Wypowiedzi
-
Uślizg jeżeli się ponowi w krótkim czasie to może wskazywać na początek końca skrzyni...
Pozostałe błędy jak najbardziej mogą powodować gaśnięcie. Szczególnie pierwszy może tylko czujnik wałka a może nadszedł czas na rozrząd... -
Hej
Co do gwarancji auta sprowadzonego ze Stanów to szczerze wątpię czy będzie twoje auto miało ją w Polsce i czy nawet jest możliwość odpłatnego jej przepisania (z mojego poletka dodam że Chrysler i Suzuki prywatnie ściągnięte ze Stanów nie mają gwarancji w Polsce). Najlepiej popytaj bezpośredni w Mazda Polska jaki jest stan faktyczny.
Przeróbka świateł to zazwyczaj "usunięcie" świecących na stałe pozycji z przodu tak żeby to były osobno kierunkowskazy i osobno światła pozycyjne. Z tyłu najczęściej dołożenie światła przeciwmgielnego w osobnej lampie pod zderzakiem wraz z osobnym włącznikiem i kontrolką na desce rozdzielczej i zmiana kierunkowskazów z czerwonych na żółte. Znając życie można to pewnie zrealizować na dwa sposoby albo rzeźba na obecnych lampach przez przeróbkę instalacji i wklejanie żarówek albo stosując zamiennik z wersji europejskiej o ile pasuje i również modyfikacja instalacji (tak przynajmniej da się zrobić w Jeep-ach, osobiście robiłbym drożej ale na europejskich lampach). Symetryczne światła mijania zazwyczaj klienci zostawiają, chyba że trafi się "służbista" na stacji kontroli pojazdów....
Zaznaczam, że nie wiem jak jest to dokładnie realizowane w maździe i lepiej zapytać w ASO Mazdy o szczegóły i nawet im zlecić taką przeróbkę.Marcin Zadrożny edytował(a) ten post dnia 20.10.10 o godzinie 22:19 -
A akumulator nie przysiadł przypadkiem przy okazji?
-
Jak już musisz Dyszla (osobiście nie jestem ich fanem) to szukaj opartego o pompę 1.9TDI 90 lub 110KM. Na pewno omiń pompowtryskiwaczowy 2.0TDI 140KM (problemy ze smarowaniem) choć z tego co pamiętam to chyba nie było go jeszcze w Octaviach I, ale mogę się mylić. Jak już znajdziesz swoje cudo to pamiętaj o rozrządzie, kolega zawierzył poprzedniemu właścicielowi i dwa dni pod autem spędził o kasie nie wspomnę:). Jak auto ma się tylko toczyć to zobacz też 1.9SDI -jedyny plus w mocno używanym aucie to brak turbiny, która też może zacząć dawać ciała, minus to osiągi auta iście "taksówkarskie".
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy VOLKSWAGEN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SEAT
-
Miałem taki przypadek W A6 2.5TDI w automacie, na szczęście był to tylko zapamiętany błąd z jednostki sterującej po skasowaniu wszystko wróciło do normy. Wprawdzie tam objaw był cokolwiek inny, ponieważ cały czas były podświetlone wszystkie tryby pracy skrzyni. Jak nie podłączysz to nie sprawdzisz w czym tkwi problem, może elektronika sterująca albo sam shifter (dźwignia) powoli pada.
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy VOLKSWAGEN
-
Zgadzam się z przedmówcą, to eco-chwyt marketingowy, 4l na 100 w warunkach "księżycowych" chyba. Lepiej poszukać zwykłej (nie eco) astry z tym samym silnikiem i efekt końcowy będzie o tyle lepszy, że w kieszeni trochę zostanie już na samym początku:)
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Dodge
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy CHRYSLER
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy CHRYSLER
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SEAT
-
Anna Kasińska:
szarpnięcia i wibracje właśnie z powodu nie równej pracy silnika.Kopcić nic nie kopci (uuuffffff trochę się uspokoiłam)Rany,kolego o jakim kablu mówisz?jakie skanowanie?ja jestem tylko kobietą tzw.marnym puchem.
Wielkie dzięki
Witaj, mogę pomóc w kwestii skanowania, szczegóły na priv. Pozdrawiam. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SEAT
-
Nieaktualne można usunąć.Marcin Zadrożny edytował(a) ten post dnia 20.09.10 o godzinie 20:03
-
Julia Jancy:
A co z przepustnicą? Było coś robione, np czyszczenie?
Marcin Zadrożny:
"Nie rusza na ciepłym silniku" można prosić coś więcej? Dławi się, gaśnie? Jakaś kontrolka czasami się zapala? Rozumiem, że silnik czeski 68KM, jaki przebieg?
"wymieniłam czujnik" -jaki?
50kW, przebieg 80 tys + to co zostało cofnięte.
Pojechałam na warsztat i po diagnostyce okazało się, że rozrząd do wymiany, nowe świece, pracował na oleju 2 lata(!), choć niby wymieniony był w styczniu, silnik był myty (nie wiem dlaczego), sprawdziłam aparat zapłonowy, wtryskiwacze, luz na zaworach ok.
Czujnik temperatury.
Nie odpala jak silnik jest rozgrzany(jadę, wysiadam, idę do sklepu, wracam- nie odpala)- na zimnym bez problemu. Rozrusznik kręci, paliwo podaje, dopiero jak wciskam pedał gazu do końca to za którymś razem ruszy (wiem, że nie powinnam tak robić ;)). Żadna kontrolka się nie świeci (oprócz wspomagania, którego notabene już nie ma). Nie dławi się, nie gaśnie podczas jazdy, akumulator ma może rok.
Nie mam już pomysłów, co to może być. Co może mieć związek z problemem odpalenia silnika, kiedy jest nagrzany?
Pozdrawiam -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy CHRYSLER
-
"Nie rusza na ciepłym silniku" można prosić coś więcej? Dławi się, gaśnie? Jakaś kontrolka czasami się zapala? Rozumiem, że silnik czeski 68KM, jaki przebieg?
"wymieniłam czujnik" -jaki? -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Today Tomorrow Toyota