Krzysztof G.

Krzysztof G. Właściciel
InMarketing

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


XI Dni Marketingu Sportowego - rozwijamy biznes sportowy z pasją!

Już 14 i 15 marca w Centrum Olimpijskim w Warszawie odbędzie się najważniejsze spotkanie sportu i biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej – Dni Marketingu Sportowego. Po raz jedenasty grono ekspertów z kraju oraz zagranicy podejmie dyskusję nad rozwojem biznesu sportowego w Polsce.

Podczas tegorocznej edycji Dni Marketingu Sportowego cenieni w Europie prelegenci przedstawią najważniejsze zagadnienia intrygujące globalne i lokalne środowiska sportowe. O zarządzaniu ryzykiem w sporcie opowie David Lyons, przedstawiciel Paddy Power, firmy, która znana jest z akcji wpisujących się w szeroko pojęty ambush marketing. Efektywny sponsoring będzie tematem wystąpień gości z Wysp Brytyjskich, Sally Hancock – odpowiedzialnej za sponsoring Igrzysk Olimpijskich w Londynie przez bank Lloyds TSB oraz Ruperta Pratta z Agencji Generate, który skupi się na sposobach maksymalizowania efektów współpracy na linii sponsor-sponsorowany. O sensie i technikach pozyskiwania eventów sportowych przez miasta oraz państwa opowie za to Bettina Kuperman, międzynarodowa ekspertka, która doradzała m.in. Polsce i Ukrainie w sprawie EURO 2012. Dzięki tym i innym prezentacjom, dowiesz jak kształtują się globalne trendy i jakie działania należy przedsięwziąć, aby osiągnąć sukces.

SZCZEGÓLNIE POLECANE DLA SPONSORÓW, MIAST, ZWIĄZKÓW, KLUBÓW, AGENCJI, MEDIÓW oraz oczywiście miłośników sportu chcących związać z nim swoją przyszłość zawodową.

Szczegółowe informacje dotyczące Dni Marketingu Sportowego znajdziecie Państwo na stronie wydarzenia – www.DMS.sportwin.pl.
Więcej na wydarzeniu http://www.goldenline.pl/spotkanie/dni-marketingu-spor...
Tomasz Kras

Tomasz Kras Trener i konsultant
zarządzania,
Wiceprezes Pro
Optima Sz...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Chwycić byka za rogi


Obrazek


Zapraszamy na szkolenie:

Chwycić byka za rogi - NOWOŚĆ
Jak osiągnąć przełom w kontaktach z trudnym współpracownikiem, szefem, kontrahentem?

3 dni szkoleniowe (2+1)

Zgłaszając się otrzymasz 10% zniżki na hasło „Golden Line”

Zgłoszenia przez stronę http://prooptima.pl/osiagnac-przelom-w-kontaktach-z-tr...
Anna Banach

Anna Banach TÜV Rheinland Polska
Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

TÜV Akademia Polska zaprasza Państwa na najbliższe szkolenia:

Szkolenia z zakresu Jakość Produkcja Innowacyjność

Warsztaty doskonalące dla Pełnomocników Jakości
Termin i miejsce: 27-28 lutego 2013 r., Warszawa

Auditor wewnętrzny systemu zarządzania jakością w przemyśle motoryzacyjnym ISO/TS 16949
Termin i miejsce: 18-19 lutego 2013 r., Poznań

Ocena i audit u dostawcy w przemyśle motoryzacyjnym
Termin i miejsce: 27-28 lutego 2013 r., Warszawa

Standard IFS Food
Termin i miejsce: 28 lutego 2013 r., Kraków

Standard BRC CP
Termin i miejsce: 20 lutego 2013 r., Kraków

NOWOŚĆ! Auditor wiodący systemu zarządzania bezpieczeństwem żywności ISO 22000
Termin i miejsce: 25-26 lutego 2013 r., Kraków

Rola i zadania kierownika ds. jakości i kierownika technicznego w laboratorium
Termin i miejsce: 25-26 lutego 2013 r., Poznań

Metodologia SPC i MSA
Termin i miejsce: 21-22 lutego 2013 r., Poznań

System zarządzania jakością - podstawy ISO 9001
Termin i miejsce: 4 marca 2013 r., Poznań

