Piotr Wojtyna

Piotr Wojtyna przyjazny biznes

Temat: Jak rozmawiać z Play?

Kiedyś tu na tym forum napisałem w żartach, że aby podnieść jakość świadczonych usług należy uprzedzić, że również nagrywa się rozmowę z ich przedstawicielem. Jest to jedyny sposób aby później ktoś z biura obsługi nie zaprzeczył temu co usłyszysz. Dlaczego?
Nie będę się rozpisywał co legło u początku reklamacji jaką zgłosiłem przez Play24.
Temat przedstawiłem 01.09.2010. Status miała ciągle "rozpatrywany". 03.11.2010 rozmawiałem z konsultantem (imię i nazwisko zapisane). Pan zapewnił mnie, że jak najbardziej mam rację i reklamacja nie rozpatrzona w ciągu 30 dni uznaje się za zasadną. Opowiedziałem przejmującą opowieść co legło u przyczyny reklamacji. Jednak telefon został wyłączony 19.11.2010 i jest nieaktywny. 20.11 zadzwoniłem na biuro obsługi i min. poprosiłem o odsłuchanie. 23.11. dostałem odpowiedź przez Play24, że konsultant cytat "Witamy,

informujemy, że w celu rozpatrzenia zgłoszenia dokonaliśmy odsłuchu rozmowy. Konsultant w trakcie jej trwania nie zapewniał, iż od nowego cyklu rozliczeniowego zgłoszona sprawa zostanie rozwiązana. Również nie uznał owej reklamacji za zasadną.

Dziękujemy za zgłoszenie i pozdrawiamy."

Szczena mi opadła.
To co przyśniło mi się? No ale nie mam nagrania.

Ludzie dzwoniąc do biura obsługi klienta biznesowego nagrywajcie rozmowy, zapisujcie z kim rozmawiacie oraz nr zgłoszenia.

Od 2 dni miałem problem z wejściem na Play24. Dziś wchodzę a tu ... nie ma mojego zgłoszenia z 01.09.2010!!!!
Jednak zrobiłem zrzut ekranu komputera w dniu 03.11.2010 wisiało jak byk!!!!

Zrobiłem pisemną reklamację przez salon sprzedaży i poczekam ustawowe 30 dni na odpowiedź. Panowie w salonie również powiedzieli, że sprawa powinna być załatwiona już dawno i na moją korzyść.

Swoją drogą jeśli doradca biznesowy Play odmawia przyjęcia reklamacji to klient ma prawo do odmowy reklamacji w formie pisemnej i trzymajmy się tego.

Pozdrawiam wszystkich klientów składających reklamację usługi w Play.
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Jak rozmawiać z Play?

Piotr Wojtyna:
Swoją drogą jeśli doradca biznesowy Play odmawia przyjęcia reklamacji to klient ma prawo do odmowy reklamacji w formie pisemnej i trzymajmy się tego.
>

nie rozumiem tego stwierdzenia - co ma pan na mysli?
Piotr Wojtyna

Piotr Wojtyna przyjazny biznes

Temat: Jak rozmawiać z Play?

Doradca biznesowy powinien pomóc klientowi w procedurze reklamacyjne a w moim przypadku pomocy nie było. Piszę również o potwierdzenie odmowy przyjęcia reklamacji aby doradca nie był jedynie sprzedawcą usług.
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Jak rozmawiać z Play?

Piotr Wojtyna:
Doradca biznesowy powinien pomóc klientowi w procedurze reklamacyjne

rzeczywiscie, powinien...ja pomagam, chociaz tylko jeden taki przypadek mialem...
Piotr Wojtyna

Piotr Wojtyna przyjazny biznes

Temat: Jak rozmawiać z Play?

... a przypadek by reklamację z Play24 ktoś usunął?
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Jak rozmawiać z Play?

Piotr Wojtyna:
... a przypadek by reklamację z Play24 ktoś usunął?


dziwne...
ale nie wiem czy zgłoszenie można nazwać reklamacją.
reklamację należy składac na piśmie wysyłając ją poleconym za potwierdzeniem odbioru. tylko wtedy możemy mieć 100% pewności.
Piotr Wojtyna

Piotr Wojtyna przyjazny biznes

Temat: Jak rozmawiać z Play?

No i się zaczyna.
Kontaktując się z Playem miałem na myśli poważną firmę. Standardy wypracowane w tej firmie są bynajmniej zdumiewające.

Zgłoszenie zamieniłem na pisemną reklamację bo nie mogę się porozumieć z działem obsługi klienta biznesowego.

A czemu zgłoszenie zostało usunięte z Play24?
Aha zgłoszenia są na koncie nawet z 2009.
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Jak rozmawiać z Play?

Piotr Wojtyna:
No i się zaczyna.

co się zaczyna?
Kontaktując się z Playem miałem na myśli poważną firmę. Standardy wypracowane w tej firmie są bynajmniej zdumiewające.

masz prawo do takiej opinii

Zgłoszenie zamieniłem na pisemną reklamację bo nie mogę się porozumieć z działem obsługi klienta biznesowego.
często sam również miewam takie problemy
A czemu zgłoszenie zostało usunięte z Play24?
Aha zgłoszenia są na koncie nawet z 2009.

tego niestety nie potrafię wytłumaczyć. a znasz numer tego zgłoszenia?
Piotr Wojtyna

Piotr Wojtyna przyjazny biznes

Temat: Jak rozmawiać z Play?

numer zgłoszenia 21279286 to które zniknęło.
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Jak rozmawiać z Play?

Piotr Wojtyna:
numer zgłoszenia 21279286 to które zniknęło.


ja bym z ciekawosci napisal pismo oficjalnie do P4 z prośbą o wyjaśnienie co się stało z tym zgłoszeniem...
Piotr Wojtyna

Piotr Wojtyna przyjazny biznes

Temat: Jak rozmawiać z Play?

Napiszę.
Agata Sien

Agata Sien Student, Uniwersytet
w Białymstoku

Temat: Jak rozmawiać z Play?

Witam
Mam pytanie czy jest możliwość odwołania się do wystawionej faktur? Mój problem polega na tym że dostałam fakturę na astronomiczną kwotę mimo że rozmawiałam tylko do pley. Przenosząc nr do pley byłam zapewniana że mam darmowe rozmowy do wszystkich w pley. Początkowo nie pobierało mi żądnych środków a raptem taka kwota, chcę podkreślić że nie dostałam żadnego ogłoszenia że kończy mi się ta usługa. Czy mam jakieś szanse na odwołanie się od tej faktury?? porady proszę słać na adres agata1990-18@o2.pl

konto usunięte

Temat: Jak rozmawiać z Play?

agata sien:
Witam
Mam pytanie czy jest możliwość odwołania się do wystawionej faktur? Mój problem polega na tym że dostałam fakturę na astronomiczną kwotę mimo że rozmawiałam tylko do pley. Przenosząc nr do pley byłam zapewniana że mam darmowe rozmowy do wszystkich w pley. Początkowo nie pobierało mi żądnych środków a raptem taka kwota, chcę podkreślić że nie dostałam żadnego ogłoszenia że kończy mi się ta usługa. Czy mam jakieś szanse na odwołanie się od tej faktury?? porady proszę słać na adres agata1990-18@o2.pl

Z jakiej nazwy promocji oraz jakiego abonamentu korzystasz? Sprawdź na umowie i podaj.

konto usunięte

Temat: Jak rozmawiać z Play?

Agata, REGULAMIN PROMOCJI SIĘ KŁANIA !!

Nie ma opcji, żebyś odwołała się od tej fakutry.

konto usunięte

Temat: Jak rozmawiać z Play?

Jakto nie ma opcji od odwołania się od faktury, jak faktura jest błędnie naliczona z winy operatora to wystawia się fakturę korygującą i wówczas wszystko można cofnąć.
Też walczę teraz z PLAY-em żeby skorygowali mi błędnie naliczoną fakturkę. To już moja chyba 4 bądź 5 interwencja od momentu podpisania umowy, a mineło zaledwie 4 miesiące, ciekawe co jeszcze mnie spotka.

ZDECYDOWANIE PODKREŚLAM PLAY TO NAJGORSZY OPERATOR NA RYNKU - NIC GORSZEGO NIE MOGŁO MNIE SPOTKAĆ

Zapewniają co innego telefonicznie, a robią co innego, naciagają na usługi i każą płacić, po prostu żenada do kwadratu, skończy mi się umowa i długa od tych złodziei.

Co jest najtańsze na rynku nie zawsze jest najlepsze, wyjatek potwierdzający regułę.
Play oszukuje klientów, Turbodymomen zawsztydził PLAY bo nie oszukuje.
PLAY ma najtańsze usługi ale ma niekompetentne BOK, Turbodymomen zawstydza PLAY wszystko ma lepsze niż PLAY.
Cóż można dodać Turbodymomen ma zawsze rację nawet kiedy czasami nie mówi prawdy...tak jak PLAY który dużo mówi i obiecuje a później się okazuje ze to tylko ich prawda.

A sztandarowa zasadą jest, że jest prawda, półprawda a klientom PLAY wciskają " gówno prawda"Łukasz Smolarek edytował(a) ten post dnia 12.02.11 o godzinie 17:15
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Jak rozmawiać z Play?

