Agnieszka Pluta

Agnieszka Pluta Specjalista ds.
roszczeń (FIDIC),
Specjalista w Dziale
Um...

Patrycja K.:
Turcja i Tunezja z żadnym dzieckiem, zagrożeń jest wiele: upał, woda, posiłki, etc.

Bułgaria w sam raz. Byłam w zeszłym roku - Obzor. Na własną rękę. Lot do Warny i stamtąd transport amówiliśmy sobie busem, bardzo dobra komunikacja. Jedno dziecko miało 3 lata, drugie niecały rok. Idealnie, pogoda w sam raz, w ciągu dnia, ciepło do 14.00, później umiarkowana pogoda, jedzenie i woda OK.
Patrycja K.

Patrycja K. Wieloletnie
doświadczenie PR i
Marketing

Agnieszka Pluta:

masz moze namiar na jakis fajny apartament

Agnieszko, mam bardzo fajne apartamenty, które za pośrednictwem biura kosztują 3x tyle co bezpośrednio, za chwilkę wyślę Ci szczegóły na priv. Przy samym morzu, my nawet mieliśmy pokoje z widokiem :)
Agnieszka Pluta

Agnieszka Pluta Specjalista ds.
roszczeń (FIDIC),
Specjalista w Dziale
Um...

Agnieszka Pluta:

masz moze namiar na jakis fajny apartament

bardzo a to bardzo dziekuję
czekam na meila

Temat: GDZIE POLECACIE WAKACJE ZAGRANICZNE Z 18 MIESIĘCZNYM...

Kreta - dla mnie idealne miejsce na zabieranie maluchow. Jechalismy z biura podrozy (apartament, zeby byl aneks kuchenny), w pokoju klimatyzacja, a upaly byly rekordowe (2006). Wszystko bylo super.
Joanna Keszka

Joanna Keszka butik
LoveStore.Barbarella
.pl, Hoża 57 lok 1B,
Warszawa (...

Temat: GDZIE POLECACIE WAKACJE ZAGRANICZNE Z 18 MIESIĘCZNYM...

w czerwcu byliśmy w Turcji. Wybraliśmy z katalogu TUI 4,5 gwiazdki hotel, kategoria lokalna: 5 gwiazdek. To był nasz pierwszy zagraniczny wyjazd z córeczką. Obawialiśmy się: zatrucia, jedzenia ( czy będzie dziecku smakowało), komarów, podróży ( czy nie będzie zbyt męcząca dla nas wszystkich), towarzystwa Rosjan w hotelu, bo na forach straszono, że są hałaśliwi. Na miejscu wszystkie te obawy okazały się bezpodstawne. Nic z tego, co budziło nasze wątpliwości nie wydarzyło się: w czerwcu pogoda w sam raz, jedzenie ok, żadnych zatruć, morze czyste, Turcy mili dla dziecka, Rosjanie tacy sami jak my.
Za to nie przewidzieliśmy jednego, zbójeckich praktyk biura podróży. TUI sprzedało nam miejsca zamiast w hotelu, w przybudówce koło parkingów hotelowych i przy pomieszczeniach gospodarczych hotelu. Na naszą interwencje, że to nie jest zgodne z ofertą, że nie za to zapłaciliśmy, usłyszeliśmy od biura sprzedaży, ze problem ma rozwiązać rezydentka, a rezydentka powtarzała,że to jest właśnie taki pokój jaki sprzedało nam biuro w warszawskim KLifie. Generalnie wszyscy mieli nas w d..... Z dzieckiem męczyliśmy się w tej przybudówce, a miały być"luksusowe wakacje w lesie piniowym". KOszmar, nikt nie reagował na prośby, żeby poszukać nam innego zakwaterowania, tzn. : podobno "wszyscy szukali, ale...nic nie mogli znaleźć". Spakowaliśmy się i zażądaliśmy powrotu najbliższym samolotem do Warszawy. Teraz piszemy reklamacje, pewnie sprawa skończy się w sądzie, bo gdyby TUI było zainteresowane uczciwym rozwiązaniem sprawy zrobiliby to na miejscu. Stracone naprawdę duże pieniądze ( miał być luksusowy hotel), czas, nerwy.
Nie wiem czy poziom usług wszystkich biur podróży jest tak niski, czy to TUI jest tak nastawione na olewanie klientów z Polski.KOnkluzja na dzień dzisiejszy: żałuje, że wybrałam Turcję zamiast Helu. Wszystkim życzę udanych wakacji, gdziekolwiek by się nie udali. MOże z wakacjami jest jak ze wszystkim: potrzeba odrobiny szczęścia. Z TUI nie udało nam się go złapać.

Temat: GDZIE POLECACIE WAKACJE ZAGRANICZNE Z 18 MIESIĘCZNYM...

Wydaje mi się, ze nie ma się co wykłócać,kto i gdzie się zatruł, ponieważ każdy organizm reaguje inaczej na różne rzeczy...to co jest dobre dla jednego, wcale nie musi być dobre dla drugiego:)

Organizm dziecka po prostu nie jest przyzwyczajony do eksperymentów kulinarnych i do zmiany klimatu, tak samo jak u niektórych dorosłych:) więc nie ma co zwalać nieudanego urlopu na dietę:) na wakacjach w Polsce może być przecież to samo:)

Też stoję przed dylematem gdzie jechać we wrześniu...i zastanawiałam się nad Bułgarią albo Chorwacją...

