Monika Żurkiewicz

Kierownik United Colors Of Beneton
Luboń, wielkopolskie

Umiejętności

Strategia biznesowa Zarządzanie Strategia marketingowa Microsoft Office Negocjacje Project Management Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem Sprzedaż Obsługa klienta

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Apart Sp. z o.o.
Konsultant-sprzedawca
Profesjonalna obsługa klienta, zgodna ze standardami firmy.
Dbałość o prawidłową ekspozycję i powierzone mienie.
Przygotowywanie towaru wraz z dokumentacją do ruchów magazynowych (salon-centrala, salon-salon).
Współpraca z działem marketingu w zakresie ekspozycji i promocji.
Obsługa reklamacji klientowskich (przyjmowanie, przesyłanie do centrali, bezpośredni kontakt z klientem).
Benetton Retail Poland
Kierownik salonu
Raportowanie i analizowanie sprzedaży.
Znajomość współczynników KPI.
Grafiki miesięczne i tygodniowe.
Rekrutacja nowych pracowników.
Szkolenia nowych pracowników, standardy obsługi.
Tygodniowy plan pracy.
Cotygodniowa inwentaryzacja kasy i mikro inwentaryzacja.
Inwentaryzacja mienia firmy.
Kontrola obsługi klienta - coaching.
Raporty kasowe, kontrola wydatków.
Kontakt z działem księgowym.
Kontakt z centralą.
Dbałość o zatowarowanie, kontrola listy zatowarowania.
Egzekwowanie od innych wywiązywania się z obowiązków.
Koordynacja we współpracy z Visualem.
Wiedza na temat klienteli.
Budowanie komercyjnego wizerunku firmy.
Postępowanie zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy.
Benetton Retail Poland
Zastępca Kierownika
Planowanie i organizowanie pracy na sklepie.
Dbałość o zatowarowanie, codzienna kontrola list zatowarowań.
Egzekwowanie od pracowników wywiązywania się z obowiązków.
Kontrola wyników sprzedażowych i współczynników KPI.
Koordynacja we współpracy z kierownikiem i VM.
Raporty kasowe, kontrola wydatków, kontakt z działęm ksiegowym.
Wydawanie utargów - konwój.
Kontakt z centralą - District Menager.
Przestrzeganie procedur firmowych i postępowanie zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy.
Triumph International Polska
Kierownik Sklepu
Dbanie o profesjonalną obsługę klienta, zgodnie ze standardami firmy.
Administracja sklepem w tym dbanie o terminowy przepływ niezbędnej dokumentacji.
Dbanie o prawidłową ekspozycję towaru, współpraca z działem VM.
Układanie harmonogramów czasu pracy.
Praca na współczynnikach KPI, opracowywanie planów sprzedażowych we współpracy z przełożonymi.
Opracowywanie raportów i zestawień na potrzeby sklepu i przełożonych.
Przeprowadzanie rekrutacji, szkolenie personelu.
KRUK S.A.
Doradca Klienta Salon Marki W. Kruk
Profesjonalna i na wysokim poziomie obsługa klienta zgodna z zasadami obowiązującymi w firmie, profesjonalne doradztwo, obsługa reklamacji, kontakty z klientami i rozwiązywanie trudnych sytuacji reklamacyjno-usługowych, raportowanie przełożonym, dbanie o realizację założonych planów finansowych, poprawne wystawiennictwo biżuterii i zegarków zgodnie z obowiązującymi zasadami VM, współpraca z poszczególnymi działami w centrali firmy, dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów, dbałość o powierzone mienie, współpraca z przedstawicielami poszczególnych marek zegarkowych, zamawianie towaru niezbędnego do sprzedaży produktów oferowanych przez firmę (opakowania, metki, cenki...), obsługa kasy fiskalnej i programu kasowego, obsługa platformy e-foto, e-usługi i e-obrączki, dbanie o prawidłowy przepływ informacji między poszczególnymi działami, pilnowanie odpowiedzi na maile
Agnieszka Antoszczyszyn-Staszczuk
wystawiono
Konkretna, energiczna, odpowiedzialna, skupiona na celu. Dobry wzór do naśladowania.
Smyk Sp.zo.o.
Z-ca kierownika
profesjonalna obsługa klienta w zakresie sprzedaży oraz usług i reklamacji, zgodna ze standardami marki Smyk
dbanie o prawidłową ekspozycję towaru, współpraca z działem VM oraz zabezpieczenie i dbanie o powierzone mienie
przyjmowanie dostaw i ich awizacje
administracja sklepem w tym prawidłowe i terminowe prowadzenie niezbędnej dokumentacji, wniosków oraz innych pism
podczas nieobecności Kierownika pełnienie obowiązków na nim spoczywających
opracowywanie raportów i zestawień na potrzeby sklepu i przełożonych
układanie harmonogramów czasu pracy i rozliczanie czasu pracy RCP
dbanie o realizację przydzielonych targetów sprzedażowych
praca na współczynnikach efektywności
utrzymywanie poprawnych relacji ze współpracownikami i podwładnym w tym motywowanie
Smyk Sp.zo.o.
Sprzedawca
profesjonalna obsługa klienta, zgodna ze standardami marki
przyjmowanie i dbanie o terminowe rozpatrzenie reklamacji
przyjmowanie dostaw i zatowarowanie sklepu
znajomość branży odzieżowej, zabawek, obuwniczej i akcesoryjnej dla dzieci od 0-14 lat
Logo
Pomoc księgowej
Magellan Plus
prowadzanie dokumentacji księgowej na potrzeby firmy
archiwizowanie w sposób prawidłowy i usystematyzowany dokumentacji, wymagającej dłuższego przechowywania
współpraca z innymi działami firmy oraz dbanie o prawidłowy i terminowy przepływ dokumentacji

Szkolenia i kursy

Szkolenie brylantowe.
Szkolenie zegarkowe-skracanie bransolet, wystawiennictwo, mechanizmy, piktogramy.
Szkolenia z obsługi klienta "po pierwsze klient".

Edukacja

Logo
Menager ds. marketingu i zarządzania, średnie
Poznańska Szkoła Biznesu
Logo
Administracja biurowa, średnie
Zespół Szkół Ekonomicznych im. St. Staszica w Poznaniu

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

wycieczki górskie, spacery, dobre książki, renowacja starych mebli

Inne

Środowisko Microsoft Office - Word, Excel – w stopniu bardzo dobrym i dobrym; prawo jazdy kat.B; Obsługa systemu księgowo-kasowego Ferrodo; programu graficznego Corel; GM-soft; Gold; Corel Paint; praca z internetem; obsługa komputera; Obsługa programu raportowego Microstrategy, systemu kasowego RPOS, systemu magazynowego SIM; wysokie standardy w obsłudze klienta.