Temat: Ogłoszenia

Tutaj umieszczamy ogloszenia majace jakis zwiazek z rynkiem pracy
np. informacje o szkoleniach, ciekawych inicjatywach czy innych
wydarzeniach.

Przypominam jednoczesnie, ze regulamin GL nie zezwala na
umieszczanie ogloszen rekrutacyjnych, ktore beda kasowane bez
uprzedzenia. Dziekuje za wyrozumialosc.
Michał Bloch

Michał Bloch MCC ICF, Mentor
Freelancerów
/www.wolnylancer.pl
Mentor...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

TADO Partners mają przyjemność zaprosić Państwa na 1. spotkanie z cyklu „Pomarańcza w skórce jabłka, czyli jak odkrywać i korzystać z własnych zasobów”, które odbędzie się dn. 4 lutego 2011r. w Sali Szkoleniowej przy ul. Kierbedzia 4 w Warszawie w godz. 17:00-21:00.

Cykl spotkań ma na celu:
- wspieranie uczestników w uświadamianiu sobie własnego potencjału,
- naukę autocoachingu,
- doświadczanie narzędzi stymulujących wyznaczanie i osiąganie zuchwałych celów, podnoszących motywację, wspomagających poszukiwanie wartości, wykorzystywanie własnej wyobraźni do pracy nad sobą,
- stworzenie okazji do doświadczenia procesu jako klient w coachingu,
- promocję coachingu jako narzędzia wspierającego rozwój.

W programie spotkania nr 1:
- kreowanie wizji tego, co chciałbym osiągnąć;
- ustalanie celów i podcelów,
- wartości a cele;

Koszt udziału w spotkaniu:
60 PLN/za osobę (w tym tzw. serwis kawowy)

Sprawdź osobiście jak działa coaching – niezwykłe narzędzie pomocne w pracy nad własną skutecznością – cykl spotkań ma charakter odbywania z coachem sesji coachingowych. Spotkania będą odbywały się co 2-3 tygodnie.

Zapraszamy!

Spotkania poprowadzą:

Michał Bloch – certyfikowany coach CoachWise, trener biznesu, psycholog.
Katarzyna Wójcik – coach umiejętności, trener biznesu, socjolog.

Więcej o prowadzących spotkanie można znaleźć na stronie http://tadopartners.pl ,na której znajdziecie Państwo również referencje i opinie naszych klientów, a także w profilach Michała i Katarzyny na portalu Goldenline.pl:
http://www.goldenline.pl/katarzyna-wojcik58
http://www.goldenline.pl/michal-bloch2

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

SZKOLENIE

Link: "Zarządzanie sobą w czasie"
Autor: Marcin Godlewski
Cena: 27zł.

Opis

"Czas to pieniądz", kto z nas nie zna tego przysłowia? Niestety bardzo często nam go brakuje, przez co niemożliwe staje się spełnienie wszystkich założonych sobie celów. Głównym tego powodem jest zła organizacja własnych działań oraz nieumiejętność wykorzystania narzędzi, które mogłyby nam w tym pomóc. Jak często zdarza Wam się niezdążyć z wykonaniem wszystkich zaplanowanych działań? Jak często musicie wybierać między różnymi czynnościami wiedząc, że na wszystkie nie starczy Wam czasu?

Z pomocą przychodzi wysoko ocenione przez ludzi z branży szkolenie Marcina Godlewskiego, dzięki któremu dowiecie się jak skutecznie planować własny czas, by skutecznie wykonać założone cele. W trakcie 45 minutowego szkolenia Marcin przedstawia również szereg narzędzi, pozwalających nam zarządzać czasem tak by osiągać jak najwyższą efektywność w pracy. Dzięki temu praktycznemu kursowi dowiecie się także jak wykonywać rzeczy niemożliwe, pokonując własne ograniczenia.

Jest to jedno ze szkoleń które możemy polecić naprawdę każdemu. Wiedza w nim zawarta pozwala nie tylko skuteczniej zaplanować własny czas pracy, lecz także podnieść jej efektywność i samozadowolenie z uzyskanych efektów.


Obrazek
Joanna Motylska-Komsta

Joanna Motylska-Komsta Trener skuteczności
osobistej,
milosniczka sztuki

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na Odsysanie stresu – trening dobrego samopoczucia z elementami śmiechoterapii.

Poznasz zestaw ćwiczeń, które pomogą Ci pozbyć się uczucia nagromadzonego stresu. Prosto, łatwo i przyjemnie.

W zestawie: relaksacja myśli, relaksacja ciała, redukujące stres podejście do problemu, wywoływanie sympatii i uśmiechu wewnętrznego.

Termin: 24.02.2011 czwartek, godz. 19.00 – 19.45

ul. Grabiszyńska 281 (w biurowcu FAT), Wrocław, Gabinet Dobrego Samopoczucia – pok. 112.

Śmieszna cena: 24.97 zł. Rabat 20% (19,97 zł) dla stałych klientów oraz osób, które przyjdą z osobą towarzyszącą.

Zgłoszenia: info@dobresamopoczucie.pl, http://dobresamopoczucie.pl
Agata S.

Agata S. Wodzirej,
wokalistka,
Instruktor Rytmiki

Temat: Ogłoszenia

Joanna Motylska-Komsta:
Zapraszam na Odsysanie stresu – trening dobrego samopoczucia z elementami śmiechoterapii.

Poznasz zestaw ćwiczeń, które pomogą Ci pozbyć się uczucia nagromadzonego stresu. Prosto, łatwo i przyjemnie.

W zestawie: relaksacja myśli, relaksacja ciała, redukujące stres podejście do problemu, wywoływanie sympatii i uśmiechu wewnętrznego.

Termin: 24.02.2011 czwartek, godz. 19.00 – 19.45

ul. Grabiszyńska 281 (w biurowcu FAT), Wrocław, Gabinet Dobrego Samopoczucia – pok. 112.

Śmieszna cena: 24.97 zł. Rabat 20% (19,97 zł) dla stałych klientów oraz osób, które przyjdą z osobą towarzyszącą.

Zgłoszenia: info@dobresamopoczucie.pl, http://dobresamopoczucie.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

ZAPRASZAMY NA SZKOLENIE
Jak za pomocą kilku kroków zyskać podstawowe umiejętności i kompetencje trenera?

--->>>Zapisz się na stronach 9 Golden Group


Obrazek


Pracodawcy wymagają od nas coraz więcej, ciągle podnosimy swoje kwalifikacje, aby stać się jeszcze lepszymi w tym, co robimy na co dzień. Umiejętność prowadzenia grupy, asertywność i wrażliwość komunikacyjna, urastają nam do rangi kluczowych niemal w każdej profesji, jaką wykonujemy.

Jak może wyglądać Twoje życie, gdy podniesiesz kwalifikacje z zakresu umiejętności społecznych, gdy będziesz wiedział jak efektywnie poprowadzić negocjacje, jak lepiej się komunikować i jak być bardziej asertywnym w kontaktach z innymi.

Co będziesz mógł zmienić w swoim życiu i otoczeniu?

Na ile podniesie się Twoja wartość w oczach pracodawcy, jeśli zyskasz odpowiednie kwalifikacje z zakresu prowadzenia warsztatów i szkoleń, chociażby w podstawowym zakresie.

Zastanów się na spokojnie: prowadzisz szkolenia, traktujesz to jako dodatkowe źródło dochodu, rozwijasz się, podnosisz kwalifikacje, dostajesz awans – czy nie warto?

Zatem czego się nauczysz i co zyskasz przychodząc na szkolenie:
---> Poznasz, czym jest zawód trenera oraz istotę procesu prowadzenia szkoleń,
---> Zrozumiesz, czym są podstawowe metody pracy trenera,
Usłyszysz o podstawowych stylach uczenia się,
---> Będziesz wiedział, jak udzielać informacji zwrotnej,
---> Zobaczysz na własne oczy jak prowadzić dyskusję, warsztat, jak stosować lodołamacze, analizę przypadków i wiele innych przydatnych umiejętności,
---> Zapoznamy Cię z trudnymi sytuacjami w pracy trenera oraz ze specyficznym słownictwem trenerskim,
---> Doświadczysz istoty negocjacji,
---> Będziesz wiedział, czym jest asertywność i jak ją stosować w życiu codziennym,
---> Zwiększysz swoją pewność siebie,
---> Podniesiesz kwalifikacje i staniesz się bardziej atrakcyjny na rynku pracy,
---> Poznasz podstawowe zagadnienia z zakresu komunikacji,
---> Wreszcie będziesz przygotowany w podstawowym zakresie do prowadzania warsztatów i krótkich szkoleń.


Obrazek


Wyobraź sobie, że jesteś w sali szkoleniowej, słyszysz szmer rozmów, lecz w pewnej chwili wszystko ucichło. Widzisz go… Wyszedł na środek, pewnym krokiem stanął, uśmiechnął się i zaczął mówić. Wszyscy słuchają, jakby z jego ust płynęła najpiękniejsza muzyka. Twoja ciekawość narasta z każdą sekundą, tak jakbyś czytał najlepszą powieść w Twoim życiu. Siedzisz oczarowany, wręcz hipnotyzuję Cię aura tego wydarzenia. Co chwilę pada salwą gromkiego śmiechu. Emocje potęgują się, narastają i stają się coraz bardziej intensywne. Wszyscy patrzą na niego i zaczynają rozumieć, że uczestniczą w czymś wyjątkowym, niemal magicznym.

Tym kimś możesz być i TY!
--->>>Zapisz się na stronach 9 Golden Group

Z najwyższą przyjemnością przedstawiamy Ci szkolenie, które obudzi w Tobie potencjał godny najlepszych trenerów - Trener umiejętności społecznych.

Jeżeli:
---> chcesz podnieść swoje kwalifikacje,
---> szkolisz ludzi lub jesteś zainteresowany karierą trenera,
---> prowadzisz wystąpienia publiczne,
---> interesuje Cię praca społeczna,
---> przymierzasz się do kariery w sektorze publicznym,
---> pragniesz zostać politykiem, mówcą, osobą występującą publicznie
---> albo już jesteś jedną z tych osób... Jesteś we właściwym miejscu.

Podnieś swoje kompetencje, stań się bardziej atrakcyjny na rynku pracy. Podejmij decyzję już teraz!
--->>>Zapisz się na stronach 9 Golden Group

Program szkolenia:
Moduł 1 - Praca Trenera
WPROWADZENIE
---> Istota zawodu trenera oraz istota szkolenia;
---> Predyspozycje psychologiczne do pracy trenera, indywidualny styl pracy trenera;
---> Etyczne problemy w pracy trenera;
--->Etyczne problemy w pracy trenera;

METODY PRACY TRENERA
---> Cykl uczenia się, piramida uczenia się;
---> Zasady udzielania informacji zwrotnej;
---> Metody aktywizacji grupy;
---> Metody prowadzenia zajęć (kontrakt, lodołamacze, ćwiczenia, testy psychologiczne, wykład, prezentacja, odgrywanie ról, dyskusja, analiza przypadku, gry, symulacja);
---> Język trenera;

SYTUACJE TRUDNE W PRACY TRENERA
---> Typologia sytuacji trudnych w pracy trenera;
---> Metody radzenia sobie w sytuacjach trudnych.

