Anna Grzejszczak (Styczek)

Anna Grzejszczak (Styczek)

Sales Manager, Carefleet SA
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Łatwość adaptacji w zmieniających się warunkach. wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne doświadczenie w negocjacjach i kontaktach handlowych Skrupulatność i dokładność w działaniu łatwość zjednywania sobie ludzi

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Grupa EFL
Sales Manager
- pozyskiwanie nowych klientów
- negocjowanie warunków umowy z klientem (warunki finansowe, negocjowanie poszczególnych zapisów umowy)
- analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji
- tworzenie nowego produktu przeznaczonego do sprzedaży w sieci zewnętrznej Europejskiego Funduszu Leasingowego (zdefiniowanie produktu, jego cech i założeń, szczegółowy opis przeznaczony dla sieci sprzedaży)
- szkolenia produktowe dla sieci sprzedaży Europejskiego Funduszu Leasingowego (szkolenia w sieci sprzedaży na terenie Polski, opracowanie materiałów szkoleniowych, doradztwo w zakresie istoty produktu, jego specyfikacji jak również efektywnych technik sprzedaży nowego produktu)
- współpraca przy tworzeniu nowego produktu oferowanego przez firmę Carefleet dla potrzeb wewnętrznych Grupy Credit Agricole, obsługa sprzedaży tego produktu, monitorowanie efektów sprzedaży, wprowadzanie niezbędnych modyfikacji i ulepszeń produktu
- współpraca z poszczególnymi spółkami Grupy Agricole w ramach wymiany informacji handlowych o istniejących i potencjalnych klientach, o zakresie oferowanych produktów / usług, przygotowywanie raportów dla zarządu o stanie prowadzonych projektów i efektów ich realizacji
Daimler Fleet Management Sp. z o.o.
Customer Relationship Manager
- pozyskiwanie nowych klientów
- negocjowanie kontraktów / warunków umowy
- doradztwo w zakresie wynajmu długoterminowego (warunków finansowania, polityki flotowej, gamy produktowej)
- przygotowywanie ofert
- współpraca z dealerami, producentami samochodów
- negocjowanie rabatów, warunków zakupu pojazdów
- opieka nad kluczowymi klientami spółki (bieżąca współpraca, renegocjowanie kontraktów, odnawianie kontraktów)
- utrzymywanie dobrych kontaktów z dotychczasowymi klientami i pielęgnowanie współpracy z nimi (okresowe spotkania z klientami, kontrola realizacji warunków umowy)
- współpraca z pozostałymi działami firmy w imieniu klienta (rozwiązywanie bieżących problemów, odpowiedź na reklamacje, nadzorowanie wykonania pracy przez inne działy na rzecz klienta)

Edukacja

Logo
zarządzanie i marketing, magisterskie
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego
Logo
finanse i bankowość, licencjackie
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego