konto usunięte

Temat: Jak rozmawiać z Play?

Karol, ale jeżeli ktoś stęka, że jest źle, że jest bee i wogóle ma problemy nerwowe przez swojego operatora to niech zerwie zapłaci zapomni :) 3x Z hehe

konto usunięte

Temat: Jak rozmawiać z Play?

Tomasz S.:
Karol, ale jeżeli ktoś stęka, że jest źle, że jest bee i wogóle ma problemy nerwowe przez swojego operatora to niech zerwie zapłaci zapomni :) 3x Z hehe

Po co płacić karę za zerwanie umowy, wypełnie swoje zobowiązanie i nie dam łajzom zarobić a jak umowe wygaśnie adios i po sprawie, jeden niezadowlony klient nie równa zadowlonemu kleintowi....opinia o usługodawcy idzie w świat...a nie ma nic gorszego niż zły PRŁukasz Smolarek edytował(a) ten post dnia 12.02.11 o godzinie 21:17

konto usunięte

Temat: Jak rozmawiać z Play?

Przyznaję racje :)
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Jak rozmawiać z Play?

Tomasz S.:
Karol, ale jeżeli ktoś stęka, że jest źle, że jest bee i wogóle ma problemy nerwowe przez swojego operatora to niech zerwie zapłaci zapomni :) 3x Z hehe

No, w sumie... :)
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Jak rozmawiać z Play?

Łukasz, czy znasz nazwę promocji o której napisałeś?
Łukasz, czy czytałeś regulamin tej promocji?

konto usunięte

Temat: Jak rozmawiać z Play?

Kamil S.:
Łukasz, czy znasz nazwę promocji o której napisałeś?
Łukasz, czy czytałeś regulamin tej promocji?

Napiszę w ten sposób:
Podczas rozmowy telefonicznej, której celem było przeniesienie numeru konsultant zapewnił mnie ze dostaję 3 miesiące zniżki na abonament - bonus za przeniesieniu numeru plus 3 miesiące za polecenie numeru, który także był przenoszony w tym samym czasie.
Reasumując mój numer nie ma upusty 6 miesięcznego a numer który polecił ( w dalszym ciągu ten upust ma naliczany)
Składając reklamację jakiś nikeompetentny pracownik BOK, którego nazwiska nie będę z wiadomych względów przytaczał ( niepotrzebny PR:) nie zagłębiając się w temat przywołał bzdurny regulamin. Cytuję odpowiedż na reklamację:

Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie reklamacyjne dotyczące upustu na Abonament, które otrzymałem 6 lutego 2011 roku za pośrednictwem serwisu Play24.

Uprzejmie informuję, że 12 października 2010 roku, na podstawie Umowy o numerze UM01/E002004018/002906722, zawartej pomiędzy Panem a Operatorem Sieci Play, została aktywowana Oferta LongPlay 69 w Promocji „Wyjątkowy Stan Darmowy w LongPlay MNP”, tj. ofertą promocyjną dla Abonentów przenoszących numer telefonu do sieci Play. Zgodnie z Regulaminem Oferty Promocyjnej „Wyjątkowy Stan Darmowy w LongPlay MNP” pkt. 4. a) rabat w wysokości 50 % Abonamentu jest przyznawany na pierwszy, niepełny okres rozliczeniowy oraz 3 pełne okresy rozliczeniowe. W Pana przypadku rabat był aktywny od 12 do 19 października 2010 roku (pierwszy, niepełny okres rozliczeniowy) oraz od 20 października 2010 roku do 19 stycznia 2011 roku (3 pełne okresy rozliczeniowe), a zatem w czasie przewidzianym przez Regulamin. Wskazaną w Umowie Ofertę i Promocję oraz Regulamin Promocji i Cennik Oferty LongPlay zaakceptował Pan własnoręcznym podpisem pod Umową.

W odpowiedzi na kwestię Programu lojalnościowego „Poleć Play Znajomemu' wyjaśniam, że zgodnie z Regulaminem tegoż programu (pkt. 1.) dotyczy ona Abonentów ofert typu mix, do której nie należy Oferta LongPlay 69.

Wobec powyższych, Pana reklamacja została uznana za niezasadną, a Pana oczekiwania dotyczące korekty faktur nie mogą zostać spełnione. Wszystkie opłaty naliczone na fakturze o numerze F/30021340/01/11 zostały naliczone w oparciu o podpisaną przez Pana Umowę.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: ok@pomocplay.pl lub poprzez stronę internetową http://24.playmobile.pl, gdzie można również na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia, zobaczyć odpowiedź, uzyskać informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług.

Z poważaniem

Jak dla mnie duży fragment odpowiedzi to szablon wysyłany klientom aby uwalić reklamację, jak można powoływać się na jakiś regulamin i wpierać klientowi ze promocja dotyczy tylko mixa i numerów na kartę, skoro na przenoszonym numerze, który jest numerem abonamentowym taki upust został przyznany.
O czym to świadczy ze Play ma stworzonych tysiące regulaminów usług i w każdej chwili może sobie dla potrzeby sytuacji powołać się na regulamin. Dla mnie liczyły się ustalenia z konsultatem, który skłądał mi ofertę oraz późniejsze telefony do BOK, w których na pytanie czy mam upust na abonemnet przez 6 cykli rozliczeniowych chyba dwukrotnie dostałem odpowiedź twierdzącą.
Idiotę można robić z klienta, bo klient i tak będzie płacił, ale to nie pierwsze przejście z PLAY, mam ich serdecznie dosyć i będę dochodził swoich praw poprzez korespondencję z UKE, myślę ze ich zainteresują zagrwyki stosowane przez operatora.
No chyba że wcześniej znajdzie się ktoś kompetentny z ramienia Operatora i będzie mi ws tanie w racjonalny sposób wyjaśnić o co biega w tych puzlach....bo jak dla mnie eweidentnie widać ze chodzi o kasę....Łukasz Smolarek edytował(a) ten post dnia 16.02.11 o godzinie 19:39
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Jak rozmawiać z Play?

Łukasz, z całym szacunkiem, ale nie masz racji,
odpowiedź na reklamację jest poprawna, a Ty wymyślasz cuda.
Nie ma żadnej promocji której żądasz. Po prostu nie istnieje.
NIe należy Ci się nic więcej, a Play wywiązał się ze wszystkiego zgodnie z regulaminem świadczenia usług.

Stosowne w tej chwili byłoby sprostowanie przez Ciebie wszystkich obelg jakie bezpodstawnie napisałeś.
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Jak rozmawiać z Play?

Łlukaszu, wszyscy tu wiedzą że Play jest ostatnią siecią, której bronię, ale...
Łukasz Smolarek:

Jak dla mnie duży fragment odpowiedzi to szablon wysyłany klientom aby uwalić reklamację, jak można powoływać się na jakiś regulamin i wpierać klientowi ze promocja dotyczy tylko mixa i numerów na kartę, skoro na przenoszonym numerze, który jest numerem abonamentowym taki upust został przyznany.
Nie tyle "jakiś" regulamin, co regulamin, który oświadczyłeś że znasz jego każdy punkt i do żadnego nie wnosisz zastrzeżeń... (co oznacza tyle że zadałeś sobie trud i przeczytałeś, masz go do wglądu i, wedle uznania, możesz zakreślić punkty, które konsultant powiedział jako kluczowe dla Twojej promocji. W przeciwnym razie... reklamacja Twoja jest bezzasadna.
O czym to świadczy ze Play ma stworzonych tysiące regulaminów usług i w każdej chwili może sobie dla potrzeby sytuacji powołać się na regulamin.
Regulamin promocji jest jeden.
Obowiązuje w jednoznacznym czasie, dla jednej oferty, jednej taryfy. To podstawowy dokument. Drugi to cennik i regulamin o świadczenie usług telekomunikacyjnych przez P4.
Dla mnie liczyły się ustalenia z konsultatem, który skłądał mi ofertę oraz późniejsze telefony do BOK, w których na pytanie czy mam upust na abonemnet przez 6 cykli rozliczeniowych chyba dwukrotnie dostałem odpowiedź twierdzącą.
Konsultant mógł Ci obiecać prawie wszystko. I na to radziłbym się nie powoływać, jeśli rozmowy nie nagrywałeś.
Idiotę można robić z klienta, bo klient i tak będzie płacił, ale to nie pierwsze przejście z PLAY, mam ich serdecznie dosyć i będę dochodził swoich praw poprzez korespondencję z UKE, myślę ze ich zainteresują zagrwyki stosowane przez operatora.
Łukaszu, ale... u każdego operatora tak samo masz. Parafrazując reklamę: "Nie czytasz -przegrywasz".
No chyba że wcześniej znajdzie się ktoś kompetentny z ramienia Operatora i będzie mi ws tanie w racjonalny sposób wyjaśnić o co biega w tych puzlach....bo jak dla mnie eweidentnie widać ze chodzi o kasę....
NO, chodzi o kasę.
Ale nie tylko operatora, ale przede wszystkim Twoją.
Ale racjonalnie rzecz ujmując regulaminy się czyta. Niestety.Karol Z. edytował(a) ten post dnia 17.02.11 o godzinie 01:04

konto usunięte

Temat: Jak rozmawiać z Play?