Moduł 2 - Trener Umiejętności Społecznych
WPROWADZENIE
---> Umiejętności społeczne – wprowadzenie;

NEGOCJACJE
---> Istota negocjacji, podstawowe zasady negocjacji;
---> Typowe błędy w negocjacjach;
---> Etapy negocjacji oraz style negocjacji;
---> Wykorzystanie przestrzeni w negocjacjach;
---> Wybrane taktyki negocjacyjne;

ASERTYWNOŚĆ
---> Definicja asertywności;
---> Zachowanie asertywne, uległe oraz agresywne;
---> Asertywna odmowa;
---> Asertywne wyrażanie próśb i oczekiwań;
---> Właściwe przyjmowanie opinii innych ludzi;

KOMUNIKACJA
---> Wprowadzenie do komunikacji;
---> Komunikacja werbalna i niewerbalna;
---> Interpretacja komunikatów niewerbalnych;
---> Aktywne słuchanie;
---> Bariery w komunikacji.

Szkolenie jest certyfikowane.


Obrazek


Ten warsztat pozwoli Ci uzyskać szereg zasobów i kompetencji z zakresu umiejętności społecznych. Będziesz umiał zabrać głos, wypowiedzieć się publicznie, zwiększysz pewność siebie i zyskasz sporo dodatkowych umiejętności w zakresie komunikacji społecznej.

Podejmij decyzję:
Tak! Chcę zostać TRENEREM UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNEJ!

Zapisz się już teraz!
--->>>Zapisz się na stronach 9 Golden Group

Termin i miejsce:
Katowice, 12-13 marca 2011, w sobotę i w niedzielę w godz. 10.00-18.00.
Dokładną informację o miejscu szkolenia otrzymasz e-mailowo na 5 dni przed szkoleniem.

Inwestycja:
Tylko teraz w przedpłacie do 5 marca zapłacisz tylko 597 złotych, po tej dacie 747 złotych (w cenę wliczone jest szkolenie, materiały szkoleniowe, catering – napoje, drobne przekąski, słodycze). Skorzystaj już dziś.

Kto prowadzi:
Tomasz Pielichowski – trener, psycholog, ekonomista.
Krzysztof Woow

Krzysztof Woow Software QA manager,
product owner &
business analyst

Temat: Ogłoszenia

Ale tu Państwo spamują..huuu..!A ten wątek to chyba pracy miał dotyczyć a nie szkoleń czy reklam. :-/

Temat: Ogłoszenia

Julka Majewska:
Ale tu Państwo spamują..huuu..!A ten wątek to chyba pracy miał dotyczyć a nie szkoleń czy reklam. :-/

No wiec dlatego mamy ten "przyklejony" watek, a szkolenia zawsze maja cos wspolnego z praca...;)

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Jak zmienić pracę?

Jeżeli to czytasz, prawdopodobnie jednym z Twoich celów jest znalezienie pracy, z której będziesz czuć pełną satysfakcję. Jeżeli należysz do osób, które co jakiś czas postanawiają sobie, że zmienią pracę na lepszą, lecz jeszcze tego nie zrobiły – zapraszam Cię na szkolenie, które ułatwi Ci realizację Twojego postanowienia.

Zacznij nowy rozdział w swoim życiu zawodowym!

Dla kogo jest to szkolenie:

* Pracownicy korporacji (i nie tylko), którzy mają dość obecnej pracy i chcą ją zmienić
* Osoby, które nie mają obecnie pracy i bezskutecznie szukają jej od jakiegoś czasu
* Osoby pragnące nauczyć się skutecznie poruszać po obecnym rynku pracy
* Osoby które preferują aktywne działanie od narzekania

Czego nauczysz się na szkoleniu:

* Konkretnych sposobów na aktywne poszukiwanie pracy w dzisiejszych czasach (UWAGA! Przeglądanie pracuj.pl i wysyłanie ofert to zaledwie ułamek tego, co możesz robić! Nie rezygnuj z innych możliwości pozyskania pracy!)
* Zachowań sprzyjających Twojemu wizerunkowi na rynku pracy
* Jak ma wyglądać i co ma zawierać skuteczne CV oraz LM
* Wykorzystywania serwisów społecznościowych w taki sposób, aby działały na Twoją korzyść podczas poszukiwania pracy
* Odpowiadać na trudne pytania na rozmowie rekrutacyjnej, z korzyścią dla siebie

Kto poprowadzi to szkolenie?

BEATA RZEPKA - Jestem coachem kariery, mam doświadczenie korporacyjne, od 2008 roku skutecznie pomagam moim klientom znaleźć wymarzoną pracę, zmienić branżę albo poradzić sobie z problemami związanymi z pracą i życiem zawodowym.

Wziąłem udział w godzinnej konsultacji dotyczącej efektywnego, aktywnego szukania pracy. Otworzyło mi to oczy i rozwinęło mnie bardziej niż wielogodzinne czytanie blogów i książek o karierze.
Przede wszystkim dowiedziałem się jak skutecznie dzielić swoje wysiłki na te działania, które przynoszą najlepsze rezultaty. Uświadomiłem sobie jak ważną sprawą jest skuteczny networking i kreowanie wizerunku w mediach społecznościowych. Dostałem konkretne instrukcje, jak krok po kroku podchodzić do nawiązywania relacji biznesowych.
To co najbardziej mi się podobało, to fakt, że Beata wykorzystuje każdą minutę spotkania żeby przekazać maksimum informacji. Znała odpowiedź na każde moje pytanie i mówiła w sposób konkretny, taki, który dociera do sedna sprawy.

Michał Sobczyk, klient, Warszawa

Beato, chciałem się pochwalić, swoją 100% skutecznością w spotkaniach o pracę:) Byłem na jednej rozmowie i przyjęli mnie:) Dziękuję za pomoc w napisaniu CV i LM. Będę Cię polecał znajomym.
Michał Trzciński, klient, Warszawa

Kiedy i gdzie?

19 marca 2011 w Warszawie (dokładne miejsce będzie podane osobom zainteresowanym w terminie późniejszym)

Za ile?

do 7 marca: 250 zł
po 7 marca: 350 zł

Uczestnicy szkolenia otrzymują 50% zniżki na usługę stworzenia profesjonalnego CV i/lub LM.

W cenę wliczone są: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz lekki catering na szkoleniu.

Zarejestruj się już teraz pisząc na adres: beata@coachingkariery.pl

http://coachingkariery.pl/jak_zmienic_prace

Miejsce na szkoleniu gwarantuje wpłata na konto:

SELF Beata Rzepka
ul. Gwiaździsta 25/100
01-651 Warszawa
nr konta (mBank): 64 1140 2004 0000 3402 6193 2771

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Jak zmienić oblicze swojego biznesu w zaledwie 6 dni ?
Jak osiągnąć zadowolenie i satysfakcję w każdym aspekcie życia?
Skąd wziąć pomysły i inspirację dla własnego biznesu?


--->>>Zapisz się na stronach 9 Golden Group<<<---


Obrazek

Kiedy po raz pierwszy spotkaliśmy się z NLP, wszystko wydawało się niezwykle, potem zaczęliśmy tego uczyć i dalej widzieliśmy magię płynąca z błyskawicznej zmiany i możliwości jakie niesie skuteczna i efektywna komunikacja. Poprawa relacji, poprawa praktycznie każdego aspektu swojego życia i danie sobie nowych możliwości - to wszystko było jak bajka. Jednak pomimo tych niesamowitych możliwości jakie niosło ze sobą NLP, postanowiliśmy iść o krok dalej i zaczęliśmy się zastanawiać jak wykorzystać to wszystko w biznesie, jak sprawić, aby nasza wewnętrzna efektywność przekładała się na sukces finansowy i poprawę jakości naszego życia? Zaczęliśmy się zastanawiać i… stworzyliśmy coś absolutnie pionierskiego na rynku - NLP W BIZNESIE.

Z pewnością jesteś osobą, której zależy na podniesieniu jakości swojego życia. Idąc do przodu zastanawiasz się, co możesz poprawić, zrobić lepiej, tak aby efektywniej i bardziej skutecznie kierować swoim personelem i zarządzać samym sobą.

Masz ochotę zwiększyć wydajność, chcesz przy zmniejszonym nakładzie pracy w pełni cieszyć się osiąganymi rezultatami. Zawsze zależy Ci na tym, aby osiągnąć jak najlepsze wyniki, dla siebie bądź swoich bliskich więc. . . całe Twoje życie to tak naprawdę jeden niekończący się biznes. . .

Brian Tracy mawia: „Startuj z wizją końca”, a chińskie przysłowie głosi, że: „nawet największa podróż zaczyna się od 1-ego kroku”.

Obrazek

Dlatego też z dumą przedstawiamy Ci szkolenie NLP po polsku, w biznesie i w polskich realiach to połączenie czystego NLP, warsztatu coachingowego oraz umiejętności przemówień publicznych – wszystko w zbilansowanej formie i stanowiące esencję najbardziej istotnych elementów, przygotowane z myślą o tym, abyś podniósł o niebo swoją skuteczność w działaniu i po to aby wyrobić w Tobie nawyki skutecznego i pełnego pasji działania nawet w najbardziej ekstremalnych sytuacjach.

Dla kogo jest to szkolenie?
---> sprzedawców,
---> menadżerów niższego i wyższego szczebla,
---> pracowników działów szkoleń,
---> trenerów wewnętrznych,
---> kierowników przekazujących wiedzę swoim pracownikom,
---> specjalistów chcących poszerzyć swoje spektrum umiejętności,
---> osób zajmujących się profesjonalną obsługą klienta,
---> pracowników działu marketingu
---> studentów wchodzących w świat biznesu i pracy zawodowej
---> każdej osoby zainteresowanej wykorzystaniem NLP w biznesie

--->>>Zapisz się na stronach 9 Golden Group<<<---

Wychodząc na przeciw Twoim oczekiwaniom stworzyliśmy warsztat, gdzie przez 6 dni (2 niezależne zjazdy) nauczymy Cię jeszcze więcej na temat lingwistyki, jeszcze więcej na temat tego jak efektywnie działać, budować, konstruować i perswadować oraz korzystać z prawdziwej lingwistycznej potęgi i nie tylko Twojego świadomego, ale i podświadomego umysłu. To wszystko w polskich realiach i poparte polskimi przykładami. Korzystając z naszego doświadczenia damy Ci prawdziwy dynamit do ręki, abyś w razie gdyby jakieś drzwi były zamknięte i pukanie nie pomogło miał odpowiednie narzędzie perswazji.

Obrazek

UWAGA:
To szkolenie to 5 TRENERÓW, 6 dni intensywnego warsztatu.
To setki przykładów, ćwiczeń i miliony możliwości.


