Umiejętności
Front Office
Management Consulting
Online Travel
Rooms Division Management
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Obsługa klienta
Zadowolenie klienta
Zarządzanie
Zarządzanie Sprzedażą
online sales
Systemy rezerwacyjne (hotelowe)
systemy rezerwacji hotelowych
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Sales Manager
bRenewal istnieje na rynku już od trzech lat. Do tej pory udzieliliśmy wsparcia ponad stu markom. Cieszymy się dużym zaufaniem naszych klientów. Jesteśmy w stanie współpracować z każdą firmą dostosowując się do jej potrzeb.
Zakres świadczonych usług:
- Ochrona Marki / Wsparcie PR / Analiza rozpoznawalności Marki / Marketing Produktowy / Personal Branding / Social Media Marketing
Zakres świadczonych usług:
- Ochrona Marki / Wsparcie PR / Analiza rozpoznawalności Marki / Marketing Produktowy / Personal Branding / Social Media Marketing
Managing Partner
Sky Touch Europe
? Co-Founder & Managing Partner of Sky Touch Europe, representing Sky Touch Global
? Shaping customer-oriented Safety & Security S.O.P.’s.
? Exclusive partnership for Europe with eHotelier, a global portal for hospitality professionals with over 80,000 members from 196 countries.
? Setting the current trends with the current in policymaking.
? Shaping customer-oriented Safety & Security S.O.P.’s.
? Exclusive partnership for Europe with eHotelier, a global portal for hospitality professionals with over 80,000 members from 196 countries.
? Setting the current trends with the current in policymaking.
Specjalista ds. sprzedaży - group reservations
- Zarządzanie rezerwacjami grupowymi sieci kilkunastu hoteli w Krakowie, Wieliczce i w Pradze.
- Sprzedaż ofert hotelowych w segmentach: Business, Leisure i MICE
- Ustalanie warunków współpracy i rozliczeń z kontrahentami.
- Współpraca z działem Revenue w celu optymalizacji obłożenia i przychodów z rezerwacji grupowych.
- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych Klientów poprzez aktywne działania sprzedażowe.
- Tworzenie baz danych i ofert handlowych.
- Monitoring rynku i konkurencji.
- Sprzedaż ofert hotelowych w segmentach: Business, Leisure i MICE
- Ustalanie warunków współpracy i rozliczeń z kontrahentami.
- Współpraca z działem Revenue w celu optymalizacji obłożenia i przychodów z rezerwacji grupowych.
- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych Klientów poprzez aktywne działania sprzedażowe.
- Tworzenie baz danych i ofert handlowych.
- Monitoring rynku i konkurencji.
Kierownik operacyjny - członek zarządu.
Tripnet
• Dbanie o skuteczne wdrożenie autorskiego systemu rezerwacyjnego Tripnet dla biur podróży i TMC, który obecnie jest liderem na rynku.
• Prowadzenie rekrutacji i szkoleń dla pracowników.
• Aktywne pozyskiwanie partnerów biznesowych i budowanie z nim długotrwałych relacji.
• Ścisła współpraca z biurami podroży i klientami korporacyjnymi,
• Dbanie o maksymalizację przychodów poprzez uzyskania jej optymalnej efektywności i rentowności.
• Nadzór nad sprzedażą i dokumentami sprzedaży (wystawianie faktur, rozliczanie przychodów, sporządzanie raportów)
• Opracowanie oraz wdrożenie procedur operacyjnych dla działów Obsługi Klienta i Rozliczeń.
• Prowadzenie rekrutacji i szkoleń dla pracowników.
• Aktywne pozyskiwanie partnerów biznesowych i budowanie z nim długotrwałych relacji.
• Ścisła współpraca z biurami podroży i klientami korporacyjnymi,
• Dbanie o maksymalizację przychodów poprzez uzyskania jej optymalnej efektywności i rentowności.
• Nadzór nad sprzedażą i dokumentami sprzedaży (wystawianie faktur, rozliczanie przychodów, sporządzanie raportów)
• Opracowanie oraz wdrożenie procedur operacyjnych dla działów Obsługi Klienta i Rozliczeń.
Kierownik Operacyjny
Artis Hotel & SPA ****, Zamość, Polska
• Budowanie pozytywnego i profesjonalnego wizerunku Hotelu.
• Zarządzanie Zespołem, szkolenia i motywowanie Pracowników.
• Koordynowanie i nadzorowanie całokształtu prac w dziele Recepcji i Housekeepingu.
• Wprowadzanie, utrzymanie i doskonalenie najwyższych standardów.
• Wdrażanie procesów optymalizacji funkcjonowania Hotelu.
• Maksymalizacja przychodów hotelu poprzez rezerwacje.
• Zarządzanie Zespołem, szkolenia i motywowanie Pracowników.
• Koordynowanie i nadzorowanie całokształtu prac w dziele Recepcji i Housekeepingu.
• Wprowadzanie, utrzymanie i doskonalenie najwyższych standardów.
• Wdrażanie procesów optymalizacji funkcjonowania Hotelu.
• Maksymalizacja przychodów hotelu poprzez rezerwacje.
