konto usunięte

Temat: Hotele na Facebooku - tragicznie niewykorzystany potencjał

Witajcie Hotelarze,

w tym miesiącu komentowałem poczynania polskich hoteli na Facebooku w rankingu Sotrendera.

Link: Polskie hotele na Facebooku

Wyróżniłem tam kilka hoteli, z których warto brać przykład oraz inspiracje - one z mojej ocenie radzą sobie najlepiej.

Prowadzę na Facebooku podróżniczy fan page, który jest jednym z najlepiej angażujących w swojej kategorii. Przy ponad 6 tys. fanów, angażujemy stale połowę z nich. Jeśli są hotele, gotowe do osiągania podobnych wyników w swojej kategorii, to zapraszam na priv. Liczę też na ciekawą dyskusję i komentarze :)
Tomasz Reich

Tomasz Reich W sprawach
zawodowych proszę
pisać
tomasz.reich@nowawar
sz...

Temat: Hotele na Facebooku - tragicznie niewykorzystany potencjał

To akurat wiadomo, tylko, że to odruch bezwarunkowy. Ludzie szukają hoteli przez wyszukiwarki i do tego ceny.

konto usunięte

Temat: Hotele na Facebooku - tragicznie niewykorzystany potencjał

Tomasz R.:
To akurat wiadomo, tylko, że to odruch bezwarunkowy. Ludzie szukają hoteli przez wyszukiwarki i do tego ceny.
Tomku, zgadza się, tylko czy od razu po znalezieniu hotelu w wyszukiwarce dokonujesz transakcji? Spora grupa ludzi szuka informacji w sieci, zanim podejmie decyzję. Facebook jest narzędziem do podtrzymywania relacji, inspirowania i ja o kilku designerskich perełkach dowiedziałem się właśnie dzięki Facebookowi i raportom Sotrendera i nie mam żadnych wątpliwości, że kiedyś rozważę pobyt :)
Tomasz Reich

Tomasz Reich W sprawach
zawodowych proszę
pisać
tomasz.reich@nowawar
sz...

Temat: Hotele na Facebooku - tragicznie niewykorzystany potencjał

Nie, absolutnie nie, potem szukamy opinii o hotelu na TripAdvisorze, bo na Facebooku nic nie ma. :(
Izydor Nowakowski

Izydor Nowakowski Właściciel firmy
Leadline

Temat: Hotele na Facebooku - tragicznie niewykorzystany potencjał

Kamilu,
Temat wałkowany x razy. Facebook ma potencjał ale też bez poniesienia kosztów się nie obejdzie. Generalnie oprócz TripAdvisor'a nie ma opiniotwórczego portalu o jakości usług hotelarskich. Z doświadczenia - ludzie nie patrzą na komentarze - ludzie patrzą na ZŁE komentarze, żeby "szukać dziury w całym".
Do zrobienia dobrego serwisu w PL typu TripAdvisor potrzebna jest ka$$$a i to porządna - jak na razie nikomu się to nie udało na większą skalę.

Potencjał w Social Media jest ogromny ale.... generuje koszty, nie dając w zamian widocznej / namacalnej konwersji w krótkim czasie.

konto usunięte

Temat: Hotele na Facebooku - tragicznie niewykorzystany potencjał

Tomasz R.:
Nie, absolutnie nie, potem szukamy opinii o hotelu na TripAdvisorze, bo na Facebooku nic nie ma. :(
Bardzo trafnie Tomku. Nie ma, bo nie ma wiedzy i doświadczenia, jak takie działania prowadzić :) Zatem to, że nie ma, jest prędzej oznaką niewykorzystanego potencjału, niż nieudolności narzędzia, IMHO.

Ja z chęcią opublikowałbym konkretna studia przypadku z branży hotelarskiej, pokazał cele, koszty i zyski. Niestety, bardzo przepraszam, ale to byłby strzał w stopę :(Ten post został edytowany przez Autora dnia 05.08.13 o godzinie 23:56

Następna dyskusja:

Hotele dla biznesu




Wyślij zaproszenie do