Luiza Grabowska

Luiza Grabowska Po nocy przychodzi
Dzień

Temat: Przeniesienie numeru z PLAY do...

Krzysztof Wie.rszelis:
Luiza Bojarska:
ma Pan rację jak zawsze z pewnością:)
Chciałbym mieć zawsze rację, niestety, nie ma tak dobrze :-) Szacunek za umiejętność przyznania się do błędu... Ale może za to przy okazji co innego w temacie : czy jest możliwość przeniesienia abonamentu u innego operatora na kartę Play Fresh, z zachowaniem numeru ?
Tak, abonent jak najbardziej ma możliwość zachowania numeru przenosząc go z konkurencji czy to na kartę Play Fresh :) czy na abonament. Oczywiście można to zrobić w każdym momencie trwania umowy jednak należy pamiętać, że jeśli numer przenosimy w czasie trwania umowy/np. do końca zostało 6 mcy/ to wiąże się to z wcześniejszym rozwiązaniem i kosztami z tym związanymi, ale do Play można przenosić już numer 90 dni przed zakończeniem obecnego abonamentu nie ponosząc kosztów. Numer tak jak wcześniej wspomniałam można przenieść i na kartę i na abonament.

Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Przeniesienie numeru z PLAY do...

Karol Z.:
A w kwestii transmisji danych jedynym pakietem, który jest to ten 5MB za 5PLN. :D

I tu się mylisz:
http://web.playmobile.pl/pl/play-karta/promocje/pakiet...
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Przeniesienie numeru z PLAY do...

Paweł Tomaszewski:
Karol Z.:
A w kwestii transmisji danych jedynym pakietem, który jest to ten 5MB za 5PLN. :D

I tu się mylisz:
http://web.playmobile.pl/pl/play-karta/promocje/pakiet...
No, to dobra informacja. :)

Szkoda tylko że nie ma zasięgu wszędzie gdzie jest Play GSM900 (cóż... technologia EDGE może nie jest równoważna UMTS, ale zawsze ... jest u konkurencji). Po drugie: bolesny limit 1Mbit/s.

No, ale dobre i to.

Temat: Przeniesienie numeru z PLAY do...

Poproszę Państwa o kilka wskazówek, jak napisać wypowiedzenie abonamentu w Play i przydzielenie dotychczasowego nr do karty play fresh.
Nie mam siły na rozmowy z infolinią - Za każdym razem coraz bardziej jestem naciągana...
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Przeniesienie numeru z PLAY do...

Agnieszka W.:

Aga, przenieś się do innego operatora. Przeniosłem ost. numer 790... do Plusa. Bez łaski, proszenia, wypełnienie formularza 10 min. (w moim przypadku) 1h i numer był przeniesiony.

Ew. pisemko:
Zwracam się z prośbą o przeniesienie numeru 79xxxxxxx z usługi abonamentowej do oferty bezabonamentowej (Play Fresh) w trybie natychmiastowym/ew. w terminie wynikającym z zakończenia dotychczasowej umowy/bieżącego okresu rozrachunkowego.

Oczywiście, wszystkie swoje dane (Imię Nazwisko, adres, numer tel. którego dotyczy sprawa, nr. konta klienta, (jeśli jest) hasło/kod) i voila! Muszą przyjąć i zareagować. Reszta zależy od wewnętrznych procedur.Karol Z. edytował(a) ten post dnia 15.11.09 o godzinie 00:19

Temat: Przeniesienie numeru z PLAY do...

Karol Z.:
Agnieszka W.:

Aga, przenieś się do innego operatora. Przeniosłem ost. numer 790... do Plusa. Bez łaski, proszenia, wypełnienie formularza 10 min. (w moim przypadku) 1h i numer był przeniesiony.

Ew. pisemko:
Zwracam się z prośbą o przeniesienie numeru 79xxxxxxx z usługi abonamentowej do oferty bezabonamentowej (Play Fresh) w trybie natychmiastowym/ew. w terminie wynikającym z zakończenia dotychczasowej umowy/bieżącego okresu rozrachunkowego.

Oczywiście, wszystkie swoje dane (Imię Nazwisko, adres, numer tel. którego dotyczy sprawa, nr. konta klienta, (jeśli jest) hasło/kod) i voila! Muszą przyjąć i zareagować. Reszta zależy od wewnętrznych procedur.

BARDZO DZIĘKUJĘ ZA POMOC :)))

Temat: Przeniesienie numeru z PLAY do...

Luiza Bojarska:
Tak oczywiście ma Pan rację jak zawsze z pewnością:)
Przyznaje moje małe przeoczenie...
Jednak nadal nie zmienia to faktu ,że nr z abo. można przenieść na kartę i aktywować darmowy numerem.


typowe nie tylko dla play ale dla operatorów ogólnie.

Co z tego że się przyznała do nieświadomego (mam nadzieję) błędu, skoro prawie zaważyło to na wyborze Agnieszki.

Poza tym "60 zł dostajesz od Play w prezencie za przeniesienie numeru i dodatkowo starter za 9 zł i darmowy numer do Play" brzmi o wiele inaczej niż zgodnie z regulaminami:
60 zł w 20 złotowych doładowaniach przez pierwsze 3 miesiące oraz darmowy numer przy doładowaniach miesięcznie za minimum 30 zł...

konto usunięte

Temat: Przeniesienie numeru z PLAY do...

Agnieszka W.:
Poproszę Państwa o kilka wskazówek, jak napisać wypowiedzenie abonamentu w Play i przydzielenie dotychczasowego nr do karty play fresh.
Nie mam siły na rozmowy z infolinią - Za każdym razem coraz bardziej jestem naciągana...

wybierz sie do salonu jakiegos przy okazji, powinnas zalatwic sprawe od reki (jesli nie jestes zwiazana juz umowa).

Temat: Przeniesienie numeru z PLAY do...

Karol Z.:
Reszta zależy od wewnętrznych procedur.Karol Z. edytował(a) ten post dnia 15.11.09 o godzinie 00:19

Sam chciałem przenieść tak numer z ABO na kartę w PLAY, bo numeru mi szkoda, ale obawiam się że to wspomniane przez Ciebie procedury wewnetrzne mogą np. mowic o zgloszeniu na "minimum 90 dni wczesniej" albo coś równie absurdalnego...

Niestety "kompetentne doradczynie" udzielające się tutaj szczebioczą dużo, tylko nic na temat pytania zadanego przez Agnieszkę.
Izabela Prządo

Izabela Prządo Doktorantka -
Uniwersytet Łódzki

Temat: Przeniesienie numeru z PLAY do...

Witam,

Ja również interesuję się przeniesieniem numeru z abonamentu do fresha. Przeniosłam sobie numer z innej sieci na promocyjny abonament One Play bez telefonu(6 miesięcy). Dzisiaj mój numer został przeniesiony do Play i zarejestrowałam się na stronie Play, żeby aktywować sobie różne usługi, które posiadam na drugim telefonie we freshu. I okazało się, że w salonie Play bardzo miły Pan Konsultant/Doradca źle mnie poinformował o niektórych usługach, które jak się teraz okazuje znacznie podnoszą koszty użytkowania telefonu w tej sieci. Dlatego też chcę zrezygnować z abonamentu i przenieść numer na Fresha.
W innym salonie dowiadywałam się o możliwość zmiany abonamentu na fresh i poinformowano mnie, że będę musiała zapłacić karę (!) za tę zmianę. Czy naprawdę za taką zmianę będę musiała jakąś karę płacić? Dlaczego w ogóle mam ponosić taką opłatę, skoro i tak chcę zostać w sieci, a w sumie to nie cała wina, że chcę zrezygnować z tego akurat produktu, leży po mojej stronie (w końcu Konsultant powinien lepiej wiedzieć niż ja, za co i ile się płaci) i ile taka kara wynosi?

PozdrawiamIzabela Prządo edytował(a) ten post dnia 07.01.10 o godzinie 16:00

Temat: Przeniesienie numeru z PLAY do...

Izabela Prządo:


w końcu Konsultant powinien lepiej wiedzieć niż ja, za co i ile się płaci

Otóż nie musi.
Miałam podobne- NOTORYCZNE!!- problemy.

A oto fragment odpowiedzi w sprawie niekompetencji konsultantów:

"(...)Sytuacja wspomniana przez Panią nie była spowodowana działaniem celowym.
Szkolenia Konsultantów to czynności mające na celu nie tylko poszerzenie wiadomości dotyczących obowiązujących ofert, ale także udzielenie Klientom wyczerpujących odpowiedzi na każde zadane pytanie, jak i również szybką i profesjonalną obsługę. Staramy się, aby standardy naszej obsługi były na możliwie wysokim poziome. Dodatkowe szkolenia podnoszące kwalifikacje naszych pracowników przeprowadzane są cyklicznie, co dotyczy również szkoleń z zakresu obsługi Klientów..."
Izabela Prządo

Izabela Prządo Doktorantka -
Uniwersytet Łódzki

Temat: Przeniesienie numeru z PLAY do...

No to jest rzeczywiście przykre, że pracownicy niby są szkoleni, ale i tak niewiele z tego wynika.
A płacą za to Klienci... Szkoda.
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Przeniesienie numeru z PLAY do...

Izabela Prządo:
Witam,

Ja również interesuję się przeniesieniem numeru z abonamentu do fresha. Przeniosłam sobie numer z innej sieci na promocyjny abonament One Play bez telefonu(6 miesięcy). Dzisiaj mój numer został przeniesiony do Play i zarejestrowałam się na stronie Play, żeby aktywować sobie różne usługi, które posiadam na drugim telefonie we freshu. I okazało się, że w salonie Play bardzo miły Pan Konsultant/Doradca źle mnie poinformował o niektórych usługach, które jak się teraz okazuje znacznie podnoszą koszty użytkowania telefonu w tej sieci. Dlatego też chcę zrezygnować z abonamentu i przenieść numer na Fresha.
W innym salonie dowiadywałam się o możliwość zmiany abonamentu na fresh i poinformowano mnie, że będę musiała zapłacić karę (!) za tę zmianę.
A masz może paragraf o okresie obowiązywania umowy i ew. karze w przypadku nie dotrzymania tego pierwszego? :)
Czy naprawdę za taką zmianę będę musiała jakąś karę płacić? Dlaczego w ogóle mam ponosić taką opłatę, skoro i tak chcę zostać w sieci, a w sumie to nie cała wina, że chcę zrezygnować z tego akurat produktu, leży po mojej stronie (w końcu Konsultant powinien lepiej wiedzieć niż ja, za co i ile się płaci) i ile taka kara wynosi?
Szukaj w cenniku.
Dlaczego musisz zmienić? Ponieważ podpisałaś umowę (terminową), operator dał Ci dodatkowo jakieś benefity z tego tytułu. Ty obiecałaś (pod groźbą kary umownej) że w tym okresie nie wypowiesz umowy, operator że będzie Ci za to regularnie dostarczał usługi.
To chyba uczciwy deal?

Pozdrawiam

I bez kary nie przeniesiesz do oferty na kartę, niestety. Chyba że umowa wygaśnie (z tego co piszesz, masz 6? miesięcy umowy - wytrzymasz), wówczas piszesz pisemko i deklarujesz chęć przeniesienia n-ru do usługi bezabonamentowej.
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Przeniesienie numeru z PLAY do...

Izabela Prządo:
No to jest rzeczywiście przykre, że pracownicy niby są szkoleni, ale i tak niewiele z tego wynika.
A płacą za to Klienci... Szkoda.
Przepraszam, ale czy regulamin, cennik i umowa były ukryte? Nie. Tylko trzeba przeczytać i zadać pytania, w odpowiednim czasie.
Izabela Prządo

Izabela Prządo Doktorantka -
Uniwersytet Łódzki

Temat: Przeniesienie numeru z PLAY do...

Dziękuję za odpowiedź.
Moim błędem było to, że od razu dałam się namówić na abonament. Do placówki Play udałam się w celu przeniesienia numeru na Fresh, jednak Pracownik Play zaproponował mi "korzystny" abonament. Zadał temu Panu mnóstwo pytań, proszę nie myśleć, że zgodziłam się ot tak, bo mi Pan zaproponował. Dostałam odpowiedzi, ktore mnie satysfakcjonowały i postanowiłam się zgodzić na przedstawione przez Doradcę warunki.
Umowę przeczytałam, jak zawsze, ale klocki się pojawiły, kiedy to zalogowałam się na koncie, żeby zarządzać usługami oferowanymi przez Play. I wtedy okazało się, że niektóre informacje, które udzielił mi Pracownik Play, były nieprawdziwe. Gdybym przy podpisywaniu umowy wiedziała jaki jest stan faktyczny, nie zgodziłabym się, ponieważ uważam, że w tym momencie ta oferta nie jest dla mnie atrakcyjna.
I na tym właśnie polega mój błąd, bo zaufałam Pracownikowi, nie sprawdziwszy uprzednio jak naprawdę wygląda oferta.
I o to w sumie mam pretensje, bo skoro moje wydatki teraz zwiększają się 2krotnie w stosunku do tego, co miałabym we Freshu, to dlaczego tylko ja mam za to ponosić winę??

Co do paragrafu, to w umowie oczywiście nie ma mowy o żadnej karze, na stronie internetowej dostępny jest regulamin, a w nim:
4. W przypadku rozwiązania Umowy z winy Abonenta przed upływem Okresu Zastrzeżonego, opłata specjalna/kara umowna należna Operatorowi, nie przekraczająca równowartości ulgi przyznanej
Abonentowi, będzie pomniejszana o proporcjonalną jej wartość za okres od dnia zawarcia Umowy do dnia jej rozwiązania.Izabela Prządo edytował(a) ten post dnia 13.01.10 o godzinie 14:12
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Przeniesienie numeru z PLAY do...

Izabela Prządo:
(...)
I na tym właśnie polega mój błąd, bo zaufałam Pracownikowi, nie sprawdziwszy uprzednio jak naprawdę wygląda oferta.
I o to w sumie mam pretensje, bo skoro moje wydatki teraz zwiększają się 2krotnie w stosunku do tego, co miałabym we Freshu, to dlaczego tylko ja mam za to ponosić winę??
No, nawet jeśli winę ponosi pracownik on powie, że o wszystkim Cię poinformował. Poza tym, rachunku za Ciebie nie zapłaci.

Co do paragrafu, to w umowie oczywiście nie ma mowy o żadnej karze, na stronie internetowej dostępny jest regulamin, a w nim:
4. W przypadku rozwiązania Umowy z winy Abonenta przed upływem Okresu Zastrzeżonego, opłata specjalna/kara umowna należna Operatorowi, nie przekraczająca równowartości ulgi przyznanej
Abonentowi, będzie pomniejszana o proporcjonalną jej wartość za okres od dnia zawarcia Umowy do dnia jej rozwiązania.pl

No, wszystko prawda, ale musi być punkt jaka jest wartość kary za cały okres i na jaki okres podpisujesz umowę.
Izabela Prządo

Izabela Prządo Doktorantka -
Uniwersytet Łódzki

Temat: Przeniesienie numeru z PLAY do...

Wszystko spoko, człowiek uczy się najlepiej na własnych błędach. Teraz to już kilka razy się upewnię zamin podejmę wiążącą mnie decyzję.

