Paweł Leon
Niklas
"Death Before
Dishonor"
Kasia
W.
Project Manager,
analityk; spec od
rozwiązań
niemożliwych
Temat: Humor w Call Center
A nawet "Nic się nie da zrobić, mamy związane ręce".Rozmowa w CC:
Klient: Bo ja prosze pani dostałem tyn kalyndorz.
Operator: Kalendarz? Ale my nie wysyłaliśmy kalendarzy!
K: No jo dostoł, taki na każdy miesiunc i byda płacił...
O: Płacił? Na kalendarz? A, książeczka spłaty rat!
K: No tak i ja byda płacił ino jo nie wim w kierym banku.
Jacek
Krajewski
Emplocity |
Rekrutacja |
Artificial
Intelligence
Temat: Humor w Call Center
Zasłyszane:[Konsultant CC proponujący sędziwej już kobiecie usługi znanego operatora telekomunikacyjnego]:
Konsultant: Proszę mi powiedzieć, jaki posiada Pani abonament?
Kobieta: "Taki ładny, czerwony, na ścianie wisi.."
;-)
Ewa P. Menedżer Produktu
Temat: Humor w Call Center
Słyszałam na wlasne uszy:Operator: - Czy w państwa firmie jest coś takiego jak dyrektor finansowy?
Kasia
W.
Project Manager,
analityk; spec od
rozwiązań
niemożliwych
Temat: Humor w Call Center
- Infolinia xx banku, dzień dobry.- Dzień dobry. Ja dziś tam u Was byłam i chciałabym o coś zapytać.
- Rozumiem, że odwiedziła Pani jedną z naszych placówek. W czym mogę Pani pomóc?
- Bo ja byłam u was i siedziałam tam na lewo od wejścia...
- yyy... Tak, słucham.
-I chciałabym zapytać czy u was nie zostawiłam parasola, taki zielony...
konto usunięte
Temat: Humor w Call Center
HELPDESK (Operator pomaga klientce w instalacji sterowników na komputerze)Operator: Co ma pani w okienku?
Klientka: No... Jak to co?! Kwiatuszki!
Marzena
S.
Dyrektor
Zarządzający,
HILLWAY Szkolenia
biznesowe i dora...
Temat: Humor w Call Center
Mariusz Gabler:
HELPDESK (Operator pomaga klientce w instalacji sterowników na komputerze)
Operator: Co ma pani w okienku?
Klientka: No... Jak to co?! Kwiatuszki!
:))) Rewelacyjne!
Paweł Leon
Niklas
"Death Before
Dishonor"
Temat: Humor w Call Center
Co można usłyszeć pracując w Biurze Obsługi Klienta? Jak się okazuje bardzo wiele ciekawych rzeczy;)konsultant: "poproszę Pana nazwisko"
klient: "moje, czy żony?"
konsultant: "czy mają państwo różne nazwiska?"
klient: "nie"
ja kupiłem dziś kartę tak-tak i nie zdążyłem jej jeszcze zaktywować,ale chyba ją zablokowałem".
klient: "ja mam taki malutki problem"
konsultant: "tak, słucham?"
klient: "zdeptałem swój telefon"
konsultant: "powinien Pan wybierać numery bez zera, proszę pana"
klient: "dokładnie tak robię"
konsultant: "proszę podać mi więc numer jaki pan wybiera"
klient: "072..."
konsultant: "proszę wyjąć z aparatu kartę SIM"
klientka: "nie mogę tego zrobić - ręce mi się trzęsą"
Konrad
K.
Team Leader
Performance
Marketing
Temat: Humor w Call Center
Infolinia bankuklient - Dzień Dobry. Nazywam się J...... Latawiec
konsultant - Dzień Dobry. W czym mogę pomoc?
klient - chciałbym zrobić przelew do........
konsultant - Oczywiście, lecz prosze o odpowiedź na kilka pytań w celu weryfikacji
klient - Dobrze tylko szybko, bo jestem dziś strasznie ZALATANYKonrad K. edytował(a) ten post dnia 17.02.10 o godzinie 14:16
Konrad
K.
Team Leader
Performance
Marketing
Temat: Humor w Call Center
Biuro numerowklient - Dzień Dobry. Szukam numeru w Rybniku
konsultant - Dzień Dobry. Rybnik, Rybnik hmmmm... to gdzieś na pomorzu ???
klient - hmmmmmm... czemu na pomorzu ???
konsultant - bo mi się to z rybami kojarzyKonrad K. edytował(a) ten post dnia 17.02.10 o godzinie 14:16
Temat: Humor w Call Center
Ankieter: Czy w Pani gospodarstwie domowym mieszka mężczyzna w przedziale wiekowym 18 - 34 lat?Respondent: Pani, przeciaż ja w mieście mieszkam!
;P
Monika
Korkuś
WYZWANIA TO MOJA
SPECJALNOŚĆ
Temat: Humor w Call Center
Witam :))Tc TELEKOMUNIKACYJNE - PROBLEM Z INETRNETEM
KONSULTANT: Jaki ma Pan system operacyjny
KLIENT: Windows XP z Krotoszyna :))))))
Kasia
W.
Project Manager,
analityk; spec od
rozwiązań
niemożliwych
Temat: Humor w Call Center
Z innej strony na tym forum, propozycja szkolenia:"Akademia Coachów Wewnętrznych
1. Budowanie DNA coacha, w oparciu o życiowe DNA uczestnika. W oparciu o ich życiowe doświadczenia, mocna, jak i słabe strony"
Myslałam, że od dna trzeba się odbić... a tu się dna buduje w dodatku dna coacha w oparciu o dna uczestników...
