Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Dodge
-
Niestety generalnie silnika Opla są olejożerne. Ja osobiście zmieniłem z 5W30 na 5W40 i lekko się poprawiło mniej więcej z 2l na dystansie 10tys km zeszło na 1,5l, jeżdżę na Mobil 3000. Silnik 1.6 87KM. Jak przekroczę 100tys. przebiegu pewnie przejdę na półsyntetyk 10W40.
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy VOLKSWAGEN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Today Tomorrow Toyota
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Today Tomorrow Toyota
-
Aleksandra K.:
odświeżam temat :)
bardzo proszę o krótką, zwięzłą i zrozumiałą:):):) instrukcję dolania płynu do chłodnicy.
Dziś zapaliła mi się kontrolka, mryga na czerwono i wydaje sygnał dźwiękowy.
Płyn rozumiem G12, o którym była mowa wcześniej.
Ale gdzie ja to kupię? Ile mam tego kupić?
http://skodaczesci.pl/oferta/czesc.php?id=446 -ile też jest na tej stronie w zakładce "Porady" Jeżeli ubytek jest niewielki możesz dolać wody destylowanej.
No i najważniejsze:
Jak otworzysz maskę po lewej stronie kulisty zbiornik z niebieskim korkiem pod szybą czołową. Wlewasz płyn na zimnym, zgaszonym silniku do kreski narysowanej na zbiorniku. Przed dolaniem proponuję zerknąć na chłodnicę silnika czy przypadkiem gdzieś nie cieknie np. czujnikiem temperatury.
jak i gdzie ja mam to wlać (mile widziane obrazkowe istrukcje obsługi)
:D -
Ja bym nie panikował z tym spalaniem, dużo zależy przy jakich obrotach przekładasz bieg na wyższy. Jak będziesz wyrozumiały co do przyspieszenia auta, szczególnie na niskich biegach, też zejdziesz do 10, oczywiście nie zimą.
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Today Tomorrow Toyota
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Today Tomorrow Toyota
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Today Tomorrow Toyota
-
Hej, tu patrzyłeś: http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=107172
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Today Tomorrow Toyota
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Today Tomorrow Toyota
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Today Tomorrow Toyota
-
Nie ma korozji, tia... Z zewnątrz to może i nie ma, ale podłoga to pewnie sito. Ja bym na pewno dobrze oglądał ją od spodu (podłoga i progi)
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SEAT
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Today Tomorrow Toyota
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Today Tomorrow Toyota
-
Ja bym z tego wszystkiego wybrał pewnie 1.6 bez gazu, czyli czwarty wariant:). Z tymi instalacjami "fabrycznymi" też dużo ciekawego można było poczytać na forach...
Zgadzam się z przedmówcą kalkulator/excel do ręki, założyć realne przebiegi miasto/trasa i wyjdzie, liczby nie kłamią. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Jeep