Marcin Zadrożny

Otwarty na nowe wyzwania...

Wypowiedzi

  • Marcin Zadrożny
    Wpis na grupie AUDI w temacie WSKAZANIA PRACY SKRZYNI BIEGÓW DSG
    20.10.2010, 22:25

    Uślizg jeżeli się ponowi w krótkim czasie to może wskazywać na początek końca skrzyni...
    Pozostałe błędy jak najbardziej mogą powodować gaśnięcie. Szczególnie pierwszy może tylko czujnik wałka a może nadszedł czas na rozrząd...

  • Marcin Zadrożny
    Wpis na grupie Auta z USA w temacie Sprowadzenie samochodu na gwarancji
    20.10.2010, 22:18

    Hej
    Co do gwarancji auta sprowadzonego ze Stanów to szczerze wątpię czy będzie twoje auto miało ją w Polsce i czy nawet jest możliwość odpłatnego jej przepisania (z mojego poletka dodam że Chrysler i Suzuki prywatnie ściągnięte ze Stanów nie mają gwarancji w Polsce). Najlepiej popytaj bezpośredni w Mazda Polska jaki jest stan faktyczny.
    Przeróbka świateł to zazwyczaj "usunięcie" świecących na stałe pozycji z przodu tak żeby to były osobno kierunkowskazy i osobno światła pozycyjne. Z tyłu najczęściej dołożenie światła przeciwmgielnego w osobnej lampie pod zderzakiem wraz z osobnym włącznikiem i kontrolką na desce rozdzielczej i zmiana kierunkowskazów z czerwonych na żółte. Znając życie można to pewnie zrealizować na dwa sposoby albo rzeźba na obecnych lampach przez przeróbkę instalacji i wklejanie żarówek albo stosując zamiennik z wersji europejskiej o ile pasuje i również modyfikacja instalacji (tak przynajmniej da się zrobić w Jeep-ach, osobiście robiłbym drożej ale na europejskich lampach). Symetryczne światła mijania zazwyczaj klienci zostawiają, chyba że trafi się "służbista" na stacji kontroli pojazdów....
    Zaznaczam, że nie wiem jak jest to dokładnie realizowane w maździe i lepiej zapytać w ASO Mazdy o szczegóły i nawet im zlecić taką przeróbkę.Marcin Zadrożny edytował(a) ten post dnia 20.10.10 o godzinie 22:19

  • Marcin Zadrożny
    Wpis na grupie AUDI w temacie WSKAZANIA PRACY SKRZYNI BIEGÓW DSG
    19.10.2010, 20:52

    A akumulator nie przysiadł przypadkiem przy okazji?

  • Marcin Zadrożny
    Wpis na grupie Skoda Auto w temacie Skoda Octawia
    18.10.2010, 22:00

    Jak już musisz Dyszla (osobiście nie jestem ich fanem) to szukaj opartego o pompę 1.9TDI 90 lub 110KM. Na pewno omiń pompowtryskiwaczowy 2.0TDI 140KM (problemy ze smarowaniem) choć z tego co pamiętam to chyba nie było go jeszcze w Octaviach I, ale mogę się mylić. Jak już znajdziesz swoje cudo to pamiętaj o rozrządzie, kolega zawierzył poprzedniemu właścicielowi i dwa dni pod autem spędził o kasie nie wspomnę:). Jak auto ma się tylko toczyć to zobacz też 1.9SDI -jedyny plus w mocno używanym aucie to brak turbiny, która też może zacząć dawać ciała, minus to osiągi auta iście "taksówkarskie".

  • Marcin Zadrożny
    Wpis na grupie VOLKSWAGEN w temacie jaki akumulator (Ah) - golf 1.4 16v

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy VOLKSWAGEN

  • Marcin Zadrożny
    Wpis na grupie SEAT w temacie Jakie Opony do Ibizy

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SEAT

  • Marcin Zadrożny
    Wpis na grupie AUDI w temacie WSKAZANIA PRACY SKRZYNI BIEGÓW DSG
    18.10.2010, 21:38

    Miałem taki przypadek W A6 2.5TDI w automacie, na szczęście był to tylko zapamiętany błąd z jednostki sterującej po skasowaniu wszystko wróciło do normy. Wprawdzie tam objaw był cokolwiek inny, ponieważ cały czas były podświetlone wszystkie tryby pracy skrzyni. Jak nie podłączysz to nie sprawdzisz w czym tkwi problem, może elektronika sterująca albo sam shifter (dźwignia) powoli pada.

  • Marcin Zadrożny
    Wpis na grupie VOLKSWAGEN w temacie jaki akumulator (Ah) - golf 1.4 16v

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy VOLKSWAGEN

  • Marcin Zadrożny
    Wpis na grupie OPEL w temacie Astra ecoFLEX - czy warto?
    15.10.2010, 22:08

    Zgadzam się z przedmówcą, to eco-chwyt marketingowy, 4l na 100 w warunkach "księżycowych" chyba. Lepiej poszukać zwykłej (nie eco) astry z tym samym silnikiem i efekt końcowy będzie o tyle lepszy, że w kieszeni trochę zostanie już na samym początku:)

  • Marcin Zadrożny
    Wpis na grupie Dodge w temacie Dodge/Chrysler Stratus

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Dodge

  • Marcin Zadrożny
    Wpis na grupie CHRYSLER w temacie crossfire

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy CHRYSLER

  • Marcin Zadrożny
    Wpis na grupie CHRYSLER w temacie crossfire

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy CHRYSLER

  • Marcin Zadrożny
    Wpis na grupie SEAT w temacie Filtr przeciwpyłkowy - SEAT LEON 1.6 2008

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SEAT

  • Marcin Zadrożny
    Wpis na grupie AUDI w temacie Wtryski do AUDI A3 2.0 TDI
    23.09.2010, 20:27

    Anna Kasińska:
    szarpnięcia i wibracje właśnie z powodu nie równej pracy silnika.Kopcić nic nie kopci (uuuffffff trochę się uspokoiłam)Rany,kolego o jakim kablu mówisz?jakie skanowanie?ja jestem tylko kobietą tzw.marnym puchem.
    Wielkie dzięki

    Witaj, mogę pomóc w kwestii skanowania, szczegóły na priv. Pozdrawiam.

  • Marcin Zadrożny
    Wpis na grupie SEAT w temacie Instrukcja obsługi/sam naprawiam

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SEAT

  • Marcin Zadrożny
    Wpis na grupie OGŁOSZENIA MOTORYZACYJNE w temacie Sprzedam Skodę Fabię 1.2HTP 64KM Fresh hatchback
    6.08.2010, 16:22

    Nieaktualne można usunąć.Marcin Zadrożny edytował(a) ten post dnia 20.09.10 o godzinie 20:03

  • Marcin Zadrożny
    Wpis na grupie Skoda Auto w temacie Fabia 1,4 MPI 2002 problem
    4.08.2010, 19:04

    Julia Jancy:
    Marcin Zadrożny:
    "Nie rusza na ciepłym silniku" można prosić coś więcej? Dławi się, gaśnie? Jakaś kontrolka czasami się zapala? Rozumiem, że silnik czeski 68KM, jaki przebieg?
    "wymieniłam czujnik" -jaki?

    50kW, przebieg 80 tys + to co zostało cofnięte.
    Pojechałam na warsztat i po diagnostyce okazało się, że rozrząd do wymiany, nowe świece, pracował na oleju 2 lata(!), choć niby wymieniony był w styczniu, silnik był myty (nie wiem dlaczego), sprawdziłam aparat zapłonowy, wtryskiwacze, luz na zaworach ok.
    Czujnik temperatury.
    Nie odpala jak silnik jest rozgrzany(jadę, wysiadam, idę do sklepu, wracam- nie odpala)- na zimnym bez problemu. Rozrusznik kręci, paliwo podaje, dopiero jak wciskam pedał gazu do końca to za którymś razem ruszy (wiem, że nie powinnam tak robić ;)). Żadna kontrolka się nie świeci (oprócz wspomagania, którego notabene już nie ma). Nie dławi się, nie gaśnie podczas jazdy, akumulator ma może rok.
    Nie mam już pomysłów, co to może być. Co może mieć związek z problemem odpalenia silnika, kiedy jest nagrzany?

    Pozdrawiam
    A co z przepustnicą? Było coś robione, np czyszczenie?

  • Marcin Zadrożny
    Wpis na grupie CHRYSLER w temacie Chrysler Pacifica

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy CHRYSLER

  • Marcin Zadrożny
    Wpis na grupie Skoda Auto w temacie Fabia 1,4 MPI 2002 problem
    3.08.2010, 23:07

    "Nie rusza na ciepłym silniku" można prosić coś więcej? Dławi się, gaśnie? Jakaś kontrolka czasami się zapala? Rozumiem, że silnik czeski 68KM, jaki przebieg?
    "wymieniłam czujnik" -jaki?

  • Marcin Zadrożny
    Wpis na grupie Today Tomorrow Toyota w temacie Picie oleju przez silnik VVTi 1.4 z 2000 roku

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Today Tomorrow Toyota

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do