Temat: Sale szkoleniowe i konferencyjne - ogłoszenia

Zapraszam do zamieszczanie informacji
o salach szkoleniowych i konferencyjnych


Wątek ma charakter ogłoszeniowy.

konto usunięte

Temat: Sale szkoleniowe i konferencyjne - ogłoszenia

* WROCŁAW - WYNAJEM KAMERALNEJ SALI *
Do wynajęcia sala w celu organizacji różnego rodzaju szkoleń, warsztatów, kursów i innych spotkań organizowanych. Maksymalna ilość osób w zależności od charakteru spotkania ok. 15 (do dyspozycji stoły konferencyjne, flipczart).
SZCZEGÓŁY: http://salawroclaw.republika.pl
Tel.: 0 784 936 120, centruminspiracja@interia.pl

Temat: Sale szkoleniowe i konferencyjne - ogłoszenia

Komfortowy nowoczesny hotel HGI w centrum Krakowa, oferujący wypoczynek na najwyższym poziomie.

W odległości spacerowej od Starego Miasta, Wawelu i Kazimierza.
2 km od Dworca Głównego, 12 km od lotniska Kraków - Balice.

Do dyspozycji gości 154 pokoje dla 300 gości, restauracje oraz centrum konferencyjne
Hotel Hilton Garden Inn w Krakowie dla organizatorów szkoleń i konferencji ma do zaoferowania:

- Sala VIP Samum o powierzchni 48m2 - kameralna i reprezentacyjna, z widokiem na zakole Wisły i Wawel

Obrazek


- powierzchnię ok 220m2 z możliwością wygodnego podziału, wedle potrzeb organizatorów

Obrazek


Centrum Biznesowe jest w pełni wyposażone w profesjonalny sprzęt audiowizualny i posiada zaplecze restauracyjne

Do dyspozycji wszystkich gości hotelu, na parterze znajduje się 24-godzinne Centrum Biznesowe wyposażone w komputery z bezpłatnym dostępem do internetu oraz funkcjami zdalnego bezpłatnego drukowania i pełnym zapleczem biurowym.


Obrazek


Zainteresowanych odsyłam na stronę internetową -> http://www.krakow.hgi.com lub na profil na Facebook -> http://www.facebook.com/HiltonGardenInnKrakow

Dane teleadresowe:
tel. :+48 12 39 99 000
ul. Marii Konopnickiej 33
Kraków
Mirella Zygler edytował(a) ten post dnia 24.02.11 o godzinie 10:14

konto usunięte

Temat: Sale szkoleniowe i konferencyjne - ogłoszenia

SALA SZKOLENIOWA - CENTRUM WARSZAWY

I. WYNAJEM SALI

Firma TRUSTCON Sp. z o.o. dysponuje salą szkoleniowo-konferencyjną o powierzchni 51 m2. Sala bardzo dobrze przygotowana do szkoleń, warsztatów, spotkań czy konferencji dla grup 12 - 18 osobowych.
Wynajem naszej sali jest dobrą alternatywą wobec zdecydowanie droższych sal konferencyjnych w hotelach czy ośrodkach szkoleniowych.

Do dyspozycji flipchart, blok, markery, szybki bezprzewodowy Internet.

Cena netto najmu za 1 dzień: 300 zł netto

lub

Cena netto najmu za 1 godzinę: 45 zł netto

Dodatkowe możliwości:
projektor multimedialny (rzutnik): 50 zł/dzień
laptop z dostępem do Internetu: 30 zł/szt.

II. CATERING

Bufet kawowy: 9 zł/osoba
Lunch: 20 - 40 zł/os.

