Umiejętności
Strategia biznesowa
Zarządzanie
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Negocjacje
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Obsługa klienta
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Konsultant-sprzedawca
Profesjonalna obsługa klienta, zgodna ze standardami firmy.
Dbałość o prawidłową ekspozycję i powierzone mienie.
Przygotowywanie towaru wraz z dokumentacją do ruchów magazynowych (salon-centrala, salon-salon).
Współpraca z działem marketingu w zakresie ekspozycji i promocji.
Obsługa reklamacji klientowskich (przyjmowanie, przesyłanie do centrali, bezpośredni kontakt z klientem).
Dbałość o prawidłową ekspozycję i powierzone mienie.
Przygotowywanie towaru wraz z dokumentacją do ruchów magazynowych (salon-centrala, salon-salon).
Współpraca z działem marketingu w zakresie ekspozycji i promocji.
Obsługa reklamacji klientowskich (przyjmowanie, przesyłanie do centrali, bezpośredni kontakt z klientem).
Kierownik salonu
Raportowanie i analizowanie sprzedaży.
Znajomość współczynników KPI.
Grafiki miesięczne i tygodniowe.
Rekrutacja nowych pracowników.
Szkolenia nowych pracowników, standardy obsługi.
Tygodniowy plan pracy.
Cotygodniowa inwentaryzacja kasy i mikro inwentaryzacja.
Inwentaryzacja mienia firmy.
Kontrola obsługi klienta - coaching.
Raporty kasowe, kontrola wydatków.
Kontakt z działem księgowym.
Kontakt z centralą.
Dbałość o zatowarowanie, kontrola listy zatowarowania.
Egzekwowanie od innych wywiązywania się z obowiązków.
Koordynacja we współpracy z Visualem.
Wiedza na temat klienteli.
Budowanie komercyjnego wizerunku firmy.
Postępowanie zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy.
Znajomość współczynników KPI.
Grafiki miesięczne i tygodniowe.
Rekrutacja nowych pracowników.
Szkolenia nowych pracowników, standardy obsługi.
Tygodniowy plan pracy.
Cotygodniowa inwentaryzacja kasy i mikro inwentaryzacja.
Inwentaryzacja mienia firmy.
Kontrola obsługi klienta - coaching.
Raporty kasowe, kontrola wydatków.
Kontakt z działem księgowym.
Kontakt z centralą.
Dbałość o zatowarowanie, kontrola listy zatowarowania.
Egzekwowanie od innych wywiązywania się z obowiązków.
Koordynacja we współpracy z Visualem.
Wiedza na temat klienteli.
Budowanie komercyjnego wizerunku firmy.
Postępowanie zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy.
Zastępca Kierownika
Planowanie i organizowanie pracy na sklepie.
Dbałość o zatowarowanie, codzienna kontrola list zatowarowań.
Egzekwowanie od pracowników wywiązywania się z obowiązków.
Kontrola wyników sprzedażowych i współczynników KPI.
Koordynacja we współpracy z kierownikiem i VM.
Raporty kasowe, kontrola wydatków, kontakt z działęm ksiegowym.
Wydawanie utargów - konwój.
Kontakt z centralą - District Menager.
Przestrzeganie procedur firmowych i postępowanie zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy.
Dbałość o zatowarowanie, codzienna kontrola list zatowarowań.
Egzekwowanie od pracowników wywiązywania się z obowiązków.
Kontrola wyników sprzedażowych i współczynników KPI.
Koordynacja we współpracy z kierownikiem i VM.
Raporty kasowe, kontrola wydatków, kontakt z działęm ksiegowym.
Wydawanie utargów - konwój.
Kontakt z centralą - District Menager.
Przestrzeganie procedur firmowych i postępowanie zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy.
Kierownik Sklepu
Dbanie o profesjonalną obsługę klienta, zgodnie ze standardami firmy.
Administracja sklepem w tym dbanie o terminowy przepływ niezbędnej dokumentacji.
Dbanie o prawidłową ekspozycję towaru, współpraca z działem VM.
Układanie harmonogramów czasu pracy.
Praca na współczynnikach KPI, opracowywanie planów sprzedażowych we współpracy z przełożonymi.
