Maciej Mikulski

Maciej Mikulski właściciel,
EkoDialog -
szkolenia,
konsulting, ochrona
śr...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Witam,

Zapraszam na szkolenie organizowane przez firmę EkoDialog pn.:

"NOWA USTAWA O ODPADACH Z DNIA 14.12.2012 r. uchylająca w całości ustawę z 2001 roku"

Szkolenie odbędzie się w kilku terminach i miastach, w styczniu oraz w lutym.

Terminy:

Olsztyn, 25 stycznia 2013 r.
Lublin, 29 stycznia 2013 r.
Rzeszów, 30 stycznia 2013 r.
Warszawa, 13 lutego 2013 r.
Katowice, 15 lutego 2013 r.
Białystok, 22 lutego 2013 r.
Wrocław, 26 lutego 2013 r.
Poznań, 27 lutego 2013 r.

Formularze zgłoszeń oraz pełny opis dostępne na: http://ekodialog.pl/szkolenia

Poniżej szczegółowe informacje o szkoleniu:

OPIS SZKOLENIA:

Wchodząca w życie nowa ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach wprowadza rewolucyjne zmiany w dotychczasowym porządku prawnym dotyczącym postępowania
z odpadami. Zmiany wpływają na funkcjonowanie wszystkich podmiotów, od wytwórców odpadów począwszy, poprzez zbierających i transportujących, dokonujących odzysku, w tym recyklingu, kończąc na organach administracji publicznej odpowiedzialnych za wydawanie zezwoleń i pozwoleń w zakresie gospodarowania odpadami. Nowa ustawa uchyla dotychczas wydane wszystkie decyzje administracyjne dając przedsiębiorcom i organom administracji publicznej tylko 24 miesiące na uzyskanie nowych decyzji administracyjnych. Wchodzące w życie przepisy likwidują procesy R14, R15, uchylają programy gospodarowania odpadami niebezpiecznymi oraz programy gospodarowania odpadami innymi niż niebezpieczne, także informacje o wytwarzaniu i gospodarowaniu odpadami. Te i wiele innych kwestii zostaną omówione na szkoleniu.

GRUPA DOCELOWA:

Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób, które zajmują się sprawami dotyczącymi gospodarowania odpadami zarówno w firmie, jak i na szczeblu administracyjnym.

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Postanowienia dyrektywy 2008/98/WE w sprawie odpadów: definicje, obowiązki państw i podmiotów gospodarczych, nowa lista procesów R i D, odpowiedzialność finansowa za gospodarowanie odpadami, utrata statusu odpadów, produkty uboczne.

2. Zasadnicze zmiany w gospodarowaniu odpadami :
- ogólne zasady gospodarowania odpadami po uchyleniu ustawy z 2001 r.,
- nowe definicje w gospodarce odpadami – odpady, odzysk, recykling, przygotowanie do ponownego użycia, utrata statusu odpadów, produkt uboczny, dealer odpadów, broker odpadów, itp.,
- gospodarowanie poszczególnymi rodzajami odpadów,
- rejestr podmiotów gospodarujących odpadami prowadzony przez marszałków województw,
- sprawozdawczość i baza danych o odpadach.

3. Konsekwencje uchylenia decyzji administracyjnych na zbieranie, transport, odzysk i recykling odpadów – terminy, zakres.