Dokumentowanie systemu zarządzania jakości IS 9001
Termin i miejsce: 5 marca 2013 r., Poznań

Auditor wewnętrzny systemu zarządzania jakością ISO 9001
Termin i miejsce: 11-12 marca 2013 r., Poznań

Wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001
Termin i miejsce: 6 marca 2013 r., Poznań

Audit u dostawcy jako narzędzie skutecznego nadzoru
Termin i miejsce: 7 marca 2013 r., Poznań

Warsztaty doskonalące dla auditorów wewnętrznych ISO 9001 - audit jako element doskonalenia systemu
Termin i miejsce: 7-8 marca 2013 r., Kraków

Warsztaty doskonalące dla auditorów wewnętrznych ISO 14001
Termin i miejsce: 13-14 marca 2013 r., Poznań

Pełnomocnik systemu zarządzania środowiskowego
Termin i miejsce: 11-13 marca 2013 r., okolice Łodzi

Pełnomocnik i Auditor systemu zarządzania środowiskowego TÜV
Termin i miejsce: 11-15 marca 2013 r., okolice Łodzi

System zarządzania jakością w przemyśle motoryzacyjnym - podstawy ISO/TS 16949
Termin i miejsce: 27 marca 2013 r., Kraków

Warsztaty doskonalące dla auditorów wewnętrznych ISO/TS 16949
Termin i miejsce: 20-21 marca 2013 r., Poznań

Audit procesu produkcyjnego wg wymagań specyfikacji VDA 6.3
Termin i miejsce: 7-8 marca 2013 r., Kraków

Auditor wewnętrzny systemu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy PN-N-18001
Termin i miejsce: 25-26 marca 2013 r., Wrocław

Audit u dostawcy w przemyśle spożywczym jako narzędzie skutecznego nadzoru nad zagrożeniami
Termin i miejsce: 29 marca 2013 r., Łódź

Auditor wewnętrzny Standardu BRC IOP
Termin i miejsce: 14-15 marca 2013 r., Warszawa

Auditor wewnętrzny Standardu BRC CP
Termin i miejsce: 7-8 marca 2013 r., Łódź

Pełnomocnik zintegrowanych systemów zarządzania w branży spożywczej ISO 22000, BRC, IFS
Termin i miejsce: 19-22 marca 2013 r., Korbielów

Warsztaty doskonalące dla auditorów wewnętrznych zintegrowanych systemów zarządzania
Termin i miejsce: 21-22 marca 2013 r., Poznań

Pełnomocnik zintegrowanych systemów zarządzania
Termin i miejsce: 4-8 marca 2013 r., okolice Łodzi

Polityka zarządzania bezpieczeństwem informacji
Termin i miejsce: 15 marca 2013 r., Warszawa

System zarządzania energią - podstawy ISO 50001
Termin i miejsce: 14 marca 2013 r., Kraków

Dokumentowanie systemu zarządzania energią
Termin i miejsce: 15 marca 2013 r., Kraków

Problem Solving - Rozwiązywanie problemów
Termin i miejsce: 12 marca 2013 r., Kraków

FMEA - Analiza przyczyn i skutków potencjalnych wad
Termin i miejsce: 14-15 marca 2013 r., Poznań

Badanie zadowolenia klienta w oparciu o Specyfikację Techniczną ISO/TS 10004
Termin i miejsce: 15 marca 2013 r., Warszawa

NOWOŚĆ! Obowiązki przedsiębiorców w zakresie ponoszenia opłat produktowych i depozytowych - Gospodarka odpadami
Termin i miejsce: 1 marca 2013 r., Zabrze

Szkolenia z zakresu SCC

SCC - Certyfikat bezpieczeństwa dla podwykonawców. Szkolenia dla pracowników operacyjnych
Termin i miejsce: 25-26 lutego 2013 r., Zabrze
Termin i miejsce: 25-26 marca 2013 r., Zabrze

SCC - Certyfikat bezpieczeństwa dla podwykonawców. Szkolenia dla kadry kierowniczej
Termin i miejsce: 27-28 lutego 2013 r., Zabrze
Termin i miejsce: 27-28 marca 2013 r., Zabrze

Szkolenia z zakresu Badań Nieniszczących

Badania ultradźwiękowe UT 2
Termin i miejsce: 18 lutego-1 marca 2013 r., Zabrze

Badania wizualne VT (1+2)
Termin i miejsce: 18-22 lutego 2013 r., Gdańsk

Badania penetracyjne PT (1+2)
Termin i miejsce: 11-15 marca 2013 r., Zabrze

Badania ultradźwiękowe UT 1
Termin i miejsce: 11-21 marca 2013 r., Warszawa

Badania wizualne VT (1+2)
Termin i miejsce: 18-22 marca 2013 r., Wrocław

Szkolenia z zakresu Badań Nieniszczących - 3. stopień

Szkolenie podstawowe BASIC
Termin: 26 lutego-8 marca 2013 r.

Badania wizualne VT 3
Termin: 25-27 marca 2013 r.

Badania penetracyjne PT 3
Termin: 3-5 kwietnia 2013 r.

Badania radiograficzne RT 3
Termin: 10-16 kwietnia 2013 r.

Badania magnetyczno-proszkowe MT 3
Termin: 14-17 maja 2013 r.

Badania ultradźwiękowe UT 3
Termin: 6-12 czerwca 2013 r.

Wszystkie szkolenia 3. stopnia, w tym szkolenie BASIC, odbywają się w ośrodkach zewnętrznych na terenie Polski.

Szkolenia techniczne

Dyrektywa maszynowa 2006/42/WE
Termin i miejsce: 14-15 lutego 2013 r., Zabrze

Przygotowanie zakładu do wdrożenia i certyfikacji zakładowej kontroli produkcji wg normy EN 1090 - warsztat szkoleniowy
Termin i miejsce: 20 marca 2013 r., Zabrze

Specjalista Spawalnik TÜV
Kolejna edycja już w II kwartale 2013 r.

Szkolenia informatyczne

NOWOŚĆ! MS 6292 Installing and Configuring Windows 7 Client
Termin i miejsce: 13-15 marca 2013 r., Zabrze
Termin i miejsce: 13-15 marca 2013 r., Warszawa

NOWOŚĆ! MS 6425 Configuring and Troubleshooting Windows Server 2008 Active Directory Domain Services
Termin i miejsce: 18-22 lutego 2013 r., Zabrze

NOWOŚĆ! MS 6426 Configuring and Troubleshooting Identity and Access Solutions with Windows Server 2008 Active Directory
Termin i miejsce: 4-6 marca 2013 r., Zabrze
Termin i miejsce: 4-6 marca 2013 r., Warszawa

NOWOŚĆ! MS 10215 Implementing and Managing Microsoft Server Virtualization
Termin i miejsce: 4-8 marca 2013 r., Warszawa

Terminarz szkoleń informatycznych Microsoft

TÜV Akademia Polska Sp. z o.o.
Anna Banach
tel. 32 273 21 82
http://akademia.tuv.pl
anna.banach@pl.tuv.com
Luiza W.

Luiza W. Starszy Specjalista
ds. Organizacji
Szkoleń /
Koordynator...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

BEZPŁATNE SZKOLENIA OD LUTEGO!! ZAPRASZAMY!! OSTATNI DZWONEK!!

Zostały ostatnie, wolne miejsca na BEZPŁATNE SZKOLENIA kelnersko-sommelierskie rozpoczynające się 19.02.2013.
Szczegóły na http://www.kelnerski.mgsd.pl/
ZAPRASZAMY!!!
Paweł Kosiarz

Paweł Kosiarz Szukam ciekawych
wyzwań a w
międzyczasie pracuje
dla fabr...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

AUTOMOTYWACJA – czyli zamiana „muszę” na „mogę i chcę”


Obrazek


Odnalezienie sposobów na skuteczne mobilizowanie się do działania zarówno w pracy, jak i w życiu codziennym nie jest łatwe. Podczas szkolenia poznasz źródła swojej motywacji oraz dowiesz się jak wzbudzać w sobie siłę do realizowania postanowionych przed sobą celów.

