Umiejętności
Atlassian JIRA
Groovy
HTTP
ITIL
Java
Java Application Development
Java Enterprise Edition
JavaScript
JavaSE
JIRA
Manual Test Execution
REST
Scrum
SOAP
SoapUI
SQL
Test Engineering
XML
Zephyr
Agile
Programowanie
Selenium / WebDriver
QA
Quality assurance and control
Test Case'y
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
QA Tester
- integracja z interfejsami klienta
- projektowanie przypadków testowych do integracji systemu z zewnętrznymi interfejsami (XML, SOAP UI)
- przygotowywanie narzędzi do łatwiejszego generowania wiadomości XML / SOAP
- wykonanie testu / ponowne testowanie poprawek
- zgłaszanie błędów i błędów w Jira
- wsparcie techniczne zespołu QA
- znajdowanie rozwiązań dla konkretnych danych i scenariuszy testowych
- udział w fazach projektu (ST / SIT)
- codzienne raportowanie do kierownictwa
- projektowanie przypadków testowych do integracji systemu z zewnętrznymi interfejsami (XML, SOAP UI)
- przygotowywanie narzędzi do łatwiejszego generowania wiadomości XML / SOAP
- wykonanie testu / ponowne testowanie poprawek
- zgłaszanie błędów i błędów w Jira
- wsparcie techniczne zespołu QA
- znajdowanie rozwiązań dla konkretnych danych i scenariuszy testowych
- udział w fazach projektu (ST / SIT)
- codzienne raportowanie do kierownictwa
Senior IT Support Specialist
Pierwsza i druga linia wsparcia IT w grupie ista (11 krajów) dla systemu D.3.
Administracja systemu archiwizacji dokumentów (dla wielu krajów DE / AT / LU / CH / DK / PL / FR / TR / BE / UK / CZ / SK)
Tworzenie dokumentacji szkoleniowej
Szkolenie nowych pracowników działu IT
Międzynarodowa zdalna pomoc dla użytkowników kluczowych (Teamviewer / realVNC)
Szkolenie z zakresu archiwizacji dokumentów dla nowych pracowników korporacyjnych w języku polskim i angielskim (użytkownicy, kluczowi użytkownicy, poziom wsparcia I-st)
Administracja systemu archiwizacji dokumentów (dla wielu krajów DE / AT / LU / CH / DK / PL / FR / TR / BE / UK / CZ / SK)
Tworzenie dokumentacji szkoleniowej
Szkolenie nowych pracowników działu IT
Międzynarodowa zdalna pomoc dla użytkowników kluczowych (Teamviewer / realVNC)
Szkolenie z zakresu archiwizacji dokumentów dla nowych pracowników korporacyjnych w języku polskim i angielskim (użytkownicy, kluczowi użytkownicy, poziom wsparcia I-st)
Specjalista ds Marketingu
Obsługa marketingowa klienta masowego. Materiały marketingowe.
Projekty
Szkolenia i kursy
Programowanie Java - Jsystems Warszawa
Programowanie JEE - JSystems Warszawa
SQL - JSystems Warszawa
Programowanie JEE - JSystems Warszawa
SQL - JSystems Warszawa
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Tworzenie stron WWW/Technologie internetowe
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Rozwój oprogramowania
Programista JAVA
IT - Rozwój oprogramowania
Programista PHP