Maciej Rębiasz

Doświadczony menadżer; Ekspert z dziedziny obsługi klienta, sprzedaży, marketingu i tworzenia oprogramowania
Kraków, małopolskie

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

PayTel sp. z o.o.
Dyrektor Departamentu Operacji
Odpowiedzialny za:
* Zarządzanie departamentem operacji: Działem Obsługi Kontrahenta, Działem Teleserwisu, Działem Przetwarzania i Utrzymania Sieci.
* Optymalizacja i organizacja procesów operacyjnych w firmie w zakresie ww działów
* Tworzenie procedur, procesów i zarządzanie nimi w zakresie ww działów
* Koordynacja praw wybranych kontrahentów zewnętrznych
TELETEC Sp. z o.o.
Dyrektor Zarządzający, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży, Dyrektor Rozwoju
Odpowiedzialny za:
* Realizację budżetu (Przychodowego, Sprzedaży, EBIDTA) i strategii
* Wzrost organizacji (od 9 pracowników Call Center do 300 pracowników Centrum Usług Wspólnych (SSC) w trzech lokalizacjach w Polsce; realizacja pełnych procesów o2s dla ORANGE, EMPIK, SPEAKUP, NETIA, PLUS; wzrost przychodów od 300k PLN w 2011 do blisko 6 mln PLN w 2015)
* Zarządzanie 2 markami (Centrum Usług Wspólnych oraz oprogramowanie BSS)
* Zbudowanie, wdrożenie i zarządzanie procedurami i politykami
eSourcing S.A.
Dyrektor handlowy
Odpowiedzialny za:
* Sprzedaż dedykowanych dla sektora bankowego produktów i usług ITR (głównie dla banków)
* Rozwój rynków i produktów (w tym również na rynku zagranicznym)
* Budowanie relacji z kluczowymi partnerami, zarządzanie wdrożeniami i budżetami projektów
* Product manager produktów i usług związanych z PSD2, narzędzi samoobsługowych, black-box’ów (mechanizmy skoringowe, predykcyjne i inne wspierające decyzje biznesowe dla segmentów B2B oraz B2C)
Iglokrak
Dyrektor Trade Marketingu
Odpowiedzialny za:
* Realizację budżetu i długoterminowych biznesplanów Grupy
* Przygotowanie, wdrożenie i realizację strategii sprzedaży
* Politykę zakupową Grupy w tym efektywność biznesową należących zakładów produkcyjnych
* Tworzenie i realizacje budżetów oraz planów sprzedaży oraz w tym politykę promocji i sprzedaży
* Bezpośrednie zarządzanie zespołami marketingu i analiz
* Negocjacje warunków umów z kluczowymi dostawcami i odbiorcami (nowoczesne sieci handlowe)
* Szef zespołu zarządzania zmianą (m.in. mapowanie i optymalizacje procesów zakupowych)
* Bezpośrednia współpraca z międzynarodowymi strukturami właścicielskimi (dyrektorzy i opiekunowie inwestycyjni z ramienia funduszu inwestycyjnego w Polsce i za granicą)

Planowanie i uczestnictwo w restrukturyzacji Spółki w obszarach sprzedaży i marketingu. Uczestnictwo w fuzji Grupy IGLOKRAK.
Stream Communications Sp. z o.o.
Dyrektor Działu Marketingu i Produktów
Odpowiedzialny za:
* Realizację przychodów, kosztów (departamentów sprzedaży i marketingu) oraz GPM wynikającą z Budżetu oraz długoterminowych biznes planów i strategii
* Tworzenie, wdrożenie oraz zarządzanie strategią i planami sprzedaży dot. pozyskania rynków, klientów, obsługi end-of-contract oraz rezygnacji
* Zarządzanie polityką programową Spółki (zakup kanałów TV i budowanie oferty)
* Tworzenie i zarządzanie Strategią i planami dot. produktów (B2B, B2C)
* Bezpośrednie zarządzanie działami Marketingu, Analiz i Sprzedaży B2B
* Bezpośrednia współpraca z międzynarodowymi strukturami właścicielskimi (dyrektorzy i opiekunowie inwestycyjni z ramienia funduszu inwestycyjnego w Polsce i za granicą)

Członek komitetu inwestycyjnego (przejęcia firm, pozyskanie terenów, rozbudowa sieci, zakup urządzeń).

