konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - proszę o zamieszczanie tylko tutaj!


Obrazek


OSTATNIE WOLNE MIEJSCA

Grupa SET z nieukrywaną przyjemnością zaprasza na Warsztat Umiejętności Trenerskich i Prezentacyjnych, czyli bezpłatne szkolenie dla tych, których sukces zależy od tego, jak się zaprezentują :-)

Informacje w pigułce:

Gdzie?
Poznań, ul. Prusimska 7
Hotel Blues

Kiedy?
23 lipca w godzinach 17:00 - 21:00

Jak się zgłosić?
maciej.cichocki@grupaset.pl

Więcej informacji na stronie spotkania.


Obrazek

Temat: Ogłoszenia - proszę o zamieszczanie tylko tutaj!


Obrazek

Już od września 2010, dzięki środkom pozyskanym z Unii Europejskiej będziemy realizowali BEZPŁATNY i OTWARTY projekt rozwijający kompetencje trenerskie – Europejską Szkołę Trenerów Grupy SET.
Czytaj więcej o firmie doradczo szkoleniowej Grupa SET…

Podstawowym celem projektu jest przygotowanie profesjonalnej kadry trenerskiej do świadczenia wysokiej jakości usług szkoleniowych na rzecz przedsiębiorstw.

Program Szkoły obejmuje dwa kursy trenerskie (można wziąć udział w jednym lub dwóch kursach):

-/ poziom podstawowy – to 8 dwudniowych sesji szkoleniowych przygotowujących do pełnienia roli Trenera Edukatora.
Pobierz program podstawowego kursu trenerskiego...

-/ poziom zaawansowany – to 9 dwudniowych sesji szkoleniowych przygotowujących do pełnienia roli Trenera Konsultanta wspierającego rozwój pracowników w organizacjach.
Pobierz program zaawansowanego kursu trenerskiego...

Zajęcia będą się odbywały w Warszawie lub w Katowicach.

W projekcie może wziąć udział osoba:
-/ nieposiadająca doświadczenia trenerskiego, ale posiadająca predyspozycje do bycia trenerem oraz dysponująca specjalistyczną wiedzą w określonej dziedzinie, lub
-/ posiadająca praktykę trenerską,

Przy jednoczesnym spełnieniu jednego z poniższych wymogów:
-/ musi być pracownikiem osób prawnych prowadzących działalność w zakresie szkoleń, nie będących przedsiębiorcami, lub
-/ musi prowadzić działalność gospodarczą w zakresie szkoleń, lub
-/ musi być pracownikiem przedsiębiorców, lub
-/ musi świadczyć na podstawie umów cywilnoprawnych usługi szkoleniowe dla podmiotów prowadzących działalność w zakresie szkoleń.

Aby zgłosić chęć udziału w projekcie należy pobrać, wypełnić i podpisać Formularz Zgłoszeniowy i przesłać go do nas drogą mailową na adres: efs@grupaset.pl lub na numer faks: +48 77 545 30 75 do dnia 15 sierpnia 2010.
Pobierz Formularz Zgłoszeniowy...

W przypadku pytań zapraszam do kontaktu.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do udziału w projekcie
Adam Walerjańczyk
www.GrupaSET.pl
Lidia Mamys

Lidia Mamys marketing/PR/media

Temat: Ogłoszenia - proszę o zamieszczanie tylko tutaj!

Chciałabym zachęcić Państwa jeszcze raz do rozpropagowania tematu, a także - jeśli Państwo zechcą - poinformowania Państwa współpracowników i znajomych o możliwości podjęcia nauki w naszej szkole. To propozycja m.in. dla pracowników firm i instytucji, którzy specjalizują się w danej tematyce, a chcieliby otworzyć sobie nową ścieżkę w swojej drodze zawodowej i myślą o podjęciu pracy w roli trenera.

Już na wstępie dajemy: wykwalifikowaną kadrę trenerów, małą grupę, w której przez 10 miesięcy można szkolić swoje umiejętności trenerskie, wzięte z życia case'y rozpracowywane podczas zajęć, warsztaty i wiele więcej.


Obrazek


Szkoła Trenerów Biznesu INTEGRA to gwarancja wysokiej jakości i możliwość uczenia się od zespołu profesjonalistów w trakcie 231 godzin zajęć dydaktycznych.

Na rynku jest wiele ofert szkół dla trenerów biznesu. My stawiamy na jakość. Co roku rekrutujemy grupę tylko ok. 12 osób, które po zakwalifikowaniu się uczestniczą w zajęciach STBI. W dotychczasowych edycjach Szkoły Trenerów Biznesu INTEGRA wzięło udział 21 osób, z których część doskonali się w sztuce trenerskiej, prowadząc szkolenia w INTEGRA Consulting.
W trzeciej edycji zgłoszenia przyjmujemy do 3 września 2010 roku.
Decyduje kolejność zgłoszeń.
Zajęcia rozpoczną się 24 września, a zakończą w czerwcu przyszłego roku.