Program ramowy:
1. Czym jest motywacja
2. Czynniki motywujące oraz demotywatory
3. Cel – czyli po co? Zasadnicza jego rola w procesie motywacji
4. Automotywacja w realizacji zadań
5. Przekonania i nawyki
6. „Nowe pomysły” – w jaki sposób pobudzić kreatywność

Dodatkowo w cenie szkolenia:
* Zaprezentowanie skutecznych technik motywacyjnych, do wykorzystania od razu
* Wskazanie metod stałego zwiększania stopnia zadowolenia z podejmowanych działań
* Certyfikat ukończenia szkolenia
* Przerwy kawowe, obiad

Czas trwania szkolenia: 1 dzień (8 godzin)

Miejsce szkolenia: Łódź

Termin szkolenia: 16. lutego 2013

Więcej informacji oraz formularz rejestracyjny: mkcommunications.pl/automotywacja.html

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Serdecznie Was zapraszamy na szkolenia dla przyszłych konsultantów ślubnych. Warto wspomnieć, że nasze szkolenia są rekomendowane przez Polskie Stowarzyszenie Konsultantów Ślubnych http://psks.pl:


Obrazek


Więcej informacji - na naszej stronie:

http://perfectmoments.pl
szkolenia@perfectmoments.plMaria Krystyna Zając edytował(a) ten post dnia 07.02.13 o godzinie 16:44
Marzena Kopówka

Marzena Kopówka trener miękkich
umiejętności
biznesowych, coach

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszamy wszystkich tych, którzy:

• Są menagerami średniego lub wysokiego szczebla, specjalistami, kierownikami, dyrektorami…
• Którzy, są w okresie przejściowym pomiędzy jedną pracą a drugą
• Którzy, przygotowują się do zmiany pracy
• Którzy, do zmiany pracy przygotowywani są wbrew własnej woli…

Oferujemy profesjonalną, otwartą grupę spotkaniową w oparciu o proces grupowy, wsparcie, motywację oraz kreatywne odnajdowanie mocnych zasobów okresu przejściowego.

Spotkania odbywają się we wtorki w godz. 11.00-13.00, koszt jednego spotkania 50 zł

Warszawa, ul. Bonifraterska 15 lok.12 (wejście od ul. Andersa 30)

Istnieje także możliwość spotkań indywidualnych.

Prowadzenie spotkań: Marzena Kopówka, pedagog pracy i organizacji, trener miękkich umiejętności biznesowych, dyplomowany coach (CC) , członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.

Kontakt: marzena.kopowka@gmail.com
Barbara Kupis

Barbara Kupis Koordynator
projektu, SW
Konferencje

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam,

mam przyjemność zaprosić Państwa na konferencję Franczyza MoneyCon, rozpoczynającą cykl konferencji o tej tematyce.
Konferencja odbędzie się: 14 marca 2013 w Warszawie - Hotel Novotel Airport.

Uczestnicząc w tej konferencji będą mieli Państwo okazję wysłuchać wykładów m.in. na temat:
- Dobre praktyki we franczyzie
- Franczyza społeczną receptą na zmniejszenie bezrobocia
- Franczyza - dobra czy zła?
- Efektywna franczyza - siła modelu operacyjnego czy kapitał marki
- Umowa Franczyzy - prawa i obowiązki stron

Udział w konferencji jest BEZPŁATNY, natomiast należy dokonać uprzedniej rejestracji.

Więcej informacji o konferencji i rejestracja na stronie:
http://moneycon.pl/franczyza_warszawa/2013

W razie pytań, serdecznie zapraszam do kontaktu

Małgorzata Kulesza
Asystent Kierownika Projektu
tel 22 427 37 10
fax 22 244 24 59
malgorzata.kulesza@software.com.pl
Monika Wielgus

Monika Wielgus starszy specjalista
ds. marketingu,
sekretarz Biura
Klastra

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

WOJEWÓDZKI KLUB TECHNIKI I RACJONALIZACJI zaprasza na

PRAKTYCZNE SZKOLENIA Z EMISJI GŁOSU W LUBLINIE

Dla kogo?
- Nauczyciele, wykładowcy, księża, dziennikarze, prawnicy, lektorzy i inni zawodowo posługujący się głosem, bądź przygotowujący się do takiego zawodu, osoby narażone na różnego rodzaju zaburzenia głosu
- Osoby, które chcą popracować nad swoim głosem, poprawić jego jakość i kondycję – barwę, siłę, walory estetyczne