4. Charakterystyka nowych wymagań dla wniosków o uzyskanie zezwolenia na gospodarowanie odpadami.

5. Charakterystyka procesów podlegających obowiązkowemu uzyskaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.

6. Podstawowe zmiany prawne związane z koniecznością wprowadzenia nowych aktów wykonawczych do ustawy.

7. Obciążenia finansowe dla przedsiębiorców - opłaty skarbowe, kary, opłaty za prowadzenie rejestrów.

8. Najczęstsze problemy związane z uzyskaniem decyzji administracyjnych na gospodarowanie odpadami.

WYKŁADOWCA: ARKADIUSZ DZIERŻANOWSKI

Ekspert w zakresie ogólnie rozumianego prawa ochrony środowiska, w tym w szczególności gospodarki odpadami oraz wybranych substancji chemicznych. Z wykształcenia mgr inż. chemii, absolwent Politechniki Warszawskiej. W latach 1999-2006 pracownik Ministerstwa Gospodarki, w latach 2006-2011 pracownik Ministerstwa Środowiska.
Współtwórca szeregu rozwiązań prawnych i systemowych obowiązujących w prawie krajowym. Uczestnik procesu negocjacji o przystąpienie Polski do Unii Europejskiej, delegat krajowy w pracach grup roboczych organów Unii Europejskiej oraz konwencji i porozumień międzynarodowych, a także uczestnik procesu negocjacyjnego dyrektywy 2008/98/WE w sprawie odpadów.
Autor dziesiątek publikacji w czasopismach naukowo-technicznych oraz dwóch poradników dotyczących korzystania z prawa w zakresie ochrony środowiska – substancje zubożające warstwę ozonową, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny.
Od 2012 r. Dyrektor Generalny Ekolevel sp. z o.o., w której wykonuje na rzecz przedsiębiorców oraz organów administracji publicznej działalność doradczą i konsultingową w obszarze spraw prawnych dotyczący ochrony środowiska.

Więcej na http://ekodialog.pl/szkolenia

Serdecznie zapraszam.Maciej Mikulski edytował(a) ten post dnia 10.01.13 o godzinie 22:46
Maciej Mikulski

Maciej Mikulski właściciel,
EkoDialog -
szkolenia,
konsulting, ochrona
śr...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

Witam,

Zapraszam na szkolenie:

"Weryfikacja raportów o oddziaływaniu planowanych inwestycji drogowych na środowisko w aspekcie oddziaływań na płazy"

Szkolenie poprowadzi znany specjalista: dr Marek Sołtysiak

Kiedy? - 29.01.2013
Gdzie? - Warszawa

Pełny opis oraz formularz zgłoszenia dostępny na: http://ekodialog.pl/szkolenia

OPIS SZKOLENIA:

Wszystkie 18 występujących w Polsce gatunków płazów objęte są ochroną prawną. Jako zwierzęta mało mobilne są one jednocześnie najbardziej narażoną gromadą kręgowców na zagrożenia wynikające z realizacji inwestycji budowlanych, zwłaszcza infrastrukturalnych. Istnieje szereg skutecznych metod ochrony płazów. Aby jednak skutecznie chronić płazy, konieczna jest rzetelna, podstawowa wiedza o tych drobnych kręgowcach. Wiedza ta powinna dotyczyć aspektów biologii płazów oraz ich wymagań siedliskowych. Dodatkowo konieczna jest umiejętność zdobywania informacji o tych zwierzętach w terenie a także podstawowa wiedza z zakresu sposobów realizacji prac budowlanych. Dopiero znajomość wszystkich wyszczególnionych elementów daje możliwość znajdowania kompromisowych rozwiązań umożliwiających realizację inwestycji z poszanowaniem istniejącego prawa dot. ochrony gatunkowej, jak również gwarantujących przetrwanie tych zwierząt w środowisku poddanym antropopresji, której przejawem są inwestycje budowlane.

Szkolenie jest przeznaczone dla:

• specjalistów ochrony środowiska biorących udział w przygotowywaniu raportów oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięć związanych z inwestycjami budowlanymi,
• przedstawicieli firm zajmujących się środowiskowymi aspektami realizacji projektów inwestycyjnych.
• przyrodników wykonujących badania terenowe w ramach inwentaryzacji
i monitoringu,

PROGRAM SZKOLENIA:

A. Część prezentacyjna
1. O czym należy pamiętać analizując oddziaływania inwestycji na płazy.
2. Wymogi prawne dla raportu OOS w kontekście oddziaływań na płazy.
3. Podstawy prawne weryfikacji.
4. Wymagania merytoryczne dla raportów.
5. Sposoby minimalizacji negatywnych oddziaływań na płazy.
6. Sposoby kompensacji negatywnych oddziaływań na płazy.

B. Część ćwiczeniowa
1. Weryfikacja wybranych raportów OOS na płazy:
- analiza map pod kątem konfliktu planowanej inwestycji z siedliskami płazów
- analiza zakresu kompensacji przyrodniczych na wybranym przykładzie
- analiza raportu OOS
- analiza przykładowych elementów projektu budowlanego pod kątem wpływu na płazy
2. Propozycje poprawek do wybranych raportów OOŚ
3. Analiza decyzji środowiskowej w aspekcie ochrony płazów. Skutki raportów i decyzji środowiskowej.

C. Dyskusja i podsumowanie

WYKŁADOWCA: dr MAREK SOŁTYSIAK

Praktyczną ochroną płazów zajmuje się od 1996 r. Specjalizuje się w ochronie płazów przy inwestycjach drogowych. Autor inwentaryzacji i ekspertyz batrachologicznych oraz szeregu publikacji z zakresu ochrony płazów. W 2010 roku członek zespołu wykonującego strategiczną ocenę oddziaływania na środowisko dla programu budowy dróg krajowych na lata 2011-2015. Członek regionalnej komisji ds. OOS w Katowicach.