Kierujemy naszą ofertę zwłaszcza do osób, które:
• pragną poszerzać wiedzę i rozwijać umiejętności w zakresie rozwoju ludzi w organizacjach;
• z racji wykonywanego zawodu czy zajmowanego stanowiska, są odpowiedzialne za rozwój innych, a tym samym za doskonalenie organizacji (np. pracownicy działów personalnych);
• planują zmienić charakter pracy i zdobytą wiedzę przekazywać innym (np. przedstawiciele handlowi);
• zajmują się prowadzeniem warsztatów, treningów, grup dyskusyjnych itp.;
• chcą być skuteczne w przekazywaniu wiedzy i pracy z innymi ludźmi;
• wprawiają się w sztuce trenerskiej.

Jeśli jednak masz inne plany i wydaje Ci się, że STBI jest właśnie dla Ciebie, zgłoś się do nas i porozmawiaj z naszymi trenerami o swoich oczekiwaniach i dalszym rozwoju Twojej ścieżki kariery.

Możemy Cię zapewnić, że Szkole Trenerów Biznesu INTEGRA nie znajdziesz:
• odpowiedzi na wszystkie dręczące Cię pytania;
• sugestii, jakim MASZ BYĆ trenerem;
• łatwych recept na bycie trenerem.

Dajemy Ci jednak inne możliwości.

Możesz być pewien, że jako słuchacz Szkoły Trenerów Biznesu INTEGRA:
• dokonasz osobistych odkryć związanych z sobą w roli trenera;
• znajdziesz odpowiedź, jakim trenerem CHCESZ BYĆ, a czego na pewno nie chcesz robić;
• uświadomisz sobie własne ograniczenia, ale w trakcie zajęć warsztatowych znajdziesz na nie antidotum;
• znajdziesz osoby, które będą towarzyszyły Ci w odkrywaniu i budowaniu Twojej tożsamości trenerskiej;
• znajdziesz rzetelną wiedzę pozwalającą zbudować warsztat trenerski i rozumieć procesy zachodzące w grupie;
• spotkasz się z wieloma trenerami, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Więcej informacji organizacyjnych udzieli Państwu Maja Bukowiecka (m.bukowiecka@integra-consulting.pl), tel. 61 661 30 80 / kom. 781 988 626.

Odwiedzając naszą stronę internetową, znajdziecie Państwo wiele ciekawych szczegółów dotyczących STBI http://www.integra-consulting.pl/strony/1/i/207.ph, m.in. referencje dotychczasowych absolwentów szkoły oraz możecie Państwo wypełnić formularz i zgłosić swoją kandydaturę do kolejnej edycji szkoły.

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w Szkole Trenerów Biznesu INTEGRA!

http://www.integra-consulting.pl


Obrazek
Lidia Mamys edytował(a) ten post dnia 05.08.10 o godzinie 15:41

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - proszę o zamieszczanie tylko tutaj!


Obrazek


OSTATENIE WOLNE MIEJSCA

Grupa SET zaprasza na Intensywny Kurs Technik Trenerskich, czyli cztery dni bardzo intensywnego warsztatu doskonalącego kluczowe umiejętności trenerskie.

Informacje w pigułce:

Gdzie?
Warszawa, ul. Kierbedzia 4
Pierwsze piętro, sala nr. 13

Kiedy?
• czwartek 19.08 w godz. 10:00 – 20:00
• piątek 20.08 w godz. 9:00 – 20:00
• sobota 21.08 w godz. 9:00 – 20:00
• niedziela 22.08 w godz. 9:00 – 17:00

Po co?
• Poznasz model efektywnego rozwoju – Model SET®.
• Poznasz metody szybkiego budowania bezpieczeństwa podczas szkoleń.
• Dowiesz się jak zachęcać uczestników prowadzonych przez siebie szkoleń do podejmowania ryzyka i wychodzenia poza swoje strefy komfortu.
• Dowiesz się jak zwiększać prawdopodobieństwo wdrożenia rozwijanych podczas szkoleń umiejętności w pracy poza salą szkoleniową.
• Nauczysz się tworzyć efektywne moduły szkoleniowe.
• Dowiesz się jak zabezpieczać się przed sytuacjami trudnymi na sali szkoleniowej i jak radzić sobie z oporem uczestników.

Specjalnie na potrzeby tego kursu wyciągnęliśmy z programu Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET® najbardziej użyteczne techniki.

Za ile?
Szczegółowe informacje oraz cennik.

Zostały ostatnie dwa wolne miejsca, więc zapraszam do negocjacji.

Dla czego Grupa SET?
Opinie uczestników Akademii SET

Jak się zgłosić?
maciej.cichocki@grupaset.pl


Obrazek
Lidia Mamys

Lidia Mamys marketing/PR/media

Temat: Ogłoszenia - proszę o zamieszczanie tylko tutaj!

Pracujesz w HR lub firmie szkoleniowej? Wypełnij ankietę „Badanie wzajemnych relacji działów HR i firm szkoleniowych oraz praktyki codziennej współpracy” i podziel się swoją opinią. Wyniki ankiety zostaną przedstawione i omówione podczas panelu dyskusyjnego na Kongresie Kadry 8 listopada o godz. 16.30. Inicjatorem przedsięwzięcia jest INTEGRA Consulting, a partnerem Polska Izba Firm Szkoleniowych.

Ankietę do końca września znaleźć można pod tym linkiem: http://www.integra-consulting.pl/ankieta.

Dlaczego HR-owcy i firmy szkoleniowe powinny wziąć udział w badaniu? Wypełnienie ankiety przyczyni się do bardziej otwartego dialogu społecznego w środowisku i może być także kolejnym krokiem w kierunku poprawy jakości realizowanych projektów HR – mówi Marek Małkowicz, dyrektor zarządzający INTEGRA Consulting.

