Sebastian
Gawlik
Koordynator ds.
projektów
Temat: Wymiana telefonu - niezgodność towaru z umową
Witam,Na początku grudnia złożyłem w salonie Orange dokument niezgodności towaru z umową z wnioskiem wymiany telefonu na nowy. Telefon był kilka razy naprawiany i usterka ciągle występuje.Chodzi konkretnie o model LG KM900 Arena, którego nie ma już obecnie u żadnego operatora. Dziś byłem w salonie i orange chce mi wymienić telefon niestety na model o niższych parametrach ( gorsza bateria, brak lampy błyskowej, gorsza jakość video , mniejsza pamięć ). Kierownik salonu twierdzi, że może dokonać wymiany tylko i wyłącznie na model tej samej firmy. Problem w tym, że obecnie najwyższy model nie posiada funkcji LG Areny...Jeśli nie zgodzę się na ten model to tylko w grę wchodzi zwrot gotówki..Co mi po gotówce jak umowa jeszcze 2 lata?
Pytanie, czy działanie salonu jest zasadne?
Pozdrawiam,
S.G