Jakub Musiałowski

Jakub Musiałowski E-commerce Manager,
E-marketing, Social
Media

Temat: Zmiana warunków pracy..

Witam.

Mam pytanie odnośnie formy zmiany stanowiska w pracy. Jaką forme powinien mieć dokument zmieniający stanowisko??

Zmiana stanowiska nie pociagala za soba zmiany zakresu obowiazków, placy, czasu pracy... Inna w zasadzie jest tylko nazwa stanowiska..co akurat w tym przypadku jest bardzo istotne.

Dokument za pomocą którego została dokonana ta zmiana to jakby forma polecenia, zaadresowana do danego pracownika, w którym prezes danej firmy powierza obowiązki od dnia... na stanowisku..., oraz ze pozostałe warunki pozostają bez zmian.

Czy taki dokumeny ma moc prawną i faktycznie zmienia stanowisko??

Pozdrawiam
Elwira Tulibacka

Elwira Tulibacka właściciel,
\"ARIVLE\" Elwira
Tulibacka

Temat: Zmiana warunków pracy..

powinien to być aneks do umowy o pracę, albo wypowiedzenie zmieniające. Najczęściej robi się to w formie aneksu.

Następna dyskusja:

Zmiana warunków pracy...




Wyślij zaproszenie do