W jakim celu?
- Aby zadbać o zdrowie i kondycję swojego głosu
- Aby mówić głośno i wyraźnie tak, żeby wszyscy Cię słyszeli
- Aby mówić logicznie i poprawnie tak, żeby wszyscy Cię rozumieli
- Aby mówić estetycznie czyli pięknie tak, żeby wszyscy chcieli Cię słuchać

Zasadnicze treści szkolenia:
1. Znaczenie prawidłowej emisji i higieny głosu. Higiena pracy w zawodowym posługiwaniu się głosem.
2. Budowa i działanie narządu głosu – wybrane zagadnienia.
3. Zasady prawidłowego oddychania. Wpływ stresu na jakość pracy głosem.
4. Ćwiczenia rozluźniające – praca nas obniżeniem napięcia mięśni aparatu mowy.
5. Ćwiczenia oddechowe – nauka oddechu, wydłużania fazy wydechowej
6. Ćwiczenia fonacyjne – praca nad nastawieniem i atakiem miękkim.
7. Rezonans w mowie – ćwiczenia w celu uzyskania rezonansu, praca nad właściwym umiejscowieniem dźwięku.
8. Ćwiczenia usprawniające pracę narządów artykulacyjnych, wyćwiczenie precyzyjnej artykulacji poszczególnych głosek. Zasady poprawnej wymowy polskiej.
9. Interpretacja tekstu – ćwiczenia giętkości i melodyjności głosu.

Czas trwania: 30 godzin lekcyjnych.

Zajęcia prowadzone są w małych 6-osobowych grupach w godzinach popołudniowych bądź w weekendy.

Szkolenie ma charakter warsztatu praktycznego dlatego na zajęcia przynieść wygodny, sportowy strój .

Wojewódzki Klub Techniki i Racjonalizacji
ul. Szewska 4 Lublin
81 532 13 39
info@wktir.pl

Więcej szkoleń na http://wktir.pl

SERDECZNIE ZAPRASZAMY Monika Wojtowska edytował(a) ten post dnia 08.02.13 o godzinie 09:01
Luiza W.

Luiza W. Starszy Specjalista
ds. Organizacji
Szkoleń /
Koordynator...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam wszystkich serdecznie:)

Chciałabym zaprosić do wynajęcia przestronnych sal konferencyjnych, jestem pewna, że się Państwu spodobają.
Zachęcam bardzo dobrym usytuowaniem (CENTRUM WARSZAWY, vis a vis starej Ikei na Alejach Jerozolimskich w zabytkowej, owianej czarem kamienicy z tarasem widokowym na naszą piękną Warszawę:), elastycznymi rabatami, a także bogatym wyposażeniem oraz przesympatyczną obsługą.
Ujmując, Mazowiecka Grupa szkoleniowo - doradcza mieści się na ostatnim piętrze zabytkowej kamienicy (z windą), a niemałą atrakcją jest przepiękny taras widokowy na centrum miasta, gdzie zapraszam przed każdym spotkaniem na poranną kawę:).
W salach prowadzone są wszelkiego rodzaju szkolenia, wernisaże, wystawy, spotkania, warsztaty.

Kontakt na priv
Zachęcam do obejrzenia zdjęć i zapoznania się ze stroną firmy:
http://www.sale.mgsd.pl/
Sonia D.

Sonia D.
Doradztwo/Szkolenia/
Edukacja

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

ZAPROSZENIE

Rudzki Inkubator Przedsiębiorczości zaprasza do udziału w projekcie „Znajdź partnera biznesowego – odkryj nowe rynki zbytu”.
Celem projektu jest uzyskanie przez 50 mikroprzedsiębiorstw ujętych w projekcie ponadlokalnej perspektywy rynku poprzez stymulowanie procesów zainteresowania innowacjami, odpowiedniego klimatu kreatywności, współpracy, kontaktów z innymi przedsiębiorstwami oraz poprzez nabycie przydatnych umiejętności biznesowych.
Projekt obejmuje realizację cyklu bezpłatnych szkoleń dla właścicieli i pracowników 50 mikroprzedsiębiorstw z obszaru województwa śląskiego.
Cykl szkoleniowy dotyczy następujących tematów:
 szkolenie z analizy branż i konkurencji na podstawie wywiadu konkurencyjnego – 24 h;
 szkolenie z technik sprzedaży i metod pozyskiwania klientów – 16 h;
 szkolenie z marketingu w Internecie oraz społeczności internetowej WEB 2.0, skutecznej reklamy – 16 h;
 szkolenie z efektywnych negocjacji – 16 h;
 szkolenie z praktycznych aspektów prowadzenia handlu zagranicznego – 16 h;
 szkolenie z Business English – 70 h;
 szkolenie z kreatywnego myślenia i innowacji – 24 h;
 szkolenie z Networkingu – 16 h.
Chętnych zapraszamy do udziału w całym cyklu szkoleniowym!
Więcej informacji o projekcie znajduje się na stronie http://inkubatorrudzki.pl
Przedsiębiorstwa zainteresowane wzięciem udziału w projekcie prosimy o kontakt pod numerem telefonu: (032) 342 22 30 w. 109 lub adresem e-mail: b.miklaszewski@inkubatorrudzki.pl
Projekt uzyskał dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałania 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw.
Jolanta Janowska