Managing Director
• Running a sole proprietorship in the field of supporting business partners in processes related to tourist service, in particular with the hotel industry.
• Conducting external presentations of products being offered by business partners.
• Conducting product and sales trainings.
• Preparation of periodic sales reports.
• Conducting external presentations of products being offered by business partners.
• Conducting product and sales trainings.
• Preparation of periodic sales reports.
Housekeeping Director Assistant
Ocean Place Resort & SPA **** (New Jersey, USA)
• Kompleksowe zarządzania działem Służby Pięter.
• Kontrola czystości pokoi hotelowych i monitorowanie usterek.
• Opracowywanie grafików pracy zespołu.
• Tworzenie i realizacja planów treningowych dla Zespołu.
• Zapewnienie zgodności funkcjonowania działu z zasadami, polityką hotelu
i wewnętrznymi procedurami.
• Planowanie i realizacja budżetu działu Służby Pięter
• Kontrola czystości pokoi hotelowych i monitorowanie usterek.
• Opracowywanie grafików pracy zespołu.
• Tworzenie i realizacja planów treningowych dla Zespołu.
• Zapewnienie zgodności funkcjonowania działu z zasadami, polityką hotelu
i wewnętrznymi procedurami.
• Planowanie i realizacja budżetu działu Służby Pięter
Assistant Front Office Manager
Castlemartyr Resort ***** (Co. Cork, Irlandia)
• Zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za Concierge i Nocny Audyt.
• Przyjmowanie i obsługa rezerwacji telefonicznych / mailowych.
• Monitorowanie finansowego statusu kont gości hotelowych.
• Dbanie o profesjonalne zameldowanie i wymeldowanie gości hotelowych.
• Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję
Gości i Pracowników.
• Przyjmowanie i obsługa rezerwacji telefonicznych / mailowych.
• Monitorowanie finansowego statusu kont gości hotelowych.
• Dbanie o profesjonalne zameldowanie i wymeldowanie gości hotelowych.
• Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję
Gości i Pracowników.
Duty Manager - Kierownik Recepcji Nocna Zmiana
Clarion Hotel, Cork **** (Cork, Irlandia)
• Kierowanie zespołem Recepcjonistów, opracowywanie grafików pracy oraz planów szkoleniowych dla zespołu.
• Przeprowadzanie Nocnego Audytu, zamykanie i otwieranie systemów.
• Sporządzanie raportów dobowych i ich dystrybucja do odpowiednich działów.
• Gwarantowanie prawidłowego przebiegu pobytu gości w hotelu.
• Przeprowadzanie Nocnego Audytu, zamykanie i otwieranie systemów.
• Sporządzanie raportów dobowych i ich dystrybucja do odpowiednich działów.
• Gwarantowanie prawidłowego przebiegu pobytu gości w hotelu.
Guest Relations Assistant Manager
Clarion Liffey Valley Hotel **** (Dublin, Irlandia)
• Koordynacja prac w dziale Concierge w hotelu.
• Kompleksowa obsługa gości hotelowych podczas ich pobytu w hotelu.
• Zajmowanie się prośbami, życzeniami i organizacją czasu wolnego gości.
• Nawiązywanie i podtrzymywanie dobrych relacji z gośćmi.
• Kompleksowa obsługa gości hotelowych podczas ich pobytu w hotelu.
• Zajmowanie się prośbami, życzeniami i organizacją czasu wolnego gości.
• Nawiązywanie i podtrzymywanie dobrych relacji z gośćmi.
Szkolenia i kursy
Business Management Training Certificate
International Certificate Conference, Certificate in English
International Certificate Conference, Certificate in English
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Turystyka
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Zarządzanie turystyką
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Obsługa klienta
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Zainteresowania
Bieganie, turystyka, tenis ziemny.
Inne
Prawo jazdy kategorii "B" od 2005 roku.
Biegła znajomość obsługi systemów hotelowych Micros / Fidelio oraz PAR Springer – Miller Hotel Operating System.
Biegła znajomość obsługi komputera - środowisko Windows, MS Office (Word, Excel,)
Biegła znajomość obsługi systemów hotelowych Micros / Fidelio oraz PAR Springer – Miller Hotel Operating System.
Biegła znajomość obsługi komputera - środowisko Windows, MS Office (Word, Excel,)
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu.
Zaproś znajomych.
Hotelarstwo i marketing
Hotelarstwo i marketing jest grupą utworzoną przez Net Affinity w celu wymiany najważniejszych informacji na temat hotelarstwa, systemu rezerwacji, aplikacji mobilnej oraz aplikacji facebook, newslett
Hotelarze i Gastronomowie
Szukasz stażystów do swojego Hotelu lub Restauracji? Zapraszamy na www.work-and-fun.com
Hotele rezerwacje online
Podrózujesz - korzystasz z hoteli - polecasz jakieś miejsce - masz pytanie dotyczące hotelu - szukasz noclegu w Polsce lub w Europie - dołącz do nas
Kraków
Dla osób mieszkających, studiujących, pracujących lub zamierzających pracować/mieszkać/studiować*) w Krakowie lub okolicach
*)niepotrzebne skreśl