Pytanie pomocnicze - ile trzeba wypić by dna się dorobić?
Przemek
Kałuża
Fraud Prevention,
Norwegian Air
Shuttle Polska
Temat: Humor w Call Center
Nasze CC i "kwiatuszki" :)Pasazer & konsultant
1. Nie mam internetu bo mi córka zabrała...
2. Mikrosoft mi się włącza i nie pozwala anulowac rezerwacji…
3.
– Dziendobry,chciałabym się dowiedizec o ktorej startuje mój samolot
- Poprosze nr rezerwacji
- Ja nie mam, tu jest tylko cos takiego – nazwisko, data i godzina lotu
4.
-Czy posiada Pan nr rezerwacji ?
-Nie nie posiadam, bo wie Pani Ja jestem taki zwykły robotnik…
5.
-Poprosze nr rezerwacji
-xxxxxEE dwa razy E na koncu, wie Pan tak jakby dziecko chcialo kupe
6.
-Kiedy moja karta będzie obciagnieta?
7.
-Czy na 22 lutego sa przewidziane mrozy bo nie wiem czy bilet kupowac ?
8.
-Proszę Pani JA mam dwuimienne nazwisko. CO może Pani zasugerowac?
9
- Prosze mi podac aktualny stan cisnienia atmosferycznego dla miasta Poznania
:)
Michał
Szybalski
Architekt Systemów
IT, Comarch S.A
Piotr Sadowski Fotograf
Temat: Humor w Call Center
Perelka ze szwedzkeigo call center:Konsultant - prosze o przeliterowanie hasla dostepu.
Klient - a jak anna
Konsultant - duze czy male ''a''?
Klient - czy ja wiem... takie srednie!
ta sama rozmowa, chwilke pozniej (klient juz rozroznia duze i male litery!):
Klient - b jak barbara, male.
Konsultant (potwierdza) - male b jak barbara
Klient - duze 4.
I jeszcze jeden rodzynek, moj klient:
Klient - prosze o podanie swojego imienia.
Ja - Piotr (klient szwedzki nie zrozumial, wiec zaczynam literowac)
P jak Peter, I jak Ivan, O jak Olaf, T jak Tomas, R jak Robert.
Klient - TO CO TY MASZ PIEC IMION???Piotr Sadowski edytował(a) ten post dnia 24.02.10 o godzinie 21:25
konto usunięte
Temat: Humor w Call Center
Nie wiem czy to śmieszne, ale podaję:Nowy konsultant zaczyna pracę i ma problemy z działaniem systemu i ogólnie obsługą sprzętu. Podczas przyjmowania zgłoszenia coś się popsuło, więc woła swoją o pomoc do swojej liderki:
Konsultant (przerażony): <Imię>! <Imię>! Skrypt mi się spierdolił!
I nie byłoby w tej sytuacji nic dziwnego gdyby konsultant się wyciszył, a... tego nie zrobił.
Po chwili:
Klientka (z wyraźnym zaciekawieniem): Co się panu spierdoliło?
Konsultant uzyskał pomoc, skrypt zaczął działać, klientka dowiedziała się co to jest, rozmowa przebiegała w fajnej atmosferze i wszystko dobrze się skończyło, a była to infolinia reklamacyjna...
Najważniejsza w tej rozmowie była intonacja głosu...Mariusz Gabler edytował(a) ten post dnia 24.02.10 o godzinie 23:33
Krzysztof
W.
profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie
Temat: Humor w Call Center
Mariusz Gabler:Mi się podobało :-)
Nie wiem czy to śmieszne
Ten przykład już gdzieś podawałem, ale powtórzę w skrócie tu, bo "siedzi w temacie".
W zasadzie nigdy nie posługujemy się gotowymi skryptami. Stąd nawet dość doświadczona konsultantka "wypaliła" z następującym tekstem, gdy prowadziliśmy akcję skierowaną do small businessu:
Konsultantka : - Słyszałam, że ma Pan taki mały interes...
Klient (po chwili konsternacji) : - Taaak ? A która to pani powiedziała ?
Po dłuższej konsternacji, przeprosinach i ogólnym śmiechu wszystko zakończyło się powodzeniem :-)
Kasia
W.
Project Manager,
analityk; spec od
rozwiązań
niemożliwych
Temat: Humor w Call Center
Świetne są wasze teksty :-)Tekst z ostatnich dni - infolinia HotLine, operator nie może wykonać jakiejś operacji.
Konsultant pyta "A masz tam zielonego ptaszka?"
Konsternacja operatora, po chwili "Nniee..., zdrowy jestem"
Temat: Humor w Call Center
Klient: hello, do you speak english?Konsultant: yes, ale słabo...
Podobne tematy
-
Call Center / Contact Center » Call Center DGM -
-
Call Center / Contact Center » I Spotkanie Forum Call Center Zwycięskie Strategie -
-
Call Center / Contact Center » Forum Call Center - Zaproszenie na spotkanie... -
-
Call Center / Contact Center » Konkurs: Call Center Awards 2012 -
-
Call Center / Contact Center » Raport Forum Call Center: Standardy Obsługi Klienta 2012 -
-
Call Center / Contact Center » Koszt systemu informatycznego call center -
-
Call Center / Contact Center » otworzenie call center -
-
Call Center / Contact Center » Jaka jest skuteczność call center? -
-
Call Center / Contact Center » Wynajem sprzętu - własne call center -
-
Call Center / Contact Center » Mierniki CEM w działalności Call Center -
Następna dyskusja: