317 obserwujących
Informatyka/Administracja , Informatyka/Programowanie , Internet/E-Commerce
Spółka nazwa.pl to najczęściej wybierany w Polsce dostawca usług rejestracji domen i hostingu w chmurze. Firma jest liderem we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań technologicznych, które ułatwiają przedsiębiorcom rozwijanie profesjonalnego biznesu w Internecie. Z usług nazwa.pl od 1997 roku skorzystało ponad 1 000 000 Klientów, rejestrując ponad 5 000 000 domen oraz uruchamiając ponad 500 000 usług hostingowych i 1 000 000 certyfikatów SSL. Dołącz do grona tych, którzy posiadają najlepsze dostępne w Polsce usługi. Nazwa.pl wyznacza standardy w polskim Internecie, dostarczając zaawansowane technicznie rozwiązania, z wykorzystaniem najnowszych światowych technologii. Nazwa.pl wraz ze wszystkimi spółkami celowymi zatrudnia ponad 300 pracowników, których praca skoncentrowana jest na dostarczaniu usług na najwyższym światowym poziomie. Wykorzystywanie przez nazwa.pl nowoczesnych i innowacyjnych technologii na polskim rynku hostingowym jest powszechnie doceniane przez specjalistów branży IT. Spółka nazwa.pl oraz jej usługi były wielokrotnie nagradzane przez znane redakcje, takie jak PCWorld, PurePC, Tabletowo czy IT Reseller. Niekwestionowaną pozycję nazwa.pl jako lidera w zakresie bezpieczeństwa potwierdza również fakt, że ponad połowa domen zabezpieczonych w polskim Internecie przed phishingiem, za pomocą zabezpieczenia DNSSEC, obsługiwana jest właśnie przez nazwa.pl

Więcej informacji

Dane firmy
Adres: Mieczysława Medweckiego 17, Kraków, Polska
Wielkość: 201 - 500 pracowników
Strona www: http://www.nazwa.pl
Rok założenia: 1997
Oceny
Wynagrodzenie:
Możliwości rozwoju:
Socjal / benefity:
Ludzie / zespół:
Atmosfera:

Opinie pracowników

Marcin Meller
Marcin Meller
Młodszy programista
Dodano: 2020.03.02
Świetny start w IT dla ambitnych
Plusy
  • elastyczny czas pracy
  • atmosfera w zespole
  • szkolenia
Minusy
  • odrazu na głeboką wode
Wskazówki dla pracodawcy
pracuje dopiero 2 miesiące a już czuje że będzie to niezapomniana przygoda, wszyscy maja dużo pracy przez co jest mało czasu na knowledge sharing ale nadrabie sie to na szkoleniach.
4.6
  • Wynagrodzenie
    4.0
  • Możliwości rozwoju
    5.0
  • Socjal / benefity
    4.0
  • Ludzie / zespół
    5.0
  • Atmosfera
    5.0

Specjalista ds. obsługi klienta
Dodano: 2020.03.01
Klasa
Plusy
  • fajna atmosfera
Minusy
  • presja czasu
Wskazówki dla pracodawcy
Zdecydowanie fajne miejsce ! Dobre, uczciwe wynagrodzenie, zgrany zespol :)
5.0
  • Wynagrodzenie
    5.0
  • Możliwości rozwoju
    5.0
  • Socjal / benefity
    5.0
  • Ludzie / zespół
    5.0
  • Atmosfera
    5.0