Jolanta Janowska Senior Key Account
Manager, MOVIDA Sp.
z o.o. Sp. k.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

ZAPRASZAM na konferencję p.t. „Rynek gazu 2013 - zmiany i nowości” (Warszawa, 19-20 lutego 2013). Tematy kluczowe:
• Trójpak energetyczny – terminy i konsekwencje dla firm
• Liberalizacja rynku gazu – uwarunkowania, zagrożenia, doświadczenia europejskie
• Giełda gazu – praktyka i strategie
• Prognoza ceny gazu na najbliższe lata
• Gaz łupkowy, perspektywy, wpływ gazu łupkowego na cenę gazu ziemnego

[informacje szczegółowe dotyczące spotkania można uzyskać wysyłając zapytanie na adres: mhorodelski@movida.com.pl]
Luiza W.

Luiza W. Starszy Specjalista
ds. Organizacji
Szkoleń /
Koordynator...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

JĘZYK BEZ BARIER w Warszawie!! Zapraszam na kursy języka migowego w Mazowieckiej!!
- 60h nauki
- godziny szkoleń dostosowane do możliwości grupy
- start już w kwietniu
- cena ok. 700PLN

Kontakt:
http://mgsd.pl
600 45 47 49 lub na priv

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Instytut Badań Edukacyjnych

zaprasza na konferencję

"KRAJOWE RAMY KWALIFIKACJI - ZMIANA DLA EDUKACJI I RYNKU PRACY"

Podczas konferencji eksperci Instytutu oraz przedstawiciele organizacji branżowych zaprezentują założenia spójnego systemu potwierdzania kompetencji i opisywania kwalifikacji, które zdobywane są na rozmaitych poziomach wykształcenia. Podczas spotkania uczestnicy dowiedzą się, jak zmieni się polski system edukacji i rynek pracy, a także:

• Co to jest i jak powstaje Polska Rama Kwalifikacji?
• Co wdrożenie krajowych ram kwalifikacji oznacza dla polskiego rynku pracy?
• Co pracownicy i pracodawcy zyskają dzięki ramie?
• Czy ramy kwalifikacji w szkolnictwie wyższym lepiej przygotują absolwentów do konkurowania na współczesnym rynku pracy?

Ponadto w programie prezentacja przykładów dobrych praktyk dbania o jakość kwalifikacji branżowych.

Konferencja odbędzie się 5 marca 2013 r. o godz. 10.00 w hotelu Holiday Inn Bydgoszcz, ul. Grodzka 36 w Bydgoszczy. Udział w konferencji jest bezpłatny.

Zgłoszenia można dokonać do 28 lutego br. za pośrednictwem formularza rejestracyjnego, dostępnego na stronie: http://kwalifikacje.edu.pl/pl/konferencje/372-konferen...

