Specjalizacje
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Grupy
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
BEZ TABU
Możesz być kontrowersyjny, możesz prowokować. Powiem więcej - RÓB TO jak najczęściej. Pozwól innym zobaczyć świat w taki sposób jaki go postrzegasz.
BEZ TABU i BEZ CENZURY
http://static.goldenline.pl/group_logo/000/group_49664_516b3c_basic.jpg
BEZ CENZURY
bez klapek na oczach
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
dla tych którzy borykaja się z kierowaniem grupą osob, dla których praca już po pierwszym miesiącu może stać się monotonna...
Etyka w praktyce
Dyskutujemy o etyce w biznesie, polityce, dziennikarstwie, reklamie, medycynie, sztuce, a także w życiu codziennym. Żadnej abstrakcji, same konkrety!