Ireneusz
Sułek
Właściciel, Biuro
Finansowe
Temat: Czy dwie marki w jednym to problem?
Witam wszystkich,proszę o poradę. Od 2006r. prowadzę Biuro Kredytowe Fines w 14 tys. mieście (pośrednictwo kredytowe). W wyniku rozszerzenia oferty biura o ubezpieczenia i kasy do przyjmowania płatności masowych nazwa "biuro kredytowe" traci sens.
Płatności masowe realizujemy od ponad 2 lat przez dużego operatora "Monetię". Musimy mieć ich logo z powodów formalnych, ale i dlatego, że figurując na lokalnym rynku jako 'Agencja Bankowa Monetia' nasze kasy w oczach ludzi są bardziej wiarygodne co przy wpłacaniu pieniędzy jest dla klientów bardzo ważne.
Jesteśmy w trakcie wychodzenia spod brand`u Finesu po ok 5 latach. Aby nie dokonywać totalnej rewolucji nazwę zmieniam na podobną bo Finestia.
Mógłbym wejść wyłącznie pod brand Monetia, ale nigdy nie wiadomo co się stanie w przyszłości z tą współpracą. Dlatego chcę promować Finestię, jako główny trzon. Zastanawiam się czy dwie marki nie tworzy chaosu?
Jestem obecnie na czasie podejmowania decyzji ponieważ wymieniam szyldy, więc mogę wiele zmienić.
Pytanie:
1. jak nazwalibyście biuro? Biuro finansowe, centrum finansowe czy jeszcze inaczej ? Chciałbym coś oryginalnego. Chodzi mi o nazwanie punktu w którym klient załatwi wiele finansowych spraw.
2. jak poradzić sobie z przekazem do ludzi o dwóch markach?
3. co w ogóle sądzicie ?
Proszę o wszelkie uwagi.Ireneusz Sułek edytował(a) ten post dnia 09.06.11 o godzinie 20:59