To szkolenie składa się z 2 niezależnych zjazdów:
---> pierwszy poświęcony lingwistyce, perswazji i sztuce wywierania wpływu
---> drugi nakierowany na własną wewnętrzną efektywność i zmianę osobistą

--->>>Zapisz się na stronach 9 Golden Group<<<---

Oto niektóre korzyści płynące ze szkolenia:
---> Dowiesz się jak stosować odpowiednie środki do osiągnięcia zaplanowanych celów;
---> Nauczysz się projektować i analizować swe zachowania według opracowanych i przećwiczonych modeli;
---> Zastosujesz różnorodne techniki pomocne w sprzedaży i prowadzeniu biznesu;
---> Pokażemy Ci jak identyfikować własne zasoby i wzmacniać te wybrane, aby osiągać jeszcze więcej korzyści;
---> Uczestnicy treningu będą potrafili rozpoznać, zweryfikować i ocenić potrzeby swoich klientów;
---> Uczestnicy zostaną zapoznani z efektywnymi modelami wywierania wpływu oraz sposobami radzenia sobie z obiekcjami klientów;
---> Zobaczysz jak finalizować transakcje handlowe z większą skutecznością;
---> Usłyszysz jak stosować modele perswazyjne oraz struktury lingwistyczne w pracy z klientem;
---> Pokażemy Ci jak rozpoznawać style myślowe klientów, stosować dopasowanie na poziomie werbalnym i niewerbalnym (świadoma mowa ciała);
---> Poczujesz i przekonasz jak można umiejętnie oceniać i nawiązywać efektywny kontakt z drugą osobą;
---> Będziesz wiedział jak pomóc sobie w negocjacjach warunków kontraktu, umowy, warunków leasingu, warunków finansowych w pracy i nie tylko;
---> Poczujesz Radzenie sobie ze stresem, trudnymi sytuacjami, niekorzystnymi emocjami, dla jeszcze większej efektywności osobistej;
---> Nauczysz się obrony przed manipulacją.

Przez te wszystkie lata doświadczeń nasi trenerzy nauczyli się radzić sobie ze wszystkimi możliwymi przeciwnościami. Być może są jakieś rzeczy których wydaje Ci się, że nie jesteś w stanie przeskoczyć; być może masz jeszcze jakiś niesfornych klientów z którymi do tej pory nie potrafiłeś sobie skutecznie poradzić. Pokażemy Ci jak odnosić prawdziwe sukcesy na każdej z tych płaszczyzn! dowiesz się jak działać konkretnie, skutecznie i efektywnie celując dokładnie w sam środek tarczy!

Obrazek

Mając skuteczne narzędzia staniesz się prawdziwym asem w swoim fachu, poznając niezwykle skuteczne wzorce komunikacji i najnowsze technologie z dziedziny neurolingwistyki – szybko odkryjesz prawdziwe moce kryjące się w możliwościach jakie niesie ze sobą poprawnie stosowana lingwistyka.

Zatem zapisz się już dziś i poznaj moc BIZNESU w ujęciu NLP!!!

--->>>Zapisz się na stronach 9 Golden Group<<<---

To szkolenie pomoże Ci w:
---> budowaniu profesjonalnego wizerunku w oczach klientów,
---> nabyciu umiejętności koniecznych do pracy z klientem, niezbędnych do prowadzenia efektywnych i skutecznych rozmów handlowych ,
---> wzmocnieniu i rozwinięci posiadanych predyspozycji do pracy z ludźmi,
---> rozpoznaniu i określeniu potrzeb klientów,
---> poznaniu i wyćwiczeniu modeli wywierania wpływu na ludzi oraz modeli lingwistycznych przydatnych w pracy z ludźmi i klientami,
---> identyfikacji własnych zasobów, na których może budować niepowtarzalne i oryginalny przekaz wiedzy i umiejętności,
---> motywacji i automotywacji do pracy,
---> prowadzeniu efektywnej sprzedaży nastawionej indywidualnie pod danego klienta,
---> copywritingu – nabyciu umiejętności formułowania ofert pisemnych
---> rozwoju własnej osoby i wzmocnieniu mocnych stron

Zig Ziglar w jednej ze swoich książek napisał: „Szaleństwem jest robić coś jak dotychczas i oczekiwać innych rezultatów”. Zatem podejmij decyzję już dziś i dołącz do grona osób z lingwistycznym kluczem do serc klientów. Zobacz, że zmieniający się stan konta to tylko dodatek do fantastycznej relacji jaką możesz stworzyć z klientem kreując biznes swoich marzeń.

Obrazek

Ten opis to tylko wierzchołek możliwości jakie pojawiają się przed Tobą. Możesz zapisać się już teraz i dokonać tych wszystkich zmian, lub pozostać w miejscu w którym właśnie się znajdujesz; wówczas nie ma sprawy – żadnych pytań – decyzja o rozwoju to Twoja decyzja.

Zanim jednak się zapiszesz zapoznaj się z programem szkolenia.

Program szkolenia:

BLOK 1 – lingwistyka i perswazja:

DZIEŃ 1
---> Rozpoczęcie.
---> Przedstawienie grupy
---> Czym jest NLP i dlaczego jest ważne w biznesie.
---> Jak pracuje nasz umysł: struktura doświadczeń, nauki, emocji, zachowań.
---> Wstęp do przeprogramowania umysłu i myśli.
---> Rapport. Zbudujesz doskonałą więź z innymi osobami i błyskawicznie zyskasz zaufanie.
---> Systemy reprezentacji i dopasowanie na poziomie lingwistyki.

DZIEŃ 2:
---> Model Miltona. Będziesz umiał wprowadzać w trans, rozmawiać z innymi używając hipnotycznego języka by inspirować, przekonywać i wprowadzać w inne stany świadomości.
---> Elementy erystyki, sofistyki.
---> Łączenie wzorców lingwistycznych dla jeszcze większej skuteczności.
---> Model perswazji delta.
---> Model perswazji omega.

DZIEŃ 3:
---> Metaprogramy. Poznasz jakie preferowane style myślenia mają inne osoby.
---> Wyćwiczysz umiejętność szybkiego rozpoznawania metaprogramów.
---> Poziomy Diltsa – rewelacyjne zastosowania 7 pól logicznych.
---> Jak rozpoznawać wartości na różnych poziomach.
---> Używanie wartości do zmian osobistych i do perswazji. Dowiesz się, czym są wskazówki ruchów gałek ocznych (Eye Accessing Cues) i jak możesz z nich korzystać podczas rozmowy.
---> Kotwice przestrzenne.
---> Podsumowanie 1 bloku szkoleniowego.

BLOK 2 – wewnętrzna efektywność:

DZIEŃ 4:
---> Powtórka z 1-go bloku szkoleniowego i wprowadzenie do 2-go bloku szkoleniowego.
---> Kotwiczenie – zaawansowane strategie kotwiczenia. Odkryj w sobie i innych pilota z guziczkami, zmieniaj emocje w mgnieniu oka bez najmniejszego wysiłku.
---> Precyzyjne zakładanie kotwic. Łączenie kotwic.
---> Kółko doskonałości. Posiądziesz technikę na to, by być kreatywnym, wydajnym i doskonałym w czymkolwiek zechcesz.
---> Poznasz też elementy submodalności.
---> Opanujesz nowoczesne metody ustalania celów i programowania swojej podświadomości do ich spełniania (SMART, POKUSA, TOTE).

DZIEŃ 5:
---> TimeLine – poznaj możliwości jakie niesie ze sobą to narzędzie.
---> Poznasz autorską metodę Radosława Balwierz na programowanie celów.
---> Modelowanie – świadome, podświadome, emocji, wystąpień publicznych, doskonałości.
---> Poznasz możliwości jakie niesie modelowanie emocji i poznasz podstawy kontrolowania energii w Twoim ciele (energia męska, żeńska i logiczna).
---> Nauczysz się łączyć wszystkie techniki dla jeszcze większej skuteczności.
---> Zrozumiesz jak ważne są ćwiczenia w drodze do doskonałości.
---> The Work – rewelacyjna metoda pozwalająca sięgać jeszcze dalej ze zmianą osobistą.

DZIEŃ 6:
---> Dowiesz się jak w najlepszy sposób prezentować się na scenie.
---> Elementy prezentacji: format prezentacyjny, nasted loops.
---> Popracujemy nad połączeniem wszystkich technik w jedną spójną całość.
---> Nauczysz się jak zmieniać i modyfikować wszystkie techniki do bardziej skutecznej pracy.
---> Podsumowanie szkolenia.
---> Zamknięcie.

Szkolenie jest certyfikowane.

Zanim przekonasz się w pełni że to szkolenie jest dla Ciebie chcemy abyś wiedział, że jesteśmy przekonani o skuteczności technik, których uczymy. Wszystko czego Cię nauczymy sami na co dzień wykorzystujemy w życiu prywatnym i osobistym. Dodatkowo przygotowaliśmy kilkanaście bonusów, abyś był absolutnie przekonany, że jest to najwłaściwszy wybór.

--->>>Zapisz się na stronach 9 Golden Group<<<---

Termin i miejsce:
Katowice, 18-20 marca 2011 (zjazd 1), w piątek w godz. 16:00-20:00 w sobotę i w niedzielę w godz. 10.00-19.00.
25-27 marca 2011 (zjazd 2), w piątek w godz. 16:00-20:00 w sobotę i w niedzielę w godz. 10.00-19.00.
Dokładną informację o miejscu szkolenia otrzymasz e-mailowo na 5 dni przed szkoleniem.

Inwestycja:
Tylko teraz w przedpłacie do 4 marca zapłacisz tylko 1970 złotych za oba zjazdy, po tej dacie 2470 złotych (w cenę wliczone jest szkolenie, materiały szkoleniowe, catering – napoje, drobne przekąski, słodycze). Skorzystaj już dziś.
Możesz również wziąć udział w jednym zjeździe (1 lub 2) w cenie 1270 złotych za zjazd (w przedpłacie do 4 marca, a po tej dacie 1570 złotych).

Kto prowadzi:

Obrazek

Główny Trener:
Radosław Balwierz – licencjonowany trener NLP i Hipnozy. Główny trener szkolenia.

Co-Trenerzy:
Michał Izydor - licencjonowany trener NLP.
Norbert Paradowski - licencjonowany trener NLP.

Moduły dodatkowe:
Kacper Bisanz - zajmujący się pozycjonowaniem od 5 lat, właściciel marki Jor.pl, oraz dziesiątek innych stron www. Pozycjonuje z sukcesami polskie i zagraniczne strony.
Waldemar Wierzycki - trener, przedsiębiorca, wieloletni praktyk biznesu.

Asystent:
Tomasz Zębala - asystent.

--->>>Zapisz się na stronach 9 Golden Group<<<---

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam serdecznie do lektury kolejnego już, zimowego numeru magazynu "ROZWÓJ" wydawanego przez Grupę Active Change oraz Instytut Psychoedukacji i Rozwoju Integralnego.

Darmowy plik pdf do ściągnięcia pod adresem:

http://www.activechange.pl/public/_f/Rozwoj/Rozwoj_sty...

Tematem przewodnim bieżącego numeru są działania konsultingowe w obszarze rozwoju kadr.

Można w nim przeczytać między innymi:

- wywiad z konsultantem i coachem, Olgą Rzycką, autorką książek Niezwykła moc zadawania pytań w zarządzaniu ludźmi oraz Menedżer coachem. Jak rozmawiać by osiągnąć rezultat,
- case study z pracy konsultingowej coacha i trenera,

a także zapoznać się z kolejnymi przydatnymi w pracy zawodowej i rozwoju osobistym narzędziami coachingowymi szczegółowo opisanymi przez doświadczonych praktyków coachingu; poczytać refleksje osobiste z zakresu life coachingu oraz recenzje: książki, filmu, wydarzenia rozwojowego.

Życzę inspirującej lektury i zapraszam naszych Czytelników do współtworzenia magazynu.

Pozdrawiam,
Ania Chojowska-Szymańska

____________________________________
Poprzednie numery magazynu:
- http://www.ipri.com.pl/magazyn/wrzesien-pazdziernik201...
- http://www.ipri.com.pl/magazyn/listopad-grudzien2010.pdf
Monika Karmaza

Monika Karmaza Wydawnictwo TADAM,
Redaktor Prowadząca,
Business Partner/...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek
Łukasz Szymańczyk

Łukasz Szymańczyk Contracts Specialist
II, PPD

Temat: Ogłoszenia

Dobry budżet w branży farmaceutycznej – Techniki budżetowania

Obrazek

Wysokiej jakość warsztaty – Skuteczny i dobry budżet dla pracowników branży farmaceutycznej – jak stworzyć taki właśnie budżet??? - warsztaty
Zajęcia prowadzone przez praktyka z ogromnym doświadczeniem zdobytym na kluczowych stanowiskach w polskich i międzynarodowych korporacjach farmaceutycznych.
PROGRAM:
Część I Wprowadzenie
◦ Wstęp
◦ Czym jest budżet?
◦ Proces budżetowy
Część II Analiza P&L a
◦ P&L Przykłady
◦ P&L OTC a P&L RX
◦ Poziomy budżetowania
◦ Podstawowe KPI budżetowe
◦ Techniki budżetowania
Popytowa (Bottom – up)
Odgórna (Top – down)
Część III Budżetowanie – aspekty praktyczne
◦ Budżetowanie sprzedaży
Ex factory
IMS (Sell in)
Consumer off take
◦ Budżetowanie kosztów
Główne pozycje kosztowe
Fazowanie kosztów
Profit Protection
◦ Performance review
◦ Zwrot z inwestycji
Termin:
24 MAJ 2011

Miejsce:
OINPHARMA Sp. z o.o. Al. Jana Pawła II 61/305 - Róg Jana Pawła i Anielewicza, Warszawa

Koszt:
1800 PLN netto

Obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, lunch, przerwy kawowe.
Prowadzący:

Artur Schab – ekspert i doradca w obszarze sprzedaży i marketingu na rynku
farmaceutycznym.
Od 12 lat związany z branżą farmaceutyczną przeszedł przez bardzo wiele
szczebli w strukturze organizacyjnej od Reprezentanta Handlowego do Dyrektora Sprzedaży i Dystrybucji w największej firmie farmaceutycznej w Polsce. Pracując 6 lat dla firmy Loreal uczestniczył od początku w budowaniu sukcesu marki Vichy poprzez wprowadzenie jej do aptek, przekonanie farmaceutów do dobrej ekspozycji i profesjonalnego doradztwa. Będąc szefem trade marketingu odpowiadał za działania promocyjne w aptekach jak też i politykę sprzedażową oraz animowanie najlepszych klientów zrzeszonych w Vichy Partner Club.
W firmie US Pharmacia będącej liderem na rynku leków OTC stworzył dział Trade
Marketingu i zapoczątkował pro konsumencką orientację działań w punkcie sprzedaży. Wdrożył wiele funkcjonujących do dziś inicjatyw jak np. czasopismo dla farmaceutów, programy edukacyjne dla farmaceutów, programy ekspozycyjne itp.. W ostatnim czasie pełnił funkcję Dyrektora Sprzedaży i Dystrybucji w firmie Polpharma odpowiadając zarówno za sprzedaż leków OTC jak też i RX.
Usystematyzował politykę handlowo – promocyjną wokół czterech obszarów:
Dystrybucja, Cena ,Rekoemendacja i Merchandising (DCRM) doprowadzając w ten sposób do optymalizacji wielu inwestycji promocyjnych. Wprowadził z sukcesem na rynek wiele nowych produktów i programów promocyjnych dla aptek indywidualnych , sieciowych i hurtowni zarówno na rynku farmaceutycznym jak też i masowym.

Formularz zgłoszeniowy:
pobierz plik http://www.oinpharma.pl/kontakt/zgloszenie-na-warsztaty/

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Andrzej Pieniazek:
Julka Majewska:
Ale tu Państwo spamują..huuu..!A ten wątek to chyba pracy miał dotyczyć a nie szkoleń czy reklam. :-/

No wiec dlatego mamy ten "przyklejony" watek, a szkolenia zawsze maja cos wspolnego z praca...;)

Zgadzam się z Julką...Bądźmy rzeczowi, albo ogłoszenia w sprawie pracy albo szkolenia, które można w innym wątku umieścić...Nie tworzy się bazy danych na zasadzie bałaganu, każdy sobie, itp., itd. bo inaczej nikt niczego nie odnajdzie, a chyba nie o to chodzi..(aczkolwiek samo słowo "ogłoszenia" nie wskazuje jakoby to były wyłącznie te dotyczące pracy;)
niemniej pozdrawiam szukających:)Ilona P. edytował(a) ten post dnia 24.03.11 o godzinie 21:52

Temat: Ogłoszenia

Ilona P.:
No wiec dlatego mamy ten "przyklejony" watek, a szkolenia zawsze maja cos wspolnego z praca...;)

Zgadzam się z Julką...Bądźmy rzeczowi, albo ogłoszenia w sprawie pracy albo szkolenia, które można w innym wątku umieścić...

