Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Telesprzedazy
- Zarządzanie ponad 400-osobowym zespołem Telesprzedaży na rynkach B2C i B2B
- Współpraca z partnerami zewnętrznymi świadczącymi usługi dla Netia SA.
- Tworzenie i wdrażanie strategii Telesprzedaży.
- Nadzór nad realizacją planów sprzedaży.
- Przygotowanie budżetu sprzedaży i wydatków oraz nadzór nad ich wykonaniem.
- Odpowiedzialność za administracje i raportowanie sprzedaży oraz funkcje wsparcia.
- Zapewnienie zatrudnienia na poziomie umożliwiającym realizację wytyczonych zadań.
- Nadzorowanie i wsparcie procesu rozwoju personalnego podległych pracowników.
- Współpraca z partnerami zewnętrznymi świadczącymi usługi dla Netia SA.
- Tworzenie i wdrażanie strategii Telesprzedaży.
- Nadzór nad realizacją planów sprzedaży.
- Przygotowanie budżetu sprzedaży i wydatków oraz nadzór nad ich wykonaniem.
- Odpowiedzialność za administracje i raportowanie sprzedaży oraz funkcje wsparcia.
- Zapewnienie zatrudnienia na poziomie umożliwiającym realizację wytyczonych zadań.
- Nadzorowanie i wsparcie procesu rozwoju personalnego podległych pracowników.
Starszy Kierownik Telesprzedaży
- Zarządzanie 150-osobowym zespołem Telesprzedaży.
- Współpraca z partnerami zewnętrznymi posiadającymi własne zespoły sprzedawców.
- Realizacja celów sprzedaży i przychodów.
- Tworzenie i wdrażanie strategii Telesprzedaży.
- Planowanie i kontrola budżetu,.
- Organizowanie zatrudnienia i nadzorowanie procesu rozwoju personalnego pracowników.
- Współpraca z partnerami zewnętrznymi posiadającymi własne zespoły sprzedawców.
- Realizacja celów sprzedaży i przychodów.
- Tworzenie i wdrażanie strategii Telesprzedaży.
- Planowanie i kontrola budżetu,.
- Organizowanie zatrudnienia i nadzorowanie procesu rozwoju personalnego pracowników.
Szkolenia i kursy
2009.03-2009.12 Doskonalenie umiejętności menadżerskich Krauthammer International
2009.04 Przywództwo Zespołowe
2008.08 Trzy role menadżera-jak zarządzać wskaźnikami zespołu
2008.07 Doskonalenie umiejętności handlowych w relacji z partnerem i klientem
2008.07 7 nawyków skutecznego działania Franklin Covey
2006.10 Rozwijanie kompetencji trenerskich
2005.05 Profesjonalne Zarządzanie Projektami w oparciu o model ENERGY Project Management Energy Group
2002.11 Praca z zespołem
2002.11 Zarządzanie projektami
2002.10 Komunikacja w zarządzaniu
2002.08 Techniki sprzedaży przez telefon
2002.06 Kierowanie i motywowanie podwladnych
2001.07 Techniki coachingu
2001.03 Księgowość od podstaw
2000.11 Wymagania systemu jakości wg norm ISO serii 9000
2000.11 Asertywność w obsłudze klienta
2000.10 Problemy podatkowe VAT w telekomunikacji
1999.05 Umiejętność obsługi klienta
2009.04 Przywództwo Zespołowe
2008.08 Trzy role menadżera-jak zarządzać wskaźnikami zespołu
2008.07 Doskonalenie umiejętności handlowych w relacji z partnerem i klientem
2008.07 7 nawyków skutecznego działania Franklin Covey
2006.10 Rozwijanie kompetencji trenerskich
2005.05 Profesjonalne Zarządzanie Projektami w oparciu o model ENERGY Project Management Energy Group
2002.11 Praca z zespołem
2002.11 Zarządzanie projektami
2002.10 Komunikacja w zarządzaniu
2002.08 Techniki sprzedaży przez telefon
2002.06 Kierowanie i motywowanie podwladnych
2001.07 Techniki coachingu
2001.03 Księgowość od podstaw
2000.11 Wymagania systemu jakości wg norm ISO serii 9000
2000.11 Asertywność w obsłudze klienta
2000.10 Problemy podatkowe VAT w telekomunikacji
1999.05 Umiejętność obsługi klienta
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Grupy
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Forum Call Center
Forum Call Center to miejsce spotkania profesjonalistów branży Customer Contact Center. Forum zostało powołane jako odpowiedź na potrzeby zarówno samej branży - firm świadczących usługi komunikacji z
FRIENDSHIP in BUSINESS
Jeżeli Firma którą prowadzisz, w której pracujesz, potrzebuje usługi lub szuka kontaktów podziel się tym, a napewno znajdziesz szybką i fachową pomoc w tym gronie.
Klub Dyrektorów i Dyrektorek
WIEDZA=>DOŚWIADCZENIA=>IMPREZY DLA VIP =>Networking
Środowisko wymiany wiedzy i doświadczeń dla dyrektorów i dyrektorek, Networking pełną parą...:))
Kobieta AKTYWNA
Grupa o Kobietach, które rozwijają się zarówno psyche jak i fizis, czyli aktywnie kształtują swój intelekt i pamiętają o swoim ciele :-)
Dla Kobiet, dla których wiele ciekawych kierunków wciąż jest d
LIDERZY OBSŁUGI
Wymiana opinii z zakresu sprzedaży i obsługi klienta, budowania długotrwałych relacji z klientami, zarządzania doświadczeniem klienta.