Zaplanowanie i przeprowadzenie restrukturyzacji Spółki w obszarach sprzedaży i marketingu.
Uczestnictwo w procesie sprzedaży Spółki.
ASTER Sp. z o.o.
Menadżer działów sprzedaży i marketingu
Odpowiedzialny za:
* Tworzenie i realizację budżetu Sprzedaży (Przychodowego), Marketingu i kosztów (obejmujących wynagrodzenia podstawowe i prowizje)
* Tworzenie i realizację strategii oraz planów sprzedaży (obszary green field, nowi klienci, end-of-contract, utrzymanie)
* Tworzenie i realizację strategii marketingu Grupy ASTER
* Budowanie nowych kanałów sprzedaży
* Bezpośrednie raportowanie do działającego globalnie Funduszu Inwestycyjnego
GameDesire Sp. z o.o.
Kierownik ds. Marketingu
Odpowiedzialny za:
* Pozyskanie nowych klientów
* Tworzenie i zarządzanie kampaniami reklamowymi i promocyjnymi
* Tworzenie dokumentacji i materiałów marketingowych
* Wdrożenie nowych produktów (wirtualna portmonetka, narzędzia marketingowe, itd.)

Szkolenia i kursy

05-2008 Searchlight
Doskonalenie Umiejętności Managerskich (przywództwo, rozwiązywanie problemów)

08-2007 PROKadra
Zarządzanie projektami wg metodologii PMI

07-2007 PROKadra
Negocjacje handlowe

05-2007 Agencja Rozwoju Przemysłu
Sztuka prezentacji (autoprezentacja i socjotechniki)

09-2006 Nowe Motywacje
Doskonalenie Umiejętności Managerskich (zarządzanie zmianą, skuteczne kierowanie podwładnym, motywowanie, budowanie autorytetów i relacji)

08-2006 Nowe Motywacje
Doskonalenie Umiejętności Managerskich (zarządzanie sprzedażą, budowanie i zarządzanie zespołem sprzedaży)

05-2006 Nowe motywacje
Doskonalenie Umiejętności Managerskich (przywództwo i zarządzanie zorientowane na rezultaty)

05-2005 SPiZ Kraków
Techniki negocjacji

04-2005 SPiZ Kraków
Asertywność

04-2005 Centrum Rozwiązań Managerskich S.A.
Zarządzanie projektami wg metodologii PRINCE2

Edukacja

Logo
Handel i Zarządzanie Sprzedażą, studia podyplomowe
Akademia Ekonomiczna w Krakowie
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Internet/e-Commerce/Nowe media
Tworzenie stron WWW/Technologie internetowe
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Grupy

4 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Antymanipulacja
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją. Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie, którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
BEZ TABU
BEZ TABU
Możesz być kontrowersyjny, możesz prowokować. Powiem więcej - RÓB TO jak najczęściej. Pozwól innym zobaczyć świat w taki sposób jaki go postrzegasz.
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
DLACZEGO 80% FIRM UPADA W CIĄGU PIERWSZYCH 2 LAT SWOJEGO DZIAŁANIA? DLACZEGO TYLE FIRM NAWET JEŻELI ODNIESIE SUKCES NA POCZĄTKU PÓŹNIEJ WPADA W KŁOPOTY?
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Coaching sztuką możliwości
Coaching sztuką możliwości
Czym jest coaching? Tutaj się tego dowiesz i podniesiesz efektywność swoich działań :)
Consero
Consero
Consero to słowo , pochodzące z łaciny, którego znaczeniem jest „ łączyć”. Tworzymy zespół ekspertów, którzy łączą wiedzę i doświadczenie z wielu dziedzin w drodze zintegrowanych oddziaływań dla nasz
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Marketing praktyków
Marketing praktyków
Grupa poświęcona wymianie doświadczeń praktyków marketingu i komunikacji marketingowej. Mam nadzieję na niekomercyjną wymianę uwag i spostrzeżeń na temat komunikacji marketingowej na polskim rynku.
MÓJ PRYWATNY COACH poradził mi...
MÓJ PRYWATNY COACH poradził mi...
dla osób, którym podoba sie idea posiadania swojego osobistego coacha, doradcy rozwoju zawodowego, trenera rozwoju kariery