Więcej na http://ekodialog.pl/szkolenia

Do zobaczenia!

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Ostatnie dni naboru na Studium Trenersko-Coachingowe! Rozpoczynamy już 25 stycznia. Studium Trenersko-Coachingowe jest to cykl warsztatów dla trenerów wewnętrznych oraz coachów. Spotkania z ekspertami-praktykami to szansa na zdobycie umiejętności praktycznych, dlatego teoria podczas studium została ograniczona do minimum. Czas realizacji jest krótszy, a równocześnie bardziej intensywny w porównaniu do innych ofert profesjonalnych warsztatów dla trenerów.

Termin:
25 stycznia 2013 r. - 11 maja 2013 r.

Miejsce:
Agencja Rozwoju Pomorza S.A., ul. Arkońska 6/bud. A3

Cel:
Zdobędziesz umiejętności, kompetencje oraz narzędzia pozwalające na planowanie, organizowanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych oraz zewnętrznych jak również sesji coachingowych w różnych ujęciach – biznesie, pracy zespołowej, w życiu.

Przygotujemy Cię w sposób praktyczny do pracy z grupą szkoleniową, motywowania uczestników szkolenia/coachingu, dbania o ich rozwój oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami podczas pracy z ludźmi.

Harmonogram zjazdów: http://www.arp.gda.pl/plik,2914,harmonogram-studium-tr...

Szczegółowy program Studium: http://www.arp.gda.pl/plik,2915,stc-zakres-tematyczny-...


Profil uczestnika:

Zapraszamy osoby, które chcą poznać profesjonalny warsztat pracy trenera/coacha. Ofertę kierujemy w szczególności do osób, które planują zostać trenerem oraz do tych, które już pełnią rolę trenera/coacha w organizacji i chcą poszerzyć swoje kompetencje w tym zakresie.


Zakres tematyczny (program):

1. Warsztat i narzędzia trenera/coacha.

2. Projektowanie, przygotowywanie i ewaluacja szkolenia/sesji coachingowych.

3. Komunikacja w pracy trenera/coacha; metody pracy z grupą.

4. Prowadzenie szkolenia: przygotowanie, sztuka prezentacji, praktyczne wskazówki dot. organizacji szkoleń.

5. Coaching w praktyce biznesowej.

6. Motywowanie grupy do współpracy, radzenie sobie z sytuacjami trudnymi.

7. Trening rozwojowy: warsztat głosowy, ja jako trener/coach, mocne i słabe strony, cele, sztuka autoprezentacji,

8. Sesja zaliczająca: sesja warsztatowa + egzamin.

9. Dodatkowo oferujemy 4 absolwentom z najlepszym wynikiem ukończenia Studium odbycie stażu trenerskiego w Akademii Edukacji Regionalnej.

Podczas stażu będziesz:
•Brać udział w rozmowach z klientem dot. potrzeb szkoleniowych
•Współpracować z trenerem prowadzącym w zakresie tworzenia scenariusza i materiałów szkoleniowych
•Współprowadzić zajęcia
•Omawiać z trenerem wnioski ze szkolenia
•Przygotowywać część raportu poszkoleniowego dla klienta

Oczekiwane rezultaty:

Po ukończeniu Studium uczestnicy będą posiadali wiedzę na temat przygotowywania oraz prowadzenia szkoleń i sesji coachingowych. Poznają techniki pracy z grupą oraz sposoby radzenia sobie z nietypowymi i trudnymi sytuacjami podczas szkolenia oraz oporem uczestników. Pogłębią wiedzę na temat własnych mocnych i słabych stron oraz nauczą się w jaki sposób można wykorzystywać swoje naturalne atuty w pracy trenera i coacha.

Termin nadsyłania zgłoszeń:
18 stycznia 2013 r.

Wszystkie informacje dostępne na stronie: http://www.arp.gda.pl/630,kalendarz-szkolen.html?wiece...
Paweł Kosiarz

Paweł Kosiarz Szukam ciekawych
wyzwań a w
międzyczasie pracuje
dla fabr...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Sztuka budowy wizerunku organizacji (promocja)


Obrazek


Wizerunek organizacji jest bardzo ważny, nierozerwalnie związany z reputacją. Największą tajemnicą utrzymania dobrego wizerunku jest konsekwencja w działaniach mających na celu podnoszenie świadomości otoczenia. Działania promocyjne nie mogą być prowadzone „od czasu do czasu”, muszą mieć swój plan, harmonogram oraz osoby, które z pasją będą realizować swoje zadania. Wszystkie te działania doprowadzą do powstania marki, która ma do zaoferowania coś więcej niż jej konkurencja.