Co do tej kary, to tak, w umowie okres, na jaki zawarta jest umowa, jest wyraźnie określony. Na szczęście jest to tylko 6 miesięcy. Jednak w żadnym miejscu w umowie nie ma słowa o jakiejś karze umownej czy opłacie spejcalnej. Jest ona wspomniana dopiero w regulaminie i jest to ten fragment, który przytoczyłam wyżej (pkt 4). Natomiast wysokości tej kary nie ma nigdzie, no chyba, że mnie oczy mylą i nie potrafię znaleźć wśród sterty dokumentów napisanych małą czcioneczką.
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Przeniesienie numeru z PLAY do...

Izabela Prządo:

Co do tej kary, to tak, w umowie okres, na jaki zawarta jest umowa, jest wyraźnie określony. Na szczęście jest to tylko 6 miesięcy. Jednak w żadnym miejscu w umowie nie ma słowa o jakiejś karze umownej czy opłacie spejcalnej. Jest ona wspomniana dopiero w regulaminie i jest to ten fragment, który przytoczyłam wyżej (pkt 4). Natomiast wysokości tej kary nie ma nigdzie, no chyba, że mnie oczy mylą i nie potrafię znaleźć wśród sterty dokumentów napisanych małą czcioneczką.

Sprawdź na umowie.
W Plusie piszą na umowie, w Erze piszą w regulaminie promocji, w Orange też chyba w regulaminie promocji (a nie regulaminie o świadczenie usług telekomunikacyjnych, wbrew pozorom ma znaczenie ;) ).
Luiza Grabowska

Luiza Grabowska Po nocy przychodzi
Dzień

Temat: Przeniesienie numeru z PLAY do...

Izabela Prządo:
Wszystko spoko, człowiek uczy się najlepiej na własnych błędach. Teraz to już kilka razy się upewnię zamin podejmę wiążącą mnie decyzję.

Co do tej kary, to tak, w umowie okres, na jaki zawarta jest umowa, jest wyraźnie określony. Na szczęście jest to tylko 6 miesięcy. Jednak w żadnym miejscu w umowie nie ma słowa o jakiejś karze umownej czy opłacie spejcalnej. Jest ona wspomniana dopiero w regulaminie i jest to ten fragment, który przytoczyłam wyżej (pkt 4). Natomiast wysokości tej kary nie ma nigdzie, no chyba, że mnie oczy mylą i nie potrafię znaleźć wśród sterty dokumentów napisanych małą czcioneczką.


Witam
Na każdej umowie jest zamieszczona inf. o tzw karze "opłata specjalna" i jestem pewna , że na Pani umowie również taka inf. istnieje.
Pozdrawiam
Izabela Prządo

Izabela Prządo Doktorantka -
Uniwersytet Łódzki

Temat: Przeniesienie numeru z PLAY do...

Dziękuję Wam za odpowiedź, ale właśnie w tym sęk, że w umowie, którą podpisywałam NIE MA żadnego punktu na temat kar umownych, chyba, że pierwszy punkt umowy:
"1.Postanowienia dotyczące jakości usług, zakresu obsłui serwisowej; sposobu i terminu rozwiązania umowy, zakresu odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, wysokości i zasad wypłaty odszkodowania, zasad, trybu i terminów składania oraz rozpatrywania reklamacji określone są w regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez P4 sp z o.o. dla abonentów."
mówi w jakiś sposób o tych karach.
Przeczytałam przed chwilą jeszcze raz całą umowę, która zawiera 11 punktów (może ja dostałam inną umowę do podpisania?).

Dodatkowo przewertowałam wszystkie umowy o świadczenie usług tele, regulaminy i promocji i bez promocji, cenniki, i jest tam tylko ten punkt, który przytoczyłam we wcześniejszym poście. To wiąże się z tym, że nie ma nawet określonej wysokości kwoty, która jest tą karą.

Pozdrawiam

Następna dyskusja:

przeniesienie numeru do Pla...




Wyślij zaproszenie do