Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Jak zmienić pracę? - czyli aktywne poruszanie się po rynku pracy

Jeżeli to czytasz, prawdopodobnie jednym z Twoich celów jest znalezienie pracy, z której będziesz czuć pełną satysfakcję. Jeżeli należysz do osób, które co jakiś czas postanawiają sobie, że zmienią pracę na lepszą, lecz jeszcze tego nie zrobiły – zapraszam Cię na szkolenie, które ułatwi Ci realizację Twojego postanowienia.

Zacznij nowy rozdział w swoim życiu zawodowym!

Dla kogo jest to szkolenie:
* Pracownicy korporacji (i nie tylko), którzy mają dość obecnej pracy i chcą ją zmienić
* Osoby, które nie mają obecnie pracy i bezskutecznie szukają jej od jakiegoś czasu
* Osoby pragnące nauczyć się skutecznie poruszać po obecnym rynku pracy
* Osoby które preferują aktywne działanie od narzekania

Czego nauczysz się na szkoleniu:
* Konkretnych sposobów na aktywne poszukiwanie pracy w dzisiejszych czasach (UWAGA! Przeglądanie pracuj.pl i wysyłanie ofert to zaledwie ułamek tego, co możesz robić! Nie rezygnuj z innych możliwości pozyskania pracy!)
* Zachowań sprzyjających Twojemu wizerunkowi na rynku pracy
* Jak ma wyglądać i co ma zawierać skuteczne CV oraz LM
* Wykorzystywania serwisów społecznościowych w taki sposób, aby działały na Twoją korzyść podczas poszukiwania pracy
* Odpowiadać na trudne pytania na rozmowie rekrutacyjnej, z korzyścią dla siebie

Kto poprowadzi to szkolenie?
Beata Rzepka - coach kariery z doświadczeniem korporacyjnym, autorka książki "Kariera pod kontrolą. Jak zmienić swoje życie zawodowe na lepsze", od 2008 roku skutecznie pomaga swoim klientom znaleźć wymarzoną pracę, zmienić branżę albo poradzić sobie z problemami związanymi z pracą i życiem zawodowym.

Wziąłem udział w godzinnej konsultacji dotyczącej efektywnego, aktywnego szukania pracy. Otworzyło mi to oczy i rozwinęło mnie bardziej niż wielogodzinne czytanie blogów i książek o karierze.
Przede wszystkim dowiedziałem się jak skutecznie dzielić swoje wysiłki na te działania, które przynoszą najlepsze rezultaty. Uświadomiłem sobie jak ważną sprawą jest skuteczny networking i kreowanie wizerunku w mediach społecznościowych. Dostałem konkretne instrukcje, jak krok po kroku podchodzić do nawiązywania relacji biznesowych.
To co najbardziej mi się podobało, to fakt, że Beata wykorzystuje każdą minutę spotkania żeby przekazać maksimum informacji. Znała odpowiedź na każde moje pytanie i mówiła w sposób konkretny, taki, który dociera do sedna sprawy.

Michał Sobczyk, Klient, Warszawa

Beato, chciałem się pochwalić, swoją 100% skutecznością w spotkaniach o pracę:) Byłem na jednej rozmowie i przyjęli mnie:) Dziękuję za pomoc w napisaniu CV i LM. Będę Cię polecał znajomym.
Michał Trzciński, Klient, Warszawa

Kiedy i gdzie?
15 października 2011

Szkolenie odbędzie się w Warszawie (dokładne miejsce będzie podane osobom zainteresowanym w terminie późniejszym), godz. 10.00-17.00

Za ile?
250 zł

Uczestnicy szkolenia otrzymują 50% zniżki na usługę stworzenia profesjonalnego CV i/lub LM.

W cenę wliczone są: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz lekki catering na szkoleniu.

Zarezerwuj miejsce pisząc na maila: beata@coachingkariery.pl i podając swój numer telefonu.
Agata S.

Agata S. Asystentka Dyrektora
Generalnego

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo!

Serdecznie zapraszam na szkolenie:

PODSTAWY TWORZENIA APLIKACJI WINDOWS PHONE,

które odbędzie się 7 października w Warszawie.

Opis wydarzenia

Aplikacje na urządzenia mobilne stały się w ostatnich latach dość potężnym narzędziem dla firm w procesie rozwoju. Jeszcze kilka lat temu mogliśmy jedynie tworzyć proste aplikacje w środowisku Java. W tym momencie mamy szereg możliwości, aby tworzyć aplikacje, a nawet całe systemy, które są zaawansowane technologicznie, estetyczne i użyteczne. Rośnie też liczba użytkowników tego typu aplikacji. Już około 15% procent Polaków posiada urządzenia typu smart fon. Jednym z najpopularniejszych systemów operacyjnych na urządzenia mobilne jest produkt firmy Microsoft – Windows Mobile oraz jego następca – Windows Phone. Właśnie z tematem tworzenia aplikacji na te systemy zmierzymy się na spotkaniu.

Na szkoleniu uczestnicy zostaną zaznajomieni z tematyką tworzenia aplikacji na urządzenia mobilne, działające na systemie operacyjnym Windows Phone. Poznają m.in. środowisko programistyczne, w którym te aplikacje są tworzone, sposób projektowania aplikacji, zarówno od strony wizualnej, jak i funkcjonalnej oraz podstawy programowania aplikacji.

Każdy z uczestników zaprojektuje oraz stworzy własną (działającą!!!) aplikację, którą będzie mógł następnie rozwijać.

Jeśli wystarczy czasu, rozpoczniemy temat wykorzystywania w aplikacjach baz danych. Na spotkaniu nie jest wymagane posiadanie urządzeń z systemem Windows Phone. Wszystkie aplikacje będą testowane na emulatorze, choć oczywiście możliwe będzie też uruchomienie swojej aplikacji na swoim „fizycznym” urządzeniu.

Cele szkolenia
Celem szkolenia jest zaznajomienie uczestników z aplikacjami mobilnymi, możliwościami jakie oferują i jednocześnie ograniczeniami i problemami[] związanymi z tworzeniem tego typu oprogramowania. Założeniem tego warsztatu nie jest wyszkolenie naszych gości na profesjonalnych programistów, a jedynie poznanie specyfiki procesu tworzenia aplikacji na urządzenia przenośne, z systemem Windows.

Szkolenie przeznaczone jest dla:
- Specjalistów ds. rozwoju
- Menedżerów
- Analityków biznesowych
- Analityków systemowych
- Inżynierów zapewniania jakości
- Wszystkich osób zainteresowanych rozwojem rynku aplikacji na urządzenia mobilne i możliwościami jakie one oferują.

CENA
Koszt szkolenia: 800 PLN/ osoba* + 23% VAT

W ramach szkolenia zapewniamy:
- przerwy kawowe
- obiad
- materiały szkoleniowe
- certyfikat ukończenia szkolenia
(nie zapewniamy miejsca noclegowego oraz parkingu)

RABATY

Nr / Typ rabatu / Wysokość rabatu
1 / Uczestnictwo w poprzednich szkoleniach SQAM / 5%
2 /Rejestracja dwóch osób z Firmy / 5%
3 / Rejestracja trzech osób z Firmy / 10%

Szczegółowa agenda oraz formularz rejestracyjny: http://sqam.org/podstawy-tworzenia-aplikacji-windows-p...

Kontakt:
Agata Sobkowska
Specjalista ds. organizacji szkoleń
tel: 22 427 36 93
fax: 22 244 24 59
e-mail: agata.sobkowska@sqam.org

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Paulina Kierzek-Trzeciak

Paulina Kierzek-Trzeciak doktor
literaturoznawstwa,
trenerka rozwoju
osobistego i ...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Zapraszamy do Łodzi na warsztat:

SZLIFOWANIE DIAMENTU – POTENCJAŁ OSOBISTY DROGĄ DO SUKCESU ZAWODOWEGO

Pracujesz?

Pracowałeś?

Zamierzasz kiedykolwiek podjąć jakąkolwiek aktywność zawodową???


Jeśli tak, to ten warsztat jest dla Ciebie. Niezależnie od wieku, wykształcenia czy doświadczenia zawodowego możesz spróbować odkryć swoje predyspozycje zawodowe, wynikające z Twojego osobistego potencjału.

Pomoże Ci w tym warsztat „Szlifowanie diamentu”, podczas którego:
- przyjrzysz się sobie
- odkryjesz swoje mocne strony
- obalisz negatywne przekonania na swój temat
- nauczysz się myśleć i mówić o sobie dobrze
- wzmocnisz poczucie własnej wartości
- oswoisz sytuację przyjmowania komplementów
- przyjrzysz się swojej sytuacji zawodowej
- wyznaczysz potencjalne drogi rozwoju zawodowego

Na warsztat zapraszamy:
- poszukujących swojej drogi zawodowej
- planujących zmianę pracy lub zawodu
- bezrobotnych, którzy szukają najodpowiedniejszej dla siebie pracy
- pracujących, ale nie do końca zadowolonych ze swojej sytuacji zawodowej
- powracających do pracy i potrzebujących rozbiegu
- stojących przed decyzją o wyborze zawodu
- studentów, którzy czują, że sama wiedza to za mało
- chcących odkryć własny potencjał :)

Warsztat prowadzi Paulina Kierzek-Trzeciak – osoba zdecydowanie znająca swoje mocne strony i kochająca swoją pracę :)

NAJBLIŻSZY TERMIN:
26-27 listopada 2011
sobota, godz. 10-18
niedziela, godz. 9-17

CENA za 16-godzinny warsztat: 210 zł
Dowiedz się, jak skorzystać z promocji.

WIĘCEJ NA:
http://www.crearte.com.pl/szlifowanie_diamentu.php

DODATKOWE INFORMACJE I ZAPISY:
e-mail: kontakt@crearte.com.pl
tel. 501 340 704

ZAPRASZAMY!!!

Ilość miejsc na warsztatach jest ograniczona, dlatego prosimy o zapisy (mailowo lub telefonicznie) - także osoby, które klikną "Wybieram się" przy opisie spotkania.

Strona spotkania na GL: http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztat-szlifowani...

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Jak zmienić pracę? - czyli aktywne poruszanie się po rynku pracy

Jeżeli to czytasz, prawdopodobnie jednym z Twoich celów jest znalezienie pracy, z której będziesz czuć pełną satysfakcję. Jeżeli należysz do osób, które co jakiś czas postanawiają sobie, że zmienią pracę na lepszą, lecz jeszcze tego nie zrobiły – zapraszam Cię na szkolenie, które ułatwi Ci realizację Twojego postanowienia.

Zacznij nowy rozdział w swoim życiu zawodowym!

Dla kogo jest to szkolenie:
* Pracownicy korporacji (i nie tylko), którzy mają dość obecnej pracy i chcą ją zmienić
* Osoby, które nie mają obecnie pracy i bezskutecznie szukają jej od jakiegoś czasu
* Osoby pragnące nauczyć się skutecznie poruszać po obecnym rynku pracy
* Osoby które preferują aktywne działanie od narzekania

Czego nauczysz się na szkoleniu:
* Konkretnych sposobów na aktywne poszukiwanie pracy w dzisiejszych czasach (UWAGA! Przeglądanie pracuj.pl i wysyłanie ofert to zaledwie ułamek tego, co możesz robić! Nie rezygnuj z innych możliwości pozyskania pracy!)
* Zachowań sprzyjających Twojemu wizerunkowi na rynku pracy
* Jak ma wyglądać i co ma zawierać skuteczne CV oraz LM
* Wykorzystywania serwisów społecznościowych w taki sposób, aby działały na Twoją korzyść podczas poszukiwania pracy
* Odpowiadać na trudne pytania na rozmowie rekrutacyjnej, z korzyścią dla siebie

Kto poprowadzi to szkolenie?
Beata Rzepka - coach kariery i trener z doświadczeniem korporacyjnym, autorka książki "Kariera pod kontrolą. Jak zmienić swoje życie zawodowe na lepsze", od 2008 roku skutecznie pomaga swoim klientom znaleźć wymarzoną pracę, zmienić branżę albo poradzić sobie z problemami związanymi z pracą i życiem zawodowym.

Wziąłem udział w godzinnej konsultacji dotyczącej efektywnego, aktywnego szukania pracy. Otworzyło mi to oczy i rozwinęło mnie bardziej niż wielogodzinne czytanie blogów i książek o karierze. Przede wszystkim dowiedziałem się jak skutecznie dzielić swoje wysiłki na te działania, które przynoszą najlepsze rezultaty. Uświadomiłem sobie jak ważną sprawą jest skuteczny networking i kreowanie wizerunku w mediach społecznościowych. Dostałem konkretne instrukcje, jak krok po kroku podchodzić do nawiązywania relacji biznesowych. To co najbardziej mi się podobało, to fakt, że Beata wykorzystuje każdą minutę spotkania żeby przekazać maksimum informacji. Znała odpowiedź na każde moje pytanie i mówiła w sposób konkretny, taki, który dociera do sedna sprawy.
Michał Sobczyk, Klient, Warszawa

Beato, chciałem się pochwalić, swoją 100% skutecznością w spotkaniach o pracę:) Byłem na jednej rozmowie i przyjęli mnie:) Dziękuję za pomoc w napisaniu CV i LM. Będę Cię polecał znajomym.
Michał Trzciński, Klient, Warszawa

Kiedy i gdzie?
26 listopada 2011

Szkolenie odbędzie się w Warszawie, ul. Gwiaździsta 7b/12, godz. 10.00-17.00

Za ile?
450 zł
UWAGA! Dla czytelników newslettera Coaching Kariery cena wynosi tylko 119 zł! Zapisz się już teraz na newsletter na stronie głównej http://CoachingKariery.pl i skorzystaj ze zniżki!

