Anna Grzejszczak (Styczek)
Sales Manager, Carefleet SA
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Łatwość adaptacji w zmieniających się warunkach.
wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
doświadczenie w negocjacjach i kontaktach handlowych
Skrupulatność i dokładność w działaniu
łatwość zjednywania sobie ludzi
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Sales Manager
- pozyskiwanie nowych klientów
- negocjowanie warunków umowy z klientem (warunki finansowe, negocjowanie poszczególnych zapisów umowy)
- analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji
- tworzenie nowego produktu przeznaczonego do sprzedaży w sieci zewnętrznej Europejskiego Funduszu Leasingowego (zdefiniowanie produktu, jego cech i założeń, szczegółowy opis przeznaczony dla sieci sprzedaży)
- szkolenia produktowe dla sieci sprzedaży Europejskiego Funduszu Leasingowego (szkolenia w sieci sprzedaży na terenie Polski, opracowanie materiałów szkoleniowych, doradztwo w zakresie istoty produktu, jego specyfikacji jak również efektywnych technik sprzedaży nowego produktu)
- współpraca przy tworzeniu nowego produktu oferowanego przez firmę Carefleet dla potrzeb wewnętrznych Grupy Credit Agricole, obsługa sprzedaży tego produktu, monitorowanie efektów sprzedaży, wprowadzanie niezbędnych modyfikacji i ulepszeń produktu
- współpraca z poszczególnymi spółkami Grupy Agricole w ramach wymiany informacji handlowych o istniejących i potencjalnych klientach, o zakresie oferowanych produktów / usług, przygotowywanie raportów dla zarządu o stanie prowadzonych projektów i efektów ich realizacji
- negocjowanie warunków umowy z klientem (warunki finansowe, negocjowanie poszczególnych zapisów umowy)
- analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji
- tworzenie nowego produktu przeznaczonego do sprzedaży w sieci zewnętrznej Europejskiego Funduszu Leasingowego (zdefiniowanie produktu, jego cech i założeń, szczegółowy opis przeznaczony dla sieci sprzedaży)
- szkolenia produktowe dla sieci sprzedaży Europejskiego Funduszu Leasingowego (szkolenia w sieci sprzedaży na terenie Polski, opracowanie materiałów szkoleniowych, doradztwo w zakresie istoty produktu, jego specyfikacji jak również efektywnych technik sprzedaży nowego produktu)
- współpraca przy tworzeniu nowego produktu oferowanego przez firmę Carefleet dla potrzeb wewnętrznych Grupy Credit Agricole, obsługa sprzedaży tego produktu, monitorowanie efektów sprzedaży, wprowadzanie niezbędnych modyfikacji i ulepszeń produktu
- współpraca z poszczególnymi spółkami Grupy Agricole w ramach wymiany informacji handlowych o istniejących i potencjalnych klientach, o zakresie oferowanych produktów / usług, przygotowywanie raportów dla zarządu o stanie prowadzonych projektów i efektów ich realizacji
Customer Relationship Manager
- pozyskiwanie nowych klientów
- negocjowanie kontraktów / warunków umowy
- doradztwo w zakresie wynajmu długoterminowego (warunków finansowania, polityki flotowej, gamy produktowej)
- przygotowywanie ofert
- współpraca z dealerami, producentami samochodów
- negocjowanie rabatów, warunków zakupu pojazdów
- opieka nad kluczowymi klientami spółki (bieżąca współpraca, renegocjowanie kontraktów, odnawianie kontraktów)
- utrzymywanie dobrych kontaktów z dotychczasowymi klientami i pielęgnowanie współpracy z nimi (okresowe spotkania z klientami, kontrola realizacji warunków umowy)
- współpraca z pozostałymi działami firmy w imieniu klienta (rozwiązywanie bieżących problemów, odpowiedź na reklamacje, nadzorowanie wykonania pracy przez inne działy na rzecz klienta)
- negocjowanie kontraktów / warunków umowy
- doradztwo w zakresie wynajmu długoterminowego (warunków finansowania, polityki flotowej, gamy produktowej)
- przygotowywanie ofert
- współpraca z dealerami, producentami samochodów
- negocjowanie rabatów, warunków zakupu pojazdów
- opieka nad kluczowymi klientami spółki (bieżąca współpraca, renegocjowanie kontraktów, odnawianie kontraktów)
- utrzymywanie dobrych kontaktów z dotychczasowymi klientami i pielęgnowanie współpracy z nimi (okresowe spotkania z klientami, kontrola realizacji warunków umowy)
- współpraca z pozostałymi działami firmy w imieniu klienta (rozwiązywanie bieżących problemów, odpowiedź na reklamacje, nadzorowanie wykonania pracy przez inne działy na rzecz klienta)