Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. PR i marketingu
w ramach ogólnopolskiego projektu unijnego
"Ułatwianie dostępu do wymiaru sprawiedliwości"
z Programu Operacyjnego „Kapitał Ludzki 2007 – 2013”
planowanie i nadzór działań marketingowo-logistycznych w ramach projektu, redagowanie informacji prasowych, kontakty z mediami, monitoring mediów, współpraca przy przygotowywaniu wydawnictw informacyjno-edukacyjnych, marketing artykułów promocyjno-reklamowych
Sekretarz redakcji kwartalnika "Na wokandzie": przygotowywanie umów z autorami tekstów, fotografami, rysownikami, redagowanie artykułów do kwartalnika, prowadzenie korespondencji itd...
"Ułatwianie dostępu do wymiaru sprawiedliwości"
z Programu Operacyjnego „Kapitał Ludzki 2007 – 2013”
planowanie i nadzór działań marketingowo-logistycznych w ramach projektu, redagowanie informacji prasowych, kontakty z mediami, monitoring mediów, współpraca przy przygotowywaniu wydawnictw informacyjno-edukacyjnych, marketing artykułów promocyjno-reklamowych
Sekretarz redakcji kwartalnika "Na wokandzie": przygotowywanie umów z autorami tekstów, fotografami, rysownikami, redagowanie artykułów do kwartalnika, prowadzenie korespondencji itd...
Pracownik ds. promocji i eventów (Inspektor)
Wydział Promocji i Kultury, Urząd Miasta Żyrardowa
marketing artykułów promocyjno-reklamowych, przygotowanie i koordynacja kampanii informacyjno-promocyjnych, administrowanie stroną internetową, prowadzenie korespondencji, redagowanie informacji prasowych i artykułów, kontakty z mediami, monitoring mediów, organizacja i koordynacja eventów oraz imprez (w tym imprez masowych)
Szkolenia i kursy
Doskonalenie umiejętności menedżerskich (Nowoczesne Kadry Mazowsza, 2009)
Zarządzanie finansowe funduszami strukturalnymi (Fundacja Promocji Europejskiej, 2008)
Zamówienia publiczne w projektach finansowanych z funduszy strukturalnych (Fundacja Promocji Europejskiej, 2008)
PR w instytucjach kultury (Narodowe Centrum Kultury, 2006)
Sponsoring wydarzeń kulturalnych i negocjacje (Narodowe Centrum Kultury, 2006)
Strategiczne myślenie w kulturze (Narodowe Centrum Kultury, 2006)
Aspekty prawne realizacji działań kulturalnych (Narodowe Centrum Kultury, 2006)
Zarządzanie finansowe funduszami strukturalnymi (Fundacja Promocji Europejskiej, 2008)
Zamówienia publiczne w projektach finansowanych z funduszy strukturalnych (Fundacja Promocji Europejskiej, 2008)
PR w instytucjach kultury (Narodowe Centrum Kultury, 2006)
Sponsoring wydarzeń kulturalnych i negocjacje (Narodowe Centrum Kultury, 2006)
Strategiczne myślenie w kulturze (Narodowe Centrum Kultury, 2006)
Aspekty prawne realizacji działań kulturalnych (Narodowe Centrum Kultury, 2006)
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
turystyka industrialna, paintball, PR, media i reklama, piłka nożna, rower, marketing miejsc, turystyka trekkingowa, Internet
Organizacje
Polskie Towarzystwo Turystyczno-Krajoznawcze
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
Adaptacyjne modelowanie procesów biznesowych
Celem grupy jest łączenie się osób zainteresowanych tematyką modelowania procesów biznesowych i radzenia sobie z ich zmiennością. Na jej łamach chcemy dzielić się wiedzą na temat analizy i opisu proce
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Analiza biznesowa jak zobaczyć i zrozumieć dane
Celem grupy jest łączenie się osób zainteresowanych tematyką analizy biznesowej.
Angielski w biznesie
1. Poszerzaj umiejętności biznesowe po angielsku.
2. Rozwijaj nowe słownictwo i nowe znajomości.
3. Bądź na bieżąco w swojej branży.
4. Sprawdź swój angielski na www.testujangielski.pl
5. P
Anioł Biznesu
Inicjatywa wspierająca polski biznes, kulturę i sztukę, łącząca animatorów, promotorów, artystów, twórców, inicjatorów, organizatorów, środowiska artystyczne, środowiska biznesowe, media..