Piotr Foryś

Senior IT Support Specialist, CanPack S.A.
Brzesko, małopolskie

Umiejętności

Active Directory Confluence Dell Computers Dell PowerVault Dell Switches GLPI JIRA Lotus Notes Microsoft Office Microsoft Server Platforms SAP ERP VMware VPN Windows 7 Windows Mobile Windows Server SQL Server sieci komputerowe: sieci LAN i WAN - protokoły, usługi sieci bezprzewodowe bezpieczeństwo sieci HP PC Lenovo PC Dell Servers Motorola Symbol Milestone XProtect supermicro ENOVA ERP Motorola Wireless Drukarki laserowe OKI, Brother, HP, Kyocera, Lexmark, InfoPrint IBM Windows 10 HP Printers Cherwell Microsoft Teams Windows 11 Canon Printers

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

CAN - PACK S.A.
Senior IT Support Specialist
- Konfiguracja, rozbudowa oraz naprawa sprzętu komputerowego (notebooki, stacje robocze) Lenovo, Dell, HP
- Pomoc i rozwiązywanie problemów (lokalne oraz zdalne) użytkowników krajowych oraz zagranicznych w zakresie sprzętu komputerowego (notebooki, stacje robocze, drukarki, skanery, terminale RF) oraz oprogramowania (Windows 7, Windows 10, Windows 11, MS OFFICE 365 oraz wersje poprzednie , MS Teams, SAP, etc.)
- Obsługa AD w zakresie zmian danych użytkownika, resetu haseł, modyfikacji GPO
- Obsługa systemów ticketowych GLPI oraz Cherwell (przyjmowanie zgłoszeń, ewidencja sprzętu i oprogramowania)
- Obsługa, konfiguracja i rozwiązywanie problemów z Microsoft SCCM, Bitlocker, Defender
- Konfiguracja, rozwiązywanie problemów oraz naprawa terminali magazynowych RugOn, Zebra
- Obsługa i konfiguracja DHCP
- Projektowanie i realizacja modernizacji oraz rozbudowy sieci LAN
- Obsługa, konfiguracja oraz naprawa urządzeń drukujących oraz skanujących takich producentów jak: HP, Kyocera, Canon, Brother, Konica-Minolta
- Obsługa, konfiguracja, rozbudowa i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem CCTV Milestone
- Udział w międzynarodowych projektach rozbudowy i modernizacji infrastruktury oraz sprzętu IT (Holandia, Kolumbia)
nazwa.pl
Specjalista ds. wsparcia technicznego
- Obsługa i zarządzanie siecią wewnętrzną opartą na Active Directory Windows Server 2012 R2
- Pomoc i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie sprzętu komputerowego (laptopy, stacje robocze) oraz oprogramowania (Windows 7, Windows 10, OFFICE, Mozilla Thunderbird, etc.)
- Obsługa i administracja systemem Atlassian JIRA oraz Confluence - zarządzanie, tworzenie, edycja projektów oraz przestrzeni, nadawanie uprawnień, etc.
- Konfiguracja, modernizacja, montaż oraz rozwiązywanie problemów sprzętowych serwerów DELL, Actina Solar, Thomas-Krenn, NEXENTA STORAGE, Supermicro w wielu różnych konfiguracjach
- Przygotowywanie dokumentacji po wdrożeniowej
- Montaż i podstawowa konfiguracja urządzeń sieciowych DELL, JUNIPER,
- Montaż urządzeń zasilających
- Przygotowywanie infrastruktury dla sieci 1G i 10G
Logo
Specjalista IT
CP Trade Sp. z o.o. Kraków
· Obsługa, zarządzanie, konfiguracja i rozwiązywanie problemów z serwerami opartymi na Windows Server 2012 R2
· Zarządzanie i obsługa ActiveDirectory, DNS, WSUS
· Zarządzanie, konfiguracja i rozwiązywanie problemów środowiska maszyn wirtualnych opartych na VMware
· Obsługa i zarządzanie macierzami dyskowymi (EMC, QNAP)
· Obsługa i rozwiązywanie problemów z sieciami LAN, WAN, WiFi opartymi na technologii CISCO (switch’e, routery, AccessPoint’y), konfiguracja połączeń VPN
· Obsługa zgłoszeń Service Desk oraz pomoc użytkownikom w zakresie sprzętu komputerowego, oprogramowania Microsoft (Windows, Office) oraz oprogramowania ERP Enova
· Obsługa zamówień i zakupów sprzętu komputerowego
· Obsługa centrali telefonicznej Ericsson
Jeronimo Martins Polska S.A.
Informatyk