Liczba miejsc jest ograniczona. O wynikach zgłoszenia organizatorzy poinformują po zamknięciu rejestracji. Kontakt w sprawach organizacyjnych: Katarzyna.Czajkowska@profile.com.pl, tel. (22) 828 87 27.
Maciej Mikulski

Maciej Mikulski właściciel,
EkoDialog -
szkolenia,
konsulting, ochrona
śr...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

Witam,

Zapraszam na kolejne 2 szkolenia organizowane przez firmę EkoDialog:

http://ekodialog.pl/szkolenia

"Ocena oddziaływania na środowisko w procesie inwestycyjnym"

Szkolenie poprowadzi Radca Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska - dr Joanna Sztyber

Kiedy? - 7.03.2013
Gdzie? - Warszawa

oraz

"Skuteczne przygotowanie i realizacja inwestycji na obszarach Natura 2000"

Szkolenie poprowadzi Główny Specjalista w Departamencie Obszarów Natura 2000, Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska, Pan Sławomir Wodzyński

Kiedy? - 8.03.2013
Gdzie? - Warszawa

Pełne opisy oraz formularze zgłoszenia dostępne na:
http://ekodialog.pl/szkolenia

Do zobaczenia!
Natalia Kryczka

Natalia Kryczka Menedżer Grupa
INSPRO Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam serdecznie na kolejne płatne szkolenie skierowane dla RAD PRACOWNIKÓW. Tym razem odbędzie się w czwartek 28 lutego w godzinach 11.00-16.00. Będzie ono miało miejsce we Wrocławiu, w Hotelu Patio na ulicy Kiełbaśniczej 24.

Na zgłoszenia czekamy do 20 lutego, do godziny 15.00 – można przesyłać je faksem na numer: 42 630-17-49 lub mailowo na adres rady@inspro.org.pl.

W razie pytań proszę o kontakt :)

Jedna rada pracowników może delegować więcej niż jedną osobę. Jednocześnie zapraszamy osoby nie będące członkami rad pracowników, a zainteresowane powołaniem rady w swoim zakładzie pracy.

Więcej informacji na stronie http://radypracownikow.infoNatalia Kryczka edytował(a) ten post dnia 13.02.13 o godzinie 09:38
Barbara Kupis

Barbara Kupis Koordynator
projektu, SW
Konferencje

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

IX Kongres Bezpieczeństwa Sieci - 20 lutego, Warszawa

Zapraszam na bezpłatną Konferencję - Kongres Bezpieczeństwa Sieci!
Jest to największa impreza z zakresu bezpieczeństwa - Kongres to już nasza tradycja.

Mam przyjemność zaprosić Państwa już 9 raz do udziału w tej wyjątkowej konferencji, gromadzącej szerokie grono specjalistów i ekspertów oraz łączącej tematykę: Network Security, Firewall & VPN i Secure Mail.

Patronat nad wydarzeniem objęło Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji!

Wybrane wykłady:
- Zyski, koszty… czyli jak liczyć bezpieczeństwo? - Grzegorz Krzemiński (Instytut Bezpieczeństwa i Informacji)
- Sieć WiFi w organizacji. Szansa czy Zagrożenie? - Grzegorz Długajczyk, Krystian Paśdzior (ING Bank Śląski, Departament Zarządzania Ryzykiem Operacyjnym)
- Axence nVision - ochrona danych przed wyciekiem, kompleksowe monitorowanie sieci użytkowników oraz zarządzanie infrastrukturą IT - Maciej Kubat (Axence)
- Bezpieczna transmisja danych w oparciu o protokół SSL - Jarosław Dolega (CertyfikatySSL.pl)
- Nowe normy z zakresu bezpieczeństwa informacji oraz polskie i europejskie przepisy prawne powołujące normy ISO serii 27001 - Bolesław Szomański (Politechnika Warszawska)
- Zmieniający się obraz zagrożeń – Ochrona przez najbardziej zaawansowanymi, dedykowanymi atakami (Advanced Targeted Attacks) - Robert Żelazo (FireEye)

Partnerzy: Axence Software, Domeny.pl, FireEye

Podczas wydarzenia rozlosujemy atrakcyjne nagrody ufundowane m.in. przez wydawnictwo PWN!

Bezpłatna rejestracja dla uczestników na stronie http://gigacon.org/kbs_2013_wawa/rejestracja

Firmy mające rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa informatycznego zapraszam do wypromowania się na wydarzeniu:
Aleksandra Pyrak
Kierownik projektu
aleksandra.pyrak@software.com.pl
22 427 36 48

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniu z zakresu zarządzania zespołem:

"Delegowanie"

Czy zdajesz sobie sprawę jak ważny jest proces delegowania dla wyniku prowadzonych przez Ciebie działań?
Czy zdarza się, że założenia w Twojej organizacji nie są realizowane na czas, a podwładni zbyt lekko podchodzą do powierzonych zadań?