Opracowywanie raportów i zestawień na potrzeby sklepu i przełożonych.
Przeprowadzanie rekrutacji, szkolenie personelu.
Administracja sklepem w tym dbanie o terminowy przepływ niezbędnej dokumentacji.
Dbanie o prawidłową ekspozycję towaru, współpraca z działem VM.
Układanie harmonogramów czasu pracy.
Praca na współczynnikach KPI, opracowywanie planów sprzedażowych we współpracy z przełożonymi.
Opracowywanie raportów i zestawień na potrzeby sklepu i przełożonych.
Przeprowadzanie rekrutacji, szkolenie personelu.
Doradca Klienta Salon Marki W. Kruk
Profesjonalna i na wysokim poziomie obsługa klienta zgodna z zasadami obowiązującymi w firmie, profesjonalne doradztwo, obsługa reklamacji, kontakty z klientami i rozwiązywanie trudnych sytuacji reklamacyjno-usługowych, raportowanie przełożonym, dbanie o realizację założonych planów finansowych, poprawne wystawiennictwo biżuterii i zegarków zgodnie z obowiązującymi zasadami VM, współpraca z poszczególnymi działami w centrali firmy, dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów, dbałość o powierzone mienie, współpraca z przedstawicielami poszczególnych marek zegarkowych, zamawianie towaru niezbędnego do sprzedaży produktów oferowanych przez firmę (opakowania, metki, cenki...), obsługa kasy fiskalnej i programu kasowego, obsługa platformy e-foto, e-usługi i e-obrączki, dbanie o prawidłowy przepływ informacji między poszczególnymi działami, pilnowanie odpowiedzi na maile
Z-ca kierownika
profesjonalna obsługa klienta w zakresie sprzedaży oraz usług i reklamacji, zgodna ze standardami marki Smyk
dbanie o prawidłową ekspozycję towaru, współpraca z działem VM oraz zabezpieczenie i dbanie o powierzone mienie
przyjmowanie dostaw i ich awizacje
administracja sklepem w tym prawidłowe i terminowe prowadzenie niezbędnej dokumentacji, wniosków oraz innych pism
podczas nieobecności Kierownika pełnienie obowiązków na nim spoczywających
opracowywanie raportów i zestawień na potrzeby sklepu i przełożonych
układanie harmonogramów czasu pracy i rozliczanie czasu pracy RCP
dbanie o realizację przydzielonych targetów sprzedażowych
praca na współczynnikach efektywności
utrzymywanie poprawnych relacji ze współpracownikami i podwładnym w tym motywowanie
dbanie o prawidłową ekspozycję towaru, współpraca z działem VM oraz zabezpieczenie i dbanie o powierzone mienie
przyjmowanie dostaw i ich awizacje
administracja sklepem w tym prawidłowe i terminowe prowadzenie niezbędnej dokumentacji, wniosków oraz innych pism
podczas nieobecności Kierownika pełnienie obowiązków na nim spoczywających
opracowywanie raportów i zestawień na potrzeby sklepu i przełożonych
układanie harmonogramów czasu pracy i rozliczanie czasu pracy RCP
dbanie o realizację przydzielonych targetów sprzedażowych
praca na współczynnikach efektywności
utrzymywanie poprawnych relacji ze współpracownikami i podwładnym w tym motywowanie
Szkolenia i kursy
Szkolenie brylantowe.
Szkolenie zegarkowe-skracanie bransolet, wystawiennictwo, mechanizmy, piktogramy.
Szkolenia z obsługi klienta "po pierwsze klient".
Szkolenie zegarkowe-skracanie bransolet, wystawiennictwo, mechanizmy, piktogramy.
Szkolenia z obsługi klienta "po pierwsze klient".
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
wycieczki górskie, spacery, dobre książki, renowacja starych mebli
Inne
Środowisko Microsoft Office - Word, Excel – w stopniu bardzo dobrym i dobrym; prawo jazdy kat.B; Obsługa systemu księgowo-kasowego Ferrodo; programu graficznego Corel; GM-soft; Gold; Corel Paint; praca z internetem; obsługa komputera; Obsługa programu raportowego Microstrategy, systemu kasowego RPOS, systemu magazynowego SIM; wysokie standardy w obsłudze klienta.