Grzegorz Malinowski

Grzegorz Malinowski właściciel
e-konferencje.pl
szkolenia24h.pl i
współwłaśc...

Temat: Sale szkoleniowe i konferencyjne - ogłoszenia

prezentacje obiektów na szkolenia i konferencje na stronie http://www.e-konferencje.pl/

konto usunięte

Temat: Sale szkoleniowe i konferencyjne - ogłoszenia


Obrazek

Zapraszamy na szkolenie:
Programy lojalnościowe – tworzenie, zarządzanie, aspekty ekonomiczno-logistyczne


Termin szkolenia: 4-5 czerwca 2014, Warszawa, biurowiec Atrium Centrum
Cena netto: 1490 zł
trener: Damian Gucza

Programy lojalnościowe od A do Z. Praktyczny warsztat tworzenia programu lojalnościowego. Zarządzanie danymi i informacją. Współpraca z agencjami, tworzenie regulaminu programu. Logistyka, wyliczenie kosztów i mierzenie skuteczności programu.
W 100 procentach praktyczny warsztat, prowadzony przez eksperta i praktyka z tej dziedziny.

Zobacz program szkolenia:
http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/programy-loj...

Zapraszamy do kontaktu:
Monika Kwaśnik
tel. 607 710 797
szkolenia@szkoleniaatrium.pl

Beata Skorubska
beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl
tel. 530 502 000
Renata Petryka

Renata Petryka Prezes Zarządu Tax
Consilium Sp. z o.o.

Temat: Sale szkoleniowe i konferencyjne - ogłoszenia

Witam,
serdecznie zapraszam na:
CERTYFIKOWANY Kurs Kadry i Płace od podstaw z obsługą programów Płatnik oraz Symfonia
(kod zawodu 242310,242307)


Obrazek


Miasto: Kraków
Termin: 05.07.2014 - 27.07.2014
Cena: 783.00 PLN netto (783.00 PLN brutto)

Dlaczego warto?
Chcesz zdobyć stabilną i ciekawą pracę?
Stawiasz na rozwój i karierę?
Chciałbyś lepiej znać prawo pracy, system ubezpieczeń społecznych i dowiedzieć się, na co przeznaczane są Twoje pieniądze?

Jeśli tak, nie szukaj dalej - trafiłeś w dobre miejsce!

Obrazek

W trakcie kursu:
-nauczysz się samodzielnie rozliczać pracowników
-poznasz prawo pracy, system ubezpieczeń, opodatkowania dochodów podatkiem dochodowym od osób fizycznych
-nabędziesz umiejętność poprawnego naliczania listy płac z tytułu zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, rozliczania umów cywilno-prawnych, naliczania poszczególnych składników płacowych, zasiłków i przerw w pracy
-nauczysz się rozliczać składki ZUS, sporządzać deklaracje podatkowe
-dowiesz się, jak posługiwać się programem Płatnik i Symfonia
-nauczysz się prowadzić dokumentację pracowniczą i akta osobowe
-nie tylko zdobędziesz nowy zawód, ale także poznasz swoje prawa i obowiązki pracownicze
(będziesz wiedział z czego wynika stawka Twojego wynagrodzenia)

Praktyczne podejście!
-kurs ma formę warsztatów 30% czasu zajmują zajęcia teoretyczne, 70% ćwiczenia praktyczne
-celem kursu jest zdobycie umiejętności, a nie nabycie teoretycznej, nieoperacyjnej wiedzy
-trenerzy to specjaliści-praktycy
-pod okiem trenera rozwiązujesz liczne ćwiczenia, przykłady, case study, naliczasz listy płac, zasiłki, rozliczasz składki ZUS, sporządzasz deklaracje podatkowe, wypełniasz druki
-w programie kursu aż 20 h zajmują zajęcia komputerowe z obsługi Płatnika oraz Symfonii Kadry i Płace
(będziesz pracował przy samodzielnym stanowisku i samodzielnie wykonywał wszystkie ćwiczenia) – znajomość tego oprogramowania jest konieczna w codziennej pracy w każdym dziale personalnym.

Realne korzyści!
-nabędziesz faktyczną umiejętność rozliczania pracowników
-będziesz potrafił prowadzić dokumentację personalną, akta osobowe, wypełniać deklaracje podatkowe, rozliczać składki ZUS
-otworzy się przed Tobą realna możliwość podjęcia stabilnej pracy w działach personalnych, human resources, przedsiębiorstwach zatrudniających pracowników
-będziesz posiadał wiedzę potrzebną do zarządzania i rozliczania swoich pracowników (będziesz mógł także samodzielnie ich rozliczać, co pozwoli na oszczędności)
-realne podniesiesz swoją wartość na rynku pracy (dzięki zaświadczeniu MEN i certyfikacie zawodu)
-gwarantujemy miesięczną opiekę poszkoleniową (jeśli będziesz miał pytania, pomożemy rozwiać Twoje wątpliwości)

Adresaci kursu
Ten kurs jest właśnie dla Ciebie:
-jeśli nie miałeś styczności z zagadnieniami dotyczącymi wynagrodzeń i prawa pracy
(kurs prowadzony jest od podstaw)
-masz niewielką wiedzę z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, płac i chciałbyś poszerzyć swoją wiedzę
-chcesz rozpocząć pracę w działach personalnych, HR
-prowadzisz swoją firmę i chciałbyś samodzielnie rozliczać swoich pracowników
-chcesz realnie podnieść swoje szanse na rynku pracy
-chcesz nabyć faktyczną umiejętność obsługi programów Płatnik oraz Symfonia
-posiadasz co najmniej średnie wykształcenie

Więcej informacji:
http://www.taxconsilium.com/szkolenia/267-CERTYFIKOWAN...
Serdecznie zapraszam
Renata Petryka
tel. 12 623 73 43
tel. kom. 692 783 290
e-mail: renata.petryka@taxconsilium.com

konto usunięte

Temat: Sale szkoleniowe i konferencyjne - ogłoszenia

Firma Imperium Szkoleniowe serdecznie zaprasza do udziału w szkoleniach otwartych,odbywających się w Warszawie, objętych zniżką Last Minute (-21%).

MS Excel 2010Zaawansowany
Termin: 16-17.06.2014
Koszt szkolenia: 474 zł netto

Miejsce szkoleń: Warszawa, ul. Piaskowa 4.

Imperium Szkoleniowe
http://imperiumszkoleniowe.pl
biuro@imperiumszkoleniowe.pl
Tel. (22) 402 15 04


Obrazek

Temat: Sale szkoleniowe i konferencyjne - ogłoszenia

WARSZAWA

Zapraszamy wszystkich Państwa do skorzystania z naszej sali konferencyjnej.
Dogodna lokalizacja - bliska Wola, szybki dojazd do Centrum zarówno samochodem,
jak i komunikacją miejską (przystanek Wola Ratusz), to tylko część atutów tego miejsca.
Mamy przyjemność oddać Państwu do dyspozycji salę konferencyjną
wyposażoną między innymi w:
.
wysokiej rozdzielczości rzutnik multimedialny
przestawiany ekran projekcyjny
bezprzewodowy dostęp do sieci Internet
barek z pełnym wyposażeniem
dystrybutor wody mineralnej
ogólnodostępne toalety
wieszaki na ubrania
system przeciwpożarowy
.
przestronna przestrzeń z nowoczesnym oświetleniem z możliwością zaciemnienia sali dzięki roletom
obiekt jest chroniony
sala położona jest w cichej części budynku na III pietrze
w budynku znajduje się winda.

strona www: http://www.sala-konferencyjna.waw.pl

adres e-mail: kontakt@sala-konferencyjna.waw.pl

tel: +48 226202450
tel kom: +48 798484361
Martyna Wenszka

Martyna Wenszka Specjalista ds.
Szkoleń, Incert

Temat: Sale szkoleniowe i konferencyjne - ogłoszenia


Obrazek


Bardzo serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniach w nadchodzącym miesiącu:

Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2008
Terminy:
19-20.07. - Szczecin
19-20.07. - Poznań
19-20.07. - Kraków

Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2008
Termin: 19-20.07. - Warszawa

Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności ISO 22000/HACCP
Terminy:
26-27.07. - Warszawa
26-27.07. - Wrocław

Wymagania GMP, GHP oraz system HACCP*
Termin: 18.07. - Warszawa
* Szkolenie zgodne z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia (z dnia 25 sierpnia 2006 r Dz.U. nr 171 poz. 1225 z 27.09.2006 oraz Rozporządzeniem 852/2004 w sprawie higieny środków spożywczych)

Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania w laboratoriach pomiarowych wg ISO 17025
Termin: 05-06.07. - Warszawa

Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Energią wg ISO 50001
Termin: 19-20.07. - Warszawa

Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy wg PN-EN 18001/OHSAS 18001
Termin: 26-27.07. - Warszawa

Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością w branży motoryzacyjnej wg ISO/TS 16949
Termin: 19-20.07. - Warszawa

Harmonogram szkoleń

W celu zgłoszenia swego udziału na szkoleniu, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny pod adresem: http://www.incert.pl/kontakt/zgloszenie-na-szkolenie

Martyna Wenszka
Kierownik ds. Szkoleń
tel/fax: 91 469 45 53
mob. 664 373 772
martyna.wenszka@incert.pl
http://incert.pl
Agnieszka B.

Agnieszka B. Manager, Pensjonat
Sekuła***

Temat: Sale szkoleniowe i konferencyjne - ogłoszenia

Sala szkoleniowo – wykładowa
w Pensjonacie SEKUŁA***-Bukowina Tatrzańska

W PENSJONACIE SEKUŁA*** do Państwa dyspozycji oddajemy profesjonalnie przygotowaną salę do szkoleń i wykładów z bardzo dobrej jakości sprzętem audiowizualnym, naturalnym światłem lub możliwością całkowitego zaciemnienia.

Wyposażenie sali:

system nagłośnienia
rzutnik
wysuwany ekran
Tv
flipchart
bezprzewodowy internet

W układzie kinowym sala pomieści 27 osób w układzie szkolnym do 16 osób , a w układzie U do 26 osób. Spotkania Biznesowe / Integracyjne 50 osób (Sala Restauracyjna , Sala Kominkowa) .

Integracja w PENSJONACIE SEKUŁA***

Wyjazd integracyjny to nie tylko wspólne spędzenie czasu i poznanie się bliżej. To również wspólna przygoda. Zachęcamy do przeżycia jej razem z nami w Bukowinie Tatrzańskiej. Przygotowaliśmy dla Państwa szeroki wybór imprez integracyjnych. Zapewniamy kompleksową obsługę. Jesteśmy w stanie przygotować każdy program łącząc dobrą zabawę z poznawaniem piękna Podhala.

W Plenerze

kuligi z pochodniami
posiady przy ognisku z pieczeniem kiełbasek,
przejazdy wozami,
przejażdżki skuterami śnieżnymi,
off – Road ,
wyprawy quadami,
zajęcia wspinaczkowe...oraz wiele innych

Muzyczne Wieczory

Miłośnikom śpiewu i tańca proponujemy wieczorki z kapelą góralską , karaoke czy zabawy taneczne z DJem. Gwarantujemy dobrą zabawę przy muzyce i smacznym posiłku .

Wycieczki Podhala

spływ przełomem Dunajca,
wyprawy nad Morskie Oko,
nietypowe górskie wycieczki z przewodnikiem na wszystkie pasma górskie.

Zorganizujemy dla Państwa każde, nawet najbardziej niezwykłe wydarzenie, połączone z wypoczynkiem w Pensjonacie Sekuła*** .To Państwo podają wytyczne, my zajmujemy się realizacją. Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie i ze szczególną uwagą. Wierzymy, że każdy zespół da się zintegrować .

*** ZAPRASZAMY***

Agnieszka Bogusiak
+48 530 950 477

rezerwacje-grupowe@pensjonatsekula.pl
http://pensjonatsekula.pl

Pensjonat Sekuła***
ul . Wierch Olczański 108
34-530 Bukowina Tatrzańska

konto usunięte

Temat: Sale szkoleniowe i konferencyjne - ogłoszenia

Sale konferencyjno-szkoleniowe w ścisłym centrum Warszawy!

Poszukują Państwo sal konferencyjno-szkoleniowych w ścisłym centrum Warszawy? Zależy Państwu na szybkim zorganizowaniu konferencji, cyklu szkoleń, serii wykładów, warsztatów, pokazów produktów?

Oferujemy 6 małych sal szkoleniowych o pow. 16 - 20 m kw. dla 8 osób oraz salę konferencyjno-szkoleniową o pow. 60 m kw. dla 35-40 osób w doskonałej lokalizacji (obok Rotundy).
Wszystkie pomieszczenia wyposażone są w sprzęt audiowizualny oraz klimatyzację.

W sierpniu i wrześniu 2014: promocja, bardzo atrakcyjne warunki cenowe!!!

kontakt: tel. 22 58410 10, 22 584 10 11 e-mail: kursy@linguanova.com.plTen post został edytowany przez Autora dnia 30.07.14 o godzinie 09:24
Ewa Z.

Ewa Z. Entrepreneur

Temat: Sale szkoleniowe i konferencyjne - ogłoszenia

ZAPRASZAM NA SZKOLENIE

OBRÓT NIERUCHOMOŚCIAMI – OPODATKOWANIE VAT

Cele szkolenia:
Podatek od towarów i usług zawiera kilka zwolnień, które mogą być stosowane w przypadku sprzedaży nieruchomości. Dodatkowo ze sprzedażą nieruchomości powiązane są bardzo często transakcje związane z ustanowieniem użytkowania/użytkowania wieczystego gruntu. Ustalenie sposobu opodatkowania sprzedaży nieruchomości, czy też ustanowienia użytkowani gruntu jest kwestią zasadniczą w przypadku planowania transakcji sprzedaży nieruchomości. Istotne przy opodatkowaniu podatkiem VAT jest również ustalenie czy podmiot dokonujący sprzedaży występuje w charakterze podatnika podatku VAT. Ważną kwestią jest również wskazanie prawidłowej stawki podatku VAT dla planowanej transakcji.
Celem szkolenia jest omówienie i analiza aktualnych regulacji prawnych, orzecznictwa sądów administracyjnych oraz indywidualnych interpretacji prawa podatkowego w ww. obszarze. Analizowane będą możliwości skorzystania ze zwolnienia podatkowego w VAT przy sprzedaży nieruchomości oraz skutki jego zastosowania w zakresie obowiązku korekty VAT. Przedstawione zostaną również możliwości rezygnacji ze zwolnienia z VAT dla nieruchomości.

Program szkolenia:

1. Sprzedaż nieruchomości, jako przedmiot opodatkowania podatkiem od towarów i usług;
a) Podstawa opodatkowania przy sprzedaży nieruchomości;
b) Budynek i grunt, jako podstawa opodatkowania;
c) Moment powstania obowiązku podatkowego przy sprzedaży nieruchomości;
d) Prawo do odliczenia podatku naliczonego przy zakupie nieruchomości;
2. Użytkowanie wieczyste gruntów, jako przedmiot opodatkowania VAT;
a) Podstawa opodatkowania;
b) Moment powstania obowiązku podatkowego;
c) Prawo do odliczenia podatku naliczonego
3. Stawka VAT na sprzedaż nieruchomości;
a) Budownictwo mieszkaniowe i stawka 8% - warunki zastosowania;
b) Transakcje kompleksowe w podatku VAT a stawka podatku;
4. Ulgi w podatku VAT związane z obrotem nieruchomościami;
a) Pojęcie pierwszego zasiedlenia w podatku VAT;
b) Zwolnienia dla dostawy budynków lub budowli używanych;
c) Prawo do odliczenia podatku naliczonego a zwolnienie dla dostawy budynku/budowli;
d) Sposób obliczenia podstawy opodatkowania w przypadku korzystania ze zwolnienia w podatku VAT tylko części nieruchomości;
e) Rezygnacja ze zwolnienia w VAT dla dostawy nieruchomości – warunki zastosowania;
5. Sposób opodatkowania dostawy nieruchomości a obowiązek korekty podatku naliczonego;
a) Okres korekty w podatku VAT;
b) Sposób obliczania kwoty korekty.

PROWADZĄCY: Agata Błaszczyk
Doświadczony wykładowca i trener z zakres prawa podatkowego i pomocy publicznej; doradca podatkowy; doktor nauk prawnych na Wydziale Prawa UŚ w Katedrze Prawa Finansowego; praktyk w dziedzinie stosowania prawa i kształtowania strategii podatkowej oraz reprezentowania stron przed organami administracji podatkowej i sądami administracyjnymi; wieloletni pracownik Izby Skarbowej oraz Kancelarii Prawniczej; autorka wielu publikacji w fachowych czasopismach, wykładowca wyższej uczelni.

TERMIN SZKOLENIA: 2 września 2014 r. (8h) godz. 10:00 – 16:00
MIEJSCE SZKOLENIA: Budynek Wydziału Teologicznego UŚ, ul. Jordana 18, Katowice
CENA SZKOLENIA: 349zł brutto / os.
WIELKOŚĆ GRUPY SZKOLENIOWEJ: 8-12 osób

Więcej Informacji o szkoleniu:
Ewa Zdaniewicz: tel. (032) 253-60-07; e.zdaniewicz@kancelariaab.pl

konto usunięte

Temat: Sale szkoleniowe i konferencyjne - ogłoszenia

Poszukuję sali szkoleniowej (do 20 osób) w Poznaniu
Michał Struve

Michał Struve STRUVE Sp. z o.o.

Temat: Sale szkoleniowe i konferencyjne - ogłoszenia

zapraszam więc na stronę http://saleszkoleniowe.poznan.pl

polecam!
Martyna Wenszka

Martyna Wenszka Specjalista ds.
Szkoleń, Incert

Temat: Sale szkoleniowe i konferencyjne - ogłoszenia

Zapraszamy do udziału w szkoleniu Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001:2008
Tylko w październiku przewidziane rabaty dla studentów - 20% od pierwotnej ceny szkolenia.


Regularna cena sza szkolenie to 393,60 zł brutto. Już teraz możesz zaoszczędzić pieniądze nie rezygnując z wysokiej jakości szkolenia i podwyższania swoich kwalifikacji.

Promocyjna cena dla studentów - 314,88 zł brutto.*

Cena dla osób niestudiujących - 738,00 zł brutto
Powyżej podane ceny zawierają rabat w wysokości 20%.

TERMIN: 11 - 12 października 2014 r.
MIEJSCE: Poznań
FORMA: wykłady / ćwiczenia
CZAS TRWANIA: 2 dni - 16 h

W cenę wliczono
- dostęp do norm Międzynarodowej Organizacji Normalizacyjnej ISO,
- poczęstunek kawowy,
- po zdaniu testu kończącego szkolenie uzyskanie prestiżowych certyfikatów firmy - wysoko cenione na rynku kwalifikacje Auditora Wewnętrznego Systemu Zarządzania wg ISO 9001,
- rabat na następne szkolenia firmy INCERT w wysokości 10%.

Zdobyta wiedza
Szkolenie przygotowuje do przeprowadzania auditów wewnętrznych oraz klientowskich w zakresie systemu zarządzania wg ISO 9001

Wszyscy uczestnicy otrzymują certyfikat Auditora Wewnętrznego wydany przez INCERT.
Istnieje możliwość uzyskania certyfikatu wydanego przez akredytowaną jednostkę certyfikującą.

Wszystkie nasze szkolenia są zakończone egzaminem i kończą się uzyskaniem uznawanego certyfikatu.

Zapisy na szkolenie

Zapraszamy!

*Rabat przysługuje po okazaniu legitymacji studenckiej, rabaty się nie łączą.

INCERT
tel/fax: 91 469 45 53
mob. 664 373 772
martyna.wenszka@incert.pl
Michał Karpiński

Michał Karpiński właściciel, food
house

Temat: Sale szkoleniowe i konferencyjne - ogłoszenia

http://www.cksnicola.pl/Cks-Nicola/szkolenia-jesien-zi...

konto usunięte

Temat: Sale szkoleniowe i konferencyjne - ogłoszenia

Poszukuję sal szkoleniowych na terenie Wrocławia i dolnego śląska. W pełni wyposażonych. Zapraszam do składania ofert.

konto usunięte

Temat: Sale szkoleniowe i konferencyjne - ogłoszenia

Poszukuję sali konferencyjnej do 30 osób. Gdańsk, blisko dworca PKS. Wrocław, blisko dworca PKS.

Temat: Sale szkoleniowe i konferencyjne - ogłoszenia

Witam,
do wynajęcia profesjonalna sala szkoleniowa w Tomaszowie Lubelskim. Nowoczesna, w pełni wyposażona, komfortowa. Szczegółowe informacje dotyczące wynajmu odnaleźć można pod adresem: http://www.progresschool.pl/wynajem-sal-szkoleniowych-... w siedzibie szkoły http://www.progresschool.pl/

Temat: Sale szkoleniowe i konferencyjne - ogłoszenia

Wynajem sal konferencyjnych Szczecin

Organizacja szkoleń, konferencji oraz spotkań biznesowych, rozmów kwalifikacyjnych i spotkań zarządu.
Zapewniamy wysoki poziom usług oraz sprzęt, który pozwoli Państwu na przeprowadzenie Konferencji w sposób sprawny i profesjonalny.

Klimatyzowane sale konferencyjne posiadają pełne zaplecze techniczne (wliczone w cenę wynajmu sali).

Osobne pomieszczenie gdzie podawany jest catering i przerwa kawowa.

Budynek usytuowany w Centrum Szczecina, duży bezpłatny parking.

Wyposażenie sal konferencyjnych:
- elektronicznie wysuwane ekrany,
- flipcharty,
- łącze internetowe wi-fi,
- mikrofony bezprzewodowe,
- wzmacniacze,
- głośniki,
- rzutniki multimedialne.
- elektrycznie wysuwane żaluzje

Cennik konferencji dostępny na stronie www.

Zapraszamy do współpracy.

Centrum Szkoleń i Konferencji Stem
ul. Celna 3, 70-644 Szczecin

mob. +48 519 137 005, tel. +48 91 8 101 130
e-mail: konferencje@stemszczecin.pl

http://stem.szczecin.pl/konferencje/
http://stem-szkolenia.pl
Danuta Konopka-Bogusz

Danuta Konopka-Bogusz właściciel,
Kancelaria Prawna

Temat: Sale szkoleniowe i konferencyjne - ogłoszenia

SALA KONFERENCYJNA-WARSZAWA CENTRUM

Szanowni Państwo,

Oferujemy Państwu wynajęcie sali konferencyjnej mieszczącej 12 osób, usytuowanej w lokalu położonym w centrum Warszawy- Al. Jana Pawła II.

Sala jest miejscem idealnym na prowadzenie zajęć edukacyjnych, cyklicznych spotkań tematycznych, szkoleń, kursów lub warsztatów.

Naszym klientom oferujemy możliwość nieodpłatnego korzystania z naszego sprzętu - rzutnik multimedialny (wyjście d-sub - VGA), ekran, flipchart, pilot do prezentacji, bezprzewodowy Internet , serwis (kawa, herbata, woda) oraz profesjonalną obsługę sekretarską.

Cennik: 40zł/godzina, 300zł/ dzień (8h)

W celu uzyskania dokładnych informacji zapraszam do kontaktu pod numerem tel. 22 379 74 56 (w godz. 9.30-17) lub 501 240 899.

http://www.gumtree.pl/cp-lokal-i-biuro/srodmiescie/sal...

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą Bogusz Office Group, proponujemy m.in gabinety do wynajęcia, wirtualny adres oraz przy współpracy z profesjonalnymi prawnikami rejestrację spółek oraz pomoc prawną w zakresie prawa gospodarczego.
http://boguszofficegroup.com

konto usunięte

Temat: Sale szkoleniowe i konferencyjne - ogłoszenia

Jesli ktos szuka obiektywnych opinii trenerskich o roznych polskich salach konferencyjnych i hotelach na szkolenie - to chyba najlepszy w Polsce blog na ten temat: http://www.hotelnaszkolenie.pl - bardzo krytyczne i obiektywne recenzje
Łukasz Przechera

Łukasz Przechera Client Service
Specialist w RR
Donnelley

Temat: Sale szkoleniowe i konferencyjne - ogłoszenia

Sale szkoleniowe i konferencyjne w Krakowie
Wynajem sal na spotkania i szkolenia w siedzibie Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego w Krakowie

Dla kogo:
• Firmy szkoleniowe oferujące szkolenia spoza Krakowa.
• Organizatorzy szkoleń i warsztatów
• Firmy , organizacja warsztatów szkoleniowych i rozmów rekrutacyjnych dla pracowników.
• Przedstawiciele handlowi przyjeżdżający na spotkania z klientami z Warszawy do Krakowa pociągiem potrzebujący biura na spotkanie o wysokim standardzie z recepcją

Korzyści dla wynajmujących:
• Wysoki standard i dobra lokalizacja (ścisłe centrum Krakowa) 3 min do Dworca głównego w Krakowie ,10 min do Rynku Głównego w Krakowie. - ul. Rakowicka 20A - wejście naprzeciwko UEK
• Profesjonalna recepcja z wejściem od ulicy
• Sale na parterze ze światłem dziennym z oknami od ziemi na wysokość 2,5 metra na ul. Rakowicką i wyjściem na rozległe, trawiaste tarasy przynależne do sali
• Projektory Full HD i profesjonalne nagłośnienie
• Bezpłatny parking podziemny dla prowadzących zajęcia
• Zatoczki parkingowe dla uczestników przy budynku oraz dogodny dojazd komunikacją publiczną – przystanki tramwajowe i autobusowe przy wejściu, Dworzec Główny i Rondo Mogilskie w bezpośrednim sąsiedztwie
• Sieć Wifi w każdej sali.

Dostępne pomieszczenia:

Sala szkoleniowa 20 osób (42 mkw)
• Ustawienie stołu w podkowę
• Projektor HD
• Tablica interaktywna
• Nagłośnienie
• Internet WiFi

Sala szkoleniowa 30 osób (67 mkw) Ustawienie stołu w podkowę lub rzędami
• Projektor HD
• Tablica interaktywna
• Nagłośnienie
• Internet WiFi

Sala spotkań 7 osób (16 mkw)
• Ustawienie stołu w podkowę
• Projektor HD
• Tablica interaktywna
• Nagłośnienie
• Internet WiFi

Sala spotkań 10 osób (21 mkw)
• Ustawienie stołu w podkowę
• Projektor HD
• Tablica interaktywna
• Nagłośnienie
• Internet WiFi

Sprawdź dostępność i zarezerwuj.

Więcej informacji oraz zdjęcia :
Tel: 12 634 32 59, 535 310 474
E-mail: krakow@pte.plTen post został edytowany przez Autora dnia 27.01.15 o godzinie 10:51

Następna dyskusja:

Szkolenia na mazurach, sale...




Wyślij zaproszenie do