konto usunięte

Temat: odblokowanie telefonu?

Klaudia Niespodziańska:
Zadzwonisz, ja zadzwoniłam (telefon na firmę, zablokowany na wychodzące). Połączyłam się z konsultantem, podałam kiedy, mniej więcej o której i z jakiego maila wysłałam potwierdzenie i po chwili blokady były zdjęte.

No cóż, mi nie było dane połączyć się z konsultantem przez dwa dni, w końcu pojechałem do salonu.
E-bok odpisał po 3 tygodniach LOL

Temat: odblokowanie telefonu?

Piotr W.:
Klaudia Niespodziańska:
Zadzwonisz, ja zadzwoniłam (telefon na firmę, zablokowany na wychodzące). Połączyłam się z konsultantem, podałam kiedy, mniej więcej o której i z jakiego maila wysłałam potwierdzenie i po chwili blokady były zdjęte.

No cóż, mi nie było dane połączyć się z konsultantem przez dwa dni, w końcu pojechałem do salonu.
E-bok odpisał po 3 tygodniach LOL

3 tygodnie ?! wow! robi wrażenie :) Jak ostatnio dzwoniłam to na końcu pierwszego IVR "Pani mówi" żeby wcisnąć 0 aby połączyć się z konsultantem, oczywiście przy blokadzie wychodzących, ja w dwie strony zablokują to nie wiem.

konto usunięte

Temat: odblokowanie telefonu?

Klaudia Niespodziańska:
3 tygodnie ?! wow! robi wrażenie :)
Chodziło oczywiście o odpowiedź na maila ;)
Zresztą odpowiedzieli nie na temat, bo pytałem jak złożyć dyspozycję zwrotu depozytu, a odpisali, że jak mam nadwyżkę na koncie to pójdzie na pokrycie następnych faktur.
Jak ostatnio dzwoniłam to na końcu pierwszego IVR "Pani mówi" żeby wcisnąć 0 aby połączyć się z konsultantem, oczywiście przy blokadzie wychodzących, ja w dwie strony zablokują to nie wiem.

Po wciśnięciu nieszczęsnego "0" czekałem każdorazowo kilkanaście minut - bez skutku. Telefon zablokowany w jedną stronę.
Na szczęście było tylko ten jeden jedyny raz i mam nadzieję, że więcej nie będę musiał się z nimi użerać ;))) Może ostatnio się poprawili, tamta sytuacja miała miejsce kilka miesięcy temu.
Janusz K.

Janusz K. Ekspert rozwoju i
przyszłości firm,
struktur, systemów
or...

Temat: odblokowanie telefonu?

A tak w ogóle - blokowanie rozmów jest bezprawne... ;-))

;
Poprawiono BBCodeJanusz K. edytował(a) ten post dnia 25.02.11 o godzinie 14:24

Temat: odblokowanie telefonu?

A to akurat dobra wiadomość :), ciekawe na jakim etapie jest sprawa bo artykuł jest z marca zeszłego roku, a nic się w tym temacie nie zmieniło.

konto usunięte

Temat: odblokowanie telefonu?

Wcale nie jest taka dobra, na jaką wygląda ...

konto usunięte

Temat: odblokowanie telefonu?

Klaudia Niespodziańska:
Małgorzata Utkowska:
Witam,ja również mam problem z zablokowanym kontem w tel.
Od dłuższego czasu nie doładowywałam konta w tel. jakoś pare dni po terminie chciałam doładować, a tu wiadomość że wygasła ważność twojego konta.
Do BOK'u oczywiście ciężko się dodzwonić, dlatego wczoraj wysłałam maila w tej sprawie na bok@orange.pl ale nic konto nadal zablokowane. a bardzo zależy mi na tym nr.

Nie znam się na Popakach :) Skoro nie możesz się do BOK'u dodzwonić ( a czasami faktycznie trzeba się naczekać) to może salon?

Dziękuję bardzo za pomoc, ale już odblokowali.;)
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: odblokowanie telefonu?

Ireneusz Domżalski:
Wcale nie jest taka dobra, na jaką wygląda ...

Tzn. patrząc z punktu widzenia klienta - to prawda.
Inna rzecz, ciekaw jestem jak to będzie wyglądało w praktyce...

konto usunięte

Temat: odblokowanie telefonu?

Ciekawe ile można nie płacić, żeby zablokowali nr.
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: odblokowanie telefonu?

