Wypowiedzi
-
Witam
Szczegóły pod poniższym linkiem
https://www.gumtree.pl/a-samochody-osobowe/bemowo/skoda... -
Przepustnica, cewka, nieszczelność któregoś z kolektorów - proponuję sprawdzić.
-
Tu patrzyłeś? http://www.vindecoderz.com/EN/Volkswagen
-
Piotr Z.:
Witam wszystkich.
Mam dokladnie taki sam problem z tym,ze wszystko zostalo wymienione na nowe (dwa razy w przeciagu 2 tygodni) i dzis znowu zapalila mi sie kontrolka i zaczelo trzasc..... Znowu to samo....
Czy macie jakis pomysl.....?
Pozdrawiam
Może masz nieszczelny kolektor dolotowy. -
"i byl zmieniany sterownik silnika " w sensie soft modułu? Może masz jakiś tuningowy zapodany i kręci wyżej turbinę?
-
A co to takiego "czujnik ciśnienia obrotów" ?
-
Sprawdź chłodnicę pod kątem wycieków, szczególnie czujnik uruchamiający wentylator potrafi się rozszczelnić.
-
Święta prawda. Zobaczyć wypalanie DPF-a w serwisie ekologicznie bezcenne...:)
-
Również polecam ESET-a lekki dla systemów i skuteczny.
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Bemowo
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Today Tomorrow Toyota
-
Pytanie co skrzypi? Zawieszenie, hamulce, drzwi.... Narasta z prędkością? Czy jest słyszalne tylko w jakimś zakresie prędkości?
-
Kluczyk do syrenki alarmu, Kolega ma? A jak nie, to kawałkiem szmaty "wyjca" obwiązać. Chyba, że alarm podłączony jest pod klaksony to szukać odpowiedniego bezpiecznika. Może w instrukcji alarmu jest podane wprowadzenie w tryb serwisowy.
-
Kontrolka check engine odpowiada za wiele rzeczy, na początek proponuję diagnostykę VAG-iem/VCDS-em zrobić, wtedy będzie można powiedzieć coś więcej na podstawie otrzymanych błędów.
-
Więcej informacji pod adresem: http://alegratka.pl/ogloszenie/opel-meriva-enjoy-1-6-b...
-
Skoda Fabia I/VW Polo 1.2 64KM. Silnik oszczędny, auta tanie w serwisie. Pytanie oczywiście w jakiej klasie szukasz?
-
Pewnie aku do wymiany, może mieć zwarcie między celami. Dobierz wg katalogu pasujący do auta o najwyższych parametrach prądu rozruchu [A] i pojemności [Ah], najlepiej jakijeś znanej marki Varta lub Bosch.
-
Proponuję użyć odpowiedniego narzędzia np. Partition Magic
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Jeep
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy CHRYSLER