Przedsięwzięciu patronuje Polska Izba Firm Szkoleniowych. – PIFS postanowiła objąć patronatem inicjatywę, mającą na celu zbadanie wzajemnych relacji działów HR i firm szkoleniowych, ze względu na niezwykle ciekawe i innowacyjne podejście do tematu. Nigdy wcześniej nie spotkaliśmy się z tak kompleksowym badaniem, które odpowie na szereg pytań, które zadają sobie tysiące firm szkoleniowych w Polsce. Spodziewam się, że po zakończeniu tego projektu, będę mógł spojrzeć na współpracę z działami HR w zupełnie nowym świetle - zaznacza Ireneusz Górecki, Prezes Polskiej Izby Firm Szkoleniowych.

Po zakończeniu badania, wszystkie ankiety zostaną poddane analizie, a wyniki przedstawione zostaną podczas panelu dyskusyjnego w czasie XII edycji Kongresu Kadry. Panel prowadzony przez INTEGRA Consulting będzie rozmową na temat kondycji rynku szkoleniowego w odniesieniu do oczekiwań osób zatrudnionych na stanowiskach HR w organizacjach. Uczestnicy wydarzenia, będą mogli odpowiedzieć na pytania, m.in.: jak wygląda współpraca działów
HR z firmami szkoleniowymi, jakie stereotypy utrudniają współpracę w zakresie szkoleń i doradztwa, jak „odczarować” współpracę HR i konsultantów firm Szkoleniowych i wreszcie: co zrobić, by inicjatywy HR-owe miały głęboki sens dla ich odbiorców.

W spotkaniu wezmą udział reprezentanci działów HR oraz firm szkoleniowych. Ekspertem, który skomentuje badania i weźmie udział w dyskusji będzie socjolog prof. Henryk Domański - dyrektor Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk w Warszawie. Klamrą tematyczną dyskusji będzie film „Nieustraszeni bracia Grimm”(reż. T. Gilliam), którego krótkie fragmenty przedstawione zostaną w ramach przerywników. Patronat nad przedsięwzięciem sprawuje „Puls Biznesu” i „Personel i Zarządzanie” oraz portal http://www.HRstandard.pl. Partnerem ankiety jest Polska Izba Firm Szkoleniowych (PIFS).

Szczegółowe informacje znaleźć też można na stronie http://www.integra-consulting.pl.
Bożena S.

Bożena S. Turystyka, eventy,
integracje,
szkolenia.

Temat: Ogłoszenia - proszę o zamieszczanie tylko tutaj!

Szanowni Państwo
Jest nam miło poinformować, że ruszyła nowa funkcjonalność portalu dedykowanego tematyce szkoleniowejTrener BIZNESU. Wszystkie firmy szkoleniowe bezpłatnie mogą umieszczać na nim ofertę swoich szkoleń .

Od 17. sierpnia, firmy szkoleniowe zainteresowane promowaniem swoich usług mogą zarejestrować się na http://trenerbiznesu.pl. W ramach bezpłatnego pakietu otrzymają możliwość opublikowania:
* informacji o firmie
* hiperłącza do swojej macierzystej strony
* nieograniczonej liczby szkoleń otwartych i zamkniętych
* nieograniczonej liczby terminów dla każdego ze szkoleń otwartych

Dodatkowo istnieje możliwość promowania wybranych szkoleń na stronie głównej wortalu (usługa płatna).
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte

Władysław O.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marcin Szczygieł

Marcin Szczygieł psycholog,
superwizor,
psychoterapeuta,
coach, trener, na...

Temat: Ogłoszenia - proszę o zamieszczanie tylko tutaj!

Zapraszamy do zapoznania się z programem szkolenia Studium Coachingu - całościowym szkoleniem dla osób chcących wykonywać zawód coacha lub chcących korzystać z umiejętności coachingowych w swojej pracy.
Polecamy również superwizję dla coachów, trenerów, psychoterapeutów oraz innych osób pracujących z ludźmi.
http://platformarozwoju.pl
Pozdrawiamy
Zepół Platformy Rozwoju
Marcin Szczygieł

Marcin Szczygieł psycholog,
superwizor,
psychoterapeuta,
coach, trener, na...

Temat: Ogłoszenia - proszę o zamieszczanie tylko tutaj!

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą superwizjną adresowaną do osób zajmujących się profesjonalnie pracą z ludźmi: trenerów, trenerów biznesu, coachów, psychoterapeutów etc.
Pozdrawiamy
Marcin Szczygieł
http://platformarozwoju.pl
Michał Bloch

Michał Bloch MCC ICF, Mentor
Freelancerów
/www.wolnylancer.pl
Mentor...

Temat: Ogłoszenia - proszę o zamieszczanie tylko tutaj!

Witaj,

jestem coachem rozwoju i efektywności.

Wspieram managerów w rozwijaniu inspirującego przywództwa, w radzeniu sobie z wewnętrznym krytykiem, w rozwijaniu umiejętności zarządzania inteligencją emocjonalną (świadomość i wpływanie na emocje moje oraz moich współpracowników).

Co "to" daje?
Dzięki wsparciu coacha liderzy zaczynają myśleć i mówić możliwościami.
Odnajdują inspiracje i pasję w tym, co robią i/lub decydują się zmienić to, co przeszkadza im w pełni się realizować.
Świadomi istoty ciągłego doskonalenia się przywódcy, wpływając na całą organizację, stanowią o jej sukcesie.

Jako coach nie boję się stawiać im wyzwań, prowokować ich i pokazywać im "lustro społeczne".

JAKO BUSINESS I EXECUTIVE COACH SPECJALIZUJĘ SIĘ m.in. W PRACY Z:
- efektywnością menedżerską (postawy, przywództwo, umiejętności "miękkie"),
- poczuciem wartości (również w kontekście stanowisk kierowniczych, w środowisku zawodowym)
- odnajdywaniem pasji w tym, co przestało być pasjonujące, a kiedyś było bardzo,
- dylematem wyboru drogi zawodowej (dla aktywnych zawodowo),
- automotywacją i motywowaniem innych,
- kształtowaniem postawy charyzmatycznego lidera,
- skutecznością w budowaniu relacji z klientami i zespołem
- zarządzaniem inteligencją emocjonalną
- radzeniem sobie z ograniczającymi przekonaniami
- poskramianiem wewnętrznego krytyka

Z KLIENTAMI INDYWIDUALNYMI PRACOWAŁEM NAD:
- poszukiwaniem "drugiej połowy"
- relacjami z dorastającymi dziećmi (praca z rodzicami)
- poszukiwaniem życiowej drogi (holistycznie - zawodowo i prywatne),
- "remanentem" dotychczasowego życia i osiągnieć względem wartości i ważności

Coaching również telefoniczny - odległość to nie przeszkoda.
Może już czas skontaktować się ze swoim JA IDEALNYM? :)

Więcej możesz przeczytać na mojej stronie (kliknij link w moim profilu).
goldenline.pl/353198

Pozdrawiam
Michał Bloch
Grzegorz Maszkowski

Grzegorz Maszkowski Międzynarodowy
Trener Zarządzania,
Trener On-the-job
Sprz...

Temat: Ogłoszenia - proszę o zamieszczanie tylko tutaj!

Witam!

Wszystkich trenerów zainteresowanych rozwijaniem selektywnie wybranych kompetencji trenerskich zgodnie z zasadą "wąsko, ale głęboko" zapraszam na kolejną Jednodniówkę ORTB – jednodniowe szkolenie organizowane przez Ośrodek Rozwoju Trenerów Biznesu.

Na stronie spotkania, po lewej stronie jest opcja wybieram się. Wystarczy kliknąć, aby dołączyć ;)

Strona spotkania: http://www.goldenline.pl/spotkanie/w-co-graja-uczestni...
Paweł Gruszewski

Paweł Gruszewski Konsultant ds.
Wdrożeń ERP

Temat: Ogłoszenia - proszę o zamieszczanie tylko tutaj!

Studio Kreatywności CREOS

Beata Skowrońska

Zaprasza na

Seminarium hellingerowskie w Białymstoku!

SUKCES W PRACY I BIZNESIE


Wyobraź sobie, że wykonujesz zawód, w którym odczuwasz spełnienie, masz pracę, która w pełni Cię satysfakcjonuje, prowadzisz firmę, która dynamicznie się rozwija.
Może szukasz nowej pracy, nowego zawodu, drogi kariery, nowych możliwości rozwoju firmy, sposobów rozwiązania konfliktów lub problemów interpersonalnych i organizacyjnych w firmie

to seminarium jest dla Ciebie

Zapraszamy wszystkich, którzy poszukują rozwiązań problemów związanych z rozwojem swojej kariery zawodowej a także właścicieli firm i menadżerów, którzy chcą skuteczniej i efektywniej osiągać sukcesy w biznesie.

1) 20.październik 2010,
2) 10.listopad 2010, godz. 16-20,
3) 08.grudzień 2010,

w godz. 16-20

Beata Skowrońska
tel. (0) 664 63 99 86
szkolenia@creos.pl

Jeśli chcesz otrzymać więcej informacji wyślij swoje pytania na maila szkolenia@creos.pl
Michał Bloch

Michał Bloch MCC ICF, Mentor
Freelancerów
/www.wolnylancer.pl
Mentor...

Temat: Ogłoszenia - proszę o zamieszczanie tylko tutaj!


Obrazek

...zapraszają na szkolenie DOPALACZE MANAGERSKIE

Co to jest?
Szkolenie, które w rzeczywistości mogłoby być trzema osobnymi, dopalającymi szkoleniami dla managerów, podczas których masz okazję pracować z trzema różnymi ekspertami!
To także 3 zaświadczenia potwierdzające 24h stworzonych warunków i okazji do zdobywania konkretnej wiedzy i umiejętności od praktyków w 3
dziedzinach:

1. Zarządzania.
2. Przywództwa, budowania relacji i komunikacji w zespole.
3. Coachingu managerskiego!

Wizja:
Będzie bardzo energetycznie i dopalająco. Zadbamy aby od każdej strony –
oprawy, osobowości, wiedzy i umiejętności, a nawet cateringu – było DOPALAJĄCO!
Damy Wam - managerom skomasowaną porcję wiedzy, wzmocnimy i naenergetyzujemy ich w trzech najważniejszych obszarach zawodowych – za jednym razem.
Zamiast iść na szkolenie z zarządzania, szkolenie z przywództwa oraz szkolenie z coachingu – przyjdź na „DOPALACZE MANAGERSKIE”!

