Wypowiedzi
-
Zapraszam na pogadankę o Sukcesji. Temat który ostatecznie dopadnie każdego. Szczegóły http://pomoc-finansowa.blogspot.com/p/sukcesja.html
- 4.11.2015, 22:25
-
Witam. Zajmuje się kontrolingiem. Dajcie znać jakby ktoś tego potrzebował.
- 31.05.2014, 23:45
- Skomentuj
-
To jest miejsce pracy, gdzie nie rozdają pieniędzy, a trzeba się narobić żeby zarobić. Przede wszystkim to jest sprzedaż, a wielu się tym brzydzi, więc dlatego tak wielu niezadowolonych i sfrustrowanych.
-
Allianz PODATNIK. Jedyne ubezpieczenie na Świecie, które chroni przedsiębiorców i Zarządy firm przed błędami i zakusami Urzędów Skarbowych lub ZUS.
-
Co mogą robić osoby w wieku 50+ ? Jaką pracę wykonywać, aby zachowali własną godność i poczucie wartości ? Jakie nowe zawody będą potrzebne, a jakie upadną? Czy to będzie praca, gdzie wszyscy będziemy sobie wzajemnie usługiwać i brać za to pieniądze, czy raczej dominować będzie etat i wyścig szczurów na ścieżce kariery zawodowej? Czy przyszli i dzisiejsi 50+ będą na tyle silni i zdrowi aby mogli pracować oraz garściami korzystać z życia? Jakie są wasze wyobrażenia, jakie oczekiwania ?
-
No cóż handel, a szczególnie, tanio kupić drogo sprzedać, zawsze był intratny, gdy się zakręcić. Słoiki choć to mało ambitny towar zawsze będą potrzebne. Widać na każdym towarze można zarobić. Pana doświadczenie jest tego przykładem. Gratuluje. Więcej takich pomysłów !
-
Piotr K.:
ZAINWESTUJE 270 000 PLN
CZEKAM NA RÓŻNE OFERTY Z CAŁEJ POLSKI
No i co ma już Pan te oferty ? Proszę się pochwalić co ostatecznie Pan wybrał, jeśli to nie tajemnica. -
ARTUR SOKOŁOWSKI:
Czy ludzie to potrafią...?
Tak, jeśli robią coś w tym kierunku. To jest tak jak z budowaniem dróg. Od wieków wiadomo jak to robić, ale do dziś mają z tym niektórzy problemy. Choć wiedza i technologie są dostępne to o zastosowaniach decydują ludzie. Od nich więc zależy czy potrafią czy nie. Na szczęście jest wielu takich co potrafią. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Sprzedaż
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Anioły Pracy
-
Dariusz Szul:
Monika Kruszyna-Drejka:
W pozyskaniu klienta ważne są rekomendacje, ale nie zawsze możemy je zdobyć. Trzeba sobie radzić w inny sposób: pytaj i słuchaj, czytaj o kontrahencie wszystkie dostępne publikacje, wpisy; pukaj, pukaj, a w przypadku odmowy nie odchodź za daleko - może ślepy los odwróci kartę.
Świetnie powiedziane Moniko!
W zabieganiu o wielkich koientów bardzo ważna jest też informacja.
Ważne jest też stosowanie, aż do bólu profesjonalnego postępowania transakcyjnego i nieustępliwość w działaniu i jak to ładnie powiedziałaś " nie odchodzenie za daleko"...i pilnowanie klienta.
Pzdr Dario
Zgadzam się, że informacja jest ważna, nawet bardzo. Ale nie mniej ważna jest umiejętnosć poruszania się po zawiłej i skomplikowanej strukturze organizacyjnej bogatego klienta. Do czynienia ma się z ludżmi z ich motywacjami, marzeniami, celami,
ale i z polityką wewnętrzną, koteriami, grupami interesów, itd.
Dlatego najlepiej jak nas ktoś poleci, wprowadzi na "salony" a potem jeszcze wspiera i pomaga. Nie jest ostatecznie ważne kogo my znamy, lecz kto zna nas. Polecenia i rekomendacje się wypracowuje jak już pisałem. Trzeba wiedzieć kto u bogatego klienta jest kim jakie ma kompetencje i jak podejmuje decyzje. Potem szukać kogoś kto pomoże nam dotrzeć do tych ludzi abyśmy mogli w końcu z nimi się spotkać i porozmawiać. O naszych rozwiązaniach, usługach oraz korzyściach. Sprzedaż to motywowanie innych do działania.
By zdobyć bodatego klienta należy zacząc od strategii. Potem opracować taktykę i w końcu rozpcząć działania. To jest proces i będąc nie przygotowanym nie mamy szans. Drogi na skróty nie działają. Sprawdziłem.
