Małgosia B. SPA
Temat: VITASTERON - nie mogłam się oprzeć!
Dominik Szewior:
Piotr L.:
Następne cudo:
http://www.youtube.com/watch?v=KAM908_ttKE
Ruki opadywują ;)
o ch.. (to z wrażenia) :)
.....?????? ło matko.......
Małgosia B. SPA
Dominik Szewior:
Piotr L.:
Następne cudo:
http://www.youtube.com/watch?v=KAM908_ttKE
Ruki opadywują ;)
o ch.. (to z wrażenia) :)
Arkadiusz Piotr Z. sticky business
Anna Florkowska:jakbyś miała szanse być facetem po 40 to byś zrozumiała dobrodziejstwo chemii ;PPP
tak sobie czytam Wasze refleksje na temat pokazanej reklamy i paru innych i tak mnie zastanawia dlaczego 99% odpowiadających to Panowie...ciekawe dlaczego?:) reklama pierwsza rzeczywiście żenująco instrumentalnie traktuje kobiety.Czy satysfakcja w sferze intymnej zależeć ma w dobie XXI wieku tylko od chemii farmaceutycznej i beznadziejnej reklamy...to byłaby globalna porażka!nie uważacie...pozdrawiam
Darek
S.
Raz się żyje potem
się tylko straszy!
Paulina Bańkowska:
Czy teraz każdy facet który łyknie Vitasteron będzie oczekiwał, że będę to robiła bez końca, codziennie inaczej, najlepiej po trzy razy i o pół godziny dłużej?
p.s. "Reklama preparatu Vitasteron, który cieszy zarówno mężczyzn jak i kobiety, nominowana do tytułu najgorszej reklamy telewizyjnej." [2010-11-26 14:37]
(Więcej... http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/10,88292,8724750,Rekl...
Arkadiusz Piotr Z. sticky business
Darek Świerk:
Raczej nie, przecież to suplement dla mężczyzn. Przynajmniej tak zrozumiałem z reklamy, kiedy przeczytałem Twój post pomyślałem, że chodzi o jakiś specyfik dla kobiet. Serio. :)
Ktos kto coś takiego wymyśli będzie miliarderem. A może juz jest tylko ja nie wiem :D
konto usunięte
Arkadiusz Piotr Z.:
jakbyś miała szanse być facetem po 40 to byś zrozumiała dobrodziejstwo chemii ;PPP
zrobić dobrą reklamę prezerwatyw jest dużo łatwiej niż takiego vitasteronu, a tu obie wg mnie słabe. pierwsza z punktu widzenia psychologii "niemocy męskiej", bo ocenia sprawność faceta oczami kobiety (na dodatek zawsze chętnej, bo facio ma testosteron), a to wszystko chore mity, które mogą prowadzić do głębokiej frustracji, bo obawiam się, że specyfik działa głównie na portfel naiwniaka, któremu wstyd udać się do seksuologa. klasyczne robienie klienta w konia za pomocą stereotypów w stylu reklam z hustlera z lat 70. lipa.
druga reklama jest po prostu prostacka. szkoda poświęcać jej uwagę w jakikolwiek sposób.
konto usunięte
Darek Świerk:
Paulina Bańkowska:
Czy teraz każdy facet który łyknie Vitasteron będzie oczekiwał, że będę to robiła bez końca, codziennie inaczej, najlepiej po trzy razy i o pół godziny dłużej?
Raczej nie, przecież to suplement dla mężczyzn. Przynajmniej tak zrozumiałem z reklamy, kiedy przeczytałem Twój post pomyślałem, że chodzi o jakiś specyfik dla kobiet. Serio. :)
Ktos kto coś takiego wymyśli będzie miliarderem. A może juz jest tylko ja nie wiem :D
Seweryn J. Wolny człowiek
Arkadiusz Piotr Z. sticky business
Jarosław K. senior copywriter
Adrian T. www.autor.biz
Jarosław Koć:
...Otóz młodzi i ambitni, jesli chca na serio zająć się reklamą, muszą nauczyć się przede wszystkim tworzyć pod potrzeby odbiorcy - czasem bardzo różnego od siebie. Jak się chce robic tylko to, co podoba się twórcy, to się zostaje niezależnym artysta, a nie idzie pracować do agencji.
Adrian T. www.autor.biz
Marcel
Błaszczyk
Founder & Creative
Director, Guarada
Adrian T. www.autor.biz
... na serio zająć się reklamą, muszą nauczyć się przede wszystkim tworzyć?
pod potrzeby odbiorcy - czasem bardzo różnego od siebie. Jak się chce robic
tylko to, co podoba się twórcy, to się zostaje niezależnym artysta, a nie
idzie pracować do agencji.
Jarosław K. senior copywriter
Marcel Błaszczyk:Alez ja właśnie coś takiego napisałem - że trzeba wykazać sie duzym poziomem empatii i zrozumiec motywacje kogos, kto czasem pod żadnym wzgledem mnie nie przypomina.
Jarku, Adrianie - niestety trudno jest mi się z wami zgodzić.
Darujcie sobie wywody na temat tego, że "koleś z agencji" nie rozumie potrzeb klienta, bo dobra kreacja wychodzi nie tylko w oparciu o próbę wejścia w jego skórę, ale też nauczenia się języka tej osoby. Efekt procesu twórczego pozbawionego tych dwóch filarów wyląduje w śmieciach.
Marcel
Błaszczyk
Founder & Creative
Director, Guarada
Adrian T.:
Myślę, że naszą polemikę rozwiązałyby wyniki sprzedaży tego środka.
Czy nie zgadzasz się ze stwierdzeniem:... na serio zająć się reklamą, muszą nauczyć się przede wszystkim tworzyć?
pod potrzeby odbiorcy - czasem bardzo różnego od siebie. Jak się chce robic
tylko to, co podoba się twórcy, to się zostaje niezależnym artysta, a nie
idzie pracować do agencji.
Marcel
Błaszczyk
Founder & Creative
Director, Guarada
Natomiast reszta Twojej wypowiedzi dotyczy zupełnie innego tematu, a mianowicie skuteczności samego środka, czyli ogólniej - jakości produktu. Cóż, ja jestem specjalistą od reklamy, a nie od farmacji, więc w tej kwestii nie będę sie wypowiadał.
Rozumiem jednak, że Ty jesteś z zawodu farmaceutą, lekarzem lub fizjologiem, skoro wypowiadasz sie tak autorytatywnie.
Jarosław K. senior copywriter
Marcel Błaszczyk:
Natomiast reszta Twojej wypowiedzi dotyczy zupełnie innego tematu, a mianowicie skuteczności samego środka, czyli ogólniej - jakości produktu. Cóż, ja jestem specjalistą od reklamy, a nie od farmacji, więc w tej kwestii nie będę sie wypowiadał.
Rozumiem jednak, że Ty jesteś z zawodu farmaceutą, lekarzem lub fizjologiem, skoro wypowiadasz sie tak autorytatywnie.
Ja z kolei rozumiem, że Ty nie miałeś okazji pracować na potrzeby rynku farmaceutycznego...
Absolutnie bez urazy.
Marcel
Błaszczyk
Founder & Creative
Director, Guarada
Owszem, miałem i to wielokrotnie. A co to wnosi do tematu?
Adrian T. www.autor.biz
Następna dyskusja: