Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: odblokowanie telefonu?

Paulina Skiba:
witam, mam telefon na kartę orane pop i wczoraj zablokowali mi numer, moja karta sim jest "inactive" do boku nie mogę się dodzwonić, a do dostanie się do najbliższego salonu w moim przypadku jest aktualnie niemożliwe, ponieważ jestem na wakacjach. Czy jest określony termin do zgłoszenia takiego problemu? czy mogę uaktywnić swój numer w inny sposób? i czy będzie mi on w ogóle przywrócony? jest mi bardzo potrzebny.

Będzie.

Pisz na bok@orange.pl i oni Ci tam napiszą więcej. Musisz się przygotować że zasilisz konto, tym razem, kwotą 50 PLN (jako wznowienie). Ale się pospiesz: masz 2 tyg. na takie ruchy.

Temat: odblokowanie telefonu?

Witam,
mój szef spóźnił sie z opłaceniem rachunku, zablokowali mi połączenia wychodzące.
przełożony zrobił przelew i opłacił rachunek.

mineło juz 2 dni a połączenia mam dalej zablokowane, jak dzwonie na BOK dzienie mnie rozłącza :/

co moge zrobic w takiej sytuacji ??

konto usunięte

Temat: odblokowanie telefonu?

Rachunek zapłaciłam dwa dni temu, wczoraj dostałam smsa z potwierdzeniem wpłaty a dziś został mi zablokowany telefon. Co robić?

konto usunięte

Temat: odblokowanie telefonu?

Usiąść i płakać...

Sorry, ale nie mogłam sie powstrzymać :)

Jeśli nie masz możliwość zadzwonienia do BOK z jakiegoś telefonu to wizyta w firmowym salonie pozostaje...
Paweł Bojarski

Paweł Bojarski Kierownik
gastronomii,
manager, dyrektor

Temat: odblokowanie telefonu?

a najlepiej to zamontować sobie w domku to:
[obrazek][/URL]
Paweł Bojarski

Paweł Bojarski Kierownik
gastronomii,
manager, dyrektor

Temat: odblokowanie telefonu?

ups nie udało mi się wkleić zdjęcia ;( ale chodziło mi o aparat na monety :)
Paweł Bojarski

Paweł Bojarski Kierownik
gastronomii,
manager, dyrektor

Temat: odblokowanie telefonu?


Obrazek

Temat: odblokowanie telefonu?

Witam co do Waszej rozmowy to mam Wam do opowiedzenia historie nie z tej ziemi, 9 lutego mijał mi termin płatności faktury, zapłaciłem fakturę 9 gdzies kolo 14 popołudniu na następny dzień dostałem sms ze nie odnotowali płatności, no cóż myślę sb no poczekam do jutra To pewnie zaksięguja płatność od tego czasu zablokowali mi całkiem telefon i ktoś chcąc się ze mną skontaktować słyszy od starej dobrej znajomej sekretary "nie ma takiego numeru " i ta chora sytuacja trwa do dzisiaj od 3 tygodni nie wiem dlaczego ta chora sieć traktuje tak klienta który jest z nimi 15 lat. Wysyłałem maile z potwierdzeniem na Bok@orange.pl na windykacja@orange.com z potwierdzeniem a oni dalej twierdzą swoją stara śpiewke ze nie maja takiej płatności.Zawsze gdy udaje się do salonu zapytać dlaczego dalej ta sprawa nie jest wyjaśniona konsultanci wysyłają mnie do puchy na ścianie żebym podniósł słuchawkę i zadzwonił do bok ale jak wpisuje swój numer to rozlacza i dają mi karteczkę ze swoim numerem i mówią żebym powiedział jak nastąpi połączenie z konsultantem żebym powiedział ze dzwonie w sprawie innego numeru i słyszę to samo ze nie odnotowali płatności no hola hola ileż może to trwać to są normalnie jakieś jaja które wyląduje w sadzie. Śmiem stwierdzić że pewnie wystawili juz rachunek za luty w którym nie miałem wogole sprawnego telefonu ale pewnie oczekują na pieniądze a wcale ze nie właśnie tu są w błędzie niech nie liczą ze otrzymają pieniądze za fakturę skoro nie używałem wogole telefonu bo go zablokowali to nie otrzymają pieniędzy za takie traktowanie a jutro sprawa trafi do sądu bo nie będę się z nimi męczył za takie traktowanie. Czy możecie mi coś doradzić? ?

Następna dyskusja:

Przeniesienie telefonu na f...




Wyślij zaproszenie do