Uczestnicy szkolenia otrzymują 50% zniżki na usługę stworzenia profesjonalnego CV i/lub LM.

W cenę wliczone są: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz lekki catering na szkoleniu.

Zarezerwuj miejsce pisząc na maila: beata@coachingkariery.pl i podając swój numer telefonu.

Temat: Ogłoszenia

Propozycja dla wszystkich, którzy chcieliby zmienić pracę, znaleźć nową, rozejrzeć się po rynku pracy oraz dla tych, którzy chcieliby poznać rozmowę rekrutacyjną "od podszewki". Zapraszam na przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej - trening interaktywny, podczas którego:będziesz mógł:
• Profesjonalnie przygotować się do poszukiwania nowej pracy
• Zdobyć wiedzę na temat aktualnych metod stosowanych przez
pracodawców podczas rekrutacji i selekcji kandydatów
• Nabyć praktyczne umiejętności prowadzenia rozmowy rekrutacyjnej
z nowym pracodawcą
------------------------------------------------------------------------------
W programie:
1. Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej – Na co rekruter zwróci
uwagę?
2. Struktura spotkania rekrutacyjnego – Jaki powinno mieć przebieg?
3. Najczęściej zadawane pytania – O co i dlaczego zapytać może rekruter?
4. Błędy w rozmowie rekrutacyjnej – jak ich uniknąć?
5. Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami – Jakie trudności możesz
napotkać?
6. Metody doboru i selekcji pracowników (Asessment Center, próbka
pracy, testy psychologiczne) – Jak się do nich przygotować?
7. Aplikują setki innych osób - Jak pokonać konkurentów?
8. Trening: Udział w rozmowie kwalifikacyjnej

Zajęcia mają charakter interaktywny: dyskusja, wymiana doświadczeń, ćwiczenia, trening i praktyczne wskazówki.
------------------------------------------------------------------------------
Terminy:
• Wtorek, 13 grudnia 2011r. w godzinach 15.00 – 21.00
• Sobota, 17 grudnia 2011r. w godzinach 10.00 – 16.00
------------------------------------------------------------------------------
Wielkość grupy:
• minimalna liczba uczestników, jaka jest konieczna do uruchomienia
warsztatu to 8 osób
• maksymalna liczba uczestników, to 16 osób
------------------------------------------------------------------------------
Cena:
• jedna osoba 160zł
• płatność do 6 grudnia 2011 (numer konta zostanie przesłany mailem po
otrzymaniu zgłoszenia)
------------------------------------------------------------------------------
Cena obejmuje:
• czynne uczestnictwo w treningu:)
• kawę, herbatę i ciastka
• materiały
------------------------------------------------------------------------------
Zgłoszenia:
• proszę kierować na adres: nowekierunki1@gmail.com
• zapisy przyjmujemy do 6 grudnia 2011
------------------------------------------------------------------------------
Zajęcia poprowadzi:
Agnieszka Grzymkowska – Job Coach • Trener Biznesu • Psycholog.
Absolwentka Psychologii Społecznej SWPS • Studentka Studiów Podyplomowych SWPS na kierunku Job Coaching • Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie sprzedaży, szkoleń i zarządzania sprzedażą, wyniesione z branży finansowej.
------------------------------------------------------------------------------
Zapraszamy do wspólnej pracy:)
Joanna Motylska-Komsta

Joanna Motylska-Komsta Trener skuteczności
osobistej,
milosniczka sztuki

Temat: Ogłoszenia

Postanowienia noworoczne – tajemnica ich spełniania

Zbliża się Nowy Rok, a wraz z nim nowe wyzwania i możliwości. Ten czas skłania nas do refleksji i przemyśleń oraz snucia planów na przyszłość. Aby prawidłowo wyrażać życzenia noworoczne, wystarczy znać instrukcję ich planowania.

Zapraszam serdecznie na spotkanie, pozwalające dowiedzieć się, jak efektywnie i satysfakcjonująco wykorzystać zbliżający się Nowy Rok, angażując marzenia do realizacji swoich celów.

