Piotr Foryś

Manager/ Specjalista Ds. Sprzedaży

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Wincanton Polska
Specjalista Ds. Sprzedaży
Realizowanie celów finansowych sprzedaży, udział w przetargach na świadczenie usług
logistycznych, analiza potrzeb potencjalnych i obecnych klientów, budowanie i podtrzymywanie
partnerskich relacji z klientami, przygotowywanie ofert w oparciu o dane uzyskane od klientów,
współpraca z działami firmy
DECATHLON POLSKA
Kierownik Sektora sklepu
Koordyowanie zadań mających na celu zapewnienie przejrzystej ekspozycji towarów, zarządzanie zapasami, tworzenie i realizacja polityki handlowej dla działu, visual merchandising, motywowanie pracowników, rozmowy oceniające, itd, itp ;)
Grupa Raben
Specjalista ds. sprzedaży
Aktywne pozyskiwanie klientów za pomocą ogólno dostępnych narzędzi, analiza potrzeb logistycznych, przygotowywanie ofert i przetargów na dostarczanie usług logistyczno-transportowych, kompleksowa obsługa klienta, realizacja krótko i długoterminowych celów ilościowych i finansowych sprzedaży.
Logo
Shop Manager
Devon Air Ambulance Trust / Exeter / UK
Raportowanie sprzedaży, maksymalizacja sprzedaży, inwentaryzacje, wizualizacja sprzedaży, aranżacja i tworzenie akcji promocyjnych, coaching, etc
Primark
Kierownik Sektora Sklepu
Współpraca, z kadrą kierowniczą, przy realizacji codziennych obowiązków i funkcjonowaniu działów handlowych, mająca na celu zwiększenie sprzedaży, tworzenie i przyjmowanie dostaw, obsługa klienta, nadzór nad pracownikami hali sprzedaży, raportowanie sprzedaży, merchendising, visual merchendising, etc…
Logo
Kierownik Szczebla Niższego / Supervisor
Co-Op Group / Cambridge / UK
Obsługa klienta, obsługa kasy, generowanie zamówień, przyjmowanie dostaw, merchandising, nadzór nad pracownikami, nadzór nad gotówką, rozliczanie pracowników przy końcu zmian, etc….
Tesco Polska
Kierownik Działu FMC
Nadzór nad poprawnością zmian cen. Koordynowanie działań mających na celu utrzymanie dokładnych informacji o cenie i produkcie w systemach komputerowych i kasowych. Badanie konkurencji. Nadzór nad zmianami danych o produktach w czasie akcji promocyjnych. Kontrola sprawności wszelkich urządzeń komputerowych i skomputeryzowanych będących na użyciu w sklepie.

Szkolenia i kursy

Linux Server Administrator - Maj 2006 – Czerwiec 2006
Technik Informatyk - Wrzesień 2002 – Czerwiec 2004

udział w warsztatach; „Team Building” i „ Efektywne Zarządzanie” oraz szkolenie z zakresu: „ Profesjonalne Budowanie Kontaktów z Klientem „

Edukacja

Logo
Transport i Logistyka, inżynierskie
Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Odzież/Dodatki/Biżuteria

Zainteresowania

Śpiew, Taniec, Informatyka