Tomasz Kalinowski

Tomasz Kalinowski Key Account Manager

Temat: Hotele by Perfekcyjna Pani Domu...

Wypowiedź jest np tutaj:

http://www.lifestyle.newseria.pl/newsy/prezes_polskiej...

Pozdrawiam,
Mateusz Z.

Mateusz Z. Profitroom - Simply
More Bookings

Temat: Hotele by Perfekcyjna Pani Domu...

Wow ! Zawrzało ! Zrobiło się prawie tak Gorąco jak u Pani R. pod prysznicem ! ;-)
Adam L.

Adam L. Konsultant
hotelarski.
Szkolenia, kursy,
prelekcje, dorad...

Temat: Hotele by Perfekcyjna Pani Domu...

Nasza dyskusja odbiega od głównego tematu Mateusz. Reasumując jak ogladałem odcinek 3 z Wojtkiem Liszką to stwierdzam, ze pewna grupa hotelarzy chce się wypromoać dzięki programowi piekielny hotel.
Maciej Łobejko

Maciej Łobejko Człowiek z nowymi
pomysłami jest
wariatem dopóki nie
odni...

Temat: Hotele by Perfekcyjna Pani Domu...

Zgadza się Adam! Zbiją fortunę i podbiją swoje stawki za consulting. Ale odnoszę wrażenie, że TVN poszedł po rozum do głowy (tu mam na myśli nasze forum) i stwierdził że Rozenek to nie autorytet i trzeba kogoś z branży. A robienie ludzi w ..... wciąż ma miejsce bo nie tak wygląda obraz hotelarstwa.

Pozdrawiam,MŁ
Marek P.

Marek P. Albergolog,
Współpracownik Domu
Gospodarki Niemiecko
- Po...

Temat: Hotele by Perfekcyjna Pani Domu...

Dotarła do mediów znakomita informacja. Program Pani Rozenek prawdopodobnie zostanie zdjęty z anteny. Okazało się bowiem, że oglądalność programu dla stacji jest żadna, ale najciekawsza jest informacja dla naszego środowiska: brak chętnych hoteli, które mają się zgłaszać do programu. Czyżby hotelarze czytali nasze komentarze? Jeśli tak to satysfakcja jest po naszej stronie.
Maciej Łobejko

Maciej Łobejko Człowiek z nowymi
pomysłami jest
wariatem dopóki nie
odni...

Temat: Hotele by Perfekcyjna Pani Domu...

Marku, ja też wiem z dość dobrego żródła że nie ma chętnych rekalmodawców a to chyba oni płacą największe pieniądze. Więc raczej nie będzie powtórki z rozrywki. Poza tym, u nas jest zbyt dużo "nowych" obiektów które nie wymagają wsparcia. Jedynie co to post komunistyczne ośrodki wczasowe, któe nie mają nic z hotelem wspólnego mogłyby Panią R. zaprosić :)

konto usunięte

Temat: Hotele by Perfekcyjna Pani Domu...

Tak BTW te ośrodki wczasowe nie są wcale takie najgorsze. W sensie funkcjonalności pomieszczeń oczywiście. Jakoś mam wrażenie że wówczas projektowano te obiekty z większą starannością i znajomością rzeczy. Teraz zdarzają się nowe obiekty z recepcją na piętrze, z rozdzielnią kelnerską z wyjściem na hall (kelnerzy przechodzą tamtędy do i z sali konsumpcyjnej). Bywają też kuchnie ze schodami pośrodku oraz toalety dla niepełnosprawnych z drzwiami 80 i progami.Ten post został edytowany przez Autora dnia 31.03.15 o godzinie 23:34
Marcin Jesionkowski

Marcin Jesionkowski Recepcjonista,
Centrum Kulturalne
Ojców Bar

Temat: Hotele by Perfekcyjna Pani Domu...

Witam Was wszystkich,

nawiążę do wypowiedzi Adama. Nie oglądałem odcinka z Panem Liszką, ale to jest to, co napisałem przy okazji dyskusji o Panu Karwackim. Pewna grupa hotelarzy próbuje w sztuczny sposób się wypromować. Choć posunę się dalej w swoim stwierdzeniu: Robią sobie pseudoreklamę, bo tacy Panowie jak Pan Karwacki czy Pan Liszka przynajmiej przeze mnie będą z tym programem kojarzeni. Dlatego rozumiem stwierdzenie Pana Marka kilka postów wcześniej, że on nie wziąłby udziału w tym przedsięwzięciu.

A obejrzałem z ciekawości dwa odcinki i doszedłem do jednego wniosku.
Zadać można sobie pytanie: jaka jest wspólna cecha programów: Kuchenne rewolucje, Salonowe Rewolucje ( przemiana zakładów fryzjerskich )
i Piekielny Hotel?
A no taka, że te programy ... wywlekają publicznie brudy związane z danym zakładem i na światło dzienne wychodzą sprawy, o których oglądający nie do końca musi wiedzieć. Zostaje dla mnie złamana tzw. tajemnica szatni piłkarskiej, co dla mnie jest skandaliczne i nie dopuszczalne. Bo sprawy związane z zakładem pracy ( pensja, umowy, standardy itd. ) powinny zostać wewnątrz budynku.

PozdrawiamTen post został edytowany przez Autora dnia 01.04.15 o godzinie 16:08
Mikołaj K.

Mikołaj K. Budowanie Relacji,
Sprzedaż, Marketing

Temat: Hotele by Perfekcyjna Pani Domu...

Obejrzałem drugi odcinek cały, był lepszy niż początek pierwszego. Do trzeciego już jednak nie usiadłem. Tak jak mówicie, niektórzy chcą się wypromować, jak można zauważyć Panu Liszce jest to potrzebne - niedawno zakończył współpracę z hotelem w Krakowie i rozpoczął działalność consultingową dla branży, oferując wsparcie dla hoteli i otoczenia hoteli w oparciu o podobne rozwiązania do sieciowych...

Promocja jest mu potrzebna, czy to źle? Każdy chce zarabiać, dla Niego to świetna promocja, a czy któryś z doświadczonych hotelarzy skorzysta z usług tej firmy? Tak, jeśli chce wyciągnąć informacje nt. działania innej sieci - np. z której odszedł Pan Wojciech. Nie ukrywajmy w niej najwięcej spędził czasu i sie nauczył. Poza tym swoją ofertę kieruje do hoteli bez wsparcia sieciowego czyli targetu programu piekielny hotel...
Tomasz K.

Tomasz K. MBA, 3H Business
Management

Temat: Hotele by Perfekcyjna Pani Domu...

Dodając coś od siebie , coraz częściej programy telewizyjne są po prostu głupie a o 20:00 zamiast dobrego filmu stacje serwują filmiki animowane. Nie spodziewałem się też niczego nowego od programu z p. Rozenek, natomiast uważam, że to duża porażka marketingowa TVN-u: ktoś kto dobrze sprząta, ściera kurze nie może być ekspertem w dziedzinie hotelarstwa to trochę za mało. Brak jej wiarygodności na co nie złapali się nawet ci co niekoniecznie mają coś wspólnego z hotelarstwem.

Temat: Hotele by Perfekcyjna Pani Domu...

Oj, nie zaglądałem tu jakiś czas i widzę, że w tzw. międzyczasie zaczyna nam się tu robić typowo polskie piekiełko...

Hotelarze - nie poznaję Was! Wasze uwagi, dotyczące promowania przez Wojciecha Liszkę swojej działalności są moim zdaniem mocno nie na miejscu. Od samego początku mówiliśmy o tym, że bez doradztwa prawdziwych hotelarzy się nie obejdzie tylko po to, by teraz ich udział krytykować? To jest nielogiczne!

Fakt skorzystania z usług Panów Karwackiego i Liszki oceniam pozytywnie. Oboje wypadli profesjonalnie, choć - oczywiście - merytorycznie bardzo ogólnikowo. Jeśli Wy nie zdecydowalibyście się pomóc - Wasz wybór. Oni jednak pomogli i mogą (bo wcale nie jest to pewne) zebrać efekty w postaci: a) branżowego "wykluczenia" uwarunkowanego udziałem w "szmirze ;)" lub b) zainteresowania ich usługami. Zaryzykowali, choć ta pierwsza opcja raczej nie wystąpi.

Pragnę narcystycznie zauważyć, że w jednym z pierwszych postów w tym temacie pisałem:

"Ciągle się zastanawiam nad jedną kwestią: jakie obiekty będą się zgłaszać do "Hotel Hell". Bo tak: sieciówki odpadają, nowootwarte opadają, 4* i 5* raczej... też odpadają (chyba, że jakieś pałace, liczące na sporą reklamę), bo skoro nie potrafili do tej pory zapewnić odpowiedniej usługi hotelowej nie świadczyłoby to o nich zbyt dobrze. Będą to więc najpewniej 2* i 3* zlokalizowane a) przy drogach; b) w miejscowościach o potencjale na poziomie 20 Gości dziennie; c) w miejscowościach turystycznych, ale z różnych względów pomijane przez turystów."

Jakoś nie dziwi mnie brak chętnych...

Co do reklamodawców - nie mam pojęcia jakimi stawkami tu operujemy, ale największym wygranym może być tutaj Samsung. Z łatwością wyobrażam sobie typowego "Pana Adama", właściciela "Hoteliku Pod Motyką", który w programie widzi telewizory z opcją hotelową i stwierdza, że musi takie mieć w swoim obiekcie :D
Marek P.

Marek P. Albergolog,
Współpracownik Domu
Gospodarki Niemiecko
- Po...

Temat: Hotele by Perfekcyjna Pani Domu...

Drogi Kamilu! Twój post stanowi powiew świerzości w temacie, który wałkujemy już jakiś czas. Można się oczywiście zgodzić z niektórymi tezami, które prezentujesz. Każdy przecież ma prawo do własnej oceny i opinii. Jednak moje zdanie podtrzymuję w całości od początku naszej dyskusji. Uważam i zawsze będę uważać, że nasze środowisko nie powinno się absolutnie mieszać i brać udziału w tak prostackim i prymitywnym przedsięwzięciu, tym bardziej, że firmuje go TVN i Pani Rozenek. Uważam to za niegodne hotelarza aby firmować swoim nazwiskiem i nazwą jakiegokolwiek hotelu tak chorą inicjatywę i audycję. To, że jest to popularne w innych krajach to niech sobie będzie. Co nas obchodzą inne kraje? Polskie hotelarstwo za długo wygrzebywało się z komunistycznego grajdołu żeby teraz psuć sobie opinię takimi podrzędnymi audycjami. Jeśli natomiast ktoś z polskich hotelarzy jest masochistą zawodowym i chce się dać poniżać taką produkcją telewizyjną to powinien być napiętnowany w środowisku. Inaczej się nie da. Nikt z hotelarzy nie powinien tego wykorzystywać dla własnych prywatnych celów. Ja to oceniam jednoznacznie. Ktoś kto godzi się na udział wraz ze swoim hotelem w tego typu audycji musi bardzo nie lubić branży jako takiej. Dla niego liczą się tylko i wyłącznie partykularne interesy i czubek własnego nosa. Dla mnie to jest jasne. To uwłacza godności calej branży.

Następna dyskusja:

Hotele dla biznesu




Wyślij zaproszenie do