PRZYKŁADOWE MENU
(ważne do 31.12.2011)

1.
min. 12 osób - Dania przygotowane w termoboxach - styropianowych pojemnikach jednorazowych + sztućce plastykowe
Lunch: zupa + drugie danie - cena za osobę 20 zł
Menu:
- Zupa pieczarkowa z łazankami // Udka z kurczaka z ziemniakami i surówką
- Zupa brokułowa // Kotlet mielony z ziemniakami opiekanymi i sałatką grecką
- Żurek z białą kiełbaską // Panierowana sola z ryżem i surówką

2.
min. 12 osób - Dania przygotowane w termoboxach - styropianowych pojemnikach jednorazowych + sztućce plastykowe
Lunch: zupa + drugie danie - cena za osobę 30 zł
Menu:
- Krem z pomidorów z mini mozarellą // Dzwonki łososia podane w sosie z owoców morza z warzywnym risottą i szparagami
- Krem z dyni i karotki // Polędwiczki wieprzowe owinięte boczkiem podane w sosie borowikowym z ziemniakami opiekanymi i warzywami gotowanymi na parze
- Zupa z dzika z brandy // Pieczona pierś kurczęca zawijana z bekonem, warzywa grillowane, ziemniaki opiekane

3.
min. 12 osób - Dania podane w formie bufetu z zastawą stołową, obrusami.
Lunch: zupa + drugie danie - cena za osobę 35 zł
Menu:
- Żurek z kiełbaską // Pierogi ruskie // Plastry kurczaka w sosie kaparowym // Sałatka grecka
- Pierogi z mięsem // Sola panierowana // Zimniaki opiekane // Coleslaw // Sałatka caprese
- Pieczarkowa z łazankami // Makaron pene z sosem bolognes // Farfale z sosem śmietanowym i kurczakiem // Sałatka nicejska

4.
min. 12 osób - Dania podane w formie bufetu z zastawą stołową, obrusami, stolikami cocktailowymi, skirtingami.
Lunch: zupa + drugie danie - cena za osobę 40 zł
Menu:
- Krem z pomidorów // Roladki z indyka z suszonymi pomidorami// Mintaj w panierce// Ryba po grecku// Sałatka grecka// Sałatka caprese


Przerwy kawowe (bez limitu konsumpcji) , w cenie zastawa cateringowa, porcelana, szkło do napoi.
- Kawa i herbata Lipton, dodatki
- Soki owocowe
- Woda mineralna
- Kruche ciasteczka deserowe // koszt za osobę to 9 zł

III. LOKALIZACJA i DOJAZD

Sala szkoleniowa zlokalizowana jest na parterze budynku mieszczącego się przy ul. Spokojnej 7 niedaleko centrum Warszawy.

Łatwy dojazd samochodem oraz komunikacją miejską:
Tramwajem nr: 1, 16, 17, 22, 27, 28, 33, 35
Autobusem nr: 103, 180, 409, 500
Dostępne miejsca parkingowe.

Umożliwiamy również wynajem sal na godziny.
Do każdego zapytania ofertowego podchodzimy indywidualnie.

IV. ZDJĘCIA

Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


V. DANE KONTAKTOWE

TRUSTCON Sp. z o.o.
ul. Spokojna 7/9
01 – 044 Warszawa
biuro@trustcon.pl
tel.: 22 3314498
fax: 22 3314472

Propozycja jest konkretna i przejrzysta, nie zawiera ukrytych kosztówTomasz O. edytował(a) ten post dnia 24.02.11 o godzinie 12:10
Anita G.

Anita G. Starszy Inspektor
ds. BHP

Temat: Sale szkoleniowe i konferencyjne - ogłoszenia

Nowoczesne Centrum Konferencyjne POLSKA 13 w Poznaniu, oferuje swoim Klientom klimatyzowane sale wyposażone w najnowocześniejszy sprzęt informatyczny.

Nad każdym spotkaniem czuwa Interaktywny Opiekun, który nadzoruje prawidłowy przebieg imprezy przy wykorzystaniu interaktywnego systemu komunikacji.

Nasz doświadczony zespół zrealizuje każde szkolenie ze wszystkimi szczegółami, a znajdująca się w obiekcie „Restauracja Na Polskiej” sprawnie przygotuje serwis konferencyjny i zapewni świeżość oraz aromat potraw na obiady i kolacje w trakcie konferencji.

Kontakt:
a.marczak@constansgrupa.pl
http://polska13.pl
Lidia Wysocka

Lidia Wysocka Szkolenia/
konferencje,
rekrutacja
programistów,
aplikacj...

Temat: Sale szkoleniowe i konferencyjne - ogłoszenia

Powierzchnia 120m2 za 700 zl+VAT do wynajęcia
Barbara Ligocka

Barbara Ligocka Menager Szkoleń
Stageman Polska

Temat: Sale szkoleniowe i konferencyjne - ogłoszenia

Szukam sali szkoleniowych do wynajęcia w Warszawie:
- 17 kwietnia (10:00 - 14:00)- aula na minimum 60 osób
- 09 - 10 kwietnia (9:00 - 16:00) - sala o powierzchni min 100 m kw bez stołów
- w innych terminach potrzebne są mniejsze sale

Proszę o kontakt pod mailem: szkolenia@stageman.pl i pod numerem 793 776 372.
Agnieszka Małysa - Botrous

Agnieszka Małysa - Botrous Kompleksowy serwis
i obsługa IT / Sklep
i serwis rowerowy

Temat: Sale szkoleniowe i konferencyjne - ogłoszenia

Witam serdecznie zapraszamy do Wrocławia do naszego kompleksu konferencyjno szkoleniowego, w który jednorazowo jest w stanie pomieścić 13 tys osób.
Poniżej zapraszam do przeczytania informacji o naszym centrum biznesowym

http://halastulecia.pl

Organizacja konferencji: czym się kierować podczas wyboru obiektu konferencyjnego?

Wybrać właściwy obiekt na konferencje nie jest łatwo. Miejsc spełniających podstawowe założenia jest zazwyczaj sporo. Wiele z tych obiektów przygotowuje dla klientów dodatkowe atrakcje. Część z nich wprowadza politykę CSR, chroniąc środowisko naturalne. Na co w takim razie zwracać uwagę przy wyborze miejsca na konferencję?

Na przykładzie najnowocześniejszego centrum kongresowego na Śląsku i jednego z nowocześniejszych obiektów tego typu w Polsce – Regionalnego Centrum Turystyki Biznesowej, będącego częścią Hali Stulecia, zastanawiamy się jakie elementy mają decydujący wpływ na wybór obiektu konferencyjnego.

O tym co wpływa na wybór obiektu, i jak obiekt powinien kontaktować się z klientem rozmawiamy z Agnieszką Wardawą, Specjalistą ds. komunikacji, WP Hala Ludowa Sp.zo.o.

Czy fakt, że Hala Stulecia widnieje na Liście Światowego Dziedzictwa UNESCO ma wpływ na postrzeganie obiektu przez organizatorów? Czy w Pani opinii informacja ta zwiększa zainteresowanie obiektem?

Hala Stulecia - historyczna budowla z 1913 roku wzniesiona została z myślą o organizacji imprez masowych. Zakwalifikowanie Hali Stulecia do grona zabytków UNESCO oraz zmiana struktury właścicielskiej spółki zarządzającej kompleksem otworzyły nową epokę w historii Hali. Zarząd spółki opracował wieloletni plan rewitalizacji Hali Stulecia i Terenów Wystawowych i rozpoczął ambitny program modernizacyjny, którego celem jest przekształcenie historycznego kompleksu w najnowocześniejsze, światowej klasy, centrum spotkań na miarę XXI wieku.

Prestiż jaki daje wpis na listę UNESCO na pewno zwiększa rozpoznawalność obiektu zarówno w Polsce jak i na arenie międzynarodowej, jest kolejnym, dodatkowym walorem decydującym o wyborze przez organizatorów miejsca wydarzenia.

Jak wygląda układ sal w Regionalnym Centrum Turystyki Biznesowej? Czy obok głównej sali plenarnej znajdują się również break out rooms?

Regionalne Centrum Turystyki Biznesowej jest przygotowane do organizacji zarówno małych jak i dużych spotkań – nawet do 3000 uczestników. Organizatorzy mają do dyspozycji profesjonalnie wyposażone, różnej wielkości powierzchnie idealne nie tylko jako sale konferencyjne ale jako break out rooms, pokoje dla gości specjalnych jak i również tymczasowe biura i miejsca pracy dla obsługi.

W RCTB znajdują się dwie duże sale konferencyjne – audytoryjna i wielofunkcyjna – każda na około 1000 osób. Do każdej z nich prowadzą przestrzenne foyer – idealne na przerwy kawowe, sesje plakatowe lub jako powierzchnia wystawiennicza – łatwe do aranżacji ściśle według potrzeb klienta. Dodatkowo obiekt dysponuje czterema mniejszymi salami konferencyjnymi na poziomie „-1” jak i również małymi salami spotkań do 20 osób oraz przestrzenią VIP. Na poziomie „0” znajdują się również restauracja oraz bistro-bar z widokiem na Wrocławską Fontannę multimedialną oraz zabytkową Pergolę i Park Szczytnicki.

Jakiej wielkości grupy najczęściej goszczą w RCTB, a co za tym idzie które sale są najbardziej popularne? Czy spotkania z udziałem ponad 500 uczestników są częstym zjawiskiem?

Obiekt funkcjonuje od września 2010. Do tej pory odbyło się najwięcej spotkań na około 500-1000 uczestników, popularność sal rozkłada się równomiernie, nawet te najmniejsze są często wykorzystywane na sesje równoległe, szkolenia i spotkania w mniejszym gronie.

Czy takie urozmaicenia jak np pokaz multimedialny mają wpływ na decyzje klientów? Czy dodatkowe atrakcje jakie oferuje obiekt mają wpływ na proces decyzyjny?

Wszystkie dodatkowe atrakcje, jakie obiekt konferencyjny jest w stanie zapewnić organizatorowi mają wpływ na decyzję o wyborze miejsca wydarzenia. Wciąż powstają nowe centra wystawienniczo-kongresowe, konkurencja w branży turystyki biznesowej rośnie. Dlatego sama powierzchnia wystawienniczo konferencyjna to już za mało aby ubiegać się o najbardziej prestiżowe wydarzenia.

Kompleks Hali Stulecia to wyjątkowe miejsce spotkań a jego główne atuty to przede wszystkim wielofunkcyjność historycznych obiektów, wpisanych na listę UNESCO, przystosowanych do potrzeb organizacyjnych XXI wieku, zielone tereny zewnętrzne, Wrocławska Fontanna multimedialna, sąsiedztwo Parku Szczytnickiego, lokalizacja niedaleko centrum miasta oraz doświadczony, profesjonalny zespół pracowników.

Czy RCTB można zaliczyć do obiektów ekologicznych? Czy podczas budowy, bądź w trakcie eksploatacji zastosowane zostały działania mające na celu np zmniejszenie emisji CO2 do atmosfery?

Na etapie projektowania RCTB uwzględniono zastosowanie standardów budownictwa ekologicznego w celu podniesienia efektywności wykorzystania energii w obiekcie.
W budynku nie ma żadnych urządzeń emitujących CO2 do atmosfery, ani instalacji gazowych, tak więc obiekt jak najbardziej przyjazny środowisku.

Co według Pani wpływa na wybór obiektu w ogóle? Czym kierują się klienci?

Lokalizacja, wielkość i wielofunkcyjność obiektu, wyposażenie, dodatkowe atrakcje, obsługa, parking, możliwość zakwaterowania uczestników. Naszym zadaniem jest przede wszystkim przedstawić jak najpełniejszą ofertę organizatorom różnego rodzaju wydarzeń i imprez. Bardzo ważne jest indywidualne podejście do potrzeb klienta i przedstawienie mu oferty zapewniającej komfort i profesjonalizm obsługi wydarzenia.

konto usunięte

Temat: Sale szkoleniowe i konferencyjne - ogłoszenia

Witam serdecznie.

Zapraszam do Katowic, gdzie w zacisznej dzielnicy w otoczeniu panewnickich lasów znajduje się Centrum Rozwoju Bema 47
Jego powierzchnia to ok. 130 m2 którą tworzą nowoczesne sale warsztatowe, ekskluzywne łazienki, a także kuchnia i mini-cafeteria. Do dyspozycji Klientów jest ogród w którym znajduje się grill i mini-kompleks wypoczynkowy —idealne rozwiązanie dla chwili relaksu pomiędzy warsztatami. Kameralny charakter, domowe ciepło i bliskość lasu w połączeniu z innowacyjnym podejściem do tematu rozwoju i szkoleń gwarantują ucztę dla ducha.