Obrazek


Spotkaj się z nami i poznaj:

Wagę delegowania – odpowiednie delegowanie przynosi wymierne korzyści przedsiębiorstwu!

Istotę procesu – istnieją różne aspekty delegowania (od barier aż po czynniki dopingujące!)

Znaczenie skutecznej komunikacji – Jasne i precyzyjne komunikaty to klucz do sukcesu!

Wartość kontroli – Jesteśmy tylko ludźmi, ale niektóre pomyłki mogą być szczególnie dotkliwe!

Szczegóły programu!

Cena Kursu to jedynie 890,- PLN netto!

Kontakt i zapisy:
Napisz slawomir.nowacki@demospolska.pl lub zadzwoń 22-646-69-90 wew. 24

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Elżbieta C.

Elżbieta C. Psycholog, trener
biznesu, coach

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Zapraszamy na bezpłatne szkolenie prowadzone w ramach projektu „TRENER SUKCESU – Szkolenia rozwijające kompetencje trenerskie” dofinansowanego z funduszy EFS

ROZWÓJ OSOBISTY TRENERA

Szkolenie 160-godzinne – 5 zjazdów

W ramach szkoleń Uczestnicy::
- zwiększą umiejętności w zakresie posługiwania się informacją zwrotną,
- poznają metody diagnozowania potencjału (w tym Assessment i Development Center)
- skoncentrują się na rozwoju swojego potencjału w zawodzie trenera,
- zwiększą umiejętność pracy z głosem oraz budowania wizerunku trenera
- poznają metody prowadzenia prezentacji publicznych z wykorzystaniem zasad neuropedagogiki
- nauczą się zarządzania poziomem motywacji w osiąganiu wyznaczonych celów,
- poznają sposoby radzenia sobie z trudnymi emocjami, sposoby ich prawidłowej ekspresji a także rozpoznawania i zarządzania emocjami w grupie szkoleniowej,
- poznają metody rozwiązywania konfliktów: negocjacje problemowe, facylitacje i mediacje,
- poznają sposoby uwzględnianie potrzeb rozwojowych uczestników z grupy 45+
- przećwiczą asertywną postawę na szkoleniu
-przećwiczą rozwiązywanie konfliktów występujących podczas szkolenia oraz prowadzenie konstruktywnych interwencji i radzenie sobie z trudnymi uczestnikami na szkoleniu
- rozwiną swoją kreatywność w pracy trenera

Po szkoleniu uczestnik nie tylko będzie lepiej rozumiał siebie i grupę, skuteczniej reagował na trudne i zaskakujące sytuacje na szkoleniach, a także zacznie postrzegać swoją pracę, jako możliwość nieustannego rozwoju. Będzie to czas i przestrzeń na refleksję: jak funkcjonuję jako trener, jak przeżywam różne sytuacje i jak mogę na nie bardziej konstruktywnie reagować.

ZJAZD 1 – 16-19.05.2013
Moduł I Metody diagnozowania potencjału
Moduł II Komunikatywność trenera
40 godzin
ZJAZD 2 – 14-16.06.2013
Moduł III Autoprezentacja i wizerunek trenera
30 godzin
ZJAZD 3 –12-14.07.2013
Moduł IV Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy trenera
30 godzin
ZJAZD 4 – 09-11.08.2013
Moduł V Kreatywność trenera na szkoleniach
30 godzin
ZJAZD 5 – 06-08.09.2013
Moduł VI Inteligencja emocjonalna i motywacyjna trenera
30 godzin

W ramach projektu uczestnicy mają zapewnione bezpłatne szkolenie oraz wyżywienie i nocleg

Kto może wziąć udział:
1. osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w zakresie szkoleń (PKD 85.59.B)
2. delegowani pracownicy mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw
Dodatkowo uczestnicy powinni posiadać praktykę trenerską w wymiarze co najmniej 80 godzin szkoleniowych prowadzonych dla przedsiębiorców i ich pracowników.

Niestety nie mogą wziąć udziału w projekcie te osoby, które już korzystały ze wsparcia w ramach Podziałania 2.2.2

Szczegóły: http://trenersukcesu.pl , tel: 12 425 09 01
Zgłoszenia przez stronę http://trenersukcesu.pl

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do