Łukasz, to może napisz wprost w czym masz problem, co źle zostało naliczone lub w czym masz wątpliwość...bo z twojego posta widzę tylko że Twoim bohaterem i wzorem jest Turbodymomen, nic więcej.

pretensji można mieć miliony, ale nie koniecznie uzasadnione.Kamil S. edytował(a) ten post dnia 12.02.11 o godzinie 18:14

konto usunięte

Temat: Jak rozmawiać z Play?

z doświadczenia wiem jedno : klient podpisując umowę z operatorem jest tak podjarany nową zabaweczką w postaci telefonu, że oferta spada na drugi plan, a potem jak się budzi po miesiącu lub dwóch no to się zaczyna jazda, że konsultant jest beeee albo ze operator to złodziej bo mu sprzedał coś czego nie chciał.

Ludzie pamiętajcie jedno, CZYTAĆ I JESZCZE RAZ CZYTAĆ REGULAMINY PROMOCJI, jeżeli coś nie jest jasne to pytać sprzedawce przed podpisaniem.

Co do faktury jeżeli jest błędnie naliczona z winy operatora Panie Łukaszu to jasne, że reklamacja będzie mieć zamierzony efekt, ale jeżeli nie podoba się komuś faktura bo pakiet np. minut do PLAY nie jest już za 00,00zł tylko za 15zł to przepraszam gdzie byłeś/byłaś jak umowę podpisywałaś?

A skoro jest wam tak źle w Play to droga wolna :)

konto usunięte

Temat: Jak rozmawiać z Play?

Ten ostatni problem wygląda tak:
przenosząc numer przyciągnałem do PLAY- jeszcze jedną osobę za co zarówno ja jak i numer który także został przeniesiony do PLAY-a miał otrzymać zniżkę 50 % na abonament przez pół roku. Dla pewności jeszcze po podpisaniu umowy dowiadywałem się BOK, czy na pewno zniżka obowiązuje także dla mnie przez pół roku, usłyszałem ze oczywiście tak. Po 3 miesiącach dostaje oczywiście fakturę uwzględniającą 100 abonamentu. Oczywiście nie byłem zdziwiony, ponieważ to nie pierwsze przejścia z operatorem, wczęsniej nie potrafili poprawnie podłączyć usługi, naliczali opłaty za usługi które miałem mieć free, a odkecenie stanu rzeczy trwa do dzisiaj w efekcie zarówno ja jak i play się pogubił. Mam wrażenie ze naciągneli mnie na usługę przez miesiąc.
Pozatym reklamację rozpatywuje wciąż inna osoba, która nie zapoznała się od podstaw z problemem i przesyła mi irracjonalne pisma w którym operator zaprzecz wczesniejszym ustaleniom i korespondencji.
Cóż można powiedzieć wiecej...Turbodymomen na pewno zrobiłby wszystko lepiej.

konto usunięte

Temat: Jak rozmawiać z Play?


A skoro jest wam tak źle w Play to droga wolna :)


I owszem nie mam zamiaru dłużej tutaj zabawić, nauczony doświadczeniem, wolę pójść do konkurencji i mieć świadomość że przysłowiowy operator nie będzie mnie rąbał na usługach, parafrazując mbank:)
Myślę ze jako statystyczny niezadowolony klient który się zraził do usługodawcy dłużej tam nie zostanie, ja się zraziłem 4-5 razy więc wypełnie obowiązek umowy i mnie już tu nie ma...Łukasz Smolarek edytował(a) ten post dnia 12.02.11 o godzinie 19:00
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Jak rozmawiać z Play?

Tomasz S.:
z doświadczenia wiem jedno : klient podpisując umowę z operatorem jest tak podjarany nową zabaweczką w postaci telefonu, że oferta spada na drugi plan, a potem jak się budzi po miesiącu lub dwóch no to się zaczyna jazda, że konsultant jest beeee albo ze operator to złodziej bo mu sprzedał coś czego nie chciał.

Ludzie pamiętajcie jedno, CZYTAĆ I JESZCZE RAZ CZYTAĆ REGULAMINY PROMOCJI, jeżeli coś nie jest jasne to pytać sprzedawce przed podpisaniem.
Ech, do znudzenia to powtarzam.:-)


Co do faktury jeżeli jest błędnie naliczona z winy operatora Panie Łukaszu to jasne, że reklamacja będzie mieć zamierzony efekt, ale jeżeli nie podoba się komuś faktura bo pakiet np. minut do PLAY nie jest już za 00,00zł tylko za 15zł to przepraszam gdzie byłeś/byłaś jak umowę podpisywałaś?

A skoro jest wam tak źle w Play to droga wolna :)
No, ale chodzi o to by nie zabulić 2k PLN za wypowiedzenie umowy w czasie jej obowiązywania.:-)

Następna dyskusja:

PLAY - jak oceniacie?




Wyślij zaproszenie do