Zobacz nasze sale:

http://bema47.pl/?prod=title

http://bema47.pl/?prod=przestrzen-neo

http://bema47.pl/?prod=cafeteria

http://bema47.pl/?prod=green-space

Więcej informacji, cennik i możliwość odbycia wirtualnej wycieczki po naszym Centrum na stronie bema47.pl
Bartłomiej Dulęba

Bartłomiej Dulęba Specjalista do spraw
marketingu
internetowego

Temat: Sale szkoleniowe i konferencyjne - ogłoszenia

Jeżeli ktoś jest zainteresowany szkoleniami w Kielcach to mogę polecić sale konferencyjne i szkoleniowe znajdujące się na WESiP, lub na UJK tylko tu jest ten problem, że są kłopoty z ich wynajęciem.

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Sale szkoleniowe i konferencyjne - ogłoszenia

Szanowni Państwo,

Ośrodek ARENA usytuowany jest z dala od zgiełku i hałasu miasta w otoczeniu zieleni i lasu. Stanowi idealne miejsce na zorganizowanie szkolenia, konferencji oraz wypoczynku zarówno dla pracowników firm jak i osób indywidualnych. Na jego terenie znajduje się pensjonat oferujący 11 pokoi 2-3 osobowych (max.30 osób) z funkcjonalnym, estetycznym wnętrzem oraz restauracja zapewniająca całodzienne wyżywienie.

Obiekt położony jest 20 km od Warszawy, 10 km od lotniska Okęcie w pobliżu Magdalenki. Na miejscu znajdują się oświetlone korty tenisowe, nieduży basen oraz sauna i siłownia. Do dyspozycji gości jest sala telewizyjna, kominkowa oraz bilard.

http://osrodekarena.pl

Obrazek

Szczegóły na prv.

Zapraszam!
Łukasz Barucha

Łukasz Barucha Naczelny Sklepikarz
w szpeje.com

Temat: Sale szkoleniowe i konferencyjne - ogłoszenia

HOTEL BUKOVINA. Nowy ośrodek w górach i co ważne zdala od całego zakopiańskiego zgiełku.

Do obsługi konferencji przeznaczone są 4 sale konferencyjne: największa 600 osobowa sala konferencyjna z możliwością aranżacji na 3 mniejsze odrębne sale, wszystkie doskonale wyposażone w najnowocześniejszy sprzęt audiowizualny, nagłaśniający i sterujący oraz 2 sale spotkań i sala kominkowa, idealne na mniejsze spotkania biznesowe.

http://www.hotelbukovina.pl/biznes

konto usunięte

Temat: Sale szkoleniowe i konferencyjne - ogłoszenia

WIOSENNA PROMOCJA NA WYNAJEM SAL IDEALNA LOKALIZACJA !!!
Firma EP-PROJECT oferuje Państwu możliwość wynajęcia profesjonalnych i bardzo dobrze wyposażonych sal konferencyjno-szkoleniowych.
Centrum Szkoleniowe EP-PROJECT znajduje się w Hotelu Marriott**** w Warszawie.
Sale mieszczą się na III piętrze w części hotelowej.
Lokalizacja w samym centrum Warszawy, bliskość dworca PKP oraz przystanków komunikacji miejskiej gwarantuje bezproblemowe dotarcie do obiektu.
Nasze Centrum Szkoleniowe składa się z dwóch sal konferencyjnych. Oferowane przez nas sale, to idealne miejsce na konferencje, szkolenia, spotkania biznesowe, rozmowy rekrutacyjne lub prezentacje towarów.
Sale są klimatyzowane, wyposażone w niezbędny sprzęt dydaktyczny i audiowizualny (profesjonalny projektor multimedialny, flipchart, komputery, 50” telewizor plazmowy, kamerę cyfrową), stoły konferencyjne, krzesła, barek kawowy. Przy organizacji szkoleń, spotkań, nasi Klienci mogą skorzystać również z cateringu (przerwy kawowe, lunch, menu okazyjne wg potrzeb Klienta.)
W naszej ofercie dodatkowym atutem jest gwarantowana niska cena noclegów dla naszych Klientów w Hotelu Marriott **** (w trakcie trwania szkoleń).
Jest to ogromny plus, który eliminuje ewentualną uciążliwość w przemieszczaniu się Klientów, szczególnie tych spoza Warszawy.