Jak byłam w zeszłym roku we Włoszech, to w samochód pakowałam małą lodówkę z polskim mięsem:)
Piotr K.

Piotr K. "Żyj i daj żyć
innym"

Jak ktos sie boi wlasnego cienia to lepiej w domu zostac;P
Z dziecmi mozna jechac wszedzie (no moze nie do dzungli i na antarktyde)byleby dbac o podstawowe rzeczy jakimi sa:kremy do opalania, woda butelkowa, unikanie slonca miedzy 11-15(cien, parasole).
Osobiscie bylem w Egipcie i Tunezji z moimi 1 i 2 luetnimi szkrabami a i w Tanzani spotkalem turystow z oseskiem w nosidelku. Grunt to nie popadac w paranoje;-)

piotr K.:

Jak ktos sie boi wlasnego cienia to lepiej w domu zostac;P

Dokładnie!

Trzymać się logiki a wszystko będzie ok;-)
Karolina Z.

Karolina Z. specjalista ECZG

Temat: GDZIE POLECACIE WAKACJE ZAGRANICZNE Z 18 MIESIĘCZNYM...

My właśnie dziś wyjeżdżamy do Chorwacji z naszym 16 miesięcznym Frankiem :) mamy w hotelu zamówione łóżeczko dla smyka, zabieramy krem 50, pić będzie wodę a jeść słoiczki - tydzień wakacji w hotelu 4* na bank przeżyjemy wesoło i mam nadzieję bez zbędnych uroków :)))

Fuerteventura - dluga podroz, ale z dzieckiem na miejscu jest idealnie.
Anna Klaja

Anna Klaja bezrobotny

Temat: GDZIE POLECACIE WAKACJE ZAGRANICZNE Z 18 MIESIĘCZNYM...

Dankar w dziwnowie. to polskie morze ale idealne miejsce na wczasy z dzieckiem. 5 m od morza bo ośrodek na wydmie leży, mają animatora który organizuje zabawy dla dzieci i duży ogrodzony teren zielony. jeżdże od 3 lat tam

Juan Castaneda

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Katarzyna Pietkiewicz

Katarzyna Pietkiewicz właściciel, Własna
działalność
gospodarcza

Temat: GDZIE POLECACIE WAKACJE ZAGRANICZNE Z 18 MIESIĘCZNYM...

równie dobrze z małym dzieckiem można wypocząć w naszych górach - coraz lepiej przygotowana oferta a i klimat z roku na rok cieplejszy:-) Polecam ustronne miejsce aczkolwiek niedaleko cywilizacji i w uroczym uzdrowisku Piwniczna-Zdrój - domek w górach do wynajęcia oraz noclegi Piwniczna-Zdrój

Obrazek

Ten post został edytowany przez Autora dnia 16.06.13 o godzinie 23:20

Temat: GDZIE POLECACIE WAKACJE ZAGRANICZNE Z 18 MIESIĘCZNYM...

Ja Ci polecam Bułgarię, ale jeśli jedziesz z dzieckiem, lepiej wykup zorganizowany wyjazd. Jest to trochę droższe, ale możesz szukać ofert last minute lub po prostu korzystać z jakichś ciekawych wyszukiwarek typu Ostatnie Bilety itp. Bułgarię wdziałam ostatnio ze wsyztskimi wygodami w ofercie dla rodzin za 1800 zł z przelotami, hotelem, wyżywieniem w cenie.
Bogumiła G.

Bogumiła G. Nauczycielka
przedszkolna

Polecam stronę Malwiny i Artura:
Edyta Żubre

Edyta Żubre Pełny Profesjonalizm

Hiszpania zawsze się sprawdza:
Polecam - z dzieckiem, czy bez - miejsce idealne:)

Temat: GDZIE POLECACIE WAKACJE ZAGRANICZNE Z 18 MIESIĘCZNYM...

Można popływać do woli aquaparku w Redzie. Jest dużo miejsca, różne baseny i zjeżdżalnie dopasowane do możliwości różnych osób, starszych czy młodszych. Ja już najmłodszy nie jestem, także jakieś ekstremalne zjeżdżalnie mi nie w głowie. Aquapark Reda jest jednym z tych gdzie mają prawdziwe rekiny w basenie, podczas zjeżdżania widać je bardzo dokładnie z bliska. Nietypowe doświadczenie, ale warto.

My z małym dzieckiem byliśmy na Sardynii , pooglądaj sobie na http://wakacjenasardynii.pl/ są świetne sprawdzone bazy noclegowe. Mała u nas miała niesamowitą frajdę, dobrze zniosła podróż a na miejscu miała mnóstwo atrakcji
Asiabasia Kasia

Asiabasia Kasia krawcowa, POZA
Zakład Krawiecki
Bożena Pozauć

Temat: GDZIE POLECACIE WAKACJE ZAGRANICZNE Z 18 MIESIĘCZNYM...

najlepsze wczasy sa w sianożetach ,osrodek nazywa sie imperiall jeżdzimy tam co roku z całą rodzina maja w cenie baseny i zewnetrzny i wewnetrzny , animacje nie tak jak wszedzie po 1 godzinie tutaj dzieciaki lataja od rana do wieczora z animatorami ja mam czas na relaks w spa a mąż korzysta z baru :) , wieczorki grill i rodzinna atmosfera jeździmy co roku i jedziemy teraz od 7 lipca wiec jak najbardziej polecam