Ireneusz Domżalski:
Ciekawe ile można nie płacić, żeby zablokowali nr.

Prawda?
Sam się również nad tym zastanawiam.
W pewnym momencie wpadną na to że w zasadzie można iść do sklepu i nie zapłacić albo zatankować do pełna i sobie po prostu odjechać bez konsekwencji. :)

konto usunięte

Temat: odblokowanie telefonu?

W końcu samochód to też dobro cywilizacyjne ;-)
Janusz K.

Janusz K. Ekspert rozwoju i
przyszłości firm,
struktur, systemów
or...

Temat: odblokowanie telefonu?

Ireneusz Domżalski:
Wcale nie jest taka dobra, na jaką wygląda ...

___________________________

Bo?

konto usunięte

Temat: odblokowanie telefonu?

Bo jest cała masa przypadków, gdzie blokada jest zakładana również w interesie klienta.
A druga sprawa, to może zmienić się płynność finansowa, koszty obsługi itp.itd.

Pozdrawiam.
Janusz K.

Janusz K. Ekspert rozwoju i
przyszłości firm,
struktur, systemów
or...

Temat: odblokowanie telefonu?

Te "przypadki" to się jakoś rozróżnia po objawach?
A co mają tu do sprawy zagadnienia "płynności finansowej" (i czyjej?) i "kosztów obsługi"?

konto usunięte

Temat: odblokowanie telefonu?

Rozróżnia. Nie zawsze jest to 100%, ale jednak.
Bo rosną koszty obsługi klientów i ktoś za to zapłaci.
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: odblokowanie telefonu?

Moim zdaniem stwierdzenie że nie będzie blokowania telefonu za nieopłacone faktury to znaczy że daje to przyzwolenie na:
1. jazdę bez biletów,
2. nie-płacenie za paliwo,
3. nie-płacenie za codzienne zakupy,
...

Tak trochę to tego nie widzę, bo nie sądzę że to takie dobre dla klienta, ale chcę poznać potwierdzenie zdania przeciwnego. Z konkretnymi argumentami.

Bo ja widzę to tak: klient nie płaci, drugi klient nie płaci, trzeci też nie płaci, firma nie płaci pracownikom (bo przestaje mieć z czego), nie ma komu pracować i działać i firma pada. Ale to może jest jakaś nowa strategia...? Janusz, działaj odeprzeć moje pesymistyczne myśli, bo ja jakoś tego nie widzę. :)Karol Z. edytował(a) ten post dnia 26.02.11 o godzinie 20:18
Janusz K.

Janusz K. Ekspert rozwoju i
przyszłości firm,
struktur, systemów
or...

Temat: odblokowanie telefonu?

A co Ty się tak bardzo martwisz o operatora?
Zauważ, że płacąc za usługi, w istocie kredytujesz działalność firmy, bo płacisz z góry.
Być może rozszerzony będzie - jako skutek tego rozstrzygnięcia sądowego - zakres usług przedpłaconych?
Ja zlikwidowałem numer stacjonarny i korzystam z telefonii VoIP. Wpłacam na swoje konto jakąś kwotę - tyle, żebym miał zapas na kilkadziesiąt minut rozmów. I nikt nie narzeka na taki system - także ja, chociaż muszę pamiętać o zasilaniu konta.

Każde zmniejszenie naszego przykucia do operatora - które Ty odczytujesz jako zagrożenie dla jego delikatnych interesów - to potężny bodziec do tego, żeby przestał liczyć na przymus, którym nas związuje, a zaczął interesować się naszymi potrzebami.
To oni są usługodawcą, nie my.My powinniśmy być dla nich kochanymi dostarczycielami jeszcze bardziej kochanych pieniążków - dlatego powinni o nas dbać.
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: odblokowanie telefonu?

Janusz K.:
A co Ty się tak bardzo martwisz o operatora?
Wiesz, mi to wisi co operator robi, co ma i co straci.

Natomiast ja nie chciałbym się obudzić z inf. że telefon mi nie działa, bo nie ma zasięgu. A nie ma zasięgu bo operator energetyce nie zapłacił za prąd i powyłączali niektóre nadajniki. :)

Ew. nie ma kasy na wezwanie serwisu, więc leży sobie nadajnik i w środku miasta jest "czarna dziura zasięgowa".

Więc to "martwienie się o operatora" jest martwieniem się, w gruncie rzeczy, o siebie.
Zauważ, że płacąc za usługi, w istocie kredytujesz działalność firmy, bo płacisz z góry.
Tak.
A mam inną opcję?
W sumie to mam... Sam stać się operatorem. I pewnie spojrzałbym na wszystko, jak zwykle, z własnej strony.

Tak czy inaczej, jakbym nie płacił to i tak zawsze będę kredytował. Z góry, z dołu, z boku... Więcej: uważam że powinni znieść, w pierwszej kolejności, blokadę poł. wychodzących jeśli tel. nie jest zasilany w określonym czasie! To jest dopiero bandytyzm... "Uzbierało mi się dwa tysiące bo muszę mieć numer aktywny cały czas na poł.wych.". Nowy maszt to tu, to tam (a mi nie jest potrzebny maszt w Beskidzie Żywieckim! Dlaczego ja mam swoje grosze płacić na tamtych! Ja chcę mieć dobry zasięg na Pomorzu! ;) Rozumiesz sarkazm...? )
Być może rozszerzony będzie - jako skutek tego rozstrzygnięcia sądowego - zakres usług przedpłaconych?
W TakTaku mam już takie usługi jak poł. konferencyjne, zawieszenie połączenia, poł.oczekujące itd. Więc zakres usług przedpłaconych jest coraz bliższy zrównaniu z abonamentem, pod względem usług.
Ja zlikwidowałem numer stacjonarny i korzystam z telefonii VoIP. Wpłacam na swoje konto jakąś kwotę - tyle, żebym miał zapas na kilkadziesiąt minut rozmów. I nikt nie narzeka na taki system - także ja, chociaż muszę pamiętać o zasilaniu konta.
No, właśnie.
Ale musisz pamiętać. Ja bym chciał nie musieć pamiętać. ;) Po prostu potrzebuję - korzystam. A potem zapłacę.
Każde zmniejszenie naszego przykucia do operatora - które Ty odczytujesz jako zagrożenie dla jego delikatnych interesów - to potężny bodziec do tego, żeby przestał liczyć na przymus, którym nas związuje, a zaczął interesować się naszymi potrzebami.
Ja chcę nie musieć zasilać telefonu "co miesiąc" czy "co trzy miesiące" lecz mieć numer, jak będę potrzebował to zasilę o dwa złote i porozmawiam.
I taka usługa bardziej by mnie interesowała.
Jak już napisałem - wisi mi co operator ma za interes i gdzie ma ten interes. I wisi mi tak długo, dopóki mam sygnał w telefonie. A że ktoś tam pilnuje żeby ten cały pierdolnik jakoś banglał to w sumie chyba oczywiste...
To oni są usługodawcą, nie my.My powinniśmy być dla nich kochanymi dostarczycielami jeszcze bardziej kochanych pieniążków - dlatego powinni o nas dbać.
Z tym się zgodzę.
Janusz K.

Janusz K. Ekspert rozwoju i
przyszłości firm,
struktur, systemów
or...

Temat: odblokowanie telefonu?

Karol Z.:
Wiesz, mi to wisi co operator robi, co ma i co straci.

Natomiast ja nie chciałbym się obudzić z inf. że telefon mi nie działa, bo nie ma zasięgu. A nie ma zasięgu bo operator energetyce nie zapłacił za prąd i powyłączali niektóre nadajniki. :)

_______________________

Nie zapłaci, odetną mu prąd - to i Ty, i większość innych użytkowników przeniesiecie się do innego operatora, który zorganizował sobie finansowanie z innych źródeł, niż Twoje wpłaty.
W innym wątku tak żarliwie bronisz wolnego rynku - a tutaj odrzucasz uznanie siły walki konkurencyjnej o klienta.
Nie martw się o operatora - on ma i większe możliwości, niż Ci się wydaje, i szpenioli od takich spraw. Niech oni się martwią.
Zauważ, że płacąc za usługi, w istocie kredytujesz działalność firmy, bo płacisz [b]z góry.
Tak.
A mam inną opcję?
W sumie to mam... Sam stać się operatorem. I pewnie spojrzałbym na wszystko, jak zwykle, z własnej strony.

_______________________

No nie - masz jeszcze możliwość bezbolesnej i szybkiej zmiany operatora na bardziej operatywnego. Póki co, to dla wielu osób iluzja - bo są one przykute do operatora zapłatą za aparat, nabyty w systemie nowoczesnego peonażu - ale to się zmieni.

Tak czy inaczej, jakbym nie płacił to i tak zawsze będę kredytował. Z góry, z dołu, z boku... Więcej: uważam że powinni znieść, w pierwszej kolejności, blokadę poł. wychodzących jeśli tel. nie jest zasilany w określonym czasie! To jest dopiero bandytyzm... "Uzbierało mi się dwa tysiące bo muszę mieć numer aktywny cały czas na poł.wych.". Nowy maszt to tu, to tam (a mi nie jest potrzebny maszt w Beskidzie Żywieckim! Dlaczego ja mam swoje grosze płacić na tamtych! Ja chcę mieć dobry zasięg na Pomorzu! ;) Rozumiesz sarkazm...? )

_________________________

Inwestycji naprawdę nie dokonuje się z własnych środków... To marnotrawstwo... ;-))
Rozumiesz sarkazm?
Być może rozszerzony będzie - jako skutek tego rozstrzygnięcia sądowego - zakres usług przedpłaconych?
W TakTaku mam już takie usługi jak poł. konferencyjne, zawieszenie połączenia, poł.oczekujące itd. Więc zakres usług przedpłaconych jest coraz bliższy zrównaniu z abonamentem, pod względem usług.

______________________

Do tego prowadzi konkurencja miedzy operatorami, znacznie ważniejsza w ocenie zjawisk rynkowych, niż rozważania nt. finansów publicznych.
Ja zlikwidowałem numer stacjonarny i korzystam z telefonii VoIP. Wpłacam na swoje konto jakąś kwotę - tyle, żebym miał zapas na kilkadziesiąt minut rozmów. I nikt nie narzeka na taki system - także ja, chociaż muszę pamiętać o zasilaniu konta.
No, właśnie.
Ale musisz pamiętać. Ja bym chciał nie musieć pamiętać. ;) Po prostu potrzebuję - korzystam. A potem zapłacę.

______________________

A na innym wątku (choć i tutaj też) chwalisz się, że korzystasz z usług przedpłaconych - a to przecież to samo: też musisz pamiętać o zasileniu konta...
Każde zmniejszenie naszego przykucia do operatora - które Ty odczytujesz jako zagrożenie dla jego delikatnych interesów - to potężny bodziec do tego, żeby przestał liczyć na przymus, którym nas związuje, a zaczął interesować się naszymi potrzebami.
Ja chcę nie musieć zasilać telefonu "co miesiąc" czy "co trzy miesiące" lecz mieć numer, jak będę potrzebował to zasilę o dwa złote i porozmawiam.
I taka usługa bardziej by mnie interesowała.

_________________________

Ależ dojdzie i do tego - pewnie szybciej, niż się spodziewasz.
Konkurencja wymusi powszechność takiego rozwiązania. Ja już teraz z hotspotu mogę dzwonić do Ciebie na komórkę za 7 gr/min. - z netbooka.
Jak już napisałem - wisi mi co operator ma za interes i gdzie ma ten interes. I wisi mi tak długo, dopóki mam sygnał w telefonie. A że ktoś tam pilnuje żeby ten cały pierdolnik jakoś banglał to w sumie chyba oczywiste...
To oni są usługodawcą, nie my.My powinniśmy być dla nich kochanymi dostarczycielami jeszcze bardziej kochanych pieniążków - dlatego powinni o nas dbać.
Z tym się zgodzę.

________________________

Masz jednak opory przed stawianiem im trudnych wyzwań, martwiąc się o ich przychody i koszty.
A pamiętaj o tym, że koszty powstają wewnątrz firmy. A Ty jesteś na zewnątrz.

Temat: odblokowanie telefonu?

witam, mam telefon na kartę orane pop i wczoraj zablokowali mi numer, moja karta sim jest "inactive" do boku nie mogę się dodzwonić, a do dostanie się do najbliższego salonu w moim przypadku jest aktualnie niemożliwe, ponieważ jestem na wakacjach. Czy jest określony termin do zgłoszenia takiego problemu? czy mogę uaktywnić swój numer w inny sposób? i czy będzie mi on w ogóle przywrócony? jest mi bardzo potrzebny.

Następna dyskusja:

Przeniesienie telefonu na f...




Wyślij zaproszenie do