konto usunięte

Temat: VITASTERON - nie mogłam się oprzeć!

http://www.youtube.com/watch?v=45_IYnCtA6U

Nie mogłam się oprzeć aby nie spytać Was o zdanie na temat tej reklamy.
Nie tylko jako pracowników branży, ale też jako konsumentów, mężczyzn i kobiety.

Czy teraz każdy facet który łyknie Vitasteron będzie oczekiwał, że będę to robiła bez końca, codziennie inaczej, najlepiej po trzy razy i o pół godziny dłużej?

Nie chodzi mi o to, żeby takich suplementów nie reklamować, ale kiedyś widziałam reklamę, gdzie jeden pan stawał na głowie, drugi smarował się błotkiem a inny nura pod kołdrę ze swoja panią. Wszyscy byli w kwiecie wieku i wyglądali zupełnie normalnie. Co to była za reklama?



p.s. "Reklama preparatu Vitasteron, który cieszy zarówno mężczyzn jak i kobiety, nominowana do tytułu najgorszej reklamy telewizyjnej." [2010-11-26 14:37]
(Więcej... http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/10,88292,8724750,Rekl...
Tadeusz Zawilski

Tadeusz Zawilski Management
Consulting

Temat: VITASTERON - nie mogłam się oprzeć!

Zważywszy na to, że jest to reklama suplementu to i tak jest nieźle (niedowiarków odsyłam do reklamy Goodbye Appetite i dyskusji na jej temat na GL). Osobiście kompletnie nie wierzę tego typu środkom, ale faktycznie, możesz mieć rację co do oczekiwań mężczyzn, przynajmniej tej grupy, która jest podatna na reklamy. Ale nie przejmowałbym się tym zbytnio ;)
Krzysztof Z.

Krzysztof Z. SEO / SEM
websukces.net - w
tym miejscu piszemy
coś mądre...

Temat: VITASTERON - nie mogłam się oprzeć!

mała rzecz a ...... śmieszy nie cieszy ;) (wszystkie te suplementy jak i aktimele itp można o kant (_!_) rozbić ;) . Na równi skuteczne byłoby placebo dla tych co wierzą w te bzdety ;)
Adrian Spóz

Adrian Spóz Redkroft Studio

Temat: VITASTERON - nie mogłam się oprzeć!

wspolczuje ludziom, ktorzy musza to ogladac w telewizji
Piotr L.

Piotr L. • Weź Mnie •

Temat: VITASTERON - nie mogłam się oprzeć!

Reklama dno, nudna, bez polotu - ogólny syf :)

Nie wiem jak to zakwalifikować... smutne, śmieszne, żałosne? To co wyprawiają nasze agencje reklamowe usilnie starając się podbić spoty zarówno humorem jak i wykonaniem najlepszych reklamówek zagramanicznych woła o pomstę do nieba... brak kreatywności czy zdrętwienie zleceniodawców?

Następne cudo:
http://www.youtube.com/watch?v=KAM908_ttKE

Ruki opadywują ;)
Bartłomiej Juszczyk

Bartłomiej Juszczyk dyrektor
zarządzający Grupa
Adweb; inwestor,
wykładowca, ...

Temat: VITASTERON - nie mogłam się oprzeć!

dziwne.
Tadeusz Zawilski

Tadeusz Zawilski Management
Consulting

Temat: VITASTERON - nie mogłam się oprzeć!

Piotr L.:
Reklama dno, nudna, bez polotu - ogólny syf :)

Nie wiem jak to zakwalifikować... smutne, śmieszne, żałosne? To co wyprawiają nasze agencje reklamowe usilnie starając się podbić spoty zarówno humorem jak i wykonaniem najlepszych reklamówek zagramanicznych woła o pomstę do nieba... brak kreatywności czy zdrętwienie zleceniodawców?

Następne cudo:
http://www.youtube.com/watch?v=KAM908_ttKE

Ruki opadywują ;)

O kurka ma jajko... :X Ten Unimil pobił wszystkie rekordy debilizmu. Sorry, tak kompletnie zje*** reklamy jeszcze nie widziałem. Prawie 1,5 min? LOL :D Dykcja aktora - ROTFL :D Copy - LMAO :D :D

W brak kreatywności nie uwierzę, bo przecież ci sami ludzie robią ady, które nam się podobają. Mam takie dziwne przeczucie, że to zleceniodawcy mają swoje wizje (bo pan Henio z działu marketingu jest niespełnionym kopi), których kurczowo się trzymają. A efekt jest taki, że jak ludzie widzą rozpoczynający się blok reklamowy to włącza im się w mózgu moduł odpowiedzialny za pragnienie/głód/potrzebę oddania moczu/cokolwiek byleby nie patrzeć na ten syf. Ehhh...

Tak już zupełnie na marginesie, jak się branża reklamowo-marketingowa otworzy na młodych, kreatywnych i ambitnych, którzy teraz nie mają siły przebicia to może się to zmieni (i nie mówię tu tylko o sobie).
Piotr L.

Piotr L. • Weź Mnie •

Temat: VITASTERON - nie mogłam się oprzeć!

Tadeusz Zawilski:
Tak już zupełnie na marginesie, jak się branża reklamowo-marketingowa otworzy na młodych, kreatywnych i ambitnych, którzy teraz nie mają siły przebicia to może się to zmieni (i nie mówię tu tylko o sobie).

Ona jest cały czas otwarta... dajesz takiemu szansę życia, wyciskasz ile się da i mówisz dziękuję :) Nie bez powodu mówi się "albo zjadasz, albo jesteś zjadany", co gorsza siła przebicia ma różne formy :P

Co do braku kreatywności, miałem na myśli braki inwencji - niemal wszystko co u nas jest przełomem to średnio udane twory inspirowane zagramanicznymi kampaniami, nawet czasem humor ten sam się zdarza - który w Polsce jest kompletnie nieśmieszny :)Piotr L. edytował(a) ten post dnia 08.02.11 o godzinie 01:20
Tadeusz Zawilski

Tadeusz Zawilski Management
Consulting

Temat: VITASTERON - nie mogłam się oprzeć!

Piotr L.:
Ona jest cały czas otwarta... dajesz takiemu szansę życia, wyciskasz ile się da i mówisz dziękuję :) Nie bez powodu mówi się "albo zjadasz, albo jesteś zjadany", co gorsza siła przebicia ma różne formy :P

Wiesz, znam takich, którzy chętnie by zjedli i jeszcze poprosili o dokładkę. Takie czasy nastały, że trzeba się bić o swoje. Ale bić się można jeśli przeciwnik zechce z Tobą pogadać... A cały problem polega na tym, że jakoś się nie zbiera.
Co do braku kreatywności, miałem na myśli braki inwencji - niemal wszystko co u nas jest przełomem to średnio udane twory inspirowane zagramanicznymi kampaniami, nawet czasem humor ten sam się zdarza - który w Polsce jest kompletnie nieśmieszny :)Piotr L. edytował(a) ten post dnia 08.02.11 o godzinie 01:20

Weź pod uwagę, że Polska wciąż trochę ma czkawkę po transformacji. Po latach tworzenia siermiężnych reklam z gadającymi proszkami czy maluchem, który jest lepszy niż auta agenta 007, bo tak nakazywała propaganda, tak naprawdę nie wiedzieliśmy co mamy począć z tą wolnością słowa. Umówmy się, reklama Ojciec, prać? była hitem nie dlatego, że miała nie wiem jak nowatorski produkt, ale dlatego, że sama jej idea była jakimś novum. A pamiętasz reklamy frugo? Te początkowe, to była jakaś połowa lat 90. Ludzie ubrani jak żywo wyjęci z okresu 10 lat wcześniej, ale to nikomu nie przeszkadzało. Z kolei to co próbowaliśmy w miarę po swojemu robić (przykład dla mnie niezły to Czerwony Kapturek w wersji Heyah) było krytykowane przez samo środowisko, że nie jest mainstreamowe.
Poza tym jak czytam wypowiedzi ludzi związanych z reklamą (tu i tam) to dochodzę do wniosku, że amerykański rynek reklamowy jest wyznacznikiem wszystkiego: oni zaczęli, oni wszystko co się da osiągnęli, rozwinęli ten cały cyrk więc teraz należy iść ich tropem żeby odnieść sukces. W Polsce planując kampanie często zapomina się o specyfice polskiego klienta. Nie mówię, że nie ma dobrych reklam na naszym podwórku powstałych, bo byłaby to obraza dla tych wszystkich, którzy robią naprawdę świetne rzeczy. Ale niestety jest to mniejszość. Z czego to wynika? Moja prywatna diagnoza jest potwierdzeniem tego co napisałem w poprzednim poście: ludzie, którzy się tym zajmują, są zbyt przesiąknięci, związani ze starą szkołą żeby mieć jakieś nowatorskie podejście. Ale jednocześnie ci sami ludzie trzymają sobie pod tyłkami siedziska i nie mają zamiaru odpuścić.
Katarzyna Nowakowska

Katarzyna Nowakowska IT Project Manager

Temat: VITASTERON - nie mogłam się oprzeć!

ta blondynka, kiedy mówi "o pół godziny dłużej"... drętwa strasznie ta reklama. A pole do kreacji było ogromne.
Dominik Szewior

Dominik Szewior decolights.pl

Temat: VITASTERON - nie mogłam się oprzeć!

Piotr L.:
Następne cudo:
http://www.youtube.com/watch?v=KAM908_ttKE

Ruki opadywują ;)

o ch.. (to z wrażenia) :)
Marcel Błaszczyk

Marcel Błaszczyk Founder & Creative
Director, Guarada

Temat: VITASTERON - nie mogłam się oprzeć!

Narzekacie, że na rodzimym podwórku siada kreacja w reklamach produktów związanych bezpośrednio z seksem, a natargetowanych na płeć męską?

No to posłuchajcie...

Jeśli w tym kraju do agencji przychodzi brief od klienta, który jest producentem prezerwatyw/suplementów diety poprawiających sprawność seksualną/lekarstw na potencję o statusie OTC lub Rx, to dział kreacji zawsze musi się przebić przez potężny fragment o tym, że polscy mężczyźni postrzegają siebie jako ogierów w łóżku, natomiast tak naprawdę to jest to dla nich strasznie drażliwa sprawa. Na zasadzie myślenia: "kiepsko r...am, więc nie jestem prawdziwym facetem"

Insighty niemalże za każdym razem prowadzą na trop kreatywny, w którym o seksie trzeba mówić delikatnie, żeby broń boże nikogo nie urazić, a rubaszny typ humoru, tak obecny w zagranicznych reklamach (przykłady poniżej) jest ścigany jak kobieta z kurzajką na nosie w średniowieczu.

Więc zapomnijcie o tym, że póki co u nas język reklamy o seksie będzie z jajem, bo ten typ żarcików o TYCH sprawach, z którego przeciętny Polski Miś rechocze z kumplami przy piwie, w kontakcie sam na sam, zapośredniczonym przez media a) wywoła u niego przekonanie, że problem go nie dotyczy; b) doprowadzi do frustracji, złości lub nawet załamania - takie jest przynajmniej zdanie wałkowane przez wielu polskich product managerów!

http://www.youtube.com/watch?v=BnJk_v2UPYQ&feature=fvst
http://www.youtube.com/watch?v=8RSvEbpK8CU
http://www.youtube.com/watch?v=nojWJ6-XmeQ&feature=rel...
Seweryn J.

Seweryn J. Wolny człowiek

Temat: VITASTERON - nie mogłam się oprzeć!

Marcel Błaszczyk:

Więc zapomnijcie o tym, że póki co u nas język reklamy o seksie będzie z jajem, bo ten typ żarcików o TYCH sprawach, z którego przeciętny Polski Miś rechocze z kumplami przy piwie, w kontakcie sam na sam, zapośredniczonym przez media a) wywoła u niego przekonanie, że problem go nie dotyczy; b) doprowadzi do frustracji, złości lub nawet załamania - takie jest przynajmniej zdanie wałkowane przez wielu polskich product managerów!

Może kiedyś wygra ten co powie: Polaku, wiemy, że jesteś słabym ru...czem, czas to zmienić! :)
Marcel Błaszczyk

Marcel Błaszczyk Founder & Creative
Director, Guarada

Temat: VITASTERON - nie mogłam się oprzeć!

Seweryn J.:
Marcel Błaszczyk:

Więc zapomnijcie o tym, że póki co u nas język reklamy o seksie będzie z jajem, bo ten typ żarcików o TYCH sprawach, z którego przeciętny Polski Miś rechocze z kumplami przy piwie, w kontakcie sam na sam, zapośredniczonym przez media a) wywoła u niego przekonanie, że problem go nie dotyczy; b) doprowadzi do frustracji, złości lub nawet załamania - takie jest przynajmniej zdanie wałkowane przez wielu polskich product managerów!

Może kiedyś wygra ten co powie: Polaku, wiemy, że jesteś słabym ru...czem, czas to zmienić! :)

Tak właśnie mówią wszystkie rodzime reklamy, tylko w bardziej zawoalowany sposób. Powinno to raczej brzmieć: Polaku, wiemy, że świetnie r...asz, czas byś stał się ru...czem doskonałym!
Seweryn J.

Seweryn J. Wolny człowiek

Temat: VITASTERON - nie mogłam się oprzeć!

Swoją drogą ciekawe czy bardziej wiarygodne dla naszego słabego ru...cza byłby testymonial innego faceta, a nie wylaszczonych kobitek?

Coś w stylu: Kiedyś byłem słabym ru... czem. Rzucały mnie dziewczyny. Ale odkąd łykam X zaliczam jak królik...

Ale pewnie nie bo zaraz będzie, że to seksizm...Seweryn J. edytował(a) ten post dnia 08.02.11 o godzinie 14:39
Patryk Rykała

Patryk Rykała copywriter, Słowa
trafiają w cel

Temat: VITASTERON - nie mogłam się oprzeć!

Vitasteron jest po prostu cholernie spartolony.
Już lepiej shotować parujące laski na gorących łóżkach.
I te bezdennie złe tonacje głosu. I te beznadziejne pozy dziewczyn.
Radosław Zieliński

Radosław Zieliński Z polecenia! Od 2007
roku. / NAZWY DLA
FIRM / NAMING

Temat: VITASTERON - nie mogłam się oprzeć!

Najzabawniejsze jest w tej reklamie Unimil to, że reklamuje ona seks oralny jako sposób na "złe" prezerwatywy :)

Rozczulająca wpadka.

konto usunięte

Temat: VITASTERON - nie mogłam się oprzeć!

tak sobie czytam Wasze refleksje na temat pokazanej reklamy i paru innych i tak mnie zastanawia dlaczego 99% odpowiadających to Panowie...ciekawe dlaczego?:) reklama pierwsza rzeczywiście żenująco instrumentalnie traktuje kobiety.Czy satysfakcja w sferze intymnej zależeć ma w dobie XXI wieku tylko od chemii farmaceutycznej i beznadziejnej reklamy...to byłaby globalna porażka!nie uważacie...pozdrawiam
Tadeusz Zawilski

Tadeusz Zawilski Management
Consulting

Temat: VITASTERON - nie mogłam się oprzeć!

Marcel Błaszczyk:
Więc zapomnijcie o tym, że póki co u nas język reklamy o seksie będzie z jajem, bo ten typ żarcików o TYCH sprawach, z którego przeciętny Polski Miś rechocze z kumplami przy piwie, w kontakcie sam na sam, zapośredniczonym przez media a) wywoła u niego przekonanie, że problem go nie dotyczy; b) doprowadzi do frustracji, złości lub nawet załamania - takie jest przynajmniej zdanie wałkowane przez wielu polskich product managerów!

A no właśnie, dokładnie o tym wcześniej pisałem. Jeśli klient ma swoje specyfiki zamiast mózgu to agencja ma niestety związane rączki...
Tadeusz Zawilski

Tadeusz Zawilski Management
Consulting

Temat: VITASTERON - nie mogłam się oprzeć!

Seweryn J.:
Ale pewnie nie bo zaraz będzie, że to seksizm...Seweryn J. edytował(a) ten post dnia 08.02.11 o godzinie 14:39

Jak się uprzeć to można powiedzieć, że i produkt seksistowski. Zresztą umówimy się, że nie po to klientowi Vitasteron żeby sobie helikopter robić przed lustrem ;) Chociaż z drugiej strony reklama, w której facet właśnie to czyni i cieszy się przy tym jak świnia, chociaż dzień wcześniej miał ochotę podciąć sobie żyły może w końcu przełamałaby reklamowe tabu? Tak tylko sobie głośno myślę...



Wyślij zaproszenie do