Kamil S.:
Łukasz, z całym szacunkiem, ale nie masz racji,
odpowiedź na reklamację jest poprawna, a Ty wymyślasz cuda.
Nie ma żadnej promocji której żądasz. Po prostu nie istnieje.
NIe należy Ci się nic więcej, a Play wywiązał się ze wszystkiego zgodnie z regulaminem świadczenia usług.

Stosowne w tej chwili byłoby sprostowanie przez Ciebie wszystkich obelg jakie bezpodstawnie napisałeś.


Jak może być odpowiedź udzielona przez konsultanta poiprawna, skoro fakty które przytaczam temu przeczą. Pozatym jak można przytaczać regulamin, który ni jak ma się do oferty która została mi przedstawiona.
Skoro w myśl tego regulaminu fizycznie nie ma takiej promocji, która przewidywałaby upust na abonament przez 6 miesięcy to dlaczego taki upust został podłączony do polecanego numeru.
Nie rozumiem tego i nikt do tej pory mnie nie oświecił w tej kwestii, dlatego upominam się o swoje i mam do tego prawo.
Czy konsultant może bezkarnie wprowadzać w błąd klienta i żeby to była tylko jednorazowa pomyłka ale byłem kilka razy informowany błędnie. Sorry dla mnie to jest kosmos.

Nawiązując do sugestii Karola, ze regulamin był przeze mnie podpisany to przykro mi ale w kwestii upustu z tytuły polecenia numeru nie został mi regulamin dostarczony, ani numerowi przeze mnie polecanemu.

Jeżeli chodzi o wycofanie się ze stanowiska szargania złego imienia Play nie zamierzam tego robić, gdyż uważam ze mam rację i stwierdzam po raz kolejny : PLAY OSZUKUJE, NACIĄGA NA USŁUGACH, piszę z CPS zeby to było jasne.
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Jak rozmawiać z Play?

Łukasz Smolarek:


to w takim razie podaj proszę nazwę promocji w jakiej został aktywowany numer polecany?

konto usunięte

Temat: Jak rozmawiać z Play?

Kamil S.:
Łukasz Smolarek:


to w takim razie podaj proszę nazwę promocji w jakiej został aktywowany numer polecany?


Promocji w PLAY jest tyle ile ziaren piachu na Saharze, mają podobne nazwy a różnią się diemetralnie. Pewnie teraz została tylko ta promocja, którą przytaczał mi konsultant w odpowiedzi na reklamację
Bardzo prawdopodobne ze, ofertę miałem ustalaną indywidualnie i nie opierała się ona na słownie pisanym w regulaminie jakiejś bzdurnej promocji.
Skoro sądzisz ze nie mam racji i ze konfabuluje i sobie to wymyśliłem to proszę wytłumacz mi fakt dlaczego konsultanci z BOK widzieli upust na moim koncie na 6 okresów rozliczeniowych. Czy to była fatamorgana?Łukasz Smolarek edytował(a) ten post dnia 17.02.11 o godzinie 18:14
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Jak rozmawiać z Play?

Łukasz Smolarek:
Kamil S.:
Łukasz Smolarek:


to w takim razie podaj proszę nazwę promocji w jakiej został aktywowany numer polecany?


Promocji w PLAY jest tyle ile ziaren piachu na Saharze, mają podobne nazwy a różnią się diemetralnie. Pewnie teraz została tylko ta promocja, którą przytaczał mi konsultant w odpowiedzi na reklamację


nie ważne jaka teraz została. podaj nazwę promo jaka była wpisana w umowę tego polecanego numeru.

konto usunięte

Temat: Jak rozmawiać z Play?

Wpisane mamy w umowie promocję LONG PLAY29 Telefon wyjątkowy Stan Darmowy MNP i na tym numerze obowiązuje ten upust, jaŁukasz Smolarek edytował(a) ten post dnia 17.02.11 o godzinie 18:28
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Jak rozmawiać z Play?

Łukasz Smolarek:
Wpisane mamy w umowie promocję LONG PLAY29 Telefon wyjątkowy Stan Darmowy MNP i na tym numerze obowiązuje ten upust, jaŁukasz Smolarek edytował(a) ten post dnia 17.02.11 o godzinie 18:28


więc powinieneś mieć na 3 miesiące rabat 50% i na 3 miesiące stan darmowy gratis.
było tak?
z tego co piszesz to było.
więc o co Ci chodzi?

konto usunięte

Temat: Jak rozmawiać z Play?

Zgadza się w kwestii stanu darmowego na 3 miesiące, tyle ze to numer polecany przeze mnie i na nim jest upust 50% na abonament przez 6 miesięcy
Mój numer ma promocję wyjątkowy stan darmowy long play 69 MNP- mam stan darmowy na cały czas trwania umowy i został mi włączony upust 50% abonamentu na 3 miesiące a ustalenia z konsultantem były na okres 6 cykli rozliczeniowych. Nadmieniam ze, oferta była składana telefonicznie za pośrednictwem sklepu internetowego.
I tutaj jest rozjazd niby promocja ta sama a usługi włączone inne, jak dla mnie mega nieporozumienie....
jak w takiej sytuacji wygląda odniesienie do regulaminów?
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Jak rozmawiać z Play?

Łukasz Smolarek:
Zgadza się w kwestii stanu darmowego na 3 miesiące, tyle ze to numer polecany przeze mnie i na nim jest upust 50% na abonament przez 6 miesięcy
Mój numer ma promocję wyjątkowy stan darmowy long play 69 MNP- mam stan darmowy na cały czas trwania umowy i został mi włączony upust 50% abonamentu na 3 miesiące a ustalenia z konsultantem były na okres 6 cykli rozliczeniowych. Nadmieniam ze, oferta była składana telefonicznie za pośrednictwem sklepu internetowego.
Stary, przyjmij do wiadomości że to co powie konsultant - to jedno. To co mówi regulamin, to drugie. I opierasz się na tym co stoi w regulaminie.
I tutaj jest rozjazd niby promocja ta sama a usługi włączone inne, jak dla mnie mega nieporozumienie....
jak w takiej sytuacji wygląda odniesienie do regulaminów?
Konsultant może Ci przeczytać bajkę o koziołku Matołku, natomiast Ty podpisujesz słowa że zapoznałeś się z regulaminem, zgadzasz się ze wszystkimi postanowieniami tam zawartymi. A o kompetencji konsultantów/to jak zrozumiał klient pojawia się bardzo często tu na forum temat.
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Jak rozmawiać z Play?

to w końcu Longplay 29 czy 69? bo troszkę mieszasz?
na 29 jest 50 % rabatu przez 3 mies a na 69 przez 6 mies.Kamil S. edytował(a) ten post dnia 17.02.11 o godzinie 22:55

konto usunięte

Temat: Jak rozmawiać z Play?

Łukaszu, niestety prawda jest taka, że trafiłeś na nieuczciwego konsultanta, który koniecznie chciał Cię namówić do skorzystania z oferty (albo pozyskać dzięki Tobie dodatkowych klientów). Lub też na niekompetentnego, który niestety nie znał dobrze oferty i pomieszał promocje. To kwestia jednostkowa, niestety - inna sprawa, zgodzę się, że Play powinien dbać (jak i każdy inny operator), aby takie osoby u niego nie pracowały.

Rzeczywiście, nie ma takiej promocji. W "LongPlay 29 Telefon Wyjątkowy Stan Darmowy MNP" rabat obowiązuje przez 3 miesiące, nie ma możliwości dodawania rabatu dzięki polecaniu jakichś dodatkowych osób.

Dodam, że Play zareagował w ostatnim czasie na tego rodzaju sytuacje przez wprowadzenie dodatkowego dokumentu do podpisywania umowy, który również jest podpisywany przez klienta - dokumentu podsumowania oferty. W nim zawarte są w skrócie wszystkie informacje dotyczące rabatów, pakietów, promocyjnych usług itp. wraz z ewentualnymi ich kosztami. Taki dokument klient podpisuje i dostaje kopię dla siebie.

Przykro mi zatem, że trafiłeś na taką osobę. Na dokumencie jest nazwisko konsultanta, złóż na niego koniecznie skargę, bo to on jest w tej sytuacji winny.
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Jak rozmawiać z Play?

Karol Czachorowski:
Przykro mi zatem, że trafiłeś na taką osobę. Na dokumencie jest nazwisko konsultanta, złóż na niego koniecznie skargę, bo to on jest w tej sytuacji winny.


karol, nie sadzisz ze postepujesz zbyt pochopnie?
jests pewien ze cala wina lezy po stronie konsultanta?

konto usunięte

Temat: Jak rozmawiać z Play?

Kamil S.:
Karol Czachorowski:
Przykro mi zatem, że trafiłeś na taką osobę. Na dokumencie jest nazwisko konsultanta, złóż na niego koniecznie skargę, bo to on jest w tej sytuacji winny.


karol, nie sadzisz ze postepujesz zbyt pochopnie?
jests pewien ze cala wina lezy po stronie konsultanta?

Tego nie twierdzę. Trudno mi jednak przyjąć, że osoba zainteresowana (klient) sama wymyśliła sobie dodatkowe 3 miesiące rabatu. Mogła oczywiście coś źle zrozumieć, ale obowiązkiem prezentującego ofertę jest dopilnowanie, aby była ona przedstawiona w sposób zrozumiały i jednoznaczny.

Z drugiej strony - rozumiem, że klient jest docelowo odpowiedzialny za podpisywane dokumenty, co leży w jego własnym interesie.

Następna dyskusja:

PLAY - jak oceniacie?




Wyślij zaproszenie do