Artur Pawłowski

Artur Pawłowski

Menedżer zmian/dyrektor personalny/wykładowca/doradca

Warszawa, Cała Polska

Podsumowanie

    Umiejętności w branży:
    zmiany,restrukturyzacje,nadzór właścicielski, zarządzanie HR, kształcenie, budowanie systemów zarządczych,socjotechniki zarządzania...

    Inne umiejętności:
    ...edukacja, wychowywanie, psychologia władzy, sojotechniki...

    Cele zawodowe:
    ...nie mam już dzisiaj takich konkretnych celów. Osiągnąlem w zasadzie wszystko co chciałem, a nawet wiecej jak na prostego chłopaka z Włoszczowy.Zycie to zbliżanie się do gwiazd...w każdym aspekcie, nie tylko zawodowym...
    Konsultant, trener, coach

    Konsulting

    od marca 2014 (od 5 miesięcy)
    Organisation Transformation Manager, Kraków

    Capgemini Polska

    maj 2013 - styczeń 2014 (przez 9 miesięcy)
    Interim Manager , projekt skończony czasowo. Przebudowa kultury organizacyjnej firmy w kierunku struktury macierzowej, coaching, szkolenia, rozwój kadry menadżerskiej...
    Pełnomocnik Zarządu PLL LOT SA.....

    PLL LOT S.A.

    sierpień 2011 - marzec 2013 (przez 1 rok i 8 miesięcy)
    sprawy trudne, kontakty i negocjacje ze związkami zawodowymi itp.
    dyrektor zarządzający

    GPH FOLWARK Nowe Miasto

    październik 2010 - wrzesień 2011 (przez 1 rok)
    zarządzanie i restrukturyzacja w firmie produkującej ketchupy , sosy i majonezy dla gastronomi
    (...),Dyrektor Biura Rozwoju i Nadzoru Włascicielskiego

    PRI Pol-Aqua

    kwiecień 2008 - lipiec 2009 (przez 1 rok i 4 miesiące)
    Nadzór właścicielski nad kilkunastoma spółkami zależnymi w grupie kapitałowej, fuzje i przejęcia spółek, rozwój kadry menedżerskiej w tych spółkach w całej Polsce.
    dyrektor ds personalnych i organizacyjnych

    Krośnieńskie Huty Szkła "KROSNO" SA

    czerwiec 2007 - kwiecień 2008 (przez 11 miesięcy)
    Cały HR, kadry, biuro zarządu i administracja 4 hut - Krosno, Jasło, Tarnów, Krossglas. Razem ponad 4000 pracowników, kilkadziesiąt hektarów powierzchni....kontakty i negocjacje z 3 związkami zawodowymi.
    A poniżej - opis doświadczenia i różnych stanowisk już w skrócie......
    różne:Prezes Zarządu;członek Zarządu;Dyrektor zarządzajacy;Dyrektor personalny; dyrektor sprzedaży

    WKRA s.a.

    październik 1991 - luty 2013 (przez 21 lat i 5 miesięcy)
    W latach 1991- 2008 zarządzałem całymi firmami / jako prezes / - WKRA SA, lub członek zarządu - MS Stolica ,dyrektor zarządzający i sprzedaży - INTERAK, GPH Folwark, EC Capital , dyrektor personalny - Ruch SA, REMA 1000, UPS, KHS Krosno , plus konsulting przy rożnych projektach zewnętrznych z zakresu HR i zarządzania, trenerstwo i wykłady na wyższych uczelniach, coaching, publicystyka w prasie, współpraca z firmami doradczymi i szkoleniowymi, itd, ponadto - zarządzanie edukacją /założyłem 3 prywatne szkoły biznesu,byłem Szefem Zespołu Doradców Ministra Edukacji Narodowej /,zasiadałem w wielu radach nadzorczych...nie nudziłem się...robiłem "karierę".
    Udało mi się zawodowo wyjść daleko poza HR, ale także do HR wracałem.

    Edukacja

    zarządzanie, studia podyplomowe

    Instytut ORGMASZ w Warszawie

    październik 2004 - czerwiec 2006 (przez 1 rok i 9 miesięcy)
    historia/wydział humanistyczny, magisterskie

    Akademia Świętokrzyska im. Jana Kochanowskiego w Kielcach

    październik 1981 - czerwiec 1986 (przez 4 lata i 9 miesięcy)

    Informacje dodatkowe

    Przebyte kursy

    dużo tego...uzbierało się przez 20 lat...z zakresu zarządzania, HR, finansów, sprzedaży itd. Napisałem m.in także podrecznik dla studentów-Kierowanie i zarządzanie personelem.

    Organizacje

    Lions Club, Stowarzyszenie"Ordynacka", Towarzystwo Przyjaźni Polsko-Izraelskiej

    Hobby

    ludzie, książki, globalistyka, socjotechniki, antropologia kulturowa, religioznawstwo, socjologia i psychologia, astronomia-mam wielki teleskop zwierciadlany przez który widac przerwę Cassiniego w pierścieniach Saturna...

    Grupy

    Wszystkich wypowiedzi: 1687    (239 plusów)

    Zobacz szczegóły »