No ja nie widze wielkiego sensu chociaz na niektorych grupach jest to faktycznie rozdzielone. Nie wiem jakie moga byc inne "ogloszenia w sprawie pracy" jak same ogloszenia rektutacyjne nie sa dozwolone? Moze od czasu do czasu jakies targi pracy, jakas ciekawa ksiazka...

Poza tym znajac dyscypline piszacych i tak nie ma zadnej gwarancji, ze beda sie regul trzymac. Dodalem przyklejony temat "Linkowania" i jak na razie nikt tam niczego nie umiescil.

Staram sie tez nie ingerowac za bardzo w dyskusje, usuwajac jednak oczywisty spam albo tez tematy czy ogloszeni, ktore z praca nie maja wiele wspolnego.
Anna Marta Wilczkowska

Anna Marta Wilczkowska coach, trener,
doradca,
arteterapeuta

Temat: Ogłoszenia

Warsztaty wsparcia i rozwoju kompetencji handlowych i z zakresu obsługi klienta ZIEMIA OBIECANA w Łodzi
Rekrutacja będzie przedłużona do 13 kwietnia 2011.
Planujemy pierwsze spotkanie w dniu 20 kwietnia o 19 w sali przy ul Legionów - zgodnie z pierwotnym planem.
Zapraszamy serdecznie
Szczegóły - karta zgłoszenia i regulamin dofinansowania... na http://setoctopus.pl
Katarzyna M.

Katarzyna M. DAP Kancelaria
Prawna Business &
Law Firm

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam serdecznie do lektury wiosennego numeru magazynu "Rozwój".

http://www.activechange.pl/public/_f/Rozwoj/Rozwoj_mar...

Tym razem Autorzy zamieszczonych na łamach gazety tekstów zastanawiają się nad fenomenem sukcesu - czym jest sukces? jakie są jego kryteria? czym go mierzyć? jak osiągnąć? co zmienia w życiu i w osobowości człowieka? jak odnieść sukces w obszarze biznesowym, zawodowym, a jak na polu osobistym? czy warto w ogóle rozgraniczać te sfery?

W numerze m.in. wywiad z prezesem prężnie rozwijającej się firmy handlowej, o której bez wątpienia rzec można, że odniosła ogromny, silnie ugruntowany już dzisiaj na rynku sukces. Zarządzający nią pan Zbigniew Kuczyński zdradza, czym dla niego jest sukces oraz w jaki sposób go osiągnął, korzystając z oddolnie wypracowanych strategii, budując od podstaw swój własny styl zarządzania bazujący na lokalnych zasobach i lokalnej kulturze.

Wszystkim coachom, trenerom polecam znakomity tekst Tomka Dulewicza przedstawiający kilka kroków do sukcesu w tym zawodzie.
W dziale coachingowym także kolejne przydatne w coachingu narzędzia oraz case studies.

Wśród refleksji na temat rozwoju osobistego - metaforyczny tekst Ani Wójcik-Krzemień o celu i sukcesie jako procesie, drodze, nieustającym wędrowaniu... do Itaki.

Przyjemnej i inspirującej lektury życzy,
Zespół RedakcyjnyAnia Chojowska-Szymańska edytował(a) ten post dnia 05.05.11 o godzinie 11:19

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Wszystkich informatyków i speców od IT zapraszam na nowy portal Profesja.it
Znajdziecie tam ogłoszenia o pracy dla specjalistów IT z różnych branż oraz możliwość stworzenia swojego profilu IT-speca
Agnieszka K.

Agnieszka K. Rozwój osobisty to
najprzyjemniejsze
hobby

Temat: Ogłoszenia

Warsztaty PRu osobistego i komunikacji(CV, relacje w pracy, kariera)

To normalne, że możesz sobie nie radzić ze swoim PRem.
Nienormalne jest to, że nie próbujesz nic z tym zrobić.

Szukasz pracy, a Twoje CV zostaje bez odpowiedzi?
Masz pracę, ale nie zawsze rozumiesz szefa i współpracowników?
Prowadzisz firmę, a Twoi pracownicy nie potrafią utrzymać klientów i firma przez to traci?

SAWARES przygotował skuteczne warsztaty PRu i komunikacji, dzięki którym wielu już pomyślnie rozwija swoją karierę.

W PROGRAMIE

• jak przygotować CV, żeby rekrutujący chciał je przeczytać
• jak wśród sterty ofert wyłonić najlepszego pracownika
• jak przekonać pracodawcę, że jesteś wart swojej ceny
• jak porozumiewać się z kolegami w pracy i z przełożonymi, by nie tworzyć konfliktów
• jak zmotywować pracowników do budowania lepszych relacji z klientami

Ten problem może dotyczyć kogoś z Twojej rodziny lub znajomych. Możesz im pomóc przekazując informacje.
Zaprasza:
SAWARES
http://sawares.eu

Kiedy?
9-12.09.2011; Kraków

Zapisy:
Paula 609 336 929
pr@sawares.eu


Obrazek

Następna dyskusja:

Najśmieszniejsze ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do