Cel szkolenia Doskonalenie metod budowania pozytywnego wizerunku.

Program ramowy:
1. Podstawowe zasady budowy wizerunku
2. Marka organizacji
3. Podstawowe zasady współpracy z mediami
4. Nowe media w kreowaniu polityką informacyjną

Dodatkowo w cenie szkolenia:
Certyfikat ukończenia szkolenia
Przerwy kawowe

Czas trwania szkolenia: 1 dzień (8 godzin)

Miejsce szkolenia: Łódź

Termin szkolenia: 2. lutego 2013

Więcej informacji oraz formularz rejestracyjny: mkcommunications.pl/promocja.htmlPaweł Kosiarz edytował(a) ten post dnia 11.01.13 o godzinie 13:08
Monika Wielgus

Monika Wielgus starszy specjalista
ds. marketingu,
sekretarz Biura
Klastra

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Wojewódzki Klub Techniki i Racjonalizacji zaprasza na szkolenia w Lublinie.

W ofercie znajdują się między innymi szkolenia:
- z zakresu BHP
- z zakresu uprawnień zawodowych (m.in. uprawnienia energetyczne, kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym, kurs pedagogiczny)
- dla pracowników służb zdrowia (m.in. ochrona radiologiczna pacjenta, inspektor ochrony radiologicznej)
- studia podyplomowe z Bezpieczeństwa i Higieny Pracy (marzec 2013)
- wiele innych

Zajęcia prowadzone są w siedzibie WKTiR w Lublinie, przy ul. Szewskiej 4
lub w siedzibie Zleceniodawcy.

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie http://www.wktir.pl,
pod numerem 81 532 13 39, e-mail m.wojtowska@wktir.pl

Serdecznie zapraszamy
Monika Wielgus

Monika Wielgus starszy specjalista
ds. marketingu,
sekretarz Biura
Klastra

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Wojewódzki Klub Techniki i Racjonalizacji zaprasza na kurs

"OCHRONA RADIOLOGICZNA PACJENTA", które odbędzie się w Lublinie.

Kurs skierowane jest do:
- LST – lekarzy dentystów wykonujących medyczne procedury radiologiczne i personel obsługujący aparaty do densytometrii kości
- LR – lekarzy radiologów,
- LRZ – lekarzy wykonujących procedury z zakresu radiologii zabiegowej,
- LIX – lekarzy wykonujących inne medyczne procedury radiologiczne z wykorzystaniem promieniowania rentgenowskiego,
- FT – fizyków medycznych, techników elektroradiologii oaz inny personel techniczny wykonujący procedury radiologiczne

Celem kursu jest zapoznanie słuchaczy z zasadami bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego i zasadami ochrony radiologicznej pacjenta.

Zajęcia poprowadzą doświadczeni praktycy i specjaliści posiadający bogatą wiedzę dotyczącą dziedziny ochrony radiologicznej, odznaczający się znajomością przepisów prawnych z tego zakresu oraz posiadający wieloletnie doświadczenie zawodowe związane z ochroną radiologiczną (pracownicy zakładów radiologii w szpitalach oraz pracownicy WSSE w Lublinie).

Lekarze dentyści
Termin kursu: 2.03.2013
Termin egzaminu: 10.03.2013
Cena kursu z egzaminem: 365 zł/os.

Radiolodzy, radiologia zabiegowa, technicy RTG i inne
Termin kursu: 2,3 i 9.03.2013
Termin egzaminu: 10.03.2013
Cena kursu z egzaminem: 465 zł/os.

Zajęcia prowadzone będą w siedzibie WKTiR w Lublinie, przy ul. Szewskiej 4.

Więcej informacji na stronie http://www.wktir.pl, pod numerem 81 532 13 39
lub e-mail m.wojtowska@wktir.pl

Serdecznie zapraszamy
Monika Wielgus

Monika Wielgus starszy specjalista
ds. marketingu,
sekretarz Biura
Klastra

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Wojewódzki Klub Techniki i Racjonalizacji zaprasza również na

STUDIA PODYPLOMOWE Z ZAKRESU BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY W LUBLINIE

realizowane przy współpracy z Wyższą Inżynierską Szkołą Bezpieczeństwa i Organizacji Pracy w Radomiu.