Pzdr. JerzyJerzy Jakubowski edytował(a) ten post dnia 27.04.10 o godzinie 21:16 -
Do bogatych firm można wejść tylko przez polecenia, albo jak mówiło się kiedyś układy. Układy czy też Network (sieć powiązań, a dokładnie działająca sieć) jak mówią amerykanie można wypracować. Są nawet strategie i techniki jak to robić, więc można się tego nauczyć. Nie oczekiwałbym jednak szybkich wyników, gdy ktoś dopiero zaczyna. Budowanie sieci powiązań to mozolna praca wymagająca konsekwencji i wiary we własne możliwości.
Pozdrawiam. Jurek.Jerzy Jakubowski edytował(a) ten post dnia 24.04.10 o godzinie 09:13 -
Dariusz Szul:
Łukasz K.:
Jestem przed ważną rozmową telefoniczną, której celem jest umówienie spotkania i jak w każdej, zrobienie jakiegoś pozytywnego wrażenia. Wymień teraz Dariusz te, które wg Ciebie skutecznie pomagają.
Dariusz Szul:
Są po prostu niepotrzebne, cóż więcej napisać...
co sądzicie o w/w zwrotach?
Łukaszu
proszę bardzo:
Pamiętaj, aby w czasie rozmowy telefonicznej stosować n/w podstawowe zasady interpersonalne:
Zasadę Grzeczności
Zasadę Aprobaty
Zasadę Skromności
Zasadę Zgodności
Zasadę Kooperacji
Zasadę Ciekawości
Aby skutecznie pozyskać klienta przez telefon i na dodatek namówić na spotkanie trzeba WŁAŚCIWIE ROZPOCZĄĆ ROZMOWĘ ( trzeba opracować sobie kilka błyskotliwych i ciekawych oraz profesjonalnych otwarć rozmowy telefonicznej ) i dobierać odpowiednie słowa, werbalizować rozmowę, stosować niższy tembr głosu, stosować modulacje wzrastające i proszące oraz odpowiednio akcentować ważne pytania.
Ważne:
trzeba aktywnie słuchać [ tak, oczywiście, rozumiem ], czyli dać szansę klientowi wygadania się i stosować takie sztuczki słowne i czarowanie klienta jak:
dziękuję że mi Pan to powiedział
tak, oczywiście, ma Pan słuszność
rozumiem, to jest ważna informacja
powiedział Pan ważne słowa...etc...
I teraz zwroty pmagające w rozmowie telefonicznej:
1/ tak, chętnie
2/ cieszę się, że Pan o to zapytał
3/ tak to jest pytanie
4/ to jest właśnie podstawa naszej rozmowy
5/ ...zapytam Pana, jak Pan to osiąga
6/ rozumiem tak do Pańskiego pytania przedstawię następujące dane/informacje/parametry
7/ co się szczególnie Panu podobało
....
....
Pzdr Dario
dodałbym jeszcze, że każda rozmowa telefoniczna związana ze sprzedażą (ale nie tylko) typu SALES CALL ma otwarcie w zależności od;
1.Do kogo dzwonimy (decydenta, użytkownika, opiniotwórcy,itd.)
2.Ważny powód naszego telefonu, czyli po co zawracamy komuś głowę
3.Pomysł który mam, albo idee, które może mój klient zastosować
4.O czym mówią moi klienci (polecenia, referencje)
5.Specyficzne korzyści jakich dostarczam.
Zwroty grzecznościowe i komunikacja są bardzo ważne aby prowadzić dialog, rozumieć i być zrozumiany. Moje doświadczenia są jednak takie, że dużo ważniejsza przy OTWARCIU jest struktura rozmowy. Szczególnie kiedy klienta jeszcze nie znamy i chcemy się z nim umówić (dzwonimy np. na zimno)Jerzy Jakubowski edytował(a) ten post dnia 06.04.10 o godzinie 18:56 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Sprzedaż
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Doradcy Finansowi
-
Chcę nawiązać do tego co napisał Darek i się z nim całkowicie zgadzam.
Od grudnia zeszłego roku pracuje w Centrum Bankowo Ubezpieczeniowym. Biuro mam w Allianz Bank. Jestem agentem ubezpieczeniowym (który nigdy w Polsce nie siedział w okienku i pierdział w stołek) oraz specjalistą bankowym - Doradcą Fiansowym, jednocześnie. Allianz "pożenił" te dwie grupy pośrednictwa finansowego w jedną całość. Przez to klient ma jeden telefon, jeden kontakt, który go obsługuje we wszystkim co ma związek z finansami. Nie wszyscy klienci się jeszcze do tego przyzwyczaili. Szczegółnie Ci którzy szukają "okazji cenowej", ale Ci zabiegani, lubiący się spotykać w dowolnym miejscu o dowolnych porach i ceniący jakość obsługi są urzeczeni.
Pozdrawiam. Jurek -
Juliusz B.:
już mam dość pokolenia Y
na szczęście są inne normalne pokolenia
Trafna uwaga. Firmy powinny być wielopokoleniowe. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy korporacja.. i co później...
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Sprzedaż
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Doradcy Finansowi