konto usunięte
Temat: Reklamacja/ Skarga
Magdalena Kotarska:
Witam mam pytanie i prośbę o pomoc, ponieważ miałam zarezerwowany bilet z Włoch do Krakowa w Ryanair i dalej z Krakowa do Warszawy w Lot. Tak się zdarzyło że lot z Włoch został opóźniony o prawie 6 godzin, i zamiast wylecieć o 16,20 z Włoch to dopiero doszło to do skutku o godzinie 21.30 i oczywiście nie zdążyłam na przesiadkę w Krakowie do Warszawy. We Włoszech Ryanair wpuścił pasażerów na pokład już koło 20.30 więc prawie godzine siedzieliśmy w samolocie czekając na start. Czy mogę ubiegać się o zwrot kosztów od Ryanair-a za ten lot na który nie zdążyłam przez ich opóźnienie? Opóźnienie tłumaczyli złymi warunkami pogodowymi, fakt że akurat od 3 dni padał śnieg i loty byly odwolywane we Wloszech, ale część samolotów odlatywała. Czas między planowanym przylotem z Włoch do Krakowa a lotem z Krakowa do Warszawy to okolo 3 godziny.
Czy ktoś może mi pomóc napisać takie pismo i podać jakie dokładnie dokumenty muszę dołączyć?
Ewentualnie wystarczy mi jakiś namiar na wzór takiego pisma.
Z góry dziękuję.
Pozdrawiam.
Nie ma szans na żadne odszkodowanie.
Opóżnienie nastąpiło z przyczyn niezależnych od przewoźnika - nadzwyczajne okoliczności:
http://www.ryanair.com/doc/faqs/eu261-pl.pdf