Kamil Maroszek

Hotelarz
Bestwina, śląskie

Umiejętności

Umiejętności komunikacyjne Gastronomia Gościnność Marketing Public Relations Publikacje Turystyka Zarządzanie zespołem Prawo jazdy kat B Hotele

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor Zarządzający
Hotel Pod Jedlami***
Kompleksowe zarządzanie obiektem.
Robert Szenkelbach
Robert Szenkelbach · współpracownik
wystawiono
Jedna z najbardziej kompetentnych osób w hotelarstwie z jaką miałem przyjemność się spotkać niejednokrotnie. Błyskotliwy, przenikliwy i wyciągający odpowiednie wnioski.
Logo
Manager Hotelu
Hotel Galicja Wellness&SPA w Oświęcimiu
Kompleksowe zarządzanie obiektem.
Logo
Specjalista ds. projektu Land of Poland
LandOfPoland.com
Logo
Kierownik Recepcji i Marketingu
Hotel na Błoniach
Długo by... długo...
Logo
Recepcjonista Hotelowy
Hotel Kossak ****
Co dali + co wpadło
Logo
Incentive & Events Manager
Masto
Organizacja imprez góralskich
Hotel Sympozjum *****
Front Office Clerk
Check-in, check-out gości, organizacja czasu wolnego, wycieczek fakultatywnych, udzielanie informacji turystycznych, przyjmowanie rezerwacji, analiza i spełnianie oczekiwań gości w zakresie usług hotelowych.

Szkolenia i kursy

Inter Get Up - "Promocja przedsiębiorczości" - realizowany ze środków UE
Wychowawca kolonii i obozów
"Szkoła Przedsiębiorczości UJ - Innowacje i Biznes"

Edukacja

Logo
Turystyka i Rekreacja, magisterskie
Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo

Zainteresowania

Multum, non multa
Ćwiczenie skuteczności
Przyjemność ruchu

Inne

ARTYKUŁY BRANŻOWE

Autor:
"Hotelarze, czy było warto?" - podsumowanie EURO 2012 z punktu widzenia hotelarza - HORECA, 08/2012
"Tajemniczy Klient - hotelarska wyrocznia delficka?" - HORECA, 09/2012
"Coraz więcej Polaków wybiera święta poza domem - wykorzystaj to!" - HORECA 11/2012
"Marketing recepcyjny - determinanta sprzedaży hotelu za rok, dwa, pięć... cz.1 " - HORECA 1/2013
"Marketing recepcyjny - determinanta sprzedaży hotelu za rok, dwa, pięć... cz.2 " - HORECA 2/2013
"Zakupy grupowe - użytek czy przeżytek?" - HORECA 2/2013
"Podstawowy produkt hotelarski - uczyń go atutem!" - HORECA 2/2013

Współautor - wspólnie z Bartłomiejem Rakiem:
- "Media społecznościowe na usługach branży hotelarskiej" – Marketer+ 03/2011;
- "Hotel Social Media: Bądź tam, gdzie twoi klienci" – Marketing w praktyce 04/2011;
- "Hotelarski Social Media Marketing" – Hotelarz 04/2011;
- "Jak wciągnąć fanów" – Hotelarz 05/2011;
- "Efekty & koszty" – Hotelarz 06/2011;

Grupy

371 wszystkich wypowiedzi
158 plusów
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Bractwo Hotelarskie
Bractwo Hotelarskie
Zamknięta grupa pasjonatów hotelarstwa
Copywriters Group
Copywriters Group
Słowa zamieniać w czyny... Grupa dla osób z widocznym zdjęciem profilowym.
Creative & Innovative
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne. A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
Event, Organizacja Imprez
Event, Organizacja Imprez
Grupa poświęcona organizacji eventów i imprezez.
Hotel & Hotelarze
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu. Zaproś znajomych.
Hotelarskie ciekawostki
Hotelarskie ciekawostki
Informacje , ciekawostki, najnowsze newsy ze świata hotelarskiego. Najświeższe fakty, nowe otwarcia i coś na wesoło - humor hotelarski.
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja wizualna oraz branding.
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Młodzi przedsiębiorcy :-)
Młodzi przedsiębiorcy :-)
Młodzi przedsiębiorcy