Doświadczenie zawodowe
dyrektor zarządzający
SHANTI DAY SPA
• Budowa miejsca od podstaw (koncepcja, wdrożenie, dobór marek, projektowanie przestrzeni, aranżacja wnętrz, budowa zespołu...)
• Stworzenie brandu od podstaw (logo, znak graficzny, typografia, ornamentyka, system wizualizacji, kolorystyka, zdjęcia...)
• Budowa oraz wdrożenie Planu Marketingowego oraz Strategii Marketingowej.
• Budowa oraz wdrożenie Strategii Biznesowej (długo i krótkookresowej)
• Sprawy pracownicze
• Bieżące sprawy organizacyjne
• Reprezentacja firmy na zewnątrz
• Czuwanie nad stałym rozwojem firmy
• Stworzenie brandu od podstaw (logo, znak graficzny, typografia, ornamentyka, system wizualizacji, kolorystyka, zdjęcia...)
• Budowa oraz wdrożenie Planu Marketingowego oraz Strategii Marketingowej.
• Budowa oraz wdrożenie Strategii Biznesowej (długo i krótkookresowej)
• Sprawy pracownicze
• Bieżące sprawy organizacyjne
• Reprezentacja firmy na zewnątrz
• Czuwanie nad stałym rozwojem firmy
dyrektor ds. marketingu
branding i rebranding w pełnym zakresie, tworzenie i realizacja strategii marketingowej. Budowa, wdrażanie i kontrola
strategii rozwoju firmy oraz planu marketingowego. Kreowanie wizerunku firmy i reprezentowanie jej na zewnątrz.
strategii rozwoju firmy oraz planu marketingowego. Kreowanie wizerunku firmy i reprezentowanie jej na zewnątrz.
dyrektor ds. marketingu i PR
tworzenie i realizacja strategii marketingowej oraz strategii rozwoju firmy. Koordynacja pracy podległych działów. Kreowanie
wizerunku firmy i reprezentowanie jej na zewnątrz.
wizerunku firmy i reprezentowanie jej na zewnątrz.
członek Zarządu, redaktor naczelny
praca w Zarządzie firmy nad rozwojem grupy medialnej Yours Media House, utrzymywanie stałych kontaktów ze
środowiskiem medialnym, kreowanie wizerunku firmy, reprezentowanie agencji na zewnątrz - dbanie o jej stały rozwój, tworzenie i
realizacja polityki finansowej i marketingowej, koordynacja prac podległych działów.
środowiskiem medialnym, kreowanie wizerunku firmy, reprezentowanie agencji na zewnątrz - dbanie o jej stały rozwój, tworzenie i
realizacja polityki finansowej i marketingowej, koordynacja prac podległych działów.
członek Zarządu, redaktor naczelny
TGP Media House Sp. z o.o.
utrzymywanie stałych kontaktów ze środowiskiem medialnym, kreowanie wizerunku gazet, reprezentowanie firmy na
zewnątrz, tworzenie i realizacja polityki finansowej i marketingowej obu pism, koordynacja pracy redakcji, dbałość o stały rozwój
miesięczników, planowanie i makietowanie kolejnych numerów, przygotowanie zdjęć pod kątem druku, czuwanie nad przebiegiem
procesu druku, praca w Zarządzie firmy nad rozwojem grupy medialnej Media House.
zewnątrz, tworzenie i realizacja polityki finansowej i marketingowej obu pism, koordynacja pracy redakcji, dbałość o stały rozwój
miesięczników, planowanie i makietowanie kolejnych numerów, przygotowanie zdjęć pod kątem druku, czuwanie nad przebiegiem
procesu druku, praca w Zarządzie firmy nad rozwojem grupy medialnej Media House.
Redaktor Naczelny
Tomasz Gudzowaty Photography Sp. z o.o.
utrzymywanie stałych kontaktów z dziennikarzami i środowiskiem medialnym, kreowanie wizerunku wydawnictwa, tworzenie
i realizacja polityki finansowej i marketingowej, koordynacja pracy podległych osób, dbałość o stały rozwój TGP, planowanie i
makietowanie kolejnych numerów, fotoedycja, czuwanie nad przebiegiem procesu druku, planowanie i czuwanie nad dystrybucją,
realizacja wystaw fotograficznych.
i realizacja polityki finansowej i marketingowej, koordynacja pracy podległych osób, dbałość o stały rozwój TGP, planowanie i
makietowanie kolejnych numerów, fotoedycja, czuwanie nad przebiegiem procesu druku, planowanie i czuwanie nad dystrybucją,
realizacja wystaw fotograficznych.
współwłaściciel, redaktor naczelny
Pozytyw - miesięcznik fotograficzny
utrzymywanie stałych kontaktów z dziennikarzami, fotografami, środowiskiem reklamowym i medialnym, kreowanie wizerunku
gazety, tworzenie i realizacja polityki finansowej i marketingowej, koordynacja pracy redakcji, dbałość o stały rozwój pisma,
reprezentowanie firmy na zewnątrz, planowanie i makietowanie kolejnych numerów, przygotowywanie zdjęć pod kątem druku,
fotoedycja, przygotowywanie separacji barwnych i naświetleń, czuwanie nad przebiegiem procesu druku, planowanie i czuwanie nad
dystrybucją.
gazety, tworzenie i realizacja polityki finansowej i marketingowej, koordynacja pracy redakcji, dbałość o stały rozwój pisma,
reprezentowanie firmy na zewnątrz, planowanie i makietowanie kolejnych numerów, przygotowywanie zdjęć pod kątem druku,
fotoedycja, przygotowywanie separacji barwnych i naświetleń, czuwanie nad przebiegiem procesu druku, planowanie i czuwanie nad
dystrybucją.
redaktor naczelny, wydawca
DENTIS - wydawnictwo, kwartalnik stomatologiczny
kreacja i stała dbałość o wizerunek firmy, tworzenie i realizacja strategii finansowej i marketingowej, utrzymywanie kontaktów
z otoczeniem firmy ( media, dziennikarze, reklamodawcy, serwisy fotograficzne, uczelnie i inne), reprezentowanie firmy na
zewnątrz (np.: targi), skład graficzny i „łamanie” materiałów, obróbka i przygotowanie zdjęć pod kątem druku, fotoedycja, organizowanie
pracy redakcji, czuwanie nad stałym rozwojem firmy, planowanie i czuwanie nad dystrybucją.
z otoczeniem firmy ( media, dziennikarze, reklamodawcy, serwisy fotograficzne, uczelnie i inne), reprezentowanie firmy na
zewnątrz (np.: targi), skład graficzny i „łamanie” materiałów, obróbka i przygotowanie zdjęć pod kątem druku, fotoedycja, organizowanie
pracy redakcji, czuwanie nad stałym rozwojem firmy, planowanie i czuwanie nad dystrybucją.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu.
Zaproś znajomych.