Studia (2 semestry) adresowane są do absolwentów szkół wyższych, którzy chcą zdobyć nowe kwalifikacje zawodowe, a także dla pracowników służb bhp oraz osób wykonujących zadania służby bhp zaineresowanych uzyskaniem kwalifikacji pracownika służb bhp. Warunkiem uzyskania świadectwa ukończenia studiów podyplomowych jest udział w zajęciach oraz złożenie wymaganych prac i egzaminów.

Studia trwają 2 semestry i obejmują 205 godzin zajęć dydaktycznych w tym 90 godzin ćwiczeń.

Po ukończeniu studiów absolwenci uzyskają kwalifikacje zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 września 1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 109, poz. 704 ze zm. Dz.U. z 2004r. Nr 246, poz. 2468).

Przypominamy, iż termin uzupełnienia wykształcenia dla pracowników służby bhp i osób wykonujących zadania tej służby mija 1 lipca 2013r.

Wymagane dokumenty:
- dyplom ukończenia studiów wyższych (oryginał lub odpis)
- podanie o przyjęcie na studia wg wzoru określonego przez WISBiOP w Radomiu (druk można pobrać w siedzibie WKTiR w Lublinie)
- dwie fotografie
- ksero dowodu osobistego
- oświadczenie finansowe (druk można pobrać w siedzibie WKTiR w Lublinie)
- dowód wpłaty opłaty wpisowej.

Koszt studiów:
- 50 zł – opłata wpisowa
- 1400 zł/semestr

Termin rozpoczęcia studiów: marzec 2013

Zajęcia prowadzone będą w siedzibie WKTiR w Lublinie, przy ul. Szewskiej 4.

Więcej informacji na stronie http://www.wktir.pl, pod numerem 81 532 13 39
lub e-mail m.wojtowska@wktir.pl

Serdecznie zapraszamyMonika Wojtowska edytował(a) ten post dnia 11.01.13 o godzinie 14:17
Darek Swojski

Darek Swojski Księgowy – zawód z
przyszłością -
www.poswojsku.info -
ku...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam
Serdecznie zapraszam na bezpłatne szkoleniaz księgowości (Wprowadzenie do księgowości, Prowadzenie Podatkowej księgi Przychodów i Rozchodów, Przedsiębiorczość, Podstawy Biznesplanu i inne): http://www.poswojsku.info - bez potrzeby założenia konta i logowania - wersja standard - zupełnie gratis
pozdrawiam
Darek

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Chciałam serdecznie zaprosić Państwa na szkolenie Agile QA.

Zapewnianie wysokiej jakości procesów jest podstawą do tego, by wytwarzanie oprogramowania mogło być efektywne i przynosić dużo większe korzyści.

Jeśli chcesz się tego dowiedzieć, warsztat Agile Quality Assurance (również Agile Questions & Answers), jest właśnie dla Ciebie! To dla Ciebie i Twojej firmy stworzyliśmy warsztaty, które pozwolą elastycznie i szybko budować produkty wysokiej jakości oraz utrzymywać wysoką jakość na każdym etapie procesu tworzenia oprogramowania.
Szkolenie prowadzone jest przez doświadczonego trenera - Wiktora Żołnowskiego - wieloletniego praktyka pracującego w projektach IT jako specjalista w dziedzinie zapewniania jakości, automatyzacji testów i wdrażania Agile w organizacjach.

Dodatkowo w atrakcyjnej cenie szkolenia gwarantujemy dyplomy dla uczestników warsztatów oraz catering.

Wejdź na naszą stronę i już teraz zarejestruj się na szkolenie w atrakcyjnej cenie.

Pozdrawiam
Agata N.

Agata N. Specjalista ds.
sprzedaży

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam serdecznie na szkolenie: "Jak zorganizowac stylowe przyjęcie weselne"

Szczegóły:
http://www.facebook.com/events/179211375536074/


Obrazek
Marta Zienkiewicz

Marta Zienkiewicz event management,
copywriting, podróże

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Serdecznie zapraszam na szkolenie organizowane przez Fundację Kuźnia Art:


Obrazek


Tym razem będziemy trenować umiejętność tworzenia skutecznych haseł i tekstów sprzedażowych. Każde z ćwiczeń będzie poprzedzone krótkim wstępem teoretycznym, w trakcie którego poznasz sprawdzone zasady komponowania tekstów. Poznasz też techniki kreatywne, pomagające w wymyślaniu koncepcji.

Co Cię czeka?
- 32 h intensywnych ćwiczeń praktycznych,
- poznanie niezwykłych zasad, ułatwiających dotarcie do odbiorcy,
- nauka precyzowania USP,
- inspirujące burze mózgów,
- przydatne matryce koncepcji,
- zaskakujące gry kreatywne, dzięki którym uwolnisz drzemiący w Tobie potencjał,
- tworzenie skutecznych tekstów,
- mnóstwo przydatnych wskazówek profesjonalisty.

A wszystko to w twórczej, luźnej i przyjacielskiej atmosferze, w której jest miejsce na wszelkie pytania, wyczerpujące odpowiedzi i wzajemną inspirację. Jak zawsze: kawa, herbata i muffinki gratis!

Warsztaty poprowadzi Beata Suchecka, która z niejednego copywriterskiego pieca chleb jadła ;)

Data: 19 i 20 stycznia oraz 26 i 27 stycznia
w godzinach: 9.00-15.30


cena: 490 zł

Więcej informacji:
>Fundacja Kuźnia Art
>FB
>creative-freelancer.pl
Wiktoria Walewska

Wiktoria Walewska firma szkoleniowa

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szanowni Państwo, poszukuję trenera do przeprowadzenia szkolenia:

"Pozyskiwanie funduszy unijnych dla wsparcia inwestycji w branży związanej z zakwaterowaniem i gastronomią"

w województwie podlaskim.

Od trenera wymagane są odpowiednie kwalifikacje oraz doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń z wyżej wymienionego zakresu.
Łukasz Pietrzak

Łukasz Pietrzak Specjalista ds.
szkoleń, AKADEMIA
EUROKADRY

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

ZMIANY W PRAWIE TELEKOMUNIKACYJNYM! SPRAWDŹ CO SIĘ ZMIENI!

Zapraszamy na szkolenie:

NOWELIZACJA PRAWA TELEKOMUNIKACYJNEGO 2013

Nowelizacja przewiduje między innymi:

o skrócenie z 24 do 12 miesięcy okresu przechowywania billingów przez operatorów
o ułatwienie prowadzenia działalności telekomunikacyjnej
o zmiany w zakresie opłat za prawo do dysponowania częstotliwością
o zmiany dotyczące okresu obowiązywania umów – wyłącznie pierwsza umowa może być zawarta na maksymalnie 24 miesiące

KAŻDA ZMIANA ZOSTANIE DOKŁADNIE OMÓWIONA NA PODSTAWIE PRAKTYCZNYCH PRZYKŁADÓW!

Na szkoleniu poruszmy między innymi następujące zagadnienia:

• Nowe elementy obligatoryjne umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych
• Zawieranie UOŚUT w drodze elektronicznej
• Model współpracy pomiędzy UKE – operatorzy
• Zmiany zasad odpowiedzialności za przeniesienie numeru abonenckiego
• Przenoszenie uprawnień w drodze procedury przed Prezesem UKE oraz bez udziału Prezesa UKE
• Zasady uzyskania rezerwacji częstotliwości w drodze aukcji
• Zmiany w zakresie usług premium rate
• Nowe podstawy naliczenia kar pieniężnych
• Wina czy obiektywizm? Zasady odpowiedzialności
• Ostatnie orzecznictwo dotyczące kar pieniężnych nakładanych przez Prezesa UKE

W RAMACH SZKOLENIA ZOSTANĄ PRZEPROWADZONE ĆWICZENIA!

Wykładowca: specjalizuje się w prawnych aspektach nowych technologii oraz w prawie sektorów regulowanych. Posiada bogate doświadczenie w zakresie doradztwa na rzecz operatorów telekomunikacyjnych, w szczególności w zakresie obowiązków wynikających z prawa telekomunikacyjnego, umów z wirtualnymi operatorami komórkowymi (MVNO) oraz sporami regulacyjnymi. Marcin Serafin doradza również klientom Kancelarii w zakresie prawa IT, przygotowuje oraz negocjuje umowy wdrożeniowe, utrzymaniowe, licencyjne i outsourcingowe. Brał udział w wielu procesach przed sądami powszechnymi i arbitrażowymi (zarówno w Polsce, jak i zagranicą) związanych z niewykonaniem umów IT oraz naruszeniem praw własności intelektualnej. Wykładowca wielu konferencji i szkoleń branżowych oraz szkół wyższych (UW, SGH), autor publikacji branżowych i prawniczych. Absolwent Szkoły Prawa Amerykańskiego prowadzonej przez Catholic University of America - Columbus School of Law. Studiował prawo na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Universite Paris X. Odbył staż zawodowy w paryskiej kancelarii MMV. Przed dołączeniem do zespołu Kancelarii był prawnikiem w amerykańskiej szkole międzynarodowej oraz w Krakowskiej Fundacji Oświatowej. Obecnie przygotowuje rozprawę doktorską z zakresu prawa sektorów regulowanych. Zna język angielski oraz francuski.

Czas i miejsce szkolenia: 15 lutego 2013 r., Warszawa, Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej (ul. Koszykowa 79) w godzinach 10:00-16:00

Cena udziału w szkoleniu: 990 zł netto (do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT = 1217,70 zł brutto). Cena zawiera serwis kawowy, lunch, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia

Zgłoszenie do wysłania faksem na numer: (22) 811 36 74 lub podpisane i zeskanowane drogą elektroniczną na adres: zgloszenie@eurokadry.pl

Dodatkowe pytania, szczegółowy program warsztatów, tel. (22) 814 17 36
Potwierdzenie uczestnictwa i płatność: na 5 dni przed szkoleniem każda zgłoszona osoba otrzyma potwierdzenie uczestnictwa prosimy wówczas o dokonanie płatności.
Formularz zgłoszenia do wysłania faksem http://eurokadry.com.pl faks:(22) 811 36 74

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

SERDECZNIE ZAPRASZAMY NA SZKOLENIA OTWARTE:

- Wzorce projektowe w praktyce - 18-20 Marzec - Kraków oraz 11-13 Marzec - Warszawa
- Testowanie i TDD - 8 - 9 Kwiecień - Kraków
- Inversion of Control - 14-15 Marzec - Warszawa
- C# Zaawansowany - 25-27 Luty -Kraków
- SQL - Analiza planów - 4- 5 kwietnia - Kraków

więcej informacji możecie Państwo znaleźć na naszej stronie : http://macmichal.pl


Obrazek


Kontakt
Sylwia Stańczyk
Koordynator ds. Szkoleń
sylwia.stanczyk@macmichal.pl
http://www.macmichal.plSylwia Stańczyk edytował(a) ten post dnia 28.01.13 o godzinie 16:42

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam,

Jestem organizatorem Targów "Kariera IT Bezpieczeństwo", które odbędą się w Warszawie, w dniu 23 lutego 2013 r.

To prestiżowe wydarzenie, dedykowane wyłącznie specjalistom z branży IT. W tym dniu zaprezentują się najlepsze firmy z polskiego rynku pracy.

Wstęp dla wszystkich uczestników jest BEZPŁATNY. Będziecie Państwo mogli skorzystać z bezpłatnej serii szkoleń prowadzonych przez znanych i cenionych wykładowców.

Liderzy IT w Polsce będą prezentować nowe projekty i strategię rozwoju, oraz poszukiwać doświadczonych specjalistów do pracy w ich firmach. Niewątpliwym atutem naszych Targów są wykłady, prowadzone przez ekspertów w branży IT, które są poświęcone tematyce między innymi: planowania kariery w IT, negocjacji warunków płacowych czy też prawnych aspektów świadczenia pracy. Targi "Kariera IT Bezpieczeństwo" to platforma wymiany doświadczeń i kontaktów w świecie IT.

Udział w targach zapewnia:

– bezpośredni kontakt z potencjalnym przyszłym pracodawcą (dział HR, osoby decyzyjne w nowych projektach),

– prezentacje najnowszych projektów wiodących firm,

– udział w specjalistycznych warsztatach oraz wykładach merytorycznych,

– materiały targowe,

– katalog targowy, teczki firmowe, magazyny branżowe,

– atrakcyjne nagrody ufundowane przez wystawców,

– kawowy catering.

Do udziału w tym wydarzeniu kwalifikujemy wyłącznie osoby z bogatym doświadczeniem z branży IT.

Uczestnikami mogą być osoby, które pracują / bądź chcą pracować na takich stanowiskach jak:

- Dyrektor ds. bezpieczeństwa informacji,
- Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji,
- Specjalista informatyk ds. bezpieczeństwa informacji,
- Inspektor bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych,
- Administrator systemu bezpieczeństwa,
- Główny specjalista ds. informatyki i bezpieczeństwa informacji,
- Techniczny specjalista ds. bezpieczeństwa informacji,
- Asystent ds. bezpieczeństwa informacji,
- Administrator ds. bezpieczeństwa informacji,
- Inżynier ds. bezpieczeństwa informacji,
- Administrator sieci systemów zabezpieczeń,
- Administrator systemów IT,
- Architekt bezpieczeństwa,
- Specjalista ds. sieci IT,
- Kierownik działu IT,
- IT security professional,
- IT security expert,
- Security engineer

Bezpłatna rejestracja online na stronie:

http://careercon.pl/karieraitbezpieczenstwo/warszawa

Rejestrując się proszę o dopisek z moim nazwiskiem / "Kosmala"

W razie jakichkolwiek wątpliwości, proszę o kontakt / dane poniżej.

Pozdrawiam serdecznie,

--
Anna Kosmala
Specjalista ds. Organizacji Targów
e-mail: anna.kosmala@software.com.pl

CareerCon Sp.z o.o. Sp.K
ul. Bokserska 1
02-682 Warszawa
Anna M.

Anna M. szkolenia KaISO

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam na szkolenia w Krakowie:

28-29.01.2013 Auditor Wewnętrzny ISO 13485
11-12.02.2013 Auditor Wewnętrzny ISO 27001
18-19.02.2013 Auditor Wewnętrzny OHSAS 18001

Szczegóły na stronie http://kaiso.pl - zapraszam!
Anna  Kamyszek-Cieślar czyk

Anna
Kamyszek-Cieślar
czyk
Psycholog, Trener,
Coach

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek
Renata Petryka

Renata Petryka Prezes Zarządu Tax
Consilium Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Nowy Zawód - Lepsza Praca!
Serdecznie zapraszam na Kurs kadrowo - płacowy od podstaw z obsługą programów Płatnik i Symfonia. Najbliższa edycja rozpoczyna się w Krakowie 09.02.2013r.
Więcej informacji możesz uzyskać: http://merton.edu.pl
Maciej Jutrzenka

Maciej Jutrzenka Maciej Jutrzenka

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szanowni Państwo nazywam się Maciej Jutrzenka i reprezentuję firmę Akademia
Inwestora Milewski & Partnerzy.
Wraz z moim Partnerem z Singapuru organizuję największy event rozwojowy w
2013 r.


Obrazek


Pozwoliłem sobie przesłać propozycję, która
może Państwa bardzo zainteresować. W załączniku przesyłam propozycję udziału
w naszym wydarzeniu. Będziemy wdzięczni za poświęcenie 5 min na przeczytanie
tej oferty. Zanim się Państwo z nią zapoznacie kilka faktów:

- Strona wydarzenia http://www.harveker.com.pl/aff/232323
- Termin 17-19.05.2013 hala MTPOLSKA, która może pomieścić do 8000
uczestników, więc będzie to największe seminarium
w tej części Europy o profilu finansowo-rozwojowym
- Organizator to My czyli Akademia Inwestora oraz Success Resources gigant z
Singapuru z którym mamy umowę
wyłączności na Polskę. Organizator spotkań na wszystkich kontynentach z
ponad 20 letnim doświadczeniem. Dla SR
występują takie gwiazdy jak Harv Eker, Donald Trump, Anthony Robbins, Robert
Kiyosaki, Richard Branson i wielu innych

To seminarium jest początkiem naszej współpracy.

- Rewelacyjna cena 3 dniowego seminarium 500 PLN brutto - rabat w zależności
od pakietu.
Tłumaczenie nie jest wliczone w rabat. Ceny zwiększają się 15 lutego.

Kim jest HARV EKER

T. Harv Eker jest autorem światowych bestsellerów, wydanego w Polsce „Bogaty, albo biedny… po prostu różni mentalnie”, oraz „SpeedWealth”, a także wysokiej klasy kursów osiągania sukcesu, takich, jak Intensywny Kurs Umysł Milionera, Life Directions, Wizard Training oraz Train the Trainer. Jest także producentem i trenerem znanego na całym świecie szkolenia Enlightened Warrior Training.

Zobacz o czym będzie mówił HARV EKER:
• W jaki sposób pozbyć się przekonań na temat pieniędzy, które przechowujesz w swoim umyśle, a które w ogóle nie powinny tam tkwić.
• W jaki sposób przestawić swój finansowy termostat na „automatyczny” sukces (dokonasz tego od razu, na miejscu).
• Czym różni się sposób myślenia ludzi bogatych od myślenia ludzi biednych i w czym warto ich naśladować.

Zapraszam
Maciej Jutrzenka

P.S. Poszukujemy również partnerów do współpracy w promowaniu tego wydarzenia.

tel. 509 019 699; e-mail: maciej.jutrzenka@inwestorgieldowy.com lub przez skrzynkę na GL.

Alicja Koc

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do