Czekamy na kontakt od Państwa, nasi konsultanci umówią spotkanie, na którym przekażą wszystkie interesujące Państwa informacje.

Agnieszka Lewicka
EP-PROJECT
Aleje Jerozolimskie 65/79
Budynek Hotelu Marriott, Centrum LIM
III piętro, pokój 03.055 A
00-697 Warszawa

kom. 535 605 106
tel.(22) 620 20 92

http://warszawa.gumtree.pl/c-Nieruchomosci-lokal-biuro...

Temat: Sale szkoleniowe i konferencyjne - ogłoszenia

Zapraszam , :-)))))

http://straszak.eu/projekt-bushcraft/viewpage.php?page...

Coś innego , nietypowego !

Temat: Sale szkoleniowe i konferencyjne - ogłoszenia

Małopolskie Centrum Dźwięku i Słowa w Niepołomicach, zaprasza;

Sala widowiskowa - 220 miejsc, profesjonalne nagłośnienie + oświetlenie, rejestracja audio-video
Sale warsztatowe - 350 m2, największa sala - "lustrzana" / 150 m2 + piękny taras widokowy
Klub muzyczny "Piwnica Dźwięku" - nastrojowe, ciepłe wnętrza + wyśmienita muzyka + pełny bar
Kino - 60 miejsc
Muzeum Fonografii - 7 sal ekspozycyjnych i 130 lat historii
Sala odsłuchowa - 6 stanowisk (Thorens), około 3 tyś. płyt

Obiekt w bezpośrednim sąsiedztwie Niepołomickiego Zamku Królewskiego, przestronny parking, obiekt klimatyzowany, catering.

Szczegóły, kontakt;
Jakub Porąbka
tel. 12 357 34 65
jakub.porabka@mcdis.pl

http://mcdis.pl

MCDiS
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.1954173205111...

Sala Widowiskowa
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.2045017396027...

Sale Warsztatowe
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.2045481729314...Jakub Porąbka edytował(a) ten post dnia 12.07.11 o godzinie 12:54
Julia M.

Julia M. Progress Project Sp.
z o.o.

Temat: Sale szkoleniowe i konferencyjne - ogłoszenia

3 nowoczesne sale szkoleniowe w dzielnicy Warszawa - Włochy


Obrazek


Firma Progress Project dzięki swojemu wieloletniemu doświadczeniu w organizacji szkoleń stworzyła miejsce, które jest idealnie dostosowane do potrzeb realizacji szkoleń i warsztatów w kilku lub kilkunastu osobowych grupach.

3 SALE I WIELE MOŻLIWOŚCI
Sale szkoleniowe znajdują się na 3 piętrze kameralnego budynku, w cichej dzielnicy Warszawa Włochy. Wszystkie sale są klimatyzowane, oświetlone światłem dziennym z możliwością zaciemnienia. Wyposażone są w nowe projektory multimedialne oraz bezprzewodowy system prezentacji dający pełną elastyczność i możliwość interaktywnego udziału wszystkich uczestników zajęć, prowadzonych w szczególności z wykorzystaniem komputerów.Dodatkowo bezpłatnie umożliwiamy dostęp do sieci internetowej dla wszystkich uczestników spotkania, nagłośnienie, niezbędne narzędzia szkoleniowe.
Istnieje możliwość aranżacji każdej z sal na salę komputerową. Maksymalna ilość stanowisk komputerowych 12.
Dla uczestników szkoleń dostępne są 2 sanitariaty oraz sala przystosowana do wydawania lunchy.Każda z sal, zależnie od potrzeb, może być dowolnie zaaranżowana.

