KPI
• Zarządzanie ruchem przychodzącym oraz akcjami wychodzącymi
• Wdrażanie i szkolenie nowych pracowników
• Kontrolowanie przebiegu procesu sprzedaży zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami.
• Kontrolowanie wykonania planów sprzedaży zgodnie z obowiązującymi procedurami.
• Monitorowanie przepływu informacji zwrotnych od Klientów, dotyczących organizacji sprzedaży i na ich podstawie wprowadza zmiany w procesie sprzedaży.
• Analiza rezultatów, wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu zwiększenie efektywności sprzedaży w podległym zespole.
• Współpraca z Koordynatorami Zespołów w tworzeniu skryptów sprzedażowych niezbędnych do wprowadzenia nowego produktu/usługi/ofert do sprzedaży
• Motywacja podległych Konsultantów Telefonicznych
• Zastępowanie przełożonego podczas jego nieobecności
• Zarządzanie 15 - 20 osobowym zespołem Konsultantów Telefonicznych.
• Codzienny bieżący monitoring wyników Konsultantów i raportowanie postępów w pracy.
• Coaching Konsultantów Telefonicznych.
• Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych wskaźników jakościowych KPI
• Zarządzanie ruchem przychodzącym oraz akcjami wychodzącymi
• Wdrażanie i szkolenie nowych pracowników
• Kontrolowanie przebiegu procesu sprzedaży zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami.
• Kontrolowanie wykonania planów sprzedaży zgodnie z obowiązującymi procedurami.
• Monitorowanie przepływu informacji zwrotnych od Klientów, dotyczących organizacji sprzedaży i na ich podstawie wprowadza zmiany w procesie sprzedaży.
• Analiza rezultatów, wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu zwiększenie efektywności sprzedaży w podległym zespole.
• Współpraca z Koordynatorami Zespołów w tworzeniu skryptów sprzedażowych niezbędnych do wprowadzenia nowego produktu/usługi/ofert do sprzedaży
• Motywacja podległych Konsultantów Telefonicznych
• Zastępowanie przełożonego podczas jego nieobecności
Szkolenia i kursy
• Krauthammer Light – sesja 1 – Program managerski
(Warszawa, 07,06-07-2011)
• Krauthammer Light – sesja 2 – Program managerski
(Warszawa, 12-09-2011)
• „ Konstruktywny feedback jako narzędzie skutecznego motywowania”
(Warszawa, 31-01-2012)
• TTT & "sprzedaż przez telefon" - GM SOLUTION (Warszawa 04-2013)
- Techniki sprzedażowe ( warsztaty)
- Prawo Jazdy - czynne ( kat. B)
- Znajomość programów pakietu MS Office, Systemów operacyjnych Windows,
(Warszawa, 07,06-07-2011)
• Krauthammer Light – sesja 2 – Program managerski
(Warszawa, 12-09-2011)
• „ Konstruktywny feedback jako narzędzie skutecznego motywowania”
(Warszawa, 31-01-2012)
• TTT & "sprzedaż przez telefon" - GM SOLUTION (Warszawa 04-2013)
- Techniki sprzedażowe ( warsztaty)
- Prawo Jazdy - czynne ( kat. B)
- Znajomość programów pakietu MS Office, Systemów operacyjnych Windows,
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Zainteresowania
Pływanie, piłka nożna , telekomunikacja, polityka , podróże.
Inne
Umiejętnośći i cechy charakteru :
- Umiejętność pracy pod presją czasu ( odporność na stres )
- Analityczne myślenie oraz dążenie do wyznaczonego celu
- Obsługa urządzeń biurowych
- Gotowość do zmian
- Umiejętność pracy w zespole, asertywność, komunikatywność, pracowitość, punktualność, odpowiedzialność, terminowość.
- Umiejętność pracy pod presją czasu ( odporność na stres )
- Analityczne myślenie oraz dążenie do wyznaczonego celu
- Obsługa urządzeń biurowych
- Gotowość do zmian
- Umiejętność pracy w zespole, asertywność, komunikatywność, pracowitość, punktualność, odpowiedzialność, terminowość.
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Praca szuka ciebie
Praca szuka ciebie - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Twoja Kariera
Dla tych, którzy chcą się rozwijać zawodowo. Dla tych, którzy potrzebują więcej satysfakcji ze swojego życia zawodowego. Dla tych, którzy chcą nauczyć się właściwie zarządzać swoją karierą.