Kamil J.

Kamil J. Programista

Temat: Jak rozmawiać z Play?

Karol Czachorowski:
[...]
miesiące rabatu. Mogła oczywiście coś źle zrozumieć, ale obowiązkiem prezentującego ofertę jest dopilnowanie, aby była ona przedstawiona w sposób zrozumiały i jednoznaczny.

Nie widziałem tej konkretnej sytuacji. Ale czasami w sklepie/salonie/etc widzę, że klient rozumie to co chce zrozumieć, a nie to co mu się tłumaczy. A jeśli jeszcze jest pod wrażeniem nowej zabawki (telefon, plazma, konsola) to już wcale nie słucha sprzedawcy...

I po to właśnie jest umowa.

konto usunięte

Temat: Jak rozmawiać z Play?

Gwoli wyjaśnienia:
Mój numer ma ofertę long Play 69 wyjatkowy stan darmowy
Drugi numer który polecałem ma long play 29 telefon wyjatkowy stan darmowy.
Z całą pewnością nie doszło z mojej strony do nadinterpretacji, ponieważ 2 razy jeszcze sie upewniałem na infolinii czy upust 50 % abonamentu został mi przyznany na okres 6 cykli rozliczeniowych.
3 miesiące za przeniesienie numeru oraz 3 miesiące za polecenie numeru.

Najbardziej mnie dziwi fakt skoro twierdzicie ze nie ma takiej promocji jak to możliwe ze na moim numerze nie ma włączonego upustu a na drugim jest. To jest dziwne.

Nie wiem jak mogę jaśniej jeszcze wyjaśnić powstałe nieporozumienie.
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Jak rozmawiać z Play?

Łukasz Smolarek:
Najbardziej mnie dziwi fakt skoro twierdzicie ze nie ma takiej promocji jak to możliwe ze na moim numerze nie ma włączonego upustu a na drugim jest. To jest dziwne.

Nie wiem jak mogę jaśniej jeszcze wyjaśnić powstałe nieporozumienie.


nie musisz nic wyjasniac. ja wiem skad co sie bierze.
przeczytaj regulaminy i tez sie dowiesz...
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Jak rozmawiać z Play?

Karol Czachorowski:

Tego nie twierdzę. Trudno mi jednak przyjąć, że osoba zainteresowana (klient) sama wymyśliła sobie dodatkowe 3 miesiące rabatu.
Nie twierdzę że klient wymyślił coś sobie, uważam jednak (i popieram to doświadczeniem) że klientowi można coś napisać na kartce wielkości A1, narysować i jeszcze podsunąć regulamin z zaznaczonymi markerem najważniejsze informacje (na co trzeba zwrócić uwagę: warunki promocji, warunki przyznania/świadczenia dodatkowych usług...) a i tak zdarza się że klient przyjdzie z przekonaniem że został "perfidnie oszukany".

Klient zwykle szuka potwierdzenia tego co sam chciałby, czasem nawet nie weryfikując informacji (bo sam "wie najlepiej").
Mogła oczywiście coś źle zrozumieć, ale obowiązkiem prezentującego ofertę jest dopilnowanie, aby była ona przedstawiona w sposób zrozumiały i jednoznaczny.

Z drugiej strony - rozumiem, że klient jest docelowo odpowiedzialny za podpisywane dokumenty, co leży w jego własnym interesie.
Łukasz Grzegorz Kuryło

Łukasz Grzegorz Kuryło WŁAŚCICIEL,
EURO-SYSTEMS

Temat: Jak rozmawiać z Play?

Postanowiłem się włączyć do dyskusji ponieważ też mam teraz problem z BOK w Play, regulamin i zawarte w nim treści, to jedno, a to co mówią konsultanci, to drugie.
W moim przypadku każda rozmowa z konsultantem kończy się jeszcze gorszym efektem, dlatego też zacząłem rozmowy te nagrywać, bo konsultant jest dla klienta i powinien mu służyć pomocą, a ma to zupełnie inny efekt.

Staram się znaleźć jakieś sposoby żeby dochodzić jednak swoich praw.

Co sadzicie o tym komentarzu, to już z innego forum:

"Wprowadzenie w błąd w celu uzyskania korzyści majątkowej (a taką jest tutaj opłata za usługi telekomunikacyjne wyższa niż poinformowano) jest czynem karalnym. Za błąd w tym wypadku odpowiada operator który już sobie z konsultantem może zrobić co chce"

konto usunięte

Temat: Jak rozmawiać z Play?

