Wypowiedzi
-
Adrian K.:
Maciej B.:
A co tam, ponarzekam dziś trochę ;)
1. Niekumaci specjaliści ds. marketingu- czasami człowiek czuje się tak, jakby stał po drugiej stronie barykady.
2. Klienci "wszystko wiem najlepiej"- nieważne, jak dobry projekt dostaną- zawsze potrafią go spieprzyć.
3. "Dlaczego tak drogo"- jeździ nowym S-500, a targuje się o każde 100 PLN jakby chodziło o jego życie.
4. Wędka i marchewka- "jak zrobi mi Pan tanio ten projekt, to będą następne".
5. Wymuszacze bonusów- "zrobiliście mi stronę, to może dorzucicie CI w gratisie...?"
6. Badziewiarze (to o konkurencji)- robią totalny szit, ale jeśli trafią na gościa z punktu 1, to potrafią podebrać robotę.
7. Typy "milion razy zmieniam zdanie"- najpierw chce zielone, potem czerwone, a potem znów wraca do zielonego.
8. Przedłużacze- potrafią miesiącami odwlekać moment zapłaty za fakturę.
9. "Zróbcie mi naprawdę oryginalną i nietypową kampanię, ale żeby było podobnie jak u konkurencji".
Oczywiście absolutne killing zone jest wtedy, kiedy powyższe przypadki materializują się w jednej osobie. :)
Ooo to to to. Tyle w temacie. ;)
Dorzucam coś od siebie:
"Co do dla Pana... pan kliknie 3 razy i to się tam Panu samo w tym Pana programie w komputerze zrobi"
oraz
"Dlaczego tak drogo...? Przecież dla Pana to 3 minuty roboty" -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Freelancer
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Freelancer
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Freelancer
-
Nie dość, że ukradziony motyw, to jeszcze nie potrafili go dostosować... widzicie resztę globu na tle tekstu "możliwości"??? :) Full prof jak się patrzy :D
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy LEGNICA TEAM
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy LEGNICA TEAM
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy LEGNICA TEAM
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy LEGNICA TEAM
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy LEGNICA TEAM
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy LEGNICA TEAM
-
Jak by to ująć... są cycki jest sukces :)
Nie będę nic opisywać tylko przesyłam do strony:
http://www.joemonster.org/art/14874/Kuriozalny_kalenda...
Co wy na to?:) -
Firmy płacą za takie rzeczy chwilami astronomiczne sumy, a ty szukasz za darmo... :)
-
I teraz wychodzi na jaw, co robią w trakcie obrad... zamiast słuchać to oni w skojarzenia grali :P Doszli jak widać w tej grze do perfekcji :)
-
andrzej-ludwik "alw" włoszczyński:
Angelika Kaczmarek:
podpowiedz mi złotko kto to powiedział - "z kogo się śmiejecie? z siebie się śmiejecie."BTW tutaj tez konkurs na najbardziej pasujacy slogan czy jak? dajcie spokoj, przeciez to poziom przedszkola.
nie no to tylko topik dla ludzi z poczuciem humoru :P sztywniaków nie (mam nadzieję, że nie będzie skojarzeń :P)
A to nie przypadkiem w "Rejsie" było?:) -
Po prostu zastanawiamy się, jakie hasło doprowadzi do tego, że PiSowcy z krzeseł pospadają... i to nie z zachwytu :)
-
Angelika Kaczmarek:
moim skromnym zdaniem, jako oglądacza reklam, uważam, że to miejsce powinno zdrożeć, bo jest chyba najczęściej oglądanym miejscem i jeszcze publikowanym w TV! a szum koło tego nastraja pozytywnie :P -> bo można się pośmiać z ludzkich głupotoskojarzeń :P
Ogłoszenie:
Wynajmę powierzchnię reklamową w centrum Krakowa. Emisja w TVP, TVN, Polsacie i Gazecie Wyborczej GRATIS!!!
:D -
Hehe... ja to bym tam rzucił reklamę agencji marketingowej lub tym podobnej, a jako hasło reklamowe strzelił "Liczą się wzloty a nie upadki" :) Ciekawe jakby na to zareagowali PiSowcy :P
-
Luzik... jeszcze dwie kampanie i się ludziom znudzi :P
Jak dla mnie to już drugie podejście i próba zrobienia szumu wokół siebie to już jest brak oryginalności... wymyślili byś coś innego i nie chodzi wcale tylko o hasło:P Miejsce się robi oklepane powoli:)
Odnośnie tego, że ta reklama wisi w całej Polsce a się czepiają tej w Krakowie... Lech też wisiał w całym kraju, a pod uwagę poszedł tylko krakowski :) -
Dobra... a teraz zagnę wszystkich :)
Jakie jest końcowe hasło spotu???
"Zapraszamy na Mazury"...
I teraz nie dziwię się, ze jest TYLKO jezioro i dziewczyny, skoro właśnie z tym większość ludzi z tym sobie kojarzy Mazury :)
edit:
No ale i tak nic nie przemawia przeciwko temu, aby Pisz pokazał te "swoje" Mazury, zamiast Olsztyna. :)Tomasz Bajor edytował(a) ten post dnia 05.08.10 o godzinie 13:30