Urszula Urbańska

Kierownik Centrum Oprecyjnego, Call Center
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Analiza biznesowa Strategia biznesowa Zarządzanie Microsoft Office Project Management Przywództwo w zespole Zarządzanie zespołem

Doświadczenie zawodowe

Delta Contact Sp. z o.o.
Dyrektor Operacyjny
Delta Contact Sp. z o.o.
Kierownik Centrum Operacyjnego, Call Center
* zarządzanie Centrum Operacyjnym spółki,
* zarządzanie zespołem Liderów,
* kontrola i analiza realizacji budżetu,
* procesowanie czynności związanych z optymalizacja przychodów i redukcją kosztów operacyjnych,
* analiza wyników finansowych i sprzedażowych,
* kontrola jakości na podstawie procedur organizacyjnych spółki,
* planowanie kampanii telemarketingowych,
* koordynacja projektów Call Center,
* efektywna alokacja zasobów Call Center,
* kontrola wykorzystania zasobów ludzkich i technologicznych,
* opracowanie nowych innowacyjnych rozwiązań mających na celu wzrost jakości i efektywności,
* odpowiedzialność za dystrybucję i wymianę wiedzy, know-how w ramach spółki
* rekrutacja pracowników
* ocena pracy podległego zespołu,
* analiza potrzeb pracowników,
* motywacja,
* koordynacja zadań pomiędzy lokalizacjami spółki,
* reprezentowanie spółki w kontaktach z partnerami biznesowymi
Delta Contact Sp. z o.o.
Kierownik Projektu
* zarządzanie pracą i wynikami osiąganymi przez Koordynatorów oraz przez podległe zespoły; w tym: planowanie czasu realizacji, obsady, potrzeb szkoleniowych, oraz odpowiedzialność za dochowanie należytej staranności i dyscypliny podczas realizacji projektów
* zarządzanie budżetem projektów oraz w szczególności rentownością
* solidne raportowanie oraz analiza wyników projektu
* rozwój podległego projektu
* kontrolowanie jakości pracy podwładnych
* stały pozytywny kontakt z Klientem - zleceniodawcą projektu
* stała współpraca z Trenerem w zakresie potrzeb szkoleniowo-rekrutacyjnych zespołu
* wykonywanie innych poleceń przełożonego oraz zarządu spółki w ramach powierzonego stanowiska
Netia S.A.
Specjalista ds. Raportowania i Procesów
Netia S.A.
Koordynator Zespołu Telesprzedaży
* Zarządzanie zespołem konsultantów
* Rekrutacja
* Podnoszenie jakości prowadzonych rozmów
* Ocena pracy konsultantów poprzez prowadzenie monitoringów aktywnych
* Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe
* Motywacja pracowników
* Tworzenie grafików pracy konsultantów
* Analiza wyników sprzedażowych
ContactPoint Sp. z o.o.
Supervisor - Kierownik Projektu
• Zarządzanie zespołami konsultantów i liderów
• Operacyjne zarządzanie projektami
• Odpowiedzialność za wykorzystanie zasobów ludzkich i dóbr do poszczególnych projektów
• Ocena pracy konsultantów między innymi przez prowadzenie aktywnego monitoringu i coachingu
• Przygotowanie i realizacja systemów motywacyjnych
• Dbanie o podnoszenie jakości pracy, organizowanie spotkań z konsultantami i liderami
• Tworzenie scenariuszy rozmów
• Wprowadzanie nowych rozwiązań w proces prowadzenia projektu, w celu podnoszenia przychodów i marży projektów
• Raportowanie i analiza
• Kontakt z klientami zlecającymi realizację projektów
• Koordynowanie prac między współpracującymi ze sobą działami
ContactPoint Sp. z o.o.
Leader operacyjny
• Opieka nad przydzielonym projektem
• Raportowanie, analiza danych statystycznych z powierzonych projektów
• Tworzenie skryptów rozmowy
• Kontrola znajomości skryptu u wszystkich konsultantów
• Podnoszenie jakości pracy konsultantów: aktywny monitoring, coaching
• Motywacja pracowników
• Tworzenie i wdrażanie nowych procedur
• Ustalanie godzin pracy konsultantów
ContactPoint Sp. z o.o.
Konsultant
• Kompleksowa obsługa klientów indywidualnych i prowadzących działalność gospodarczą
• Dopasowywanie produktów do indywidualnych potrzeb klientów na projektach sprzedażowych, doradztwo

Edukacja

Logo
Zarządzanie dla Menedżerów Sprzedaży, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
Informacja Naukowa i Bibliotekoznawstwo: Systemy informacyjne i bazy danych, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Informacja Naukowa i Bibliotekoznawstwo, licencjackie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
HILLWAY Szkolenia biznesowe i doradztwo dla firm
HILLWAY Szkolenia biznesowe i doradztwo dla firm
Grupa dla przedsiębiorców i osób nastawionych na rozwój biznesu i kariery - badania, raporty, rekomendowane wydarzenia. Grupa sympatyków HILLWAY (nowy brand na rynku usług szkoleniowo-doradczych, twor
HILLWAY Training and Consulting
HILLWAY Training and Consulting
Mikroblog towarzyszący grupie Hillway Szkolenia biznesowe i doradztwo dla firm
Raportowanie w call center
Raportowanie w call center
Grupa dla wszystkich, którzy mają (lub chcą mieć) jakikolwiek związek z raportowaniem operacyjnym i zarządczym w call/contact center. Dla wszystkich, czyli zdecydowanie też dla osób, które zlecają i c
SNW  Outsourcing IT
SNW Outsourcing IT
SNW świadczy usługi z zakresu pracy tymczasowej i outsourcingu IT.
SZTUKA   MOTYWACJI
SZTUKA MOTYWACJI
Motywacja-jak nam pomaga w życiu, techniki motywowania, co Was motywuje, jak motywować siebie i grupę.