Rafał Rutkowski

Senior Key Account Manager, Ferrerro Polska Commercial Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Senior Key Account Manager
Ferrerro Polska Commercial Sp. z o.o.
Bezpośredni Klient - Biedronka.
Logo
Senior Key Account Manager
Ferrero Polska Commercial Sp. z o.o.
Bezpośredni Klienci: Lidl, Kaufland, Netto, Aldi. Klienci pośredni zarządzani przez Junior Key Account Manager: Leclerc, Małpka Express, Czerwona Torebka.
Ferrero Polska Sp. z o.o.
Senior Key Account Manager
Bezpośredni Klienci: Kaufland, Netto, Aldi. Klient pośredni zarządzany przez Junior Key Account Manager - Carrefour.
Ferrero Polska Sp. z o.o.
Senior Key Account Manager
Rozwój kanału Supermarketów. Bezpośredni Klienci: Auchan, Piotr i Paweł, Żabka. Klienci pośredni zarządzani przez Junior Key Account Manager: Polomarket, Intermarche i Dino.
Ferrero Polska Sp. z o.o.
Key Account Manager
Rozwój kanału Dyskontów: Lidl, Netto, Aldi oraz Kaufland. Przygotowanie strategii w kwestii asortymentu i promocji.
Logo
Senior Key Account Manager
Ferrero Polska Commercial Sp. z o.o.
Bezpośredni Klienci: Biedronka, Lidl.
Kraft Foods Polska
Key Account Manager/Sales Manager, Assistant Brand Manager, Area Sales Manager, Sales Representative
Key Account Manager/Sales Manager - Zarzadzanie zespołem Junior Key Account Managerów, administratorami oraz odpowiedzialność za rozwój współpracy z polskimi sieciami detalicznymi.
Key Account Manager - Współpraca z detalicznymi sieciami handlowymi i stacjami benzynowymi.
Assistant Brand Manager - Marketing Prince Polo
Area Sales Manager - Zarządzanie zespołem 6-ciu SR, vansellerow i hurtowni.
Sales Representative - Warszawa
Logo
Sales Representative
Distribution and Merchandising Services
Odpowiedzialność za dystrybucję, ekspozycje i promocje produktów Knorr w zarządzanych sklepach.
Coca-Cola HBC Polska
Manager in Cash&Carry
Zarządzanie dwoma pracownikami, obsługa Klientów, wystawianie faktur, finanse, analiza sprzedaży i planowanie dostaw produktów z magazynu centralnego.

Szkolenia i kursy

Negocjacje z siecią
Managing People
Change Management (DOOR)
Presentation skills (DOOR)
Difficult conversation (PDI)
Negotiating Skills (SCOTWORK)
Communication as a managing tool
Strategic Simulation of the Market (Board)
Poepole Management in process of changes introduction (KontekstHR)
Project Management (KontekstHR)
STEPS(Vienna KFP)
Customer Business Plan + Train the Trainer(Praga KFP)
AC Nielsen training (ACN)
Personal Efficiency – MS Outlook (TMI)
Stress Management (PMP)
Key Account Managers Training (Vienna KFP)
Power Talk (HPS)
Effective Business Presentations (HPS)
Key Account Management Training (KFP)
Team building and development (Gustav Kaser Training International)
Verkauf 2 (Gustav Kaser Training International)
Verkauf 1 (Gustav Kaser Training International)
Marketing for non-marketers (KFP)
Finance for non-finance Managers (KFP)
Safety Driving (KFP)

Edukacja

Logo
Zarządzanie i marketing, inżynierskie
Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - Sieci handlowe
Merchandising

Zainteresowania

Snowboard, sztuki walki, kino, muzyka, książka, kuchnia azjatycka.