Temat: polityka jakości - prosze o pomoc
Nie jest to typowa dla mnie PJ, i nie jestem z niej specjalnie dumny, ale zobacz powiązanie miedzy wymaganiami Klienta a PJ
Wymagania klienta
Podstawowymi wymaganiami naszych klientów są:
1. zachowanie stanu posiadania.
2. odpieranie bezprawnych zamachów na chronione mienie i osoby środkami dozwolonymi przepisami prawa współmiernymi do zagrożenia.
1. Klient instytucjonalny (Obiekty przemysłowe, handlowe, usługowe; banki)
a. skuteczność działania
b. szybkości reakcji
c. sprawności systemów alarmowych
d. grzecznego uprzejmego i kulturalnego pracownika
e. ceny w zakresach cen rynkowych
f. ubezpieczenia OC i transportu gotówki
2. Klient indywidualny
a. szybkość reakcji
b. sprawność systemów alarmowych i monitorowania
Polityka Jakości
Skuteczność i efektywność naszych działań daje gwarancję Klientowi, że ochronimy jego stan posiadania.
Poprzez skuteczność rozumiemy zapewnienie:
• sprawnej logistyki pozwalającej na optymalizację poziomu bezpieczeństwa,
• zatrudnianie i rozwój kompetentnych pracowników o wysokim poziomie kwalifikacji i kulturze osobistej,
• oferowania, wykonania, utrzymania i testowania systemów alarmowych możliwie wysokiej jakości,
• ubezpieczenia naszej odpowiedzialności cywilnej oraz konwojów.
Efektywność oznacza dla nas utrzymanie poziomu cen gwarantujących możliwość skutecznego działania jak też niezawieranie umów nierealnych do wykonania.
Zobowiązujemy się do ciągłego doskonalenia wdrożonego Systemu Zarządzania Jakością według normy PN-EN ISO 9001:2009, które pozwoli nam zrealizować wszystkie stawiane zadania w tym najważniejsze jakim jest spełnianie wymagań naszych klientów w zgodzie z literą prawa.
I do każdej deklaracji w PJ mam konkretny cel, za wyjątkiem ostatniego akapitu.