Czas:
22-24 października (3 dni), godz. 9-17

Gdzie:
Warszawa (lub najbliższe okolice) – zostanie podane w późniejszym terminie

Harmonogram:

DZIEŃ 1 „Profesjonalnie zarządzający manager”:

- Funkcje i rola menadżera;
- Jakich narzędzi używa manager?
- Etapy rekrutacji;
- Jak przeprowadzić rozmowę kwalifikacyjną?
- Rozmowy dyscyplinarne i zwolnienia pracowników.

DZIEŃ 2 „Przywództwo. Budowanie relacji i komunikacja z
pracownikami”:


- W jaki sposób zbudować zgrany zespół?
- Stań się przywódcą dla pracowników;
- Komunikacja z pracownikami?
- W czym może pomóc kontrakt między menadżerem a pracownikami?
- Poznaj potrzeby Twoich pracowników;
- Rodzaje motywacji pracowników;

DZIEŃ 3 „Coaching Managerski”:

- udzielanie informacji zwrotnej
- coachingowa informacja zwrotna
- model GROW i jego zastosowanie w praktyce
- coachingowe sesje demo na żywo
- praktyka coachingowa (będziesz zarówno coachem jak i coachee)

Za ile?
2100 PLN do 5 października 2010r.
2400 PLN po 5 października 2010r.

UWAGA! Zaproś drugą osobę za 50% ceny. Zapiszcie się we 2 osoby na
szkolenie „DOPALACZE MANAGERSKIE”, a cena dla drugiego uczestnika będzie
wynosić do 5.10. 1050PLN, a po 5.10. 1200PLN (nie trzeba chyba nikomu
mówić, że tak naprawdę jest to 2100+1050=3150/2=1575/osobę )

W cenie:
- 3 dni (24h) spędzone z 3 ekspertami, spięte w dopalającą porcję wiedzy i
umiejętności przydatnych każdemu skutecznemu managerowi.
- 3 zaświadczenia o ukończeniu 24h szkoleniowych
- niespodzianka – gift
- dopalający catering :P
oraz

UWAGA! Po każdym dniu szkolenia, dla wszystkich chętnych, godzinna konsultacja z ekspertem danego dnia szkoleniowego! (ekspert odpowiada na pytania uczestników dotyczące wiedzy i umiejętności nabytych
danego dnia oraz wszelkie inne z obszaru, w którym jest ekspertem – żadne
pytanie nie pozostanie bez odpowiedzi!)

Ekspeci:
Katarzyna Wójcik
Grzegorz Dłużniewski
Michał Bloch

Profile ekspertów znajdziesz na http://tadopartners.pl

ZAPRASZAMY!

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - proszę o zamieszczanie tylko tutaj!


Obrazek


Grupa SET z nieukrywaną przyjemnością zaprasza na Warsztat Umiejętności Trenerskich i Prezentacyjnych, czyli cały dzień szkolenia dla tych, których sukces zależy od tego, jak się zaprezentują :-)

Informacje w pigułce:

Gdzie?
Warszawa, ul. Kierbedzia 4
Pierwsze piętro, sala nr. 13

Kiedy?
23 września w godzinach 9:00 - 17:00

Po co?
po wiedzę, dyskusje, doświadczenia, techniki no i oczywiście certyfikat ;-)

Jak się zgłosić?
Pisząc na adres maciej.cichocki@grupaset.pl, a następnie wypełniając krótki formularz.

Więcej informacji na stronie spotkania.

Jak niegdyś obiady czwartkowe u króla Stasia tak teraz warsztaty czwartkowe w Akademii SET. To już kolejny wspólny „posiłek”, a będzie więcej….


Obrazek
Grzegorz Maszkowski

Grzegorz Maszkowski Międzynarodowy
Trener Zarządzania,
Trener On-the-job
Sprz...

Temat: Ogłoszenia - proszę o zamieszczanie tylko tutaj!

Ostatnie miejsca na szkoleniu dla trenerów „W co grają Uczestnicy szkoleń”!

Termin szkolenia: 27.09.2010r.

Wszystkich trenerów zainteresowanych rozwijaniem selektywnie wybranych kompetencji trenerskich zgodnie z zasadą "wąsko, ale głęboko" zapraszam na kolejną Jednodniówkę ORTB – jednodniowe szkolenie organizowane przez Ośrodek Rozwoju Trenerów Biznesu.

Na stronie spotkania, po lewej stronie jest opcja wybieram się. Wystarczy kliknąć, aby dołączyć ;)

Strona spotkania: http://www.goldenline.pl/spotkanie/w-co-graja-uczestni...
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Ogłoszenia - proszę o zamieszczanie tylko tutaj!

Zapraszam do udziału w szkoleniu otwartym:

„Ocena pracy, czyli jak prowadzić rozmowy oceniające i udzielać informacji zwrotnych?”

Termin: 4-5 listopad Warszawa
Cena: 800 zł za dwudniowe szkolenie (cena obejmuje uczestnictwo w szkoleniu, materiały poszkoleniowe, lunch, przerwy kawowe)

Uczestniczy:
Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników. Rozmowa oceniająca jest ważnym elementem, ponieważ służy podsumowaniu pracy oraz wzmocnieniu motywacji pracownika.

Cele szkolenia

1. Wykształcenie u uczestników pozytywnego stosunku do prowadzenia rozmów oceniających poprzez uświadomienie im korzyści wynikających z tego typu działań
2. Rozwijanie umiejętności interpersonalnych istotnych przy prowadzeniu rozmów oceniających pracę (zadawanie pytań, słuchanie, udzielanie informacji zwrotnych)
3. Rozwijanie umiejętności z zakresu prowadzenia rozmów oceniających pracę
4. Rozwijanie umiejętności związanych z udzielaniem informacji zwrotnych
5. Przekazanie wiedzy na temat przygotowania i prowadzenia rozmowy oceniającej

Program szkolenia

Blok wstępny
Przedstawienie trenera i tematu szkolenia
Integracja
Prezentacja programu i celów szkolenia
Kontrakt

Ocena pracy
Cele oceny
Korzyści wynikające z oceny pracy
Na czym polega system ocen?
Rozmowa oceniająca
Funkcje rozmowy oceniającej
Techniki prowadzenia rozmowy oceniającej
Zasady i kryteria oceny (odwoływanie się do faktów, zasada jasności kryteriów oceny)

Przygotowanie do rozmowy oceniającej
Przygotowanie pracownika do spotkania oceniającego prace
Zbieranie informacji i argumentów
Przygotowanie do przekazywania trudnych informacji

Feedbeck podczas rozmowy oceniającej
Czym jest informacja zwrotna?
Cele udzielania feedbecku?
Kiedy informacja zwrotna jest efektywna i skuteczna?
Korzyści wynikające z udzielania feedbecku
Feedbeck podczas rozmowy oceniającej
Udzielanie pochwał- kiedy i z za co chwalić?- zasady i model udzielania pochwał
Korygowanie zachowań- kiedy i w jaki sposób korygować zachowanie?- zasady i model korygowania

Rozmowa oceniająca- struktura rozmowy oraz zasady o których warto pamiętać
Zasady dobrej komunikacji podczas rozmowy oceniającej (efektywne pytania, koncentracja, słuchanie na poziomie globalnym)
Motywowanie podczas rozmowy oceniającej
Cele biznesowe i rozwojowe
Struktura rozmowy oceniającej
Rozmowa oceniająca- plan rozwoju (identyfikacja potrzeb rozwojowych i budowanie planu rozwoju)
Ustalenie celów rozwojowych
Ustalenie działań pozwalających zrealizować cele (model prowadzenia rozmowy mającej na celu ustalenie planu działań)
Podsumowanie i zakończenie spotkania

Trudne sytuacje podczas rozmowy oceniającej
Opór pracownika
Agresywne zachowanie

Ewaluacja
Podsumowanie szkolenia
Zakończenie

Prognozowane korzyści z uczestnictwa w szkoleniu:
1. Wzrost umiejętności z zakresu prowadzenia rozmów oceniających
2. Skuteczne udzielanie informacji zwrotnych
3. Rozwój kompetencji podległych pracowników

Wszystkie osoby zainteresowane udziałem w warsztacie proszę o kontakt e-mailowy lub telefoniczny: ewelina.zdzieszynska@gmail.com, tel. 500 029 886 .Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszenia.

W związku z tym, że zależy mi na dostosowaniu programu do oczekiwań uczestników po dacie zamknięcia zapisów, czyli po 26-10-2010 z każdą osobą zostanie przeprowadzone badanie potrzeb szkoleniowych.

Forma prowadzenia zajęć: zajęcia prowadzone są przy wykorzystaniu metod aktywnych

Trener prowadzący:
Ewelina Zdzieszyńska - Od 6 lat związana ze szkoleniami. Absolwentka Wyższej Szkoły Humanistyczno - Pedagogicznej w Łowiczu na Wydziale Pedagogicznym. Ukończyła szkołę trenerów na Uniwersytecie Warszawskim. Absolwentka Akademii Leona Koźmińskiego w ramach studiów podyplomowych: Szkolenia i Rozwój. Studentka szkoły coachów w Nobel Manhattan Polska.
Doświadczenie zawodowe w obszarze szkoleń rozpoczęła od stanowiska trenera wewnętrznego w w dużej firmie ubezpieczeniowej. Kolejne miejsce pracy to firma medyczna, gdzie zajmowała stanowisko terener/coach i odpowiedzialna była za szkolenia pracowników (kadra zarządzająca, lekarze, pielęgniarki, pracownicy recepcji, pracownicy działu reklamacji, pracownicy Call Center) oraz realizowanie projektów mających na celu podnoszenie poziomu obsługi Klienta. Od listopada 2008 pracowała w instytucji finansowej na stanowisku Kierownika ds. Szkoleń. Dodatkowo prowadzi zajęcia ze studentami z zakresu: kompetencje menedżerskie w Wyższej Szkole Humanistycznej w Łodzi. Specjalizuje się w projektach mających na celu wzrost efektywności obsługi Klienta, budowanie polityki szkoleniowej w organizacji. W ramach realizowanych projektów tworzy programy szkoleniowe, projektuje narzędzia oceny itd.
Joanna Sawionek

Joanna Sawionek konsultant ds.
rozwoju,
CreativeMedia
wizerunek-doradztwo.
..

Temat: Ogłoszenia - proszę o zamieszczanie tylko tutaj!