U mnie sprawa wygląda tak:

W listopadzie grupowo przenieśliśmy się do play w sumie 5 telefonów, a już przy 4 suma przekroczyła 250 zł co zgodnie z promocją jaką nas mamiono, uprawniało nas do odbioru PS3 za 1zł. Od listopada odsyła się nas jak odbitą piłkę między BOK a Salonem. BOK nie widzi głównego numeru jako uprawnionego do odbioru PS3 i twierdzi że salon nie dopełnił formalności ( lista telefonów które się przeniosły ) była zostawiona w salonie na Marszałkowskiej (Empik) w Warszawie w dniu przeniesienia pierwszego telefonu. W salonie Twierdzą że listę przekazali. Mamy już marzec, a problem cały czas jest i zarówno BOK jak i Salon ma nas w poważaniu. Doszło do tego, że gość z salonu dał nam czystą kartkę abyśmy sobie napisali co chcemy. Do tego nie raczył się podpisać pod kopią, a pieczątka jaka się u nas pojawiła to pieczątka z ulotek salonu. Irytuje mnie ta sytuacja, bo mam wrażenie że BOK to jedna Firma a salon to inna. Salon sprzedał i ma w poważaniu co z naszym problemem, a BOK ma ogólnie w poważaniu pracę.

Nie ma ani jednego pracownika w tej firmie, który ma dość duże jaja aby wziąć odpowiedzialność za firmę w której pracuje i rozwiązać problem.

Wsparcie i pomoc play to polityka spychania problemu i odbijania klienta.
Aneta Tynka

Aneta Tynka ING Usługi Finansowe
S.A , Przedstawiciel
Ubezpieczeniowo...

Temat: Jak rozmawiać z Play?

Kupilam abonament play w ktorym mialam co miesiac dostawac 5 G. Wraz z modemem otrzymalam program umorzliwiajacy mi podglad wykorzystanego internetu.Wedlug programu wykorzystuje co miesiac 3,10 G.Rozumiem,ze dane sa orientacyjne ale taka roznica???????????
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Jak rozmawiać z Play?

Aneta Tynka:
Kupilam abonament play w ktorym mialam co miesiac dostawac 5 G. Wraz z modemem otrzymalam program umorzliwiajacy mi podglad wykorzystanego internetu.Wedlug programu wykorzystuje co miesiac 3,10 G.Rozumiem,ze dane sa orientacyjne ale taka roznica???????????

Ale... w czym jest problem? :)
Bo widzę że jest 5G do wykorzystania a Pani wykorzystuje 3.1G (czyli mieści się w limicie...

konto usunięte

Temat: Jak rozmawiać z Play?

Jak rozmawiać z Play? Proste: w razie problemu - trzeba napisać do Rzecznika Play i w dwa dni po problemie... Inaczej wszystko się wlecze tygodniami:)))
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Jak rozmawiać z Play?

Dorota Z.:
Jak rozmawiać z Play? Proste: w razie problemu - trzeba napisać do Rzecznika Play i w dwa dni po problemie... Inaczej wszystko się wlecze tygodniami:)))
I tak będzie do czasu aż dostanie taką ilość korespondencji że będzie musiał zatrudnić kogoś do sekretariatu. :P I się skończy zabawa.

Jak dla mnie to dość dziwna strategia, startować od rzecznika.

konto usunięte

Temat: Jak rozmawiać z Play?

:)Dorota Z. edytował(a) ten post dnia 20.03.11 o godzinie 02:36

konto usunięte

Temat: Jak rozmawiać z Play?

Karol Z.:
Dorota Z.:
Jak rozmawiać z Play? Proste: w razie problemu - trzeba napisać do Rzecznika Play i w dwa dni po problemie... Inaczej wszystko się wlecze tygodniami:)))
I tak będzie do czasu aż dostanie taką ilość korespondencji że będzie musiał zatrudnić kogoś do sekretariatu. :P I się skończy zabawa.

Jak dla mnie to dość dziwna strategia, startować od rzecznika.

Startowanie do Rzecznika nie jest rozwiązaniem. Mimo, że obecnie działa to zaraz się skończy. Bo zamiast kontaktu w sprawach "niewykonalnych dla BOA i salonu" ludzie zaczną pisać z byle pierdołą. Moja sprawa jest już załatwiona, i kosztowało to sporo nerwów mnie i rzecznika. Szkoda że trzeba było posunąć się do tak niekonwencjonalnych środków. Pewny jestem tylko jednego. Osoby odpowiedzialne za jakość obsługi w BOA i informowanie pracowników w Salonach, powinny albo dostać po premiach albo stracić stanowiska.
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Jak rozmawiać z Play?

Łukasz Tokarski:

Startowanie do Rzecznika nie jest rozwiązaniem. Mimo, że obecnie działa to zaraz się skończy. Bo zamiast kontaktu w sprawach "niewykonalnych dla BOA i salonu" ludzie zaczną pisać z byle pierdołą. Moja sprawa jest już załatwiona, i kosztowało to sporo nerwów mnie i rzecznika. Szkoda że trzeba było posunąć się do tak niekonwencjonalnych środków. Pewny jestem tylko jednego. Osoby odpowiedzialne za jakość obsługi w BOA i informowanie pracowników w Salonach, powinny albo dostać po premiach albo stracić stanowiska.

Łukaszu, ale ja to napisałem. :) Tylko trochę ironicznie. ;)

konto usunięte

Temat: Jak rozmawiać z Play?

:) Najważniejsze że moja sprawa jest już załatwiona
Piotr D.

Piotr D. trener IT (człowiek
o różnych
umiejętnościach i
zainteres...

Temat: Jak rozmawiać z Play?

sorki... w nawiązaniu do tematu :) a czy w ogóle się da rozmawiać? Jak mantra od 6 miesięcy te same odpowiedzi: "pański problem został rozwiązany...., jednocześnie informujemy, że trwają prace nad rozwiązaniem pańskiego problemu, gdy zostaną one zakończone niezwłocznie pana poinformujemy..." i tak przez 6 miesięcy, zarówno BOK jak i w Play24... no i prawie dobrnęli do końca umowy :) fajna zabawa... po prawie 1,5 roku użytkowania stwierdzam, że to jedna porażka! Pomimo zasięgu HSPA i HSPA+ 2-4 kresek i reklamowanym przez nich modemie 4G prędkość transferu na żenująco niskim poziomie- ponad 10 krotnie niższym niż być powinien- dla porównania w Plusie taka prędkość to po przekroczeniu limitu transferu!!!
Piotr D.

Piotr D. trener IT (człowiek
o różnych
umiejętnościach i
zainteres...

Temat: Jak rozmawiać z Play?

dziś konsultant sieci Play pobił szczyt bezczelności, ignorancji, braku kompetencji i profesjonalizmu! Jak wcześniej opisywałem ponad 6 miesięcy walczę o poprawę szybkości transferu, reklamując ich usługę przeciętnie 2 razy w miesiącu (bo ich rozpatrywanie problemu tyle zajmuje), stosując prośby, groźby i żądanie rozwiązania umowy-skoro nie są w stanie zapewnić transferu z oferty!

Ale do rzeczy!
Pan zadzwonił do mnie z propozycją przedłużenia oferty, oczywiście wyższy abonament (i transfer... ha, ha!!!). Po zapytaniu, czy zapoznał się z moimi reklamacjami i zgłoszeniami, niefrasobliwie odpowiedział, że nie, po mojej uwadze, że niech najpierw niech się zapozna z całą korespondencją, a dopiero później niech zadzwoni, dość nachalnie nadal próbował prowadzić swoją kampanię...
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Jak rozmawiać z Play?

Piotr D.:
stosując prośby, groźby i żądanie rozwiązania umowy-skoro nie są w stanie zapewnić transferu z oferty!

a jaki transfer jest podany w ofercie?
Piotr D.

Piotr D. trener IT (człowiek
o różnych
umiejętnościach i
zainteres...

Temat: Jak rozmawiać z Play?

PLAY ONLINE szybkość 1Mb transfer 10GB/m-c z modemem Huawei E156G, (na innych modemach sprawa się ma identycznie!)
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Jak rozmawiać z Play?

Piotr D.:
PLAY ONLINE szybkość 1Mb transfer 10GB/m-c z modemem Huawei E156G, (na innych modemach sprawa się ma identycznie!)

predkość DO 1 GB, limit 10 GB/mc
gdzie jest niescislosc i czego dotyczą Twoje zastrzeżenia?
Piotr D.

Piotr D. trener IT (człowiek
o różnych
umiejętnościach i
zainteres...

Temat: Jak rozmawiać z Play?

Pomimo zasięgu HSPA i HSPA+ 2-4 kresek i reklamowanym przez nich modemie 4G prędkość transferu na żenująco niskim poziomie- ponad 10(stale od 6 miesięcy), często 20 krotnie niższym niż być powinien- dla porównania w Plusie taka prędkość to po przekroczeniu limitu transferu!!!

Sory!!! nie żartuj sobie! ja rozumiem co oznacza słowo do!!! Na pewno nie oznacza to 1/10, czy 1/20. Czy to normalny proceder tej sieci?

Następna dyskusja:

PLAY - jak oceniacie?




Wyślij zaproszenie do