Jan Tomaszewski

Key Account Manager, Scandinavian Tobacco S.A.

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Krynica Vitamin Sp z o.o.
Key account Manager
współpraca z klientami sieciowymi, hurtowymi i B2B w zakresie przygotowania, sprzedaży i promocji produktu marki własnej
negocjowanie warunków współpracy
przygotowanie, planowanie produkcji, sprzedaż i wprowadzenie nowych produktów,
prowadzenie projektów wdrożeń nowych produktów dla klientów w zakresie marki własnej
rozwój biznesowych relacji z klientami
rozwój strategii i długoterminowe plany w dziale
przygotowanie i zarządzanie budżetem
planowanie, przygotowanie i realizacja akcji promocyjnych
GP Battery Poland Sp. z o. o.
Key Account Manager
współpraca z klientami sieciowymi i hurtowymi w zakresie dystrybucji, sprzedaży i promocji produktu
negocjowanie warunków współpracy
planowanie, sprzedaż i wprowadzenie nowych produktów do sieci Key Account,
rozwój biznesowych relacji z klientami
rozwój strategii i długoterminowe plany w dziale Key Account
przygotowanie i zarządzanie budżetem
planowanie, przygotowanie i realizacja akcji promocyjnych
Logo
Key Account Manager
Chesapeake Group
Pozyskiwanie nowych klientów i zamówień związanych z produkcją opakowań jednostkowych etykiet dla branży farmaceutycznej
Planowanie i realizację założonego budżetu sprzedaży
Reprezentowanie interesów firmy w kontaktach z klientami
negocjacje warunków współpracy z klientami
współpraca z Działem Obsługi Klienta w celu realizacji zamówień
Scandinavian Tobacco S.A.
Key Account Manager, District Manager, Area Sales Manager, Sales Representative
 współpraca z klientami sieciowymi i hurtowymi w zakresie dystrybucji, sprzedaży i promocji produktu
 negocjowanie warunków współpracy
 planowanie, sprzedaż i wprowadzenie nowych produktów do sieci Key Account,
 rozwój biznesowych relacji z klientami
 organizacja dużych spotkań szkoleniowo-integracyjnych
 rozwój strategii i długoterminowe plany w dziale Key Account
 przygotowanie i zarządzanie budżetem
 planowanie, przygotowanie i realizacja akcji promocyjnych
 koordynowanie pracy podległego zespołu sprzedażowego
 ustalanie celów dla Key Account Supervaisor’s i koordynacja ich działań w terenie
 trening i kontrola Key Account Supervisors w podległym terenie
 nabór, wprowadzenie i szkolenie nowych pracowników w dziale Key Account;

Szkolenia i kursy

Szkolenia/ warsztaty:
1999 – 2008 Techniki sprzedaży
Techniki skutecznej prezentacji
Negocjacje handlowe
Zarządzanie zespołem
Budowa organizacji uczącej się
Efektywne zarządzanie czasem i terytorium sprzedaży
szkolenia i warsztaty wewnętrzne organizowane przez Scandinavian Tobacco S.A.

2002 Sales management induction course; HD Intl. Consultants

2007 Gry Kupieckie; szkolenie organizowane przez McHayes

2007 Innowacyjność w korporacji; szkolenie organizowane przez Centrum Szkoleniowe JET

2007 Negocjacje w międzynarodowych sieciach handlowych; szkolenie organizowane przez McHayes

2008 Skuteczne negocjacje biznesowe; szkolenie organizowane przez ICCE GreenPol Piotr Tymochowicz

2008 Metody działania w sytuacji kryzysowej; szkolenie organizowane przez JET

Edukacja

Logo
Zarządzanie, licencjackie
Wyższa Szkoła Handlowa w Kielcach

Zainteresowania

Hobby: Muzyka klasyczna, historia, podróże, sport, turystyka górska, „wiedzieć więcej”

Grupy

Praca
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.