Trener to zawód dla osób ambitnych, ceniących nowe wyzwania i chcących nieustannie się rozwijać.

Trener to zawód dla osób z pasją, które czują potrzebę dzielenia się tym, co w nich najlepsze.

Trener…to zawód dla Ciebie!

Zapraszamy do Szkoły Trenerów CreativeSolution Anety Murakowskiej
tu pod okiem najlepszego trenera w Polsce* poznasz tajniki zawodu, który zagwarantuje Ci wspaniałą karierę.

Program zajęć opiera się na autorskiej metodzie Anety Murakowskiej - Right Now Practice i polega na maksymalizacji czynników odpowiedzialnych za najefektywniejsze przyswajanie wiedzy - doświadczenia, wyciągania wniosków oraz eksperymentowania.

Jako jedyna szkoła w Polsce, zapewniamy uczestnikom udział w szkoleniach komercyjnych jako kotrener.
Szkoła obejmuje cykl spotkań stacjonarnych oraz spotkań wyjazdowych do klientów na szkolenia jedno lub dwudniowe, w terminach ustalanych osobiście z każdym uczestnikiem.
Sprawdź program

Zapraszamy na stonę http://creativemedia.com.pl, gdzie dowiesz się szczegółów,
przeczytasz, co o szkole sądzą uczestnicy zajęć i dlaczego warto inwestować w siebie.
Nabór trwa!!!

*Aneta Murakowska w roku 2007 na podstawie wyników ewaluacji projektu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów otrzymała miano Najlepszego Trenera w Polsce
Anna Kacprzyk

Anna Kacprzyk Digital Team Leadar

Temat: Ogłoszenia - proszę o zamieszczanie tylko tutaj!

Akademia PARP - Zostań ekspertem ds. e-learningu

Witam serdecznie,

Chciałabym zaprosić Państwa do udziału w cyklu szkoleń Akademii PARP Zostań ekspertem ds. e-learningu, skierowanego do firm i instytucji szkoleniowych oraz do trenerów. Cykl ma na celu przygotować uczestników do tworzenie i realizowania szkoleń e-learningowych. Składa się z 5 tematów:

1. E-learning stymulatorem przedsiębiorczości i innowacyjności MMŚP (3-dniowe szkolenie stacjonarne)- 7-9.12
2. Treści szkolenia w formule on-line (3-dniowe szkolenie stacjonarne)- 20-22.10
3. Tworzenie e-szkoleń na podstawie scenariuszy (szkolenie blended: 40h e-learningu i 5 dni stacjonarnych)18.10 - 12.01
4. Szkolenie e-learningowe jako proces mentorski (2-dniowe szkolenie stacjonarne)- 25-26.10
5. Budowanie szkoleń e-learningowych dla własnej organizacji (szkolenie blended: 40h e-learningu i 5 dni stacjonarnych)- 21.10 - 19.01

Szkolenia są dofinansowane z EFS nawet do 80%!

Więcej informacji dostępnych jest na naszej stronie internetowej: http://ekspertelearningu.nf.pl/

Jeśli chcieliby Państwo uzyskać więcej informacji proszę o kontakt:
tel.: 22 314 14 45,
e-mail: anna.kacprzyk@nf.pl

Pozdrawiam,
Anna Kacprzyk

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - proszę o zamieszczanie tylko tutaj!

8 listopada b.r. w godzinach 12:30 - 13:15 zapraszamy do udziału w bezpłatnym wykładzie Symulacyjna gra szkoleniowa - trafna inwestycja czy zabawka dla znudzonych. Wykład odbędzie się w ramach wystawy EXPO Nowoczesna Firma 2010. (Warszawa, hotel Marriott, 8-9 listopada b.r.). Poprowadzi go trener z firmy MindLab - Przemsław Gałek.

Podczas wykładu zastanowimy się nad tym, dlaczego naszym zdaniem gry symulacyjne są nie tylko modną, ale i skuteczną metodą szkoleniową, która pozwala w atrakcyjny i angażujący uczestników sposób rozwijać konkretne umiejętności czy kształtować pożądane postawy. Zajmiemy się również kwestią projektowania gier oraz różnych sposobów ich wykorzystywania w procesie szkoleniowym.
Postaramy się odpowiedzieć na takie pytania jak
Ile symulacji powinno być w grach szkoleniowych?
Jaka jest i dlaczego działa dobra gra szkoleniowa?
Jakie są możliwe zastosowania gier symulacyjnych w zależności od zmian w organizacji, które chcemy wprowadzić?

Oprócz wykładu zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska, gdzie zaprezentujemy nasze gry szkoleniowe.

Jeśli interesuje Państwa tematyka rozwoju, szkoleń oraz szerokopojętej branży HR to nie możecie ominać tej okazji.

Więcej informacji oraz zapisy na stronie: http://kongreskadry.pl/o-expo

Kilka słów o MindLab Sp. z o.o. - zajmujemy się prowadzeniem programów szkoleniowych rozwijających kompetencje miękkie, w obszarach umiejętności menedżerskich, handlowych i osobistych. Wykorzystujemy autorskie metody szkoleniowe, w tym gry symulacyjne. Dbamy o naszych pracowników - obdarzając ich dużym zaufaniem i odpowiedzialnością. Współpracujemy z firmami średniej wielkości i dużymi korporacjami. Znaczna część naszego portfela klientów to firmy produkcyjne. Oprócz autorskich programów szkoleniowych realizujemy projekty doradcze (badania satysfakcji pracowniczej oraz wdrożenia systemów ocen pracowniczych). Więcej o nas na http://mindlab.pl

Przemysław Gałek
Specjalista ds. gier szkoleniowych, trener. Z wykształcenia psycholog. Ukończył 300-godzinny kurs pracy metodą treningu grupowego pod kierownictwem superwizora PTP. Specjalizuje się w szkoleniach z zastosowaniem złożonych gier symulacyjnych. Jest współautorem symulacyjnej gry szkoleniowej “ABO” wykorzystywanej w strukturach Grupy TP w ramach szkolenia handlowców B2B. Tworzył oraz współtworzył także szereg innych gier szkoleniowych, m.in grę DresLab wykorzystywaną w szkoleniach trenerskich. Projekty szkoleniowe i doradcze realizował dla wielu firm i instytucji, m.in.: PKN Orlen, Cersanit, Uniwersytet Jagielloński, Urząd Miasta Krakowa, PTK Centertel, Telekomunikacja Polska, KGHM, Krakowski Holding Komunalny, Atmoterm, OBR Backer i in. Prywatnie brydżysta - sędzia (klasy krajowej) i zawodnik – tytuł klasyfikacyjny Mistrz Krajowy, kilkukrotny medalista Mistrzostw Polski w kategoriach Juniorów, Juniorów Młodszych i Akademickiej. Dwukrotny uczestnik Mistrzostw Świata Juniorów. Członek Polskiego Towarzystwa Badania Gier.
Michał Bloch

Michał Bloch MCC ICF, Mentor
Freelancerów
/www.wolnylancer.pl
Mentor...

Temat: Ogłoszenia - proszę o zamieszczanie tylko tutaj!


Obrazek

...zapraszają na szkolenie Negocjacje w praktyce!

Co to jest?
Wiele osób w swoim codziennym życiu prowadzi negocjacje, choć często nie zdaje sobie z tego sprawy. Inni ludzie robią to zawodowo.
Każdy, kto kiedykolwiek miał okazję negocjowania, zastanawia się "jak odbierał mnie partner negocjacyjny, jak daleko mogłem posunąć się w żądaniach, co bym ugrał gdyby…"???

Szkolenie, które proponujemy adresowane jest do wszystkich chcących poznać, bądź utrwalić zagadnienia i techniki negocjacyjne.
Negocjacje to ta dziedzina, gdzie powiedzenie „Trening czyni Mistrza” sprawdza się wyśmienicie.
Dlaczego? Przyjdź i zobacz.

Wizja:
Podczas tego szkolenia przedstawimy Wam nieco przydatnej teori popartej przykładami z życia i przede wszystkim ćwiczeniami.
Wymienimy doświadczenia, bo nie ma lepszego nauczyciela niż Twój ewentualny przeciwnik przy stole negocjacyjnym.
Pragniemy, by zdobywane przez Was doświadczenie nie było oparte tylko i wyłącznie na własnych błędach, lecz również na błędach innych.
Chcemy, byś po zgłębieniu niezbędnych informacji i zastosowaniu ich w praktyce, nigdy nie miał poczucia przegranej w kontaktach z innymi ludźmi.

Cel szkolenia:
Szkolenie prowadzone przez doświadczonych trenerów pozwoli Ci poznać praktyczne podejście do negocjacji.

Będziesz miał okazję poznać i przećwiczyć:
- różne style negocjowania
- techniki stosowane w negocjacjach
- sposoby manipulacji i jak się przed nimi bronić
- stosowane formy nacisku negocjacyjnego

Nauczysz się negocjować z wykorzystaniem technik pozwalających Ci odejść od stołu negocjacyjnego z poczuciem dobrze przeprowadzonych rozmów!

Czas:
4-5 grudnia 2010r. (2 dni), godz. 9-17

Miejsce:
Sala szkoleniowa w Warszawie

Program szkolenia:
- czym są negocjacje? ;
- style negocjacyjne – który, kiedy i jak sobie z nimi radzić? ;
- jakim jestem negocjatorem? – analiza ;
- przygotowanie negocjacji ;
- model BATNA ;
- fazy negocjacji teoria i praktyka ;
- manipulacje w negocjacjach ;
- podstawowe zasady negocjacji ;
- formy nacisku negocjacyjnego ;
- emocje w negocjacjach ;

Za ile?
1050 PLN płatne do 18stego listopada 2010r.
1170 PLN płatne po 18stym listopada 2010r.

PROMOCJA!
Zaproś drugą osobę na szkolenie, a cena dla niej będzie wynosić 700 PLN (to ponad 60% rabatu) - nie trzeba nikomu mówić, że wówczas cena dla dwóch osób to: 700PLN+1170PLN=935PLN/os (a w przedpłacie jeszcze mniej)!

UWAGA!Po pierwszym dniu szkolenia, dla wszystkich chętnych, godzinna konsultacja z trenerami ekspertami! (eksperci odpowiedzą na pytania uczestników, dotyczące wiedzy i umiejętności z zakresu negocjacji – żadne pytanie nie pozostanie bez odpowiedzi!)

Kontakt
Katarzyna Wójcik, 665 151 715, katarzyna.wojcik@tadopartners.pl

Następna dyskusja:

Konferencje -Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do