Sprawdź, czy jesteś posiadaczem dobrze sformułowanych celów, które mogą szybko przynieść oczekiwane rezultaty.

Na spotkaniu dowiesz się:
• Od czego zacząć planować postanowienia lub życzenia
• Jak tworzyć postanowienia wg zasad - struktura budowania życzeń (nie tylko noworocznych);
• Sprawdzisz, kiedy życzenia się nie spełniają;
• Poznasz praktyczne ćwiczenie z zakresu konstruowania życzenia.

Spotkanie jest bezpłatne i skierowane do wszystkich osób, chcących poznać praktyczną stronę konstruowania życzeń (celów).

Możesz sprawić, że Nowy Rok będzie wyjątkowy i obfitujący w sukcesy.

Prowadzenie: Joanna Motylska-Komsta, trener skuteczności osobistej.

Termin: 14.12.2011 (środa) godz. 18.30 do 19.30

Miejsce: Gabinet Dobrego Samopoczucia, ul. Grabiszyńska 281 pok. 112, I piętro
(Budynek FAT), Wrocław

http://dobresamopoczucie.pl

Zgłoszenia:
e-mail: info@dobresamopoczucie.pl tel.: 509 376 727

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam Wszystkich,

Chętnie podejmę współpracę w zakresie szkoleń z m.in. prawa własności intelektualnej.
Szczegóły i kontakt w profilu.

Pozdrawiam
Marta Lampart

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Cześć!

Postanowiłem zmienić prace, jeśli przyszłoby komuś z Was coś na myśl - to będę wdzięczny za informację.

Pozdrawiam - Grzegorz

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam
Poszukuje pracy gdzie mogę wykorzystać doświadczenie w bankowości, obsłudze klienta i wykształceniu. Poszukuje pracy w Białymstoku ale jestem osoba mobilna i skłonną do częstych delegacji. Obszary w jakich poszukuje pracy to koordynacja działu sprzedaży, kontrola, audyt. Nie wykluczam również wyjście po za sektor bankowy.
Zapraszam do mojego profilu i kontaktu.
Będę wdzięczna za jakąkolwiek informacje.
Pozdrawiam
A.G.
Grzegorz O.

Grzegorz O. Mobilny doradca,
przedsiębiorca
społeczny,
kreatywny czł...

Temat: Ogłoszenia

Nie będę się reklamowa wystarczy polubić i udostępnić u siebie. Już w ten sposób bardzo mi pomożecie. Kocham pracować facebook.com/kochampracowac

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Jak się wyróżnić na rynku pracy, czyli skuteczne CV i LM

Być może już od pewnego czasu szukasz pracy i nie jesteś zapraszany na rozmowy kwalifikacyjne. A może dopiero planujesz zmienić pracę i nie wiesz jak się za to zabrać. W obu tych przypadkach warto poznać zasady tworzenia skutecznych i profesjonalnych dokumentów aplikacyjnych.

CV i list motywacyjny są pierwszym Twoim kontaktem z potencjalnym pracodawcą. W czasie swojej edukacji prawdopodobnie nie miałeś za wiele możliwości nauczenia się tego, w jaki sposób pisać CV i LM, tak, by podkreślać swoje atuty, pokazywać sukcesy i mocne strony. Robiłeś więc to, co dyktowała Ci intuicja: tworzyłeś spis swoich dotychczasowych pracodawców z nadzieją, że tym razem uda Ci się zrobić dobre wrażenie w czasie rekrutacji. To błędne działanie. Potrzebujesz czegoś bardziej skutecznego.

W dzisiejszych czasach CV to Twoja ulotka reklamowa, która musi sprzedać Twoje kompetencje i osobowość. Na pewno wiesz jak ciężko jest zachęcić za pomocą ulotki do zainteresowania się produktem. Czas to zmienić! Zainwestuj 3 godziny i naucz się sprzedawać swoje kompetencje w dokumentach aplikacyjnych, aby w przyszłości już nigdy nie popełniać błędów, z których być może nawet nie zdajesz sobie sprawy, i aby w końcu zdobyć wymarzoną pracę!

Dla kogo jest to szkolenie:

* Dla tych, którzy od dłuższego czasu poszukują pracy, lecz nie są zapraszani na rozmowy kwalifikacyjne.
* Dla tych, którzy swoje ostatnie CV pisali w latach 90-tych
* Dla tych, którzy nigdy nie mieli okazji tworzyć dokumentów aplikacyjnych
* Dla tych, którzy chcą nauczyć się lepiej prezentować swoje atuty i tuszować niedoskonałości na pierwszym etapie rekrutacji, jakim jest wysyłanie dokumentów.
* Dla tych, których myśl o napisaniu listu motywacyjnego napawa niechęcią albo paniką.

Zakres szkolenia - oto, czego się dowiesz:

* Jak sprawić, by Twoje dokumenty wyróżniły się wśród wielu innych.
* Jak dopasować dokumenty do konkretnego stanowiska.
* W jaki sposób podkreślać swoje atuty i ukrywać niedoskonałości.
* Jak zwracać uwagę rekrutera na to, co chcesz i odwracać ją od tego, czego nie chcesz.
* Co będzie działać na Twoją korzyść, a co nie.
* Co powinien zawierać list motywacyjny.

Kto poprowadzi to szkolenie?

Beata Rzepka - coach kariery i trener, autorka książek „Kariera pod kontrolą” oraz „Kariera na wysokich obcasach”, właścicielka firmy SELF, zajmującej się prowadzeniem coachingów indywidualnych, szkoleń grupowych z zakresu rozwoju kariery oraz kompetencji osobistych. Swoje doświadczenia zawodowe zdobywała między innymi w olbrzymich, niejednorodnych i wyjątkowo wymagających korporacjach. Jako coach kariery od 2008 roku skutecznie pomaga swoim klientom znaleźć wymarzoną pracę, zmienić branżę albo poradzić sobie z problemami związanymi z pracą i życiem zawodowym.

Kiedy i gdzie?
11 marca 2012, w godz. 10.00-13.00
Warszawa, ul. Dobra 53/7

Za ile?
Cena za szkolenie wynosi 90 zł

W cenę wliczone są: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz lekki catering na szkoleniu (kawa, herbata, woda, ciastka).

Zarejestruj się już teraz pisząc na adres: beata@coachingkariery.pl i podając swój numer telefonu.

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Zbigniew Piotr Kotarba

Zbigniew Piotr Kotarba Redaktor naczelny,
Pozytywny Portal
Informacyjny
www.pols...

Temat: Ogłoszenia

czy ktoś wie o ofercie pracy dla biotechnologa? Najlepiej w Krakowie lub okolicach...

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Kamila Lachowicz

Kamila Lachowicz Specjalista ds. HR /
Trener Kreatywności

Temat: Ogłoszenia

Szukasz pracy
Marzysz o zmianie pracy
Jesteś absolwetnem szkoły wyższej,
średniej lub policealnej
Chcesz rozwijać swoją karierę zawodową

- weź udział w szkoleniu z projektowania CV!

Oława – Szkoła Językowa El Dorado Cultural Center
28 lipca 2012 r. | 9:00-17:00

Podczas 8-godzinnego warszatu nauczysz się:
jak stworzyć oryginalne CV
jak zaprezentować swoje kompetencje i osiągnięcia
jak uzyskać informację zwrotną od przełożonego, kolegów, klientów
jak uniknąć błędów w trakcie tworzenia CV
jak rozpocząć pisanie listu motywacyjnego
dlaczego warto wyróżnić się dobrym CV

Cena szkolenia obejmuje:
· 8-godzinne spotkanie warsztatowe
· Wybrany wzór CV w formacie .doc lub .docx
· Konsultację powarsztatową przy tworzeniu CV
· 20% zniżki na usługi w PogotowieCV
· 20% zniżki na usługi w PogotowieCV dla trzech zarekomendowanych przez uczestnika osób

Trenerzy:
Kamila Lachowicz – rekruter, szkoleniowiec, pracownik małych firm i wielkich korporacji, twórca PogotowieCV, trener kreatywności
Agnieszka Dębska – pracownik działu Administracji Personalnej międzynarodowej korporacji, rekruter, szkoleniowiec, podróżnik, miłośnik kultury amerykańskiej

Więcej o PogotowieCV: http://www.favore.pl/341404_napisze-cv-na-pogotowiecv-...

Zgłoszenia na pogotowieCV@gmail.com do 25 lipca 2012 r.
Cena: 120 zł
Liczba uczestników: 5 - 15 osób

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Codziennie nowe oferty dla szukających pracy studentów i nie tylko są zamieszczane na stronie

http://www.planpraca.pl/

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Może szukając pracy przyda Ci się to co możesz tutaj znaleźć? http://kursy-izywork.pl

Następna dyskusja:

Najśmieszniejsze ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do