· Obsługa, zarządzanie i rozwiązywanie problemów z serwerami plikowymi, terminalowymi i aplikacyjnymi wykorzystywanymi w CD opartymi na Windows Server 2003 oraz 2008 R2 zgodnie z procedurami
· Obsługa i rozwiązywanie problemów z sieciami LAN, WAN, VPN oraz RF opartymi na rozwiązaniach CISCO i MOTOROLA
· Obsługa i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników przy pomocy narzędzia Service Desk
· Instalacja i konfiguracja stacji roboczych, notebooków oraz serwerów przy użyciu narzędzia LanDesk
· Naprawa, konfiguracja i rozwiązywanie problemów z terminalami MOTOROLA MC9060, MC9090, MC9190 oraz VC5150 wykorzystywanymi na magazynie
· Naprawa, konfiguracja i rozwiązywanie problemów z urządzeniami peryferyjnymi pracującymi w sieci LAN (drukarki HP, ZEBRA, skanery, serwery druku)
· Obsługa i rozwiązywanie problemów użytkowników z systemem SAP
· Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z Lotus Notes
· Obsługa i konfiguracja centrali telefonicznej PABX ALCATEL-LUCENT
· Obsługa, konfiguracja i rozwiązywanie problemów z urządzeniami mobilnymi BLACKBERRY oraz Samsung
· Dyżury STAND BY w celu utrzymania działania magazynu CD 24/7
· Obsługa zamówień i zakupów sprzętu IT oraz materiałów eksploatacyjnych
· Obsługa systemu RCP (wydawanie, konfiguracja i personalizacja kart systemu rejestracji czasu pracy)
ASCO Systemy Informatyczne
Informatyk - wdrożeniowiec
- Nauka budowy, obsługi i rozwiązywania problemów oprogramowania Firma2000
- Telefoniczna i zdalna pomoc techniczna dla klientów firmy
Logo
referent ds. informatyki
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Brzesku
· Obsługa, nadzór i modernizacja sieci komputerowych LAN, WiFi, VPN – szkolnej oraz
administracyjnej
(ponad 200 użytkowników)
· Obsługa i serwis serwerów wykorzystywanych w szkole opartych na Windows Server
2003 – serwery plików, serwer pocztowy, serwer WWW
· Serwisowanie stacji roboczych, laptopów, urządzeń peryferyjnych
· Serwis oprogramowania finansowo-księgowego, systemów operacyjnych
itp. wykorzystywanych w placówce oświatowej
· Nadzór na zakupami sprzętu komputerowego oraz przygotowywanie SIWZ do
przetargów
· Administracja i ochrona danych osobowych
· Obsługa i nadzór nad monitoringiem
Logo
Informatyk / właściciel
Pogotowie Komputerowe FP service
- Serwisowanie sprzętu komputerowego (komputery klasy PC, serwery, laptopy,
drukarki itp.), kas fiskalnych (w zakresie programowania i konfiguracji), wag metkujących oraz
czytników kodów kreskowych
· Sprzedaż sprzętu komputerowego na zamówienie klienta
· Serwis w zakresie oprogramowania finansowo-księgowego, handlowego, systemów
operacyjnych Microsoft (m.in. Windows XP, Vista, Windows 7, Windows 8,
Windows Server 2003, Windows Server 2008), bazodanowego MS SQL Server 2005
oraz MS SQL Server 2008
Logo
Informatyk
PSS Społem Brzesko
· Obsługa i nadzór nad sprzętem komputerowym wykorzystywanym w firmie
· Serwisowanie sprzętu komputerowego, zakup oraz modernizacja
· Nadzór nad siecią komputerową oraz jej modernizacja
· Obsługa i serwis oprogramowania finansowo-księgowego
· Obsługa i serwis oprogramowania wykorzystywanego w placówkach handlowych i
produkcyjnych
· Obsługa inwentaryzacji
Logo
Kierowca-magazynier w hurtowni motoryzacyjnej
F.H. „Korona”

Szkolenia i kursy

Microsoft MCTS, MCITP, MCSA, MCTP Windows Server 2008

Edukacja

Logo
matematyczno-informatyczny, średnie
Liceum Ogólnokształcące przy ZSP Nr1 w Brzesku
Logo
Informatyczny - Administracja sieciami komputerowymi, średnie
Policealne studium Ekonomiczno-Informatyczne w Bochni

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie bazami danych i storage
IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk

Zainteresowania

informatyka, motoryzacja, fotografia, sport

Inne

Prawo jazdy kat.: A, B, B+E, C, C+E