Sala nr 1 (wyposażenie standardowe: Flip-chart, ekran, projektor multimedialny)
35 m2 - możliwe dowolne aranżacje:
W układzie „U” – po zewnętrznej stronie 16 uczestników
W ustawieniu szkolnym – 12 uczestników
W ustawieniu teatralnym – 24 uczestników

Sala nr 2 (wyposażenie standardowe: Flip-chart, ekran, projektor multimedialny)
16 m2 - możliwe aranżacje:
W układzie narada (wspólny stół) – 8 uczestników
W ustawieniu teatralnym – 10 uczestników

Sala nr 3 (wyposażenie standardowe: Flip-chart, ekran, projektor multimedialny)
32 m2 - możliwe aranżacje:
W układzie „U” – po zewnętrznej stronie 10 uczestników
W ustawieniu teatralnym – 15 uczestników

ZAPEWNIAMY:
Atrakcyjną cenę :
40 zł brutto/ godzina (Sala nr 2 z pełnym wyposażeniem)
50 zł brutto/ godzina (Sala nr 1 i 3 z pełnym wyposażeniem)
Elastyczne warunki: krótkie okresy najmu oraz inne udogodnienia ułatwiające rozwój biznesu naszych najemców,
Fachową obsługę,
Catering (współpracujemy z: „SOFA Catering", "Kresowa Hawira", "Lunch Service", "Hawełka Catering", "RSVP Catering"; Direct Catering),

USŁUGI TOWARZYSZĄCE:
Koszt przerwy kawowej rozpoczyna się już od 15 zł/os. za cały dzień (kawa, herbata, woda, drobne ciastka)
Koszt lunchu w Centrum Szkoleniowym (Catering zapewniany przez jedną z najlepszych firm cateringowych w Warszawie) w cenie od 25 zł/os. (lunch dwudaniowy)
Koszt obiadu trzydaniowego w Restauracji od 50 zł/os.
Pośredniczymy również w rezerwacji pokoi Hotelowych (dla trenerów lub wszystkich uczestników szkolenia) w Hotelu znajdującym się 5 min. spacerem od Centrum Szkoleniowego.
Cena pokoju jednoosobowego ze śniadaniem od 206 zł/noc.
Cena pokoju dwuosobowego ze śniadaniami od 232 zł/noc.
Opieka organizatora – GRATIS.

Wszystkie ceny są cenami brutto.

LOKALIZACJA:
10 - 15 minut – dojazd z Centrum Warszawy (dogodny dojazd samochodem, autobusem lub kolejką podmiejską – tylko 3 przystanki).
Cicha i kameralna okolica (bezpłatna strefa parkowania).

Zapytania:
marketing@progressproject.pl
22 829 22 22
Stanisław Jerzy Niepostyn

Stanisław Jerzy Niepostyn Bądź przeszkolony :)

www.project-media.pl
/szkolenia.php

Temat: Sale szkoleniowe i konferencyjne - ogłoszenia

Poszukuję w krakowie do wynajęcia we wrześniu klimatyzowanej sali szkoleniowej dla 12 osób z możliwością otwierania okien, a także ich zasłaniania. Prosiłbym o podanie lokalizacji, kosztów jej wynajęcia na 3-dniowe szkolenie we wrześniu dla 12 osób z przerwami kawowymi, obiadem dwudaniowym i ewentualnie z komputerami i projektorem multimedialnym i dwoma noclegami dla trenera i asystenta na czas szkoleń

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Grzegorz Malinowski

Grzegorz Malinowski właściciel
e-konferencje.pl
szkolenia24h.pl i
współwłaśc...

Temat: Sale szkoleniowe i konferencyjne - ogłoszenia

Poszukujesz sal na konferencje szkolenia skorzystaj z wyszukiwarki sal - http://www.e-konferencje.pl/miejsca/

Następna dyskusja:

Szkolenia na mazurach, sale...




Wyślij zaproszenie do