Umiejętności
Umiejętności komunikacyjne
Gastronomia
Gościnność
Marketing
Public Relations
Publikacje
Turystyka
Zarządzanie zespołem
Prawo jazdy kat B
Hotele
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Front Office Clerk
Check-in, check-out gości, organizacja czasu wolnego, wycieczek fakultatywnych, udzielanie informacji turystycznych, przyjmowanie rezerwacji, analiza i spełnianie oczekiwań gości w zakresie usług hotelowych.
Szkolenia i kursy
Inter Get Up - "Promocja przedsiębiorczości" - realizowany ze środków UE
Wychowawca kolonii i obozów
"Szkoła Przedsiębiorczości UJ - Innowacje i Biznes"
Wychowawca kolonii i obozów
"Szkoła Przedsiębiorczości UJ - Innowacje i Biznes"
Edukacja
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Zainteresowania
Multum, non multa
Ćwiczenie skuteczności
Przyjemność ruchu
Ćwiczenie skuteczności
Przyjemność ruchu
Inne
ARTYKUŁY BRANŻOWE
Autor:
"Hotelarze, czy było warto?" - podsumowanie EURO 2012 z punktu widzenia hotelarza - HORECA, 08/2012
"Tajemniczy Klient - hotelarska wyrocznia delficka?" - HORECA, 09/2012
"Coraz więcej Polaków wybiera święta poza domem - wykorzystaj to!" - HORECA 11/2012
"Marketing recepcyjny - determinanta sprzedaży hotelu za rok, dwa, pięć... cz.1 " - HORECA 1/2013
"Marketing recepcyjny - determinanta sprzedaży hotelu za rok, dwa, pięć... cz.2 " - HORECA 2/2013
"Zakupy grupowe - użytek czy przeżytek?" - HORECA 2/2013
"Podstawowy produkt hotelarski - uczyń go atutem!" - HORECA 2/2013
Współautor - wspólnie z Bartłomiejem Rakiem:
- "Media społecznościowe na usługach branży hotelarskiej" – Marketer+ 03/2011;
- "Hotel Social Media: Bądź tam, gdzie twoi klienci" – Marketing w praktyce 04/2011;
- "Hotelarski Social Media Marketing" – Hotelarz 04/2011;
- "Jak wciągnąć fanów" – Hotelarz 05/2011;
- "Efekty & koszty" – Hotelarz 06/2011;
Autor:
"Hotelarze, czy było warto?" - podsumowanie EURO 2012 z punktu widzenia hotelarza - HORECA, 08/2012
"Tajemniczy Klient - hotelarska wyrocznia delficka?" - HORECA, 09/2012
"Coraz więcej Polaków wybiera święta poza domem - wykorzystaj to!" - HORECA 11/2012
"Marketing recepcyjny - determinanta sprzedaży hotelu za rok, dwa, pięć... cz.1 " - HORECA 1/2013
"Marketing recepcyjny - determinanta sprzedaży hotelu za rok, dwa, pięć... cz.2 " - HORECA 2/2013
"Zakupy grupowe - użytek czy przeżytek?" - HORECA 2/2013
"Podstawowy produkt hotelarski - uczyń go atutem!" - HORECA 2/2013
Współautor - wspólnie z Bartłomiejem Rakiem:
- "Media społecznościowe na usługach branży hotelarskiej" – Marketer+ 03/2011;
- "Hotel Social Media: Bądź tam, gdzie twoi klienci" – Marketing w praktyce 04/2011;
- "Hotelarski Social Media Marketing" – Hotelarz 04/2011;
- "Jak wciągnąć fanów" – Hotelarz 05/2011;
- "Efekty & koszty" – Hotelarz 06/2011;
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne.
A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu.
Zaproś znajomych.
Hotelarskie ciekawostki
Informacje , ciekawostki, najnowsze newsy ze świata hotelarskiego. Najświeższe fakty, nowe otwarcia i coś na wesoło - humor hotelarski.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.