Tomek Banasik

Tomek Banasik NAZYWAMY.COM /
firmujemy dobre
nazwy

Temat: Po ptokach, czy na salonach? Dwie świetne eko-kampanie.

Ostatnio zwróciły moją uwagę dwie kampanie eko, obie bardzo dobre, jedna polska, druga przygotowana przez agencję z Hondurasu.

http://www.szanujprzyrode.pl/
http://www.kampaniespoleczne.pl/kreacje,712?PHPSESSID=...

Dla mnie jakościowo są równie dobre, widać tylko typową różnicę w myśleniu polskiej kracji i "zagramanicznej" - u nas bardzo mocno pracuje hasło, u nich głównie obraz. I tu pytanie - czy nie lepiej atakować obrazkami, hasła jednak nie są uniwersalne (w kategorii miedzynarodowej)?

Temat: Po ptokach, czy na salonach? Dwie świetne eko-kampanie.

polska reklama również mi się podobała. hasła mają sens, czasem bardziej przemawiają do niektórych ludzi niż obraz..akurat polski język jest tak bogaty w słowa które da się ciekawie wykorzystać.

w Hondurasie, wg Wikipedii, "Stopień analfabetyzmu utrzymuje się na poziomie 24%", więc może obrazy są bardziej uzasadnione... choć tam też hasło i opis jest. reklama honduraska jest mniej "wprost" i daje do myślenia..Agnieszka Wiacek edytował(a) ten post dnia 21.12.08 o godzinie 10:46
Grzegorz Wszelaczyński

Grzegorz Wszelaczyński Interim Product /
Project / Marketing
Manager

Temat: Po ptokach, czy na salonach? Dwie świetne eko-kampanie.

Cholera... ja chyba głupi jestem bo tej honduraskiej nie rozumiem... ;)

konto usunięte

Temat: Po ptokach, czy na salonach? Dwie świetne eko-kampanie.

jestem internautą i dostaję od znajimego pierwszy link
otwieram go i co widzę?
masa tekstu drobnym maczkiem do przeczytania, żadnych ciekawych zdjęć, od których zaczyna się oglądanie strony www / kolumny prasowej.
zniechęcony zamykam stronę i nie wracam już na nią.

konto usunięte

Temat: Po ptokach, czy na salonach? Dwie świetne eko-kampanie.

Też nie do końca przemawia do mnie kreacja Eskadry dla TPN'u
Justyna Kozioł

Justyna Kozioł Yoga Teacher

Temat: Po ptokach, czy na salonach? Dwie świetne eko-kampanie.

Reklamy z Hondurasu są dla mnie chyba zbyt przeestetyzowane. Kampania TPN (mam na myśli bilboardy, nie stronę) bardzo szybko zapadła mi w pamięć właśnie przez grę słów, ale i niepokojącą groteskowość.
Tomek Banasik

Tomek Banasik NAZYWAMY.COM /
firmujemy dobre
nazwy

Temat: Po ptokach, czy na salonach? Dwie świetne eko-kampanie.

Ok, oczywiście w polskiej kampanii chodziło mi o billboardy nie stronę www. :)
Łukasz K.

Łukasz K. Kocham sieć. Przez
10 godzin dziennie.

Temat: Po ptokach, czy na salonach? Dwie świetne eko-kampanie.

Justyna K.:
Reklamy z Hondurasu są dla mnie chyba zbyt przeestetyzowane. Kampania TPN (mam na myśli bilboardy, nie stronę) bardzo szybko zapadła mi w pamięć właśnie przez grę słów, ale i niepokojącą groteskowość.

Zgadzam się z tym całkowicie.
Grzegorz Wszelaczyński

Grzegorz Wszelaczyński Interim Product /
Project / Marketing
Manager

Temat: Po ptokach, czy na salonach? Dwie świetne eko-kampanie.

Przede wszystkim tej honduraskiej nie sposób zrozumieć nie czytająć tekstu, który jest nieco cepologiczny.

Podobnie z polskimi billboardami z tym, że tu jest i subtelniej i z grą słów i po jednorazowym zapoznaniu się z hasłem obraz mówi wszystko.

Nie sposób zgodzić się z poniższym:
u nas bardzo mocno pracuje hasło, u nich głównie obraz

Następna dyskusja:

Czy dwie